Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розробка проектної документації «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-60 Кролевець – Конотоп – Ромни – Пирятин на ділянках км 60+481 – км 113+400 та км 114+750 – км 116+688»)
Очікувана вартість
1 670 000,00 UAH
UA-2020-10-16-006206-c 7b4b873d203e459fa1531dfae7f2152a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій

+380542700285 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій
+380542700285
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 14:31
Очікувана вартість: 1 670 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розробка проектної документації «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-60 Кролевець – Конотоп – Ромни – Пирятин на ділянках км 60+481 – км 113+400 та км 114+750 – км 116+688») Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розробка проектної документації «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-60 Кролевець – Конотоп – Ромни – Пирятин на ділянках км 60+481 – км 113+400 та км 114+750 – км 116+688»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Індекс автомобільних доріг: P-60 — Кролевець - Конотоп - Ромни - Пирятин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться на підставі актів про надані послуги, оформлених підписами уповноважених представників і скріплених печатками Сторін, після надходження на рахунок коштів Замовника на оплату цих послуг. Замовник протягом 10 днів від дати підписання акту про надані послуги зобов'язаний розрахуватись із Виконавцем за отриману проектну продукцію, за умови наявності коштів на оплату відповідних послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 13:27
Публ ТД Проект ПР Р-60 км 60-116 16.10.docx
16 жовтня 2020 13:27
Публ Проект Договору Поект ПР Р-60 км 60-116 16.10.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" 1 540 000,00
UAH з ПДВ
1 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРО БУД ПРОЕКТ" 1 669 000,00
UAH з ПДВ
1 669 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 17:57
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:35
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:34
кошторис.PDF
16 листопада 2020 11:31
Електронний підпис
16 листопада 2020 11:30
Довідка (2).PDF
16 листопада 2020 11:30
Довідка (4).PDF
16 листопада 2020 11:30
Довідка.PDF
16 листопада 2020 11:30
Довідка (5).PDF
16 листопада 2020 11:30
Довідка (3).PDF
16 листопада 2020 11:30
Довідка.zip
01 листопада 2020 13:55
Електронний підпис
01 листопада 2020 13:55
8. Експертний звіт Н-26 230-265.PDF
01 листопада 2020 13:55
9. Експертний звіт Н-26 265-300.pdf
01 листопада 2020 13:55
14. Довідка додаток 1.PDF
01 листопада 2020 13:55
18. Проект договору.PDF
01 листопада 2020 13:55
12. Протокол.pdf
01 листопада 2020 13:55
17.Довідка субпідрядника.PDF
01 листопада 2020 13:55
15.Довідка захист довкілля.PDF
01 листопада 2020 13:55
11. Довідка уповноваження .PDF
01 листопада 2020 13:55
10.Довідка ст.17.PDF
01 листопада 2020 13:54
7. Відгук 1728.PDF
01 листопада 2020 13:54
6. Відгук 1727.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ЄВРО БУД ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"
#41746840
Переможець 1 540 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"
#41746840
1 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 08:49
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 17:14
Scan ДУ 30-03-21 (1).pdf зміни до договору
30 березня 2021 17:13
1_Scan ДУ 30-03-21.pdf укладений
30 березня 2021 17:13
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 12:30
договір 261101 дод.угода 15.03.2021 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 12:29
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:12
Скан ДУ 1 від 21.12 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 16:31
Трансінжирінг.pdf укладений
26 листопада 2020 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із карантинними обмеженнями викликаними пандемією коронавірусу COVID-19, що унеможливило забезпечити Виконавцем своєчасний збір вихідних даних, необхідних для розробки проектної документації, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов'язань, виклавши п.,11.1. Договору у наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.03.2021 р.»
Номер договору про закупівлю: 26/11/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з внесенням змін до Додатку №3 до Договору, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та ціну Договору виклавши п. 3.1. розділу ІІІ Договору у новій редакції: « Ціна цього Договору становить 1 347 497 грн. 25 коп. (один мільйон триста сорок сім тисяч чотириста дев’яносто сім гривень 25 коп.) (Додаток 1) тому чисті ПДВ 20 % - 224 582 гривень 87 коп. Вартість послуг визначається згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» з урахуванням змін та доповнень. Вартість послуг враховує вартість отримання технічних умов та інших послуг, які надаються на платній основі, необхідних для розробки проектної документації. Вартість послуг враховує вартість експертної оцінки кошторисної частини проектної документації.»
Номер договору про закупівлю: 26/11/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з внесенням змін до Додатку №3 до Договору, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та допущенням технічної помилки, Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору виклавши п. 3.1. розділу ІІІ Договору у новій редакції: «Ціна цього Договору становить 1 347 497 грн. 24 коп. (один мільйон триста сорок сім тисяч чотириста дев’яносто сім гривень 24 коп.) (Додаток 1) тому чисті ПДВ 20 % - 224 582 гривень 87 коп. Вартість послуг визначається згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» з урахуванням змін та доповнень. Вартість послуг враховує вартість отримання технічних умов та інших послуг, які надаються на платній основі, необхідних для розробки проектної документації. Вартість послуг враховує вартість експертної оцінки кошторисної частини проектної документації.»
Номер договору про закупівлю: 26/11/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 347 497,24
UAH (в тому числі ПДВ 224 582,87 UAH)