Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
388 856,00 UAH
UA-2020-10-16-007726-c ec655203517e4176a3b77365b896efcf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2020 01:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 12:52
Очікувана вартість: 388 856,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 944,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Строк поставки - 30 к.д. з дати підписання договору. Учасники подають тендерні пропозиції українською мовою (докладніші умови - у тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект «Комп’ютер викладача»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Васильківська, 90а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
14 комплект
Комплект «Комп’ютер студента»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Васильківська, 90а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
Комплект для відображення інформації (інтерактивна дошка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Васильківська, 90а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 17:33
Перелік змін комп_обладн_Е.docx
22 жовтня 2020 17:33
комп_обладн_Е_зміни.doc
16 жовтня 2020 14:33
Додаток 5. Проект договору товари_м1.doc
22 жовтня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 17:33
Перелік змін комп_обладн_Е.docx
22 жовтня 2020 17:33
комп_обладн_Е_зміни.doc
16 жовтня 2020 14:33
комп_обладн_Е.doc
16 жовтня 2020 14:33
Додаток 5. Проект договору товари_м1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 18 жовтня 2020 15:38
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 14:27
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований Учасником товар повинен відповідати усім наведеним у технічному завданні вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Будь-які посилання на конкретну торгівельну марку або модель передбачає надання Учасником "еквіваленту", технічні характеристики якого не повинні бути гіршими ніж зазначені в ТД.
Тендер
Дата подання: 18 жовтня 2020 15:38
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 14:28
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Умовами закупівлі (примітка 4 до технічної специфікації в додотку №3 до тенедрної документації) передбачено, що завантаження, транспортування, розвантаження, монтаж товару мають здійснюватися за рахунок виконавця. Враховуючи специфіку предмету закупівлі надаємо роз'яснення, що монтаж обладаннання також включає його встановлення й підключення.
Рекомендації
Дата подання: 20 жовтня 2020 08:43
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 14:48
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за надані рекомендації. Вони передані для вивчення відповідальним фахівцям підрозділу-замовника. В разі погодження доцільності внесення змін до тендерної документації, вони будуть оприлюднені в системі "Прозорро" відповідно до вимог закону після затвердження тендерним комітетом нової редакції тендерної документації. Орієнтовна дата оприлюдення змін (в разі затвердження рішення про внесення змін) - 22.10.2020 р.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" 386 970,00
UAH з ПДВ
386 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ 388 855,00
UAH з ПДВ
388 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 13:40
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:40
Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2020 13:40
Довідка з МВС.pdf
09 листопада 2020 13:40
Довідка з ЄДР.pdf
05 листопада 2020 17:10
Електронний підпис
05 листопада 2020 17:09
Лист відгук.jpg
05 листопада 2020 17:06
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:38
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:37
автор листи та довідки.pdf
28 жовтня 2020 12:00
Електронний підпис
28 жовтня 2020 11:58
Захист довкілля.pdf
28 жовтня 2020 11:58
Довідка ТОВ ЕЛСІКО.pdf
28 жовтня 2020 11:58
Додаток 3.pdf
27 жовтня 2020 10:39
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:38
Цінова пропозиція.pdf
19 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:38
Додаток 4.pdf
19 жовтня 2020 15:25
Електронний підпис
19 жовтня 2020 15:24
Сертификаты EVEREST.pdf
19 жовтня 2020 15:24
Цінова пропозиція.pdf
19 жовтня 2020 15:24
Додаток 2.pdf
19 жовтня 2020 15:24
Додаток 1.pdf
19 жовтня 2020 15:24
Аналогічний договір.pdf
19 жовтня 2020 15:24
Статут.pdf
19 жовтня 2020 15:24
Стаття 17.pdf
19 жовтня 2020 15:24
Паспорт та код 1.pdf
19 жовтня 2020 15:24
Контактні данні.pdf
19 жовтня 2020 15:24
Протокол.pdf
19 жовтня 2020 15:24
Наказ.pdf
19 жовтня 2020 15:24
Витяг ЄДР .pdf
19 жовтня 2020 15:24
Виписка.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 11:15
СТАТТЯ 17.pdf
30 жовтня 2020 11:15
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
30 жовтня 2020 11:15
ОРИГІНАЛ ПАСПОРТУ.pdf
30 жовтня 2020 11:15
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
Переможець 386 970,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 17:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 16:24

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: невідповідність кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, визначеного згідно п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VII (зі змінами) (далі – Закон) та п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ "ЕЛСІКО" не надав документи, що підтверджують виконання ним аналогічного договору. А саме, Учасником не надано документи, що підтверджують виконання договору згідно його умов. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» від учасників вимагалося надати «інформаційну довідку (форма довільна) про наявність досвіду виконання аналогічного договору (-ів)». Інформацію в довідці слід було підтвердити, «надавши у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору(-ів), а саме надати повну копію цього договору(-ів), документи, що підтверджують виконання договору(-ів) згідно його умов» (протокол №105-1/035 від 22.10.2020 р.). У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують виконання договору згідно його умов у повному обсязі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ "ЕЛСІКО" повинен надати документи, що підтверджують виконання договору згідно його умов. Або учасник може надати інформаційну довідку (форма довільна) про наявність досвіду виконання іншого аналогічного договору (-ів). Інформацію в довідці необхідно підтвердити, надавши у документи, що засвідчують виконання указаного ним в довідці договору(-ів), а саме надати повну копію цього договору(-ів), та документи, що підтверджують виконання договору(-ів) згідно його умов.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
386 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 17:11
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 10:51
К 125.pdf укладений
23 листопада 2020 10:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 грудня 2020 11:45
386 970,00 UAH UA568201720343151002200014095
Київський нац.універ-т ім.Т.Шевченка
UA963003460000026004024592501
ТОВ"ЕЛСIКО"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 386 970,00
UAH (в тому числі ПДВ 64 495,00 UAH)