Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фурнітура різна (Дзеркало логопедичне з підсвіткою для розвитку мовленнєвої сфери осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах(групах) закладів освіти м.Білгород-Дністровського)
Очікувана вартість
9 600,00 UAH
UA-2020-10-16-006987-c c0587ca2c96f4da692eda186cc1a3b8c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пантелеєва Галина Геннадіївна

+380484935714 galina1642@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Пантелеєва Галина Геннадіївна
+380484935714
galina1642@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Дзеркало логопедичне з підсвіткою 1050х550мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, Заклади управління освіти Білгород-Дністровської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39299300-7 — Скляні дзеркала

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Постачальником видаткової накладної, акту проведення первинного експлуатаційного випробування (введення в експлуатацію). Прийом товару підтверджується видатковою накладною про приймання товару.Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

16 жовтня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зубова Віталіна Вікторівна
#3398306408
Переможець 9 600,00
UAH
16 жовтня 2020 14:13

Документи

16 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 14:31
Договір укладений
16 жовтня 2020 14:15