Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(Код за ДК 021:2015 - 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг) «Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Новоселицького, Герцаївського, Глибоцького, Сторожинецького, Кіцманського та Заставнівського районів Чернівецької області з ліквідації, ремонту пошкоджень, руйнувань та деформацій основи дорожнього одягу та покриття проїзної частини доріг (ямковість, просадки, колійність, вибоїни, тріщини, здимання, тощо)»
(Code according to DK 021: 2015 - 63712200-5 - Services for operation of highways) "Current minor repairs and maintenance of public roads of local importance Novoselytsky, Hertsaivsky, Hlybotsky, Storozhynetsky, Kitsmansky and Zastavnovsky districts of Chernivtsi region for liquidation, destruction and deformation of the base of the pavement and pavement of roads (potholes, subsidence, track, potholes, cracks, removal, etc.) "
(Code according to DK 021: 2015 - 63712200-5 - Services for operation of highways) "Current minor repairs and maintenance of public roads of local importance Novoselytsky, Hertsaivsky, Hlybotsky, Storozhynetsky, Kitsmansky and Zastavnovsky districts of Chernivtsi region for liquidation, destruction and deformation of the base of the pavement and pavement of roads (potholes, subsidence, track, potholes, cracks, removal, etc.) "
Очікувана вартість
180 000 000,00 UAH
UA-2020-10-16-006400-a ● 02a5548591d44588b57a48b7676ac198
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43565662 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1 |
Контактна особа: |
Мінько Юрій Миколайович 380372552608 yuraminko1983@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnya infrastrukturi, kapitalnogo budivnictva ta ekspluataciyi dorig Cherniveckoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi |
National ID: | 43565662 |
Contact point: |
Minko Yuri Mikolayovich 380372552608 yuraminko1983@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 22:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2020 15:20 |
Очікувана вартість: | 180 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1800000 UAH |
Publication date: | 16 жовтня 2020 22:38 |
Enquiries until: | 07 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 грудня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 180 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 900 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(Код за ДК 021:2015 - 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг) «Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Новоселицького, Герцаївського, Глибоцького, Сторожинецького, Кіцманського та Заставнівського районів Чернівецької області з ліквідації, ремонту пошкоджень, руйнувань та деформацій основи дорожнього одягу та покриття проїзної частини доріг (ямковість, просадки, колійність, вибоїни, тріщини, здимання, тощо)»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг
(Code according to DK 021: 2015 - 63712200-5 - Services for operation of highways) "Current minor repairs and maintenance of public roads of local importance Novoselytsky, Hertsaivsky, Hlybotsky, Storozhynetsky, Kitsmansky and Zastavnovsky districts of Chernivtsi region for liquidation, destruction and deformation of the base of the pavement and pavement of roads (potholes, subsidence, track, potholes, cracks, removal, etc.) "
Розгорнути
Згорнути
CPV: 63712200-5
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 7 | Робочі | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2020 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2020 14:46 |
Перелік змін 3.doc | |
09 грудня 2020 14:45 |
ТД Е.У. зі змінами 3.docx | |
16 жовтня 2020 22:40 |
Додаток 3.XLS |
09 грудня 2020 14:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 грудня 2020 14:46 |
Перелік змін 3.doc
|
|||||||||
09 грудня 2020 14:45 |
ТД Е.У. зі змінами 3.docx
|
|||||||||
16 жовтня 2020 22:40 |
Додаток 3.XLS
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація учасників
Дата подання: 26 жовтня 2020 17:16
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 19:21
Тендерна документація по даній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників, внаслідок чого порушує їхні права та законні інтереси, на підставі чого Тендерна документація потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у Тендерній документації.
Отже, окремі умови Тендерної документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Обґрунтування незаконності Тендерної документації, внаслідок наявності у ній дискримінаційних вимог, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Дискримінаційна вимога щодо встановлення відсотку вартості аналогічного договору - не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі – відповідно до Додатку 2.6. до Тендерної документації:
Обмеження щодо відсотку виконання аналогічного договору на рівні 30%, встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та є незаконними, оскільки є абсолютно необґрунтованими та дискримінаційними.
Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами Акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником без зауважень.
Отже, вимоги Замовника в дані закупівлі надати копію аналогічного договору та акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) і довідку (-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) є цілком логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору».
При цьому, ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає вимоги чи обмежень щодо будь-якого відсотку виконання аналогічного договори, тим більше не містить жодного орієнтиру чи згадування саме про 30%.
Таким чином, вимога Замовника про виконання аналогічного договору не менше, ніж на 30% від його ціни, є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною.
Замовником жодним чином не аргументовано встановлення обмеження щодо відсотку виконання договору. Тобто, вимоги, встановлені Замовником, є абсолютно не обґрунтованими та дискримінаційними, і вказують на орієнтованість Замовника на конкретного учасника (-ів), що порушує принципи об’єктивності і неупередженості Замовника, недискримінація учасників та містить ознаки корупційної складової усупереч принципу «запобігання корупційним діям і зловживанням».
Ціна договору є такою його характеристикою, яка не відображає конкретно наявність або відсутність досвіду виконання аналогічного договору.
На ціну і суму виконання впливає багато факторів: можливість виконавця виконати послуги за меншу вартість (що і є метою проведення закупівлі з огляду на принцип максимальної економії), термін на який укладено договір, фінансування Замовника, плану використання бюджетних коштів, потреби у наданні конкретних послуг, що зумовлюється природними умовами і т.д.
Таким чином, підтвердження виконання Договору та наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів є саме підписання сторонами договору Актів, якими надані роботи/послуги приймаються без зауважень.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім цього, згідно з положеннями ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, встановлена Замовником у Тендерній документації вимога щодо вартості аналогічного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі є незаконною та дискримінаційною, оскільки є такою, що обмежує конкуренцію, порушує принцип прозорості, призводить до дискримінації учасників та порушує їхні права та законні інтереси, що порушує законодавство про публічні закупівлі, і вимагає негайного усунення порушення та приведення тендерної документації у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі, усунення (видалення) даної вимоги щодо вартості аналогічного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, пропонуємо:
1. Встановити наявність порушення при складанні тендерної документації за даною закупівлею.
2. Привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну умову щодо вартості аналогічного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, шляхом усунення (видалення) даної вимоги.
В разі невнесення Вами змін до Тендерної документації в частині усунення (видалення) дискримінаційної умову щодо вартості аналогічного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі Ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України спираючись на його рішення в аналогічних ситуаціях. До прикладу: рішення постійно діючої адміністративної колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12 березня 2020 року № 4773.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо встановлення відсотку вартості аналогічного договору не є дискримінаційною. Аналогічної правової позиції дотримується:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 10586-р/пк-пз від 28.05.2020.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 9296-р/пк-пз від 13.05.2020.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні №9511-р/пк-пз від 15.05.2020.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні від 07.07.2017 р. №4474-р/пк-пз.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 8879-р/пк-пз від 29.08.2018.
Окружний адміністративний суд міста Києва у своєму рішенні 06 лютого 2018 року № 826/9149/17 у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхбуд-лім» до Антимонопольного комітету України та Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 10586-р/пк-пз від 28.05.2020.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 9296-р/пк-пз від 13.05.2020.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні №9511-р/пк-пз від 15.05.2020.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні від 07.07.2017 р. №4474-р/пк-пз.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 8879-р/пк-пз від 29.08.2018.
Окружний адміністративний суд міста Києва у своєму рішенні 06 лютого 2018 року № 826/9149/17 у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхбуд-лім» до Антимонопольного комітету України та Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 02 листопада 2020 11:27
Дата відповіді: 02 листопада 2020 15:18
Доброго дня! Чи потрібно надавати розрахунки до договірної ціни у складі тендерної пропозиції, чи розрахунки надає тільки переможець процедури закупівлі після аукціону відповідно до п. 6 ТД?
Відповідь: Надає переможець торгів після аукціону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-16-006400-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 20 листопада 2020 19:49
Дата подання: 20 листопада 2020 19:49
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 22:24
рішення від 25.11.2020 № 21825 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 22:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2020 № 22433.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 15:24
рішення від 03.12.2020 № 22433.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 19:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2020 15:00
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 грудня 2020
Найменування: | Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43565662 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2020 19:28
|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
177 700 000,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:43
|
Додаток 2 до ДУ 9.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:50
|
ДУ 10 до 1-ДГ.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:46
|
ДУ 9 до 1-ДГ.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 09:05
|
ДУ 8 до 1-ДГ.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 17:02
|
ДУ 7 до 1-ДГ.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:55
|
ДУ 6 до 1-ДГ.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 15:14
|
ДУ 5 до 1-ДГ.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 16:26
|
ДУ 4 до 1-ДГ.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 08:42
|
ДУ 3 до 1-ДГ.pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 08:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 14:23
|
ДУ 2 до 1-ДГ.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 14:40
|
ДУ 1 до 1-ДГ.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 17:37
|
Договір 1-ДГ.pdf | укладений |
15 січня 2021 17:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. розділу ІІІ Договору "Ціна договору" викласти в новій редакції. Додано очікуваний обсяг фінансування в розрізі років. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4.2. розділу IV Договору доповнити новим абзацом. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. розділу ІІІ Договору "Ціна договору" викласти в новій редакції. Внесено зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. розділу ІІІ, пункти 15.1. та 15.2. розділу XV Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. Розділу ІІІ, пункти 15.1., 15.2., Розділ XVI Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1., 15.1., 15.2. Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ XVI. Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 2 до Договору №1-ДГ |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |