Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням - послуги з впровадження (налаштування) комплексного проєкту, що включає в себе підпроєкти «Управління реалізацією теплової енергії (білінг)» та «WEB-кабінет споживача/абонента» на платформі Програмного комплексу IT-Enterprise.
Очікувана вартість
4 120 032,00 UAH
UA-2020-10-16-005664-c 09d4b4e924524070a0f701feb39b390c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Єрошенко

+380487056332 odntvm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Код ЄДРПОУ: 34674102
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б
Контактна особа: Галина Єрошенко
+380487056332
odntvm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 23 листопада 2020 11:34
Очікувана вартість: 4 120 032,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 600,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 123000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


усі документи тендерної пропозиції, які складаються учасником безпосередньо для участі у процедурі закупівлі повинні бути викладені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2136 людино-година
за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням - послуги з впровадження (налаштування) комплексного проєкту, що включає в себе підпроєкти «Управління реалізацією теплової енергії (білінг)» та «WEB-кабінет споживача/абонента» на платформі Програмного комплексу IT-Enterprise
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, Одеса, Балківська 1б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 16:31
7.3. Тендерна документація НР 3.docx
13 листопада 2020 16:31
7.1 Перелік змін 3.docx
11 листопада 2020 15:06
6.1 Перелік змін 2 до ТД.docx
30 жовтня 2020 13:26
5.1 Перелік змін до ТД.docx
16 жовтня 2020 12:57
2.3 Проєкт договору.docx
13 листопада 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 16:31
7.3. Тендерна документація НР 3.docx
11 листопада 2020 15:10
6.2. Тендерна документація НР 2.docx
30 жовтня 2020 13:26
5.1. Тендерна документація нр.docx
16 жовтня 2020 12:57
2.2. Тендерна документація.docx
13 листопада 2020 16:31
7.1 Перелік змін 3.docx
11 листопада 2020 15:06
6.1 Перелік змін 2 до ТД.docx
30 жовтня 2020 13:26
5.1 Перелік змін до ТД.docx
16 жовтня 2020 12:57
2.3 Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни
Дата подання: 21 жовтня 2020 10:33
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:43
Відповідно до умов закупівлі, зокрема Додатку 5 до тендерної документації «Проєкт договору ДОГОВІР № ________________ (надання послуг)» Виконавець повинен надати Замовнику послуги з впровадження (налаштування) комплексного проєкту, що включає в себе підпроєкти «Управління реалізацією теплової енергії (білінг)» та «WEB-кабінет споживача/абонента» на платформі Програмного комплексу IT-Enterprise, відповідно до Технічного завдання, згідно з технічними та іншими вимогами Замовника, що включають: 1.Моделювання в частині відмінностей від базової конфігурації. 2. Адаптація базової конфігурації та конфігурування відмінностей. 3. Введення в експлуатацію. При цьому, в п.1.5. Проєкту Договору зазначено, що «виключні майнові авторські права на Програмний комплекс IT-Enterprise належать ТОВ НВП «Інформаційні технології»». Враховуючи зазначене, просимо роз’яснити: 1. Яким чином Виконавець отримує право працювати на платформі Програмного комплексу IT-Enterprise: – чи таке право надає Замовник? – чи таке право надає ТОВ НВП «Інформаційні технології»? 2. Чи отримав Замовник від ТОВ НВП «Інформаційні технології» права на використання платформи Програмного комплексу IT-Enterprise та чи має право Замовник передавати такі права на використання платформи Програмного комплексу IT-Enterprise третім особам, зокрема Виконавцеві?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші звернення уважно розглядаються фахівцями, у разі позитивного висновку Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
п. 9 Додатку 6 до тендерної документації
Дата подання: 21 жовтня 2020 15:39
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:44
1. п.9. Додатку 6 до тендерної документації містить вимогу щодо надання чинного експертного висновку, виданого уповноваженим органом, який засвідчує, що пропоноване учасником програмне забезпечення (комп’ютерна програма) має рівень гарантії не нижчий, ніж Г-2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки. Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі в оголошеному Вами тендері є не програмне забезпечення (комп’ютерна програма), а послуги з впровадження (налаштування) комплексного проекту на платформі Програмного комплексу IT-Enterprise. Тобто вимагати надання такого висновку на програму Ви можете лише з тієї організації з боку якої Ви саме і отримали (придбали) комп’ютерну програму. Вимагаємо виключити п. 9 Додатку 6 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші звернення уважно розглядаються фахівцями, у разі позитивного висновку Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 жовтня 2020 15:42
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:44
2. п. 1 Додатку 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання аналогічного договору для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним на Вашу думку вважається договір щодо надання послуг, які включають в себе «Управління реалізацією теплової енергії (білінг) та «WEB-кабінет споживача/абонента» на платформі Програмного комплексу IT-Enterprise. Висунувши таку вимогу Ви чітко зазначаєте, що впровадженням цих проектів може займатись та вже займалась споріднена саме з компанією-власником IT-Enterprise. Доводимо до Вашого відома що Закон "Про публічні закупівлі" встановлює право замовника вимагати АНАЛОГІЧНІ договори, а НЕ ІДЕНТИЧНІ. Щодо визначення аналогічного договору, то слід звернути увагу, що АМКУ вважає аналогічним договором договір на закупівлю відповідно до показників певної цифри згідно ДК 021:2015. Разом з тим судові органи вважають аналогічним договором будь який договір по товарам, по послугам чи по роботам. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" прибравши дискримінаційну вимогу, щодо надання ідентичного договору, яка суттєво звужує коло учасників закупівлі та дискримінує нас як учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші звернення уважно розглядаються фахівцями, у разі позитивного висновку Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
дискримінаційні умови закупівлі
Дата подання: 21 жовтня 2020 15:59
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:44
Пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагає щоб тендерна документація містила інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Тобто інформація повинна викладатись так щоб забезпечити недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Звертаємо Вашу увагу на повне ігнорування Вами принципу недискримінації учасників, а саме – викладена документація не містить інформації про технічні та якісні вимоги щодо перелічених вами задач до проектів. Наприклад зазначено, що в системі повинні формуватись звіти та наданий їх перелік, але яку форму повинна мати таблиця звіту, які колонки, які підсумки та розрахунки повинен виконувати кожен звіт жодним чином не зазначено. Також не надані хоча б зразки звітів та інших форм обліку. Вимагаємо викласти всю технічну та якісні характеристики в повному та доступному для всіх бажаючих прийняти участь в закупівлі та не дискримінувати учасників своїми діями.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші звернення уважно розглядаються фахівцями, у разі позитивного висновку Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
вимога про надання доступу до програми
Дата подання: 21 жовтня 2020 20:05
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:44
У зв’язку з тим, що Виконавець повинен надати Замовнику послуги з впровадження (налаштування) комплексного проекту, що включає в себе підпроекти «Управління реалізацією теплової енергії (білінг)» та «WEB-кабінет споживача/абонента» саме на платформі Програмного комплексу IT-Enterprise, вимагаємо від Вас надати інформацію щодо дозволу на доступ до такого програмного комплексу Переможцю тендера від власника програмного комплексу IT-Enterprise. Надана інформація окрім дозволу на доступ повинна містити дозвіл на внесення змін, та опис меж на які дозволене проведення змін. Вважаємо що такий документ повинен бути публічно опублікований задля не дискримінації певних учасників та допущення до участі всіх зацікавлених, а не тільки споріднених компанії-власнику вищезазначеної програми.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші звернення уважно розглядаються фахівцями, у разі позитивного висновку Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-16-005664-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГЕРЦ", Код ЄДРПОУ:30587514
Дата подання: 23 жовтня 2020 17:05
Скарга на тендерну документацію
Порушення порядку проведення процедури відкритих торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 жовтня 2020 21:40
рішення від 27.10.2020 № 19958 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 21:40
рішення від 05.11.2020 № 20547.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 22:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: ВИРІШИЛИ: Затвердити Перелік змін до тендерної документації (Додаток №1 до протоколу) та нову редакцію тендерної документації на закупівлю за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням – послуги з впровадження (налаштування) комплексного проєкту, що включає в себе підпроєкти «Управління реалізацією теплової енергії (білінг)» та «WEB-кабінет споживача/абонента» на платформі Програмного комплексу IT-Enterprise, за номером процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA- UA-2020-10-16-005664-c. Перелік змін та нову редакцію тендерної документації оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно до вимог ст.10 Закону.
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2020 15:23
Номер скарги: UA-2020-10-16-005664-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГЕРЦ", Код ЄДРПОУ:30587514
Дата подання: 08 грудня 2020 18:02
Скарга на рішення тендерного комітету Замовника
Скарга на прийняте рішення тендерного комітету замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГЕРЦ" на участь у процедурі відкритих торгів згідно з предметом закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням - послуги з впровадження (налаштування) комплексного проекту, що включає в себе підпроекти «Управління реалізацією теплової енергії (білінг)» та «WEB-кабінет споживача/абонента» на платформі Програмного комплексу IT-Enterprise, та на прийняте рішення тендерного комітету замовника про визнання учасника закупівлі – ТОВ НВП «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем відкритих торгів та про намір укласти з переможцем договір про закупівлю (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2020 19:30
рішення від 11.12.2020 № 22960+ листа замовника.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 19:30
рішення від 21.12.2020 № 23558.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 20:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГЕРЦ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Переможцем процедури закупівлі — "за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням - послуги з впровадження (налаштування) комплексного проєкту, що включає в себе підпроєкти "Управління реалізацією теплової енергії (білінг)" та "WEB-кабінет споживача/абонента" на платформі Програмного комплексу IT-Enterprise", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-16-005664-c
Дата виконання рішення замовником: 28 липня 2022 16:10

Документи подані скаржником

23 жовтня 2020 15:43
Скарга

Документи подані замовником

30 жовтня 2020 13:28
Заперечення АМКУ.PDF
30 жовтня 2020 13:28
заперечення.docx
11 листопада 2020 15:22
6.1 Перелік змін 2 до ТД.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-10-27-000004 • 66a011223c1b48228f958ad6746d00c2
Автор звернення: Наводничий Андрій Олександрович
Дата створення звернення: 2020-10-27 12:58
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
У відповідності до п.1. ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» на сайт по закупівлі (UA-2020-10-16-005664-c) надійшло 5 запитань щодо цієї закупівлі. Тим самим потенційні учасники використали своє право на звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Тендерний комітет КП «Теплопостачання міста Одеси» у відповідності до п.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен був протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. В свою чергу тендерний комітет замість надання відповіді на питання та вимоги публікує загальну «відписку» від всіх питань та вимог наступного змісту: «Ваші звернення уважно розглядаються фахівцями, у разі позитивного висновку Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації», чим самим зовсім не надає роз’яснень, не виконує вимог без надання пояснень. Звертаємо Вашу увагу на те, що Законодавством не передбачена можливість продовження термінів надання відповідей на звернення та не передбачена можливість не відповідати та не надавати роз’яснення на звернення від учасників. Тим самим вважаємо що опублікований текст такого змісту порушує право учасників на отримання відповіді на звернення та його слід вважати ненаданням замовником роз’яснень. Звертаємось до Вас з вимогою провести моніторинг закупівлі, зобов’язати замовника надати відповіді на запитання та застосувати санкції у вигляді накладення штрафів на членів тендерного комітету у відповідності до ст. 164-14 «Порушення законодавства про закупівлі» Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: - Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції: - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Наполегливо просимо Вас прийняти до уваги наші вимоги задля усунення неконкуренції та невідсіювання непотрібних замовнику учасників.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-13-000035 ● 872473a61f7041eba42fb41157ceadb4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2020 Одеса № 405

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.11.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2020 № 405
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
8. UA-2020-10-16-005664-c 16.10.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-11-13 16:35:21

Внесення змін

Протоколом від 13.11.2020 внесено зміни до тендерної документації.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником 13.11.2020 усунено порушення щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції (забезпечення тендерної пропозиції становить 2,98 відсотки від очікуваної вартості предмета закупівлі 4 120 032,00 грн.)

2020-11-18 11:05:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionBidSecurity • усунуто

-

2020-11-23 13:58:01

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" 2 806 704,00
UAH з ПДВ
1 979 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕРЦ" 3 090 000,00
UAH з ПДВ
1 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Єрмолаєв Є.Г. 3 750 000,00
UAH з ПДВ
2 745 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 4 118 784,00
UAH з ПДВ
4 118 784,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ ГЕНЕРАЦІЯ" 4 120 032,00
UAH з ПДВ
4 120 032,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 18:13
Електронний підпис
20 листопада 2020 18:11
Кваліфікаційні критерії.pdf
20 листопада 2020 18:11
Повноваження директора.pdf
20 листопада 2020 18:11
Проєкт договору.pdf
20 листопада 2020 18:11
Статут.pdf
20 листопада 2020 18:11
Протокол зборів.pdf
20 листопада 2020 18:11
Зміни №1 до гарантії 065LLG117395.rar
20 листопада 2020 18:11
Bank_guarantee_065LLG117395.rar
20 листопада 2020 18:11
Довідка технічні вимоги.pdf
20 листопада 2020 18:11
Довідка ст 17.pdf
20 листопада 2020 18:11
Довідка субпідрядник.pdf
20 листопада 2020 18:11
Витяг ПДВ_Оригінал.pdf
20 листопада 2020 18:11
Довідка код доступу.pdf
20 листопада 2020 18:11
Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2020 18:11
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 09:29
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:23
Обгрунтування.pdf
20 листопада 2020 14:54
Електронний підпис
20 листопада 2020 14:33
14 Про ЄСАН.pdf
20 листопада 2020 14:33
12 Свідоцтво ПДВ.pdf
20 листопада 2020 14:33
10.2 Статут ТОВ ГЕРЦ 2016.PDF
20 листопада 2020 14:33
10.1 Довідка про Статут.pdf
20 листопада 2020 14:33
6 Довідка про ліцензування.pdf
20 листопада 2020 14:33
5 Лист-згода.pdf
20 листопада 2020 14:33
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 18:10
Електронний підпис
15 грудня 2020 18:10
Dovidka_20350587130950909010.pdf.p7s
15 грудня 2020 18:10
Dovidka_20350587130950909010.pdf
15 грудня 2020 18:10
Dovidka_20350583620830457993.pdf.p7s
15 грудня 2020 18:10
Dovidka_20350583620830457993.pdf
15 грудня 2020 18:10
1. Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2020 16:10
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
22 листопада 2020 00:51
Електронний підпис
22 листопада 2020 00:51
2.1 Договідр 1141_3 Укрспирт_.pdf
22 листопада 2020 00:51
OUTDOC (1)_DLRKS1296598__Z44W5KKZX.pdf (1).p7s
22 листопада 2020 00:51
OUTDOC (1)_DLRKS1296598__Z44W5KKZX.pdf
22 листопада 2020 00:51
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni novi.pdf.p7s.p7s
22 листопада 2020 00:51
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni novi.pdf
22 листопада 2020 00:51
2.7 Відгук ДП Укрспирт.pdf
22 листопада 2020 00:51
2.6 Акти МЦІТ.pdf
22 листопада 2020 00:51
2.5 Акти Укрнафта.pdf
22 листопада 2020 00:51
2.2 Договір Укрнафта.pdf
22 листопада 2020 00:51
14.3 Свідоцтво Розробники.pdf
22 листопада 2020 00:51
14.2 Свідоцтво Реєстрація.pdf
22 листопада 2020 00:51
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
22 листопада 2020 10:16
Електронний підпис
22 листопада 2020 10:16
13.2 Ліцензія.pdf.p7s
22 листопада 2020 10:16
13.2 Ліцензія.pdf
22 листопада 2020 10:16
08.1 Опис.pdf.p7s
22 листопада 2020 10:16
08.1 Опис.pdf
22 листопада 2020 10:16
06. Відомості про учасника.pdf.p7s
22 листопада 2020 10:16
06. Відомості про учасника.pdf
22 листопада 2020 10:16
02.4 MMRvidguk.pdf.p7s
22 листопада 2020 10:16
02.4 MMRvidguk.pdf
22 листопада 2020 10:16
02.3 MMRakt287.pdf.p7s
22 листопада 2020 10:16
02.3 MMRakt287.pdf
22 листопада 2020 10:16
02.2 MMRdogovir287.pdf.p7s
22 листопада 2020 10:16
02.2 MMRdogovir287.pdf
22 листопада 2020 10:16
02.1 CMSMdogovir5_19.pdf.p7s
22 листопада 2020 10:16
02.1 CMSMdogovir5_19.pdf
22 листопада 2020 10:16
01. Пропозиція.pdf.p7s
22 листопада 2020 10:16
01. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"

ТОВ "ГЕРЦ"

ФОП Єрмолаєв Є.Г.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ ГЕНЕРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#30116577
Рішення скасоване 4 118 784,00
UAH з ПДВ
22 липня 2022 09:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2020 09:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
#22902418
Рішення скасоване
1 979 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2022 09:51
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 листопада 2020 00:00
ТОВ "ГЕРЦ"
#30587514
Рішення скасоване
1 980 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2022 09:51
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 листопада 2020 00:00
ФОП Єрмолаєв Є.Г.
#2429713099
Рішення скасоване
2 745 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2022 09:51
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 грудня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#30116577
Рішення скасоване 4 118 784,00
UAH з ПДВ
22 липня 2022 09:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
#22902418
Відхилено
1 979 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2022 10:16
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 липня 2022 00:00
ТОВ "ГЕРЦ"
#30587514
Очікує рішення
1 980 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2022 10:16
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 липня 2022 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником не надано підтвердження факту повного виконання за договорами зазначеними в довідці про наявність виконання аналогічних договорів, а саме: - надані акти №№ 1141-3/796, 1141-3/797, 1141-3/901 приймання-передачі робіт (послуг) на загальну суму 920 203,02 грн. до договору від 02.05.2018 за № 1141-3 ( загальна сума договору 3 336 780,00 грн.); - у наданому договорі від 18.07.2017 за №06.5/1069/672-Р та актах приймання-передачі робіт (послуг) до нього відсутня можливість перегляду суми. - у наданих актах приймання-передачі робіт (послуг) до договору від 18.06.2019 № 1342 відсутня можливість перегляду суми. Таким чином, учасник повинен надати підтвердження факту повного виконання за не менш 1 аналогічним договором зазначеними в довідці про наявність досвіду.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

25 листопада 2020 10:45
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:36
8.1. Протокол 155.pdf
23 листопада 2020 12:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

02 грудня 2020 16:29
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:26
8.2. Протокол 156.pdf
25 листопада 2020 10:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

04 грудня 2020 09:23
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:22
8.3. Протокол 157.pdf
02 грудня 2020 16:38
Звіт з ЄДР (припинено)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

27 липня 2022 10:16
Електронний підпис
27 липня 2022 10:14
8.1. Протокол 155.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 11 серпня 2022 12:17
Кінець періоду оскарження: 22 серпня 2022 00:00
Дата відміни: 22 серпня 2022 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: у замовника відсутня подальша потреба у закупівлі товару
Документи:
11 серпня 2022 12:17
Електронний підпис
11 серпня 2022 12:16
Протокол_відміна_тогрів.pdf