Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт автомобільного шляхопроводу на км 265+778 дільниці Коломия-Чернівці ~
Очікувана вартість
229 809,00 UAH
UA-2020-10-16-005687-a d53d335237764b10bf7309f9c5874f90
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарченко А. Л.

(032)-226-39-97 tender@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Захарченко А. Л.
(032)-226-39-97
tender@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 229 809,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 149,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Питома вага критерію становить 100 %. При оцінці пропозицій учасників спрощеної закупівлі приймається до порівняння ціна пропозиції без урахування податку на додану вартість(ПДВ). Якщо учасник-переможець спрощеної закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання), вимоги до учасників, тощо зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ( файл додається). Строк надання послуг - протягом 25 календарних днів з дати отримання заявки від замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт автомобільного шляхопроводу на км 265+778 дільниці Коломия-Чернівці ~ ( предмет закупівлі визначено за лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» ; код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233220-7 Влаштування дорожнього покриття)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58008, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Севастопольска, автомобільний шляхопровід на км 265+778 дільниці Коломия-Чернівці.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Місцезнаходження Замовника: 79007, Україна, м. Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, 1____ Розрахунки за виконані роботи здійснюються у наступному порядку: Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату протягом 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної Підрядником у Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Підрядника оплата здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформлених та підписаних Сторонами Акту виконаних будівельних робіт типової форми № КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат типової форми № КБ-3. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату протягом 45 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт типової форми № КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат типової форми № КБ-3. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ГРЕЙП 2002" 229 394,00
UAH
229 394,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 16:13
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:07
Ліцензія нова.rar
29 жовтня 2020 16:07
Свідоцтво ПДВ Грейп.pdf
29 жовтня 2020 16:07
Статут.pdf
29 жовтня 2020 16:07
Ріш засн № 1.JPG
29 жовтня 2020 16:07
Відгуки.pdf
29 жовтня 2020 16:07
Довідка КВЕД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГРЕЙП 2002"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ГРЕЙП 2002"
#31964191
Переможець 229 394,00
UAH
30 жовтня 2020 14:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ГРЕЙП 2002"
#31964191
229 394,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 13:09
Договір_ЛП20507НЮ_ рем. шляхопроводу_км 265_778 Коломия-Чернівці.pdf укладений
18 листопада 2020 12:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 219 609,60
UAH (в тому числі ПДВ 36 601,60 UAH)