Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
388 856,00 UAH
UA-2020-10-16-007726-c ● ec655203517e4176a3b77365b896efcf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02070944 |
Вебсайт: | http://www.univ.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60 |
Контактна особа: |
КНУ КНУ +380442393482,+380442393180,+380445213247 knu_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2020 01:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 12:52 |
Очікувана вартість: | 388 856,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 944,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Строк поставки - 30 к.д. з дати підписання договору. Учасники подають тендерні пропозиції українською мовою (докладніші умови - у тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект «Комп’ютер викладача»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Васильківська, 90а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
14 комплект
Комплект «Комп’ютер студента»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Васильківська, 90а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
Комплект для відображення інформації (інтерактивна дошка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Васильківська, 90а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | строк оплати - до 10 банківських днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2020 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2020 17:33 |
Перелік змін комп_обладн_Е.docx | |
22 жовтня 2020 17:33 |
комп_обладн_Е_зміни.doc | |
16 жовтня 2020 14:33 |
Додаток 5. Проект договору товари_м1.doc |
22 жовтня 2020 17:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 жовтня 2020 17:33 |
Перелік змін комп_обладн_Е.docx
|
|||
22 жовтня 2020 17:33 |
комп_обладн_Е_зміни.doc
|
|||
16 жовтня 2020 14:33 |
Додаток 5. Проект договору товари_м1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 18 жовтня 2020 15:38
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 14:27
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Запропонований Учасником товар повинен відповідати усім наведеним у технічному завданні вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Будь-які посилання на конкретну торгівельну марку або модель передбачає надання Учасником "еквіваленту", технічні характеристики якого не повинні бути гіршими ніж зазначені в ТД.
Тендер
Дата подання: 18 жовтня 2020 15:38
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 14:28
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Умовами закупівлі (примітка 4 до технічної специфікації в додотку №3 до тенедрної документації) передбачено, що завантаження, транспортування, розвантаження, монтаж товару мають здійснюватися за рахунок виконавця. Враховуючи специфіку предмету закупівлі надаємо роз'яснення, що монтаж обладаннання також включає його встановлення й підключення.
Рекомендації
Дата подання: 20 жовтня 2020 08:43
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 14:48
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за надані рекомендації. Вони передані для вивчення відповідальним фахівцям підрозділу-замовника. В разі погодження доцільності внесення змін до тендерної документації, вони будуть оприлюднені в системі "Прозорро" відповідно до вимог закону після затвердження тендерним комітетом нової редакції тендерної документації. Орієнтовна дата оприлюдення змін (в разі затвердження рішення про внесення змін) - 22.10.2020 р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" |
386 970,00
UAH з ПДВ
|
386 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ |
388 855,00
UAH з ПДВ
|
388 855,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" #41721040 |
Переможець |
386 970,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 17:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 10:51
|
К 125.pdf | укладений |
23 листопада 2020 10:50
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
10 грудня 2020 11:45
|
386 970,00 UAH | UA568201720343151002200014095 Київський нац.універ-т ім.Т.Шевченка |
UA963003460000026004024592501 ТОВ"ЕЛСIКО" |
Оплачений |