Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Разові квитки для оплати проїзду в транспорті загального користування, штрафні квитанції, код 22450000-9 за ДК 021:2015 «Друкована продукція з елементами захисту»
Очікувана вартість
2 879 040,00 UAH
UA-2020-10-16-007308-c 708f6c8e3c7c48de9a06aacfda3e3af7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 13:13
Очікувана вартість: 2 879 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації); умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260000 блок
Разові квитки для оплати проїзду на транспорті загального користування (з голограмою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. К. Малевича, 127 (склад замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
32000 блок
Разові квитки для оплати проїзду на транспорті загального користування (термопапір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. К. Малевича, 127 (склад замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
24000 блок
Разові квитки для оплати проїзду у маршрутному таксі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. К. Малевича, 127 (склад замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
640 блок
Разові квитки для оплати проїзду на нічному маршруті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. К. Малевича, 127 (склад замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
800 блок
Штрафні квитанції за неоплачений проїзд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. К. Малевича, 127 (склад замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 14:17
ТД Разові квитки для оплати проїзду в транспорті.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укрспецполіграфія" 2 853 120,00
UAH з ПДВ
2 853 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Київська офсетна фабрика 2 879 040,00
UAH з ПДВ
2 879 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 17:41
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:52
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:52
Специфікація.pdf
05 листопада 2020 14:08
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:59
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:19
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:21
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:21
Електронний підпис
29 жовтня 2020 13:30
Електронний підпис
29 жовтня 2020 13:29
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укрспецполіграфія"

ДП Київська офсетна фабрика

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Укрспецполіграфія"
#31732873
Переможець 2 853 120,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 19:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 13:00

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей згідно частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: - невідповідність в інформації та/або документах, що підтверджують права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю відповідно до статті 16 цього Закону. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано протокол №05/01-1 від 05.02.2018 Позачергових загальних зборів учасників ТОВ «Укрспецполіграфія» щодо обрання керівника. Проте не надано наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації , щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю: 2.1.1. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами); 2.1.2. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження); У випадку, якщо в установчих документах обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та таке інше), Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів: договору, тендерної пропозиції тощо (наприклад: річна звітність, аудиторський звіт та таке інше). 2.1.3. Наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього); 2.1.4. Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому документи визначені пп. 2.1.1.- 2.1.3. надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність; 2.1.5. У разі підписання пропозиції фізичною особою-підприємцем - свідоцтво про державну реєстрацію або виписка(витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. (вимога пп. 2.1 пункту 2 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подавати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 19:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрспецполіграфія"
#31732873
2 853 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:52
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 18:03
повідомлення ДУ2 52.20-357 ТОВ УКРСПЕЦПОЛІГРАФІЯ ч6 ст 41.docx зміни до договору
27 квітня 2021 18:00
52.20-357 ДУ№2.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 18:00
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 12:37
52.20-357.pdf укладений
25 листопада 2020 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 52.20-357
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 167 320,00
UAH (в тому числі ПДВ 361 220,00 UAH)