Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Код за ДК 021:2015 - 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг) «Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Новоселицького, Герцаївського, Глибоцького, Сторожинецького, Кіцманського та Заставнівського районів Чернівецької області з ліквідації, ремонту пошкоджень, руйнувань та деформацій основи дорожнього одягу та покриття проїзної частини доріг (ямковість, просадки, колійність, вибоїни, тріщини, здимання, тощо)»
(Code according to DK 021: 2015 - 63712200-5 - Services for operation of highways) "Current minor repairs and maintenance of public roads of local importance Novoselytsky, Hertsaivsky, Hlybotsky, Storozhynetsky, Kitsmansky and Zastavnovsky districts of Chernivtsi region for liquidation, destruction and deformation of the base of the pavement and pavement of roads (potholes, subsidence, track, potholes, cracks, removal, etc.) "
Очікувана вартість
180 000 000,00 UAH
UA-2020-10-16-006400-a 02a5548591d44588b57a48b7676ac198
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мінько Юрій Миколайович

380372552608 yuraminko1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Мінько Юрій Миколайович
380372552608
yuraminko1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya infrastrukturi, kapitalnogo budivnictva ta ekspluataciyi dorig Cherniveckoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi
National ID: 43565662
Contact point: Minko Yuri Mikolayovich
380372552608
yuraminko1983@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 22:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 грудня 2020 15:20
Очікувана вартість: 180 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1800000 UAH
Publication date: 16 жовтня 2020 22:38
Enquiries until: 07 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 13 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 180 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 900 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(Код за ДК 021:2015 - 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг) «Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Новоселицького, Герцаївського, Глибоцького, Сторожинецького, Кіцманського та Заставнівського районів Чернівецької області з ліквідації, ремонту пошкоджень, руйнувань та деформацій основи дорожнього одягу та покриття проїзної частини доріг (ямковість, просадки, колійність, вибоїни, тріщини, здимання, тощо)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг

(Code according to DK 021: 2015 - 63712200-5 - Services for operation of highways) "Current minor repairs and maintenance of public roads of local importance Novoselytsky, Hertsaivsky, Hlybotsky, Storozhynetsky, Kitsmansky and Zastavnovsky districts of Chernivtsi region for liquidation, destruction and deformation of the base of the pavement and pavement of roads (potholes, subsidence, track, potholes, cracks, removal, etc.) "
Розгорнути Згорнути
CPV: 63712200-5
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 14:46
Перелік змін 3.doc
09 грудня 2020 14:45
ТД Е.У. зі змінами 3.docx
16 жовтня 2020 22:40
Додаток 3.XLS
09 грудня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 20:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 22:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 14:46
Перелік змін 3.doc
17 листопада 2020 15:37
Перелік змін 2.doc
17 листопада 2020 15:36
Перелік змін.doc
13 листопада 2020 20:57
Перелік змін.doc
09 грудня 2020 14:45
ТД Е.У. зі змінами 3.docx
17 листопада 2020 15:37
ТД Е.У. зі змінами 2.docx
17 листопада 2020 15:36
ТД Е.У. зі змінами.docx
13 листопада 2020 20:57
ТД Е.У. зі змінами.docx
16 жовтня 2020 22:40
ТД Е.У..docx
16 жовтня 2020 22:40
Додаток 3.XLS

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація учасників
Дата подання: 26 жовтня 2020 17:16
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 19:21
Тендерна документація по даній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників, внаслідок чого порушує їхні права та законні інтереси, на підставі чого Тендерна документація потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у Тендерній документації. Отже, окремі умови Тендерної документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Обґрунтування незаконності Тендерної документації, внаслідок наявності у ній дискримінаційних вимог, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Дискримінаційна вимога щодо встановлення відсотку вартості аналогічного договору - не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі – відповідно до Додатку 2.6. до Тендерної документації: Обмеження щодо відсотку виконання аналогічного договору на рівні 30%, встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та є незаконними, оскільки є абсолютно необґрунтованими та дискримінаційними. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням). Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами Акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником без зауважень. Отже, вимоги Замовника в дані закупівлі надати копію аналогічного договору та акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) і довідку (-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) є цілком логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає вимоги чи обмежень щодо будь-якого відсотку виконання аналогічного договори, тим більше не містить жодного орієнтиру чи згадування саме про 30%. Таким чином, вимога Замовника про виконання аналогічного договору не менше, ніж на 30% від його ціни, є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною. Замовником жодним чином не аргументовано встановлення обмеження щодо відсотку виконання договору. Тобто, вимоги, встановлені Замовником, є абсолютно не обґрунтованими та дискримінаційними, і вказують на орієнтованість Замовника на конкретного учасника (-ів), що порушує принципи об’єктивності і неупередженості Замовника, недискримінація учасників та містить ознаки корупційної складової усупереч принципу «запобігання корупційним діям і зловживанням». Ціна договору є такою його характеристикою, яка не відображає конкретно наявність або відсутність досвіду виконання аналогічного договору. На ціну і суму виконання впливає багато факторів: можливість виконавця виконати послуги за меншу вартість (що і є метою проведення закупівлі з огляду на принцип максимальної економії), термін на який укладено договір, фінансування Замовника, плану використання бюджетних коштів, потреби у наданні конкретних послуг, що зумовлюється природними умовами і т.д. Таким чином, підтвердження виконання Договору та наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів є саме підписання сторонами договору Актів, якими надані роботи/послуги приймаються без зауважень. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім цього, згідно з положеннями ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, встановлена Замовником у Тендерній документації вимога щодо вартості аналогічного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі є незаконною та дискримінаційною, оскільки є такою, що обмежує конкуренцію, порушує принцип прозорості, призводить до дискримінації учасників та порушує їхні права та законні інтереси, що порушує законодавство про публічні закупівлі, і вимагає негайного усунення порушення та приведення тендерної документації у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі, усунення (видалення) даної вимоги щодо вартості аналогічного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. У зв’язку з вищевикладеним, пропонуємо: 1. Встановити наявність порушення при складанні тендерної документації за даною закупівлею. 2. Привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну умову щодо вартості аналогічного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, шляхом усунення (видалення) даної вимоги. В разі невнесення Вами змін до Тендерної документації в частині усунення (видалення) дискримінаційної умову щодо вартості аналогічного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі Ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України спираючись на його рішення в аналогічних ситуаціях. До прикладу: рішення постійно діючої адміністративної колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12 березня 2020 року № 4773.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо встановлення відсотку вартості аналогічного договору не є дискримінаційною. Аналогічної правової позиції дотримується:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 10586-р/пк-пз від 28.05.2020.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 9296-р/пк-пз від 13.05.2020.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні №9511-р/пк-пз від 15.05.2020.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні від 07.07.2017 р. №4474-р/пк-пз.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 8879-р/пк-пз від 29.08.2018.
Окружний адміністративний суд міста Києва у своєму рішенні 06 лютого 2018 року № 826/9149/17 у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхбуд-лім» до Антимонопольного комітету України та Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 02 листопада 2020 11:27
Дата відповіді: 02 листопада 2020 15:18
Доброго дня! Чи потрібно надавати розрахунки до договірної ціни у складі тендерної пропозиції, чи розрахунки надає тільки переможець процедури закупівлі після аукціону відповідно до п. 6 ТД?
Відповідь: Надає переможець торгів після аукціону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-16-006400-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 20 листопада 2020 19:49
скарга на порушення у сфері публічних закупівель
на положення тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 22:24
рішення від 25.11.2020 № 21825 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 22:24
рішення від 03.12.2020 № 22433.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 19:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2020 15:00

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 19:44
Скарга САД Чернівці.doc
20 листопада 2020 19:45
Скарга 006400 (1).pdf
20 листопада 2020 19:59
Скарга Чернівці 006400.doc
20 листопада 2020 19:59
Cкарга Чернівці 006400.pdf

Документи подані замовником

02 грудня 2020 17:21
Пояснення.docx
02 грудня 2020 17:21
Пояснення.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 грудня 2020
UA-2020-10-16-006400-a02a5548591d44588b57a48b7676ac198
Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58000, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2020 19:28
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

11 січня 2021 11:18
Електронний підпис
11 січня 2021 11:17
Довідка МВС
11 січня 2021 11:17
Довідки ст. 17
16 грудня 2020 22:31
Електронний підпис
16 грудня 2020 22:31
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:03
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:03
Електронний підпис
24 листопада 2020 22:39
Електронний підпис
24 листопада 2020 22:39
Електронний підпис
24 листопада 2020 22:09
53 Реєстр експлуатація.PDF
24 листопада 2020 22:09
52 Копія звіту про аудит.pdf
24 листопада 2020 22:09
39 Виписка з протоколу .PDF
24 листопада 2020 22:09
51 ISO 9001.pdf
24 листопада 2020 22:09
37 Довідка субпідрядники.PDF
24 листопада 2020 22:09
36 Доручення.PDF
24 листопада 2020 22:09
32 Проєкт договору.PDF
24 листопада 2020 22:09
35 Лист з кодом доступу.PDF
24 листопада 2020 22:09
46 Технічне завдання.PDF
24 листопада 2020 22:09
45 Оригінал ліцензії.pdf
24 листопада 2020 22:08
34 Копія Статуту.PDF
24 листопада 2020 22:08
43 Гарантійний лист санкції.PDF
24 листопада 2020 22:08
27 Лист-відгук _1741.pdf
24 листопада 2020 22:08
26 КБ-2В та КБ-3 (договір 9 ч.2 ).pdf
24 листопада 2020 22:08
26 КБ-2В та КБ-3 (договір 9 ч.1).PDF
24 листопада 2020 22:08
25 Копія договору _9.pdf
24 листопада 2020 22:08
12 Інвентарні картки.pdf
24 листопада 2020 22:08
23 Лист-пояснення щодо посад.PDF
24 листопада 2020 22:08
22 Копії наказів та ЦПУ.rar
24 листопада 2020 22:08
9 Довідка про АБЗ.PDF
24 листопада 2020 22:07
21 дипломи.zip
24 листопада 2020 22:06
3 Свідоцтва про реєстрацію.rar
24 листопада 2020 22:06
2 Довідка техніка.PDF
24 листопада 2020 22:06
1 Інформація ст. 17 ЗУ.PDF
24 листопада 2020 22:06
_Гарантія 1 800 000 (006400-a).zip

Вимога про усунення невідповідностей

Під час перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ „Енергетично-дорожнє будівництво” виявлено наступну невідповідність, відповідно до абз. 2 п.1 ч.5 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено критерій, зокрема, - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасник не відповідає зазначеним вимогам з огляду на наступне: Учасником у складі своєї тендерної пропозиції подано файл «2.7. Фін звітність 2019.zip», у якому, зокрема, міститься копія балансу Учасника (форма №1) – звіт про фінансовий стан за 2019 рік станом на 31.12.2019 (далі – «баланс», в межах цього підпункту), з відповідними відмітками про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. У балансі, у рядку із підсумком активів за розділом II «Оборотні активи» (рядок з кодом 1195), в колонці 4 («На кінець звітного періоду») зазначено: «137 073» тис. грн. У цьому ж балансі, у рядку із підсумком пасивів за розділом III «Поточні зобов’язання і забезпечення» (рядок з кодом 1695), в колонці 4 («На кінець звітного періоду») зазначено: «189 669» тис. грн. Таким чином, коефіцієнт поточної ліквідності Учасника станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період (2019 рік), розрахований відповідно до положень тендерної документації, складає 137 073/189 669 = 0,72 (або 72%), що є меншим за мінімальне значення такого коефіцієнту у 85% (або 0,85), що вимагається тендерною документацією. Посилання на вимоги тендерної документації: Відповідно до абз. 2 п.1 ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку документів, що викладені в ДОДАТКАХ №№ 2.1. – 2.7.тендерної документації Згідно з п. 3.5.1 ч. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у ДОДАТКАХ 2.1. – 2.7.до цієї тендерної документації. Додатком 2.7 до Тендерної документації «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (далі – додаток 2.7) передбачено, що: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 №73, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме: - копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: Сума наявних в Учасника високоліквідних активів, відображена у Балансі Учасника (форма №1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 1165 «Гроші та їх еквіваленти», є не меншою за суму граничного розміру забезпечення виконання договору про закупівлю, встановленого пунктом 3 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», із розрахунку вартості такого договору у розмірі очікуваної вартості цієї закупівлі. Коефіцієнт поточної ліквідності Учасника, розрахований як співвідношення (пропорція) підсумку активів за розділом II «Оборотні активи» (рядок з кодом 1195) до підсумку пасивів за розділом III «Поточні зобов’язання і забезпечення» (рядок з кодом 1695) на підставі відповідних даних, відображених у Балансі Учасника (форма №1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, є не меншим за 85%. Відповідно пункту 1 статті 13 «Звітний період» Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", «Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.». З урахуванням положень Закону, останнім завершеним звітним періодом, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, є 2019 календарний рік. Таким чином, коефіцієнт поточної ліквідності учасника за відповідний звітний період, згідно з вимогами тендерної документації, повинен бути не меншим за 85% (або 0,85). Відповідно до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник надає учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, Замовник вимагає від Учасника ТОВ „Енергетично-дорожнє будівництво” завантажити документі, які підтвердять відповідність Учасника вимогам встановленим абз. 2 п.1 ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та в ДОДАТКАХ 2.1. – 2.7. до цієї тендерної документації, а саме: копію своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме: - копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий.

Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 17:18
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:14
5.14 Сертифікати ISO.pdf
16 грудня 2020 17:14
3.5 Дозвіл Держпраці.pdf
16 грудня 2020 17:14
3.4 Ліцензія.pdf
16 грудня 2020 17:14
5.1 Установчі документи.7z
16 грудня 2020 17:14
2.5.19.височанський_в_і.rar
16 грудня 2020 17:13
2.5.2.бацалай_м_і.rar
16 грудня 2020 17:13
2.5.17.вакуляк_с_в.rar
16 грудня 2020 17:13
2.5.4.березан_і_в.rar
16 грудня 2020 17:13
2.6.8. 49_18_виконання_ориг.rar
16 грудня 2020 17:13
2.6.5. виконання_70-18.rar
16 грудня 2020 17:13
2.5.110. боднар_м_в .7z
16 грудня 2020 17:13
2.6.1. КК. Договір № 158 19-П.pdf
16 грудня 2020 17:13
2.5.110.клімішин С.А.7z
16 грудня 2020 17:13
2.5.103.фурман_с_п.rar
16 грудня 2020 17:13
2.5.98.тимчук_а_о.rar
16 грудня 2020 17:13
2.5.104.чевердюк_р_м.rar
16 грудня 2020 17:12
2.5.99.федишин_і_р.rar
16 грудня 2020 17:12
2.5.101.фокша_р_с.rar
16 грудня 2020 17:12
2.5.96.твердохліб_в_г.rar
16 грудня 2020 17:12
2.5.82.петращук_о_ю.rar
16 грудня 2020 17:12
2.5.91.сковерко_е_о.rar
16 грудня 2020 17:12
2.5.79.олійник_д_о.rar
16 грудня 2020 17:12
2.5.78.одайник_о_г.rar
16 грудня 2020 17:12
2.5.68.матковський_м_і.rar
16 грудня 2020 17:12
2.5.58.крамар_с_м.rar
16 грудня 2020 17:12
2.5.69.мельник_о_м.rar
16 грудня 2020 17:12
2.5.65.марусяк_с_п.rar
16 грудня 2020 17:12
2.5.67.матейчук_ю_ю.rar
16 грудня 2020 17:11
2.5.51.ковальський_д_м.rar
16 грудня 2020 17:11
2.5.56.кофан_в_б.rar
16 грудня 2020 17:11
2.5.48.кишко_в_і.rar
16 грудня 2020 17:11
2.5.49.підгорець_і_г.rar
16 грудня 2020 17:11
2.5.44.злий_в_і.rar
16 грудня 2020 17:11
2.5.40.заваденко_м_р.rar
16 грудня 2020 17:11
2.5.41.задирака_с_а.rar
16 грудня 2020 17:11
2.5.39.дячук_і_п.rar
16 грудня 2020 17:11
2.5.39.дячук_і_д.rar
16 грудня 2020 17:11
2.5.37.донець_в_в.rar
16 грудня 2020 17:11
2.5.28.ковальський_і_ф.rar
16 грудня 2020 17:11
2.5.89.савтюк_м_м.rar
16 грудня 2020 17:10
2.5.22.ганзюк_г_о.rar
16 грудня 2020 17:10
2.5.23.глібіщук_в_в.7z
16 грудня 2020 17:10
2.5.88.савтюк_в_м.rar
16 грудня 2020 17:10
2.5.87..решетов_н_о.rar
16 грудня 2020 17:10
2.5.12.бойко_о_м.rar
16 грудня 2020 17:10
2.5.9.білоус_і_г.rar
16 грудня 2020 17:10
2.5.59.крихтяк_в_і.rar
16 грудня 2020 17:10
2.5.7.білик_м_м.rar
16 грудня 2020 17:10
2.5.8.білоконь_о_а.rar
16 грудня 2020 17:10
2.5.55.котан_в_в.rar
16 грудня 2020 17:10
2.5.76.неїжсал_м_в.rar
16 грудня 2020 17:10
2.5.29.гринь_о_ф.rar
16 грудня 2020 17:09
2.1.1.дог.оренд_ч3.rar
16 грудня 2020 17:09
2.1.1.дог_оренд_ч2.rar
16 грудня 2020 17:09
2.1.1.дог_оренд_ч5.rar
16 грудня 2020 17:09
2.1.1.дог.оренд_ч4.rar
16 грудня 2020 17:09
2.1.3.свід_реестр_док.rar
16 грудня 2020 17:09
4 Проект договору.pdf
16 грудня 2020 17:09
3.3 ТЗ.pdf
16 грудня 2020 17:08
5.12. Лист_згод_перс_данн.pdf
16 грудня 2020 17:08
5.10 ІД Наказ гол бух.pdf
16 грудня 2020 17:08
5.8 ІД Протокол 30.pdf
16 грудня 2020 17:08
2.5.18.вервега_в_м.rar
16 грудня 2020 17:08
2.5.5.білава_в_п.rar
16 грудня 2020 17:07
2.5.3.беженар_і_в.rar
16 грудня 2020 17:07
2.4.3 Лист-пояснення.pdf
16 грудня 2020 17:07
2.6.7 копія дог 4918-П.pdf
16 грудня 2020 17:07
2.6.2. Ориг. Актів 158-19-Е.rar
16 грудня 2020 17:07
2.6.9. відгук_49-18-П.pdf
16 грудня 2020 17:07
2.6.6. відгук_70-18-П.pdf
16 грудня 2020 17:07
2.5.107.шевченко_о_в.rar
16 грудня 2020 17:07
2.6.3. відгук_158-19-П.pdf
16 грудня 2020 17:07
2.5.108.ярмолюк_м_в.rar
16 грудня 2020 17:07
2.5.105.чевюк_м_і.rar
16 грудня 2020 17:07
2.5.106.чорний_ю_в.rar
16 грудня 2020 17:06
2.5.102.форись_о_п.rar
16 грудня 2020 17:06
2.5.100.федоров_а_в.rar
16 грудня 2020 17:06
2.5.93.стратійчук_і_в.rar
16 грудня 2020 17:06
2.5.95.татарчук_і_а.rar
16 грудня 2020 17:06
2.5.97.тернавський_о_о.rar
16 грудня 2020 17:06
2.5.81.орган_м_і.rar
16 грудня 2020 17:06
2.5.90.семенюк_о_м.rar
16 грудня 2020 17:06
2.5.92.стефанюк_о_в.rar
16 грудня 2020 17:06
2.5.80.орган_в_і.rar
16 грудня 2020 17:06
2.5.73.мудрик_р_о.rar
16 грудня 2020 17:06
2.5.72.мороз_г_д.rar
16 грудня 2020 17:06
2.5.74.навроцький_м_а.rar
16 грудня 2020 17:06
2.5.70.миронов_о_п.rar
16 грудня 2020 17:06
2.5.62.лукаш_ю_і.rar
16 грудня 2020 17:05
2.5.71.михайлюк_в_а.rar
16 грудня 2020 17:05
2.5.66.марущак_п_є.rar
16 грудня 2020 17:05
2.5.61.лукаш_м_і.rar
16 грудня 2020 17:05
2.5.63.майборода_о_в.rar
16 грудня 2020 17:05
2.5.94.тарнавський_а_в.rar
16 грудня 2020 17:05
2.5.57.кочан_в_с.rar
16 грудня 2020 17:05
2.5.50.коба_с_п.rar
16 грудня 2020 17:05
2.5.45.івонік_с_в.rar
16 грудня 2020 17:05
2.5.46.квасніцький_в_п.rar
16 грудня 2020 17:05
2.5.47.кермач_с_т.rar
16 грудня 2020 17:05
2.5.43.здібняк_і_в.rar
16 грудня 2020 17:05
2.5.42.закусов_в_м.rar
16 грудня 2020 17:05
2.5.35.дехтеренко_а_в.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.38.дячук_в_о.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.36.дзюбак_д_в.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.1.бабій_і_і.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.27.гончар_і_і.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.32.гуйван_в_в.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.34.гусар_е_в.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.26.гончар_в_і.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.33.гуйван_о_в.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.25.гонца_с_і.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.24.гожда_і_д.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.20.вівдюк_п_в.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.14.бурченко_с_м.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.86.поколюк_о_і.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.21.волощук_в_в.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.16.вакар_і_п.rar
16 грудня 2020 17:04
2.5.15.бушовський_о_в.rar
16 грудня 2020 17:03
2.5.84.пилипенко_о_в.rar
16 грудня 2020 17:03
2.5.85.кіфоренко_о_б.rar
16 грудня 2020 17:03
2.3.4. Лист_пвдтверд_АБЗ.pdf
16 грудня 2020 17:03
2.5.60.кушнір_о_в.rar
16 грудня 2020 17:03
2.5.13.бурлачук_в_м.rar
16 грудня 2020 17:03
2.5.11.бойко_в_в.rar
16 грудня 2020 17:03
2.5.83.петров_в_в.rar
16 грудня 2020 17:03
2.5.10.боднарук_і_д.rar
16 грудня 2020 17:03
2.5.109.яровий_в_в.rar
16 грудня 2020 17:03
2.5.31.гуйван_а_а.rar
16 грудня 2020 17:03
2.5.77.новіков_о_с.rar
16 грудня 2020 17:03
2.5.53.когутенко_в_в.rar
16 грудня 2020 17:03
2.5.75.нагорний_о_к.rar
16 грудня 2020 17:03
2.5.54.корнілов_а_м.rar
16 грудня 2020 17:03
2.6.4. Договір № 70 18-П.pdf
16 грудня 2020 17:02
2.3 Інформація про АБЗ.pdf
16 грудня 2020 17:02
2.1.1. дог_оренд_ч1.rar
16 грудня 2020 17:02
2.1.5.інвент_картки.rar
16 грудня 2020 17:02
2.1.2 лист_пог.rar
16 грудня 2020 17:02
5.7 ІД Ориг.Протокол 22.pdf
16 грудня 2020 17:02
2.7. Фін звітність 2019 .zip
16 грудня 2020 17:02
2.5.64. марусяк_м_п.7z
16 грудня 2020 17:02
2.5.6.білик_в_м.rar

Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 19:20
Електронний підпис
16 грудня 2020 19:20
Електронний підпис
16 грудня 2020 19:13
Електронний підпис
16 грудня 2020 19:13
Електронний підпис
16 грудня 2020 19:09
Технічне завдання.pdf
16 грудня 2020 19:09
11. Ліцензія копія.pdf
16 грудня 2020 19:09
2. Витяг ПДВ копія.pdf
16 грудня 2020 19:09
Проект договору.pdf
16 грудня 2020 19:09
Довідка про досвід 1.pdf
16 грудня 2020 19:09
Дор.роб5.pdf
16 грудня 2020 19:09
Дор.роб4.pdf
16 грудня 2020 19:09
Дор.роб3.pdf
16 грудня 2020 19:09
Дор.роб2.pdf
16 грудня 2020 19:09
Дор.роб1.pdf
16 грудня 2020 19:09
Водії3.pdf
16 грудня 2020 19:09
Водії2.pdf
16 грудня 2020 19:09
Водії1.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи8.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи7.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи6.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи5.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи4.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи3.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи2.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи1.pdf
16 грудня 2020 19:09
ІТП2.pdf
16 грудня 2020 19:09
ІТП1.pdf
16 грудня 2020 19:09
Дипломи.pdf
16 грудня 2020 19:09
Накази 18.11.2020 (7).pdf
16 грудня 2020 19:09
Довідка про бази.pdf
16 грудня 2020 19:09
Довідка про техніку 1.pdf
16 грудня 2020 19:09
Інформація ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

ТОВ ПБС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 179 515 000,00
UAH з ПДВ
177 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 179 880 000,00
UAH з ПДВ
177 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2021 11:18
Електронний підпис
11 січня 2021 11:17
Довідка МВС
11 січня 2021 11:17
Довідки ст. 17
16 грудня 2020 22:31
Електронний підпис
16 грудня 2020 22:31
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:03
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:03
Електронний підпис
24 листопада 2020 22:39
Електронний підпис
24 листопада 2020 22:39
Електронний підпис
24 листопада 2020 22:09
53 Реєстр експлуатація.PDF
24 листопада 2020 22:09
52 Копія звіту про аудит.pdf
24 листопада 2020 22:09
39 Виписка з протоколу .PDF
24 листопада 2020 22:09
51 ISO 9001.pdf
24 листопада 2020 22:09
37 Довідка субпідрядники.PDF
24 листопада 2020 22:09
36 Доручення.PDF
24 листопада 2020 22:09
32 Проєкт договору.PDF
24 листопада 2020 22:09
35 Лист з кодом доступу.PDF
24 листопада 2020 22:09
46 Технічне завдання.PDF
24 листопада 2020 22:09
45 Оригінал ліцензії.pdf
24 листопада 2020 22:08
34 Копія Статуту.PDF
24 листопада 2020 22:08
43 Гарантійний лист санкції.PDF
24 листопада 2020 22:08
27 Лист-відгук _1741.pdf
24 листопада 2020 22:08
26 КБ-2В та КБ-3 (договір 9 ч.2 ).pdf
24 листопада 2020 22:08
26 КБ-2В та КБ-3 (договір 9 ч.1).PDF
24 листопада 2020 22:08
25 Копія договору _9.pdf
24 листопада 2020 22:08
12 Інвентарні картки.pdf
24 листопада 2020 22:08
23 Лист-пояснення щодо посад.PDF
24 листопада 2020 22:08
22 Копії наказів та ЦПУ.rar
24 листопада 2020 22:08
9 Довідка про АБЗ.PDF
24 листопада 2020 22:07
21 дипломи.zip
24 листопада 2020 22:06
3 Свідоцтва про реєстрацію.rar
24 листопада 2020 22:06
2 Довідка техніка.PDF
24 листопада 2020 22:06
1 Інформація ст. 17 ЗУ.PDF
24 листопада 2020 22:06
_Гарантія 1 800 000 (006400-a).zip

Публічні документи

16 грудня 2020 19:20
Електронний підпис
16 грудня 2020 19:20
Електронний підпис
16 грудня 2020 19:13
Електронний підпис
16 грудня 2020 19:13
Електронний підпис
16 грудня 2020 19:09
Технічне завдання.pdf
16 грудня 2020 19:09
11. Ліцензія копія.pdf
16 грудня 2020 19:09
2. Витяг ПДВ копія.pdf
16 грудня 2020 19:09
Проект договору.pdf
16 грудня 2020 19:09
Довідка про досвід 1.pdf
16 грудня 2020 19:09
Дор.роб5.pdf
16 грудня 2020 19:09
Дор.роб4.pdf
16 грудня 2020 19:09
Дор.роб3.pdf
16 грудня 2020 19:09
Дор.роб2.pdf
16 грудня 2020 19:09
Дор.роб1.pdf
16 грудня 2020 19:09
Водії3.pdf
16 грудня 2020 19:09
Водії2.pdf
16 грудня 2020 19:09
Водії1.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи8.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи7.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи6.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи5.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи4.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи3.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи2.pdf
16 грудня 2020 19:09
Машиністи1.pdf
16 грудня 2020 19:09
ІТП2.pdf
16 грудня 2020 19:09
ІТП1.pdf
16 грудня 2020 19:09
Дипломи.pdf
16 грудня 2020 19:09
Накази 18.11.2020 (7).pdf
16 грудня 2020 19:09
Довідка про бази.pdf
16 грудня 2020 19:09
Довідка про техніку 1.pdf
16 грудня 2020 19:09
Інформація ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ ПБС

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2021 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
177 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 09:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 16:43
Додаток 2 до ДУ 9.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 16:43
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 14:50
ДУ 10 до 1-ДГ.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 14:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 14:46
ДУ 9 до 1-ДГ.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 14:46
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 09:05
ДУ 8 до 1-ДГ.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 08:59
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 17:02
ДУ 7 до 1-ДГ.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 17:00
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 12:55
ДУ 6 до 1-ДГ.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:55
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 15:17
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 15:14
ДУ 5 до 1-ДГ.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 16:26
ДУ 4 до 1-ДГ.pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 08:42
ДУ 3 до 1-ДГ.pdf зміни до договору
12 березня 2021 08:40
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 14:23
ДУ 2 до 1-ДГ.pdf зміни до договору
28 січня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 14:40
ДУ 1 до 1-ДГ.pdf зміни до договору
27 січня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 17:37
Договір 1-ДГ.pdf укладений
15 січня 2021 17:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу ІІІ Договору "Ціна договору" викласти в новій редакції. Додано очікуваний обсяг фінансування в розрізі років.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.2. розділу IV Договору доповнити новим абзацом.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу ІІІ Договору "Ціна договору" викласти в новій редакції. Внесено зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу ІІІ, пункти 15.1. та 15.2. розділу XV Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Розділу ІІІ, пункти 15.1., 15.2., Розділ XVI Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 3.1., 15.1., 15.2. Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ XVI. Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 2 до Договору №1-ДГ
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 54 826 903,85
UAH (в тому числі ПДВ 9 137 817,31 UAH)