Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проєктно-кошторисної документації по об'єкту: "Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу "Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву" Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул. Макарова м. Рівне)"
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-10-16-006338-a 66c996d7a8744d7e9383892ba14cb58c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 21:51
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 14:01
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Коригування проєктно-кошторисної документації по об'єкту: "Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу "Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву" Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул. Макарова м. Рівне)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Макарова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 01:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 01:14
35-3 Перелік змін 281020.pdf
29 жовтня 2020 01:14
УО ТД 281020 УО ТД Послуги з інженерного проєктування.pdf
29 жовтня 2020 01:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 21:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 01:14
35-3 Перелік змін 281020.pdf
29 жовтня 2020 01:14
УО ТД 281020 УО ТД Послуги з інженерного проєктування.pdf
16 жовтня 2020 21:52
УО ТД Послуги з інженерного проєктування 161020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка з ЄРДР
Дата подання: 20 жовтня 2020 17:43
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 23:09
Відповідно до п. 3 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції передбачено, що : " Додатково у складі тендерної пропозиції учасником надається довідка про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника (згідно примітки 1 до ст. 963 Кримінального кодексу України), видана органом прокуратури України, не раніше ніж за 15 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій." відповідно до пункту 1 Розділу 4 «Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення», затвердженого Наказом Генерального прокурора 30.06.2020 № 298, відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу в порядку, встановленому Кримінально-процесуальним кодексом України. Кримінально-процесуальний кодекс України не передбачає можливості звернення учасників тендерних закупівель з проханням чи вимогою отримати відомості з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Натомість чинним законодавством передбачена довідка про відсутність судимості та довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, зміст яких, порядок, спосіб і термін отримання повністю відповідає чинному законодавству, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі" та надає усю необхідну інформацію щодо притягнення/не притягнення до кримінальної відповідальності посадових/службових осіб учасника закупівлі. Відповідно, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації або обґрунтувати правові підстави надання учасником довідки про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника (згідно примітки 1 до ст. 963 Кримінального кодексу України) у розрізі законодавства у сфері публічних закупівель з посиланням на відповідні нормативно правові акти у даній сфері.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання!!!
У відповідності до п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є запобігання корупційним діям і зловживанням. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з тим, що закупівля здійснюється за державні кошти, а також становить суспільний інтерес, Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, з метою забезпечення виконання робіт та збереження державних коштів від можливих посягань недобросовісними учасниками не буде укладати жодних договорів з учасниками (юридичними особами та фізичними особами), проти яких правоохоронними органами порушено кримінальні провадження та проводиться досудове розслідування або судом здійснюється судове розслідування щодо службових та інших осіб Учасника.
Звертаємо увагу, що у відповідності до вимог ч. 2 ст. 214 КПК України, досудове розслідування розпочинається з моменту внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення затверджуються Офісом Генерального прокурора за погодженням з Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національним антикорупційним бюро України, Державним бюро розслідувань, органом, що здійснює контроль за додержанням податкового законодавства.
Отримання учасниками довідки про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо службових та інших осіб Учасника, є загальнодоступною в Україні, довідка не є унікальною, тому така вимога тендерної документації не містить дискримінаційних вимог до учасників, не звужує потенційний коло учасників, які планують прийняти участь у закупівлі та не обмежує конкуренцію.
Щодо інформації про авторський нагляд
Дата подання: 20 жовтня 2020 17:48
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 23:31
У складі тендерної закупівлі наявна наступна вимога: позитивний(-і) відгук (-и) Замовника(-ів), щодо виконання аналогічних робіт зазначених в довідці. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці. У відгуці має міститися наступна інформація: № та дата договору, предмет договору, стадія проєктування, сума виконання договору, наявність або відсутність претензій до виконавця. - виконання послуг щодо здійснення авторського нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт по проєкту. Просимо уточнити, інформація щодо здійснення авторського нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт по проєкту має міститися в листі відгуці чи надаватися окремо? Якщо окремо, то які документи необхідно надати у складі пропозиції? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання!
відповідно запитання до тендерної документації найближчим часом будуть внесені зміни відповідно до чинного законодавства України з публічних закупівель.
Умови ТД
Дата подання: 22 жовтня 2020 17:18
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 11:49
Просимо Вас надати інформацію стосовно наявності звіту з інженерно-геологічних вишукувань, виконання яких не передбачено умовами ТД
Відповідь: доброго дня, шановний учасник!
Дякуємо за питання, але відповідно до законодавства України про публічні закупівлі, замовник не може вимагати від учасника надання у складі тендерної пропозиції документів, які не вимагаються тендерною документацією. Даний звіт відсутній серед визначених тендерною документацією документів учасника, тобто не може вимагатися замовником у складі тендерної пропозиції учасника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-16-006338-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ ЕКО СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39032752
Дата подання: 27 листопада 2020 11:43
Оскарження рішення замовника
обласної державної адміністрації було оголошено процедуру закупівлі: «Коригування проєктно-кошторисної документації по об'єкту: "Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу "Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву" Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул. Макарова м. Рівне)"».
Протоколом №18/5 від 17.11.2020 року ПП «Лідер Проект» визнаний переможцем процедури закупівлі: «"Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу "Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву" Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул. Макарова м. Рівне)"».
Дане рішення Замовника є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень ЗУ «Про публічні закупівлі», внаслідок чого підлягає скасуванню.
Вимога ТД п.3 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції:
Додатково у складі тендерної пропозиції учасником надається довідка про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника (згідно примітки 1 до ст. 963 Кримінального кодексу України), видана органом прокуратури України, не раніше ніж за 15 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Також під час проведення процедури закупівлі Замовнику було поставлене запитання, на яке була надана відповідь стосовно подачі вищевказаної довідки.

Довідка з ЄРДР
20.10.20, 17:43 Є відповідь
Відповідно до п. 3 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції передбачено, що : " Додатково у складі тендерної пропозиції учасником надається довідка про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника (згідно примітки 1 до ст. 963 Кримінального кодексу України), видана органом прокуратури України, не раніше ніж за 15 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій." відповідно до пункту 1 Розділу 4 «Положення про…Розгорнути
1. Відповідь:
22.10.20, 23:09
Шановний Учасник, дякуємо за запитання!!! У відповідності до п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є запобігання корупційним діям і зловживанням. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У зв’язку з тим, що закупівля здійснюється за державні кошти, а також становить суспільний інтерес, Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, з метою забезпечення виконання робіт та збереження державних коштів від можливих посягань недобросовісними учасниками не буде укладати жодних договорів з учасниками (юридичними особами та фізичними особами), проти яких правоохоронними органами порушено кримінальні провадження та проводиться досудове розслідування або судом здійснюється судове розслідування щодо службових та інших осіб Учасника. Звертаємо увагу, що у відповідності до вимог ч. 2 ст. 214 КПК України, досудове розслідування розпочинається з моменту внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення затверджуються Офісом Генерального прокурора за погодженням з Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національним антикорупційним бюро України, Державним бюро розслідувань, органом, що здійснює контроль за додержанням податкового законодавства. Отримання учасниками довідки про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо службових та інших осіб Учасника, є загальнодоступною в Україні, довідка не є унікальною, тому така вимога тендерної документації не містить дискримінаційних вимог до учасників, не звужує потенційний коло учасників, які планують прийняти участь у закупівлі та не обмежує конкуренцію.

Дана довідка видається Офісом генерального прокурора України тільки у відповідь на адвокатський запит.
ПП «Лідер Проект» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку, видану Дніпропетровською місцевою прокуратурою №1, про те що слідчими слідчих відділів Дніпропетровської області не здійснюються досудові розслідування щодо вчинення кримінальних правопорушень службовими особами. Але вказана довідка не підтверджує відсутність досудових розслідувань щодо вчинення кримінальних правопорушень у інших областях України, зокрема у Рівненській, оскільки відповідно до Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення, затвердженого наказом Генерального прокурора від 30.06.2020 № 298 доступ до реєстру прокурори та керівники регіональних (обласних), місцевих (окружних), спеціалізованих прокуратур – мають у межах кримінальних правопорушень, щодо яких слідчими піднаглядних їм органів проводиться досудове розслідування і не мають доступу до реєстру в цілому.
Отже, виходячи з вищенаведеного, учасник не підтвердив вимогу Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника .
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Лідер Проект» не відповідає умовам тендерної документації та Закону.
На підставі статті 31 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ПП «Лідер Проект», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Замовник Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

При цьому звертаємо увагу, що у випадку неналежного реагування на вказану вимогу, Учасником буде ініційовано:
подання скарги до Антимонопольного комітету України
звернення до Аудиторської із заявою про незаконні дії Замовника та порушення законодавства про публічні закупівлі при проведенні закупівлі
звернення до Ради бізнес-омбудсмена.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2020 11:19
Шановний учасник, у відповідь на вашу вимогу №UA-2020-10-16-006338-a.b1 повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено – «Додатково у складі тендерної пропозиції учасником надається довідка про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника (згідно примітки 1 до ст. 96ᵌ Кримінального кодексу України), видана органом прокуратури України, не раніше ніж за 15 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій».
Виходячи з вищезазначеної умови тендерною документацією не передбачено необхідність надання зазначеної довідки саме від Офісу Генерального Прокурора.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про прокуратуру» систему прокуратури України становлять:
- Офіс Генерального прокурора;
- обласні прокуратури;
- окружні прокуратури;
- спеціалізована антикорупційна прокуратура
Відповідно до додатку 2 до Закону України «Про прокуратуру» міститься перелік органів прокуратури серед яких, зокрема, Дніпропетровська місцева прокуратура №1.
З наведеного вище вбачається, що Дніпропетровська місцева прокуратура №1 є органом прокуратури України.
Таким чином, надання переможцем довідки з Дніпропетровської місцевої прокуратури №1 Дніпропетровської обласної прокуратури №1 (яка також є органом прокуратури України) не є порушенням вищенаведеної умови тендерної документації.
Крім того, у вищезазначеній довідці вказано наступне: «В Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб ПП «Лідер-Проект» (код ЄДРПОУ 35204086) інформація відсутня». Зазначена інформація повністю задовольняє умови пункту 4 розділу V тендерної документації.
Таким чином, Замовник не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» визначивши ПП «Лідер-Проект» переможцем процедури закупівлі.

Уповноважена особа Лапін А.С. Підпис:

Документи подані скаржником

27 листопада 2020 11:43
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ ЕКО СЕРВІС" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Лідер-Проект 2 511 226,00
UAH з ПДВ
2 511 226,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРХГРАНДПРОЕКТ" 2 842 105,26
UAH з ПДВ
2 842 105,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 19:12
Електронний підпис
10 листопада 2020 17:54
Обгрунтування.pdf
06 листопада 2020 17:55
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:55
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:54
Підписаний_G1120-5838-GL_tender.pdf
06 листопада 2020 17:54
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
06 листопада 2020 17:54
63721680479197.pdf
06 листопада 2020 17:54
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 18:04
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:02
Інформація про ціну
26 листопада 2020 18:02
Довідка ст. 17
06 листопада 2020 16:22
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:11
Пропозицiя_.pdf
06 листопада 2020 16:11
Лідер Проект_21476_p7s.zip
06 листопада 2020 16:11
Кошторис _.pdf
06 листопада 2020 16:11
Документи на тендер 3_.pdf
06 листопада 2020 16:11
Документи на тендер 97-183.pdf
06 листопада 2020 16:11
Документи на тендер 1-96.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 17:17
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:15
Пропозиція.rar
06 листопада 2020 17:15
Тендерна документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ ЕКО СЕРВІС"

ПП Лідер-Проект

ТОВ "АРХГРАНДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ ЕКО СЕРВІС"
#39032752
Відхилено
1 200 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 13:40
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 листопада 2020 00:00
ПП Лідер-Проект
#35204086
Переможець 2 511 226,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 15:06

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

17 листопада 2020 13:39
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Лідер-Проект
#35204086
2 511 226,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 11:37
протокол укладений
10 червня 2021 11:36
додаткова угода укладений
10 червня 2021 11:36
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 13:29
ДУ_2_22122020_Макарова (лідер_Проект).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:56
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 13:21
договір на коригування ПКД укладений
09 грудня 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору в частині уточнення системи оподаткування виконавця договору у зв'язку з технічною неможливістю електронного майданчика відображення пільгових категорій оподаткування
Номер договору про закупівлю: ЛП.512-20-РП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 097 506,88
UAH (в тому числі ПДВ 182 917,81 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою Сторін