Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Василя Чумака, ПВ-2416, ПВ-2845 у Солом’янському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
1 152 314,40 UAH
UA-2020-10-16-004860-a ce3d18e1d3d54aba91c951408ea71699
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 152 314,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Василя Чумака, ПВ-2416, ПВ-2845 у Солом’янському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Чумака, ПВ-2416, ПВ-2845 у Солом’янському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі:Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС 1 114 636,37
UAH з ПДВ
1 114 636,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:00
Технічна кваліфікація.rar
30 жовтня 2020 15:00
Кваліфікація 2.rar
30 жовтня 2020 15:00
Кваліфікація 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
Переможець 1 114 636,37
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 17:01

Документи

04 листопада 2020 16:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
1 114 636,37
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 16:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 13:01
89 КР Василя Чумака.pdf укладений
16 січня 2021 13:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:21
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:38
ДУ №2 до Дог. №93-КР на зменшення від 28.12.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 11:18
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 11:17
ДУ №1 без АВАНСУ №93-КР.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 11:16
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 10:54
Договір підряду №93-КР від 16.11.2020.pdf укладений
19 листопада 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №93-КР від 16.11.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування», в новій редакції. 2. План фінансування в редакції від «16» листопада 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: №93-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): « Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1096307,34 (Один мільйон дев'яносто шість тисяч триста сім грн. 34 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 182717,89 (Сто вісімдесят дві тисячі сімсот сімнадцять грн. 89 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить суму 1096307,34 (Один мільйон дев'яносто шість тисяч триста сім грн. 34 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 182717,89 (Сто вісімдесят дві тисячі сімсот сімнадцять грн. 89 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «28» грудня 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).»
Номер договору про закупівлю: №93-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 096 307,34
UAH (в тому числі ПДВ 182 717,89 UAH)