Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 45230000-8 Улаштування дорожнього одягу, протяжністю 1200 м, шириною 3,5м, товщиною 0,2 м в Новомутинському лісництві
Очікувана вартість
966 000,00 UAH
UA-2020-10-16-005417-a ● f9298285c9084aff9eee82e404ca1e74
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Конотопське лісове господарство" |
Код ЄДРПОУ: | 00992935 |
Вебсайт: | http://konotoples.at.ua |
Місцезнаходження: | 41605, Україна , Сумська обл., Конотоп, Сумська область, Конотопський район, с. Бочечки, вул. Загребля,65 |
Контактна особа: |
Біла Ірина Василівна +380544725322 IRINABILA141177@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 966 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 830,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
улаштування дорожнього одягу, протяжністю 1200 м, шириною 3,5м, товщиною 0,2 м в Новомутинському лісництві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | після підписання обома Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2020 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2020 16:21 |
Дорога лг призначення .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:46
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 13:18
Шановний Замовнику, вивчивши оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель маємо наступні питання:
1. п. 6. Додаток 2 до Оголошення Учасник має надати копію сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015;
2. п. 7. Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати кінцевого строку подання пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) Кваліфікаційні вимоги до учасника Замовника є незаконним так як, Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету.
Відповідно до п. 5 ст. 14 ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даному випадку достатньо Довідки те, що надання послуг буде здійснюватись із врахуванням екологічних вимог встановлених законодавством України та передбачати усі заходи спрямовані на захист довкілля.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель з додатками до нього у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та захисту економіки.
Довідково:Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Слід зауважити, що при розгляді даних вимог, враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги оголошення стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній спрощеній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту оголошення, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів ISO відповідно до діючих державних стандартів.
Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Сертифікат ISO 14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Це гарантія спроможності Учасника надавати екологічно безпечні послуги/роботи, це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес виконання робіт, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості робіт та їх екологічності. Таким чином, стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, а саме сертифікату ISO 14001:2015 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вашого питання.
Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Сертифікат ISO 14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Це гарантія спроможності Учасника надавати екологічно безпечні послуги/роботи, це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес виконання робіт, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості робіт та їх екологічності. Таким чином, стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, а саме сертифікату ISO 14001:2015 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вашого питання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Переможець |
963 710,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 08:39
|
Договір.pdf | укладений |
06 листопада 2020 14:32
|