Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Пластир 2*500 прозорий
Очікувана вартість
1 120,00 UAH
UA-2020-10-16-007678-c 6d9a09f697654522995b8303709208c3
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степовик Ірина Михайлівна

+380666886191 IRINA.STEPOWIK.63@GMAIL.COM

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02004137
Місцезнаходження: 73034, Україна , Херсонська обл., Херсон, Миколаївське шосе, 82
Контактна особа: Степовик Ірина Михайлівна
+380666886191
IRINA.STEPOWIK.63@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 14:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 14:35
Очікувана вартість: 1 120,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт.
Пластир 2*500 прозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73034, Україна, Херсонська область, Херсон, Миколаївське шосе, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються згідно договору постачання та видаткової накладної шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника по факту відвантаження при наявності фінансування на протязі 5 робочих днів з дати отримання фінансування. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку