Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газове паливо
Очікувана вартість
920 000,00 UAH
UA-2020-10-16-005876-c ● 4845528dd2fb4c3ca23044fd0a307a51
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський зоологічний парк загальнодержавного значення |
Код ЄДРПОУ: | 02221171 |
Вебсайт: | http://zoo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03055, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, буд. 32 |
Контактна особа: |
Валентина Єрмакова +380442774767 zoo_zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2020 12:06 |
Очікувана вартість: | 920 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою та повинні бути датовані не раніше оголошення цієї закупівлі. У разі надання учасником будь-яких інших документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. Документи у складі тендерної пропозиції учасника-нерезидента повинні бути легалізовані за спрощеною процедурою проставлення апостиля відповідно до статей 3 і 4 Гаазької Конвенції або за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції про консульські зносини від 24.04.1963. Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента такий учасник надає в тендерній пропозиції нотаріально завірену копію перекладу на українську мову офіційного документу та лист-роз’яснення з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента. У разі розбіжностей перекладу з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115000 метр кубічний
Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2020 12:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2020 12:56 |
Тендерна документація в новій редакції.docx | |
23 жовтня 2020 12:56 |
Перелік змін до тендерної документації.docx |
23 жовтня 2020 12:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 жовтня 2020 12:56 |
Тендерна документація в новій редакції.docx
|
|||
23 жовтня 2020 12:56 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-16-005876-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 22 жовтня 2020 16:41
Приведення Тендерної документації у відповідність до чинного Законодавства
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру величини коригування небалансів.
Відповідно, станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу.
У зв'язку з чим просимо внести відповідні правки в Проект договору, а саме наступну редакцію:
"Добовий обсяг відбору (споживання) газу Споживачем не повинен відрізнятись від підтвердженого обсягу газу більш ніж на ±3%"
Розгорнути
Згорнути
Відповідно, станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу.
У зв'язку з чим просимо внести відповідні правки в Проект договору, а саме наступну редакцію:
"Добовий обсяг відбору (споживання) газу Споживачем не повинен відрізнятись від підтвердженого обсягу газу більш ніж на ±3%"
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2020 12:54
В ДОДАТОК 5 до тендерної документації в Проект договору внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-10-16-005876-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 09 листопада 2020 17:22
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2020 16:05
Київський зоологічний парк загальнодержавного значення розглянувши вимогу ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» вважає, що вона не підлягає задоволенню з огляду на таке.
1.Відповідно до підпункту 1.9. пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника станом на кінець попереднього календарного кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника, який за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього календарного кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, такий учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
Зазначена вимога тендерної документації є відображенням вимог статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» яка передбачає, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Наведена стаття Закону пов’язує визначення розміру чистих активів за результатами затвердженої фінансової звітності.
Затвердження фінансової звітності як відображення результатів господарської діяльності товариства може здійснюватися за звітний рік річними загальними зборами учасників товариства відповідно до статтей 30-31 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Таким чином, в розумінні Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» затвердження фінансової звітності товариства не є тотожнім поняттям складання, підписання, подання та оприлюднення фінансової звітності в розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Крім того, стаття 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» оперує таким поняттям як: «звітний період для складання фінансової звітності - календарний рік». За результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців складається проміжна фінансова звітність.
Безпосередньо у вимозі ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» мова як раз йде про проміжну фінансову звітність, яка не малася на увазі замовником.
Замовником взагалі у пункті 1.9. розділу ІІІ Тендерної документації не ставилися вимоги подавати фінансову звітність: ні затверджену, ні річну, ні проміжну.
Єдиною вимогою було надання довідки, про вартість чистих активів учасника станом на кінець попереднього календарного кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, що було здійснено переможцем ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ – станом на 30.06.2020 року.
Звертаємо увагу, що кінцевою датою подання пропозицій визначено 02 листопада 2020 року. Зазначене число припадає на четвертий квартал 2020 року, який не закінчений, тобто є неповним.
Повним кварталом є третій квартал 2020 року, а попереднім в розумінні Тендерної документації – другий квартал 2020 року, який закінчився 30.06.2020 року.
Тому подана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» довідка станом на 30.06.2020 року відповідала вимогам Тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ Тендерної документації замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 зі змінами, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу тендерної документації, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в пункті 2 цього Розділу тендерної документації.
Наведеною постановою затверджене Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах.
Для учасників-резидентів передбачено вимогу надання гарантій, виданих банками-резидентами (електронна банківська гарантія). Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639.
ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» надана банківська гарантія, видана АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК», яка відповідає вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639.
Відсутність в цій банківський гарантії посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, не може розглядатися як її невідповідність вимогам наведених нормативно-правовими актам, зокрема вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639.
Підпунктом 1.14 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону замовник не відхиляє пропозицію торгів через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, що не впливають на зміст пропозиції і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Віднесення помилок до формальних - є правом, а не обов’язком замовника.
З огляду на те, що відсутність посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, є формальною помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ», остання не була відхилена замовником.
Звертаємо увагу, що банківська гарантія за своїм юридичним змістом є забезпеченням зобов’язання відповідно до Цивільного кодексу України.
Зміст наданої ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» гарантії виконує основну її мету - усунення ймовірних негативних наслідків, що можуть виникнути у замовника внаслідок невиконання ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» зобов'язання, а саме:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
З урахуванням викладеного, Київським зоологічним парком загальнодержавного значення не допущено порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тому відсутні підстави для задоволення вимоги.
1.Відповідно до підпункту 1.9. пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника станом на кінець попереднього календарного кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника, який за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього календарного кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, такий учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
Зазначена вимога тендерної документації є відображенням вимог статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» яка передбачає, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Наведена стаття Закону пов’язує визначення розміру чистих активів за результатами затвердженої фінансової звітності.
Затвердження фінансової звітності як відображення результатів господарської діяльності товариства може здійснюватися за звітний рік річними загальними зборами учасників товариства відповідно до статтей 30-31 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Таким чином, в розумінні Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» затвердження фінансової звітності товариства не є тотожнім поняттям складання, підписання, подання та оприлюднення фінансової звітності в розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Крім того, стаття 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» оперує таким поняттям як: «звітний період для складання фінансової звітності - календарний рік». За результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців складається проміжна фінансова звітність.
Безпосередньо у вимозі ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» мова як раз йде про проміжну фінансову звітність, яка не малася на увазі замовником.
Замовником взагалі у пункті 1.9. розділу ІІІ Тендерної документації не ставилися вимоги подавати фінансову звітність: ні затверджену, ні річну, ні проміжну.
Єдиною вимогою було надання довідки, про вартість чистих активів учасника станом на кінець попереднього календарного кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, що було здійснено переможцем ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ – станом на 30.06.2020 року.
Звертаємо увагу, що кінцевою датою подання пропозицій визначено 02 листопада 2020 року. Зазначене число припадає на четвертий квартал 2020 року, який не закінчений, тобто є неповним.
Повним кварталом є третій квартал 2020 року, а попереднім в розумінні Тендерної документації – другий квартал 2020 року, який закінчився 30.06.2020 року.
Тому подана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» довідка станом на 30.06.2020 року відповідала вимогам Тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ Тендерної документації замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 зі змінами, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу тендерної документації, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в пункті 2 цього Розділу тендерної документації.
Наведеною постановою затверджене Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах.
Для учасників-резидентів передбачено вимогу надання гарантій, виданих банками-резидентами (електронна банківська гарантія). Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639.
ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» надана банківська гарантія, видана АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК», яка відповідає вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639.
Відсутність в цій банківський гарантії посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, не може розглядатися як її невідповідність вимогам наведених нормативно-правовими актам, зокрема вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639.
Підпунктом 1.14 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону замовник не відхиляє пропозицію торгів через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, що не впливають на зміст пропозиції і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Віднесення помилок до формальних - є правом, а не обов’язком замовника.
З огляду на те, що відсутність посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, є формальною помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ», остання не була відхилена замовником.
Звертаємо увагу, що банківська гарантія за своїм юридичним змістом є забезпеченням зобов’язання відповідно до Цивільного кодексу України.
Зміст наданої ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» гарантії виконує основну її мету - усунення ймовірних негативних наслідків, що можуть виникнути у замовника внаслідок невиконання ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» зобов'язання, а саме:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
З урахуванням викладеного, Київським зоологічним парком загальнодержавного значення не допущено порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тому відсутні підстави для задоволення вимоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-16-005876-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 12 листопада 2020 18:02
Дата подання: 12 листопада 2020 18:02
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2020 11:11
Рішення від 16.11.2020 № 21203 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 11:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2020 № 21820.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 17:21
Рішення від 24.11.2020 № 21820.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2020 22:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом Київського зоологічного парку загальнодержавного значення скасовано рішення про визначення ТОВ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" переможцем процедури закупівлі "Газове паливо" , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-16-005876-c
Дата виконання рішення замовником: 04 грудня 2020 11:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" |
736 000,00
UAH з ПДВ
|
717 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
738 300,00
UAH з ПДВ
|
719 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київоблгаз Збут" |
887 097,35
UAH з ПДВ
|
887 097,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" #34528630 |
Рішення скасоване |
717 600,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2020 16:11
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" #34528630 |
Відхилено |
717 600,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2020 16:16
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Переможець |
719 890,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 11:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:08
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:47
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 14:39
|
договір 5876-с.pdf | укладений |
14 грудня 2020 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 5876-с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 5876-с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |