Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по поточному ремонту вулично - дорожньої мережі та штучних споруд м. Суми, вул. Харківська
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2020-10-16-004574-a fd3596629eee468f862dd5936bdaa7a7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
На початку 2020 року Замовник об’єктивно передбачив потребу в закупівлі послуг по поточному ремонту вулично - дорожньої мережі та штучних споруд м. Суми, вул. Харківська в кількості 59 тис. кв м, що підтверджується річним планом №UA-P-2020-01-16-000820-a. Проведено відкриті торги за №UA-2020-01-16-000863-c на закупівлю цих послуг у повному обсязі та 27.03.2020 р. укладено договір з переможцем КП «Шляхрембуд» за №238-б.
На даний час проведено поточний ремонт вулично - дорожньої мережі та штучних споруд площею 34 тис. кв м.
Існує нагальна потреба у виконанні додаткових аналогічних послуг площею 25 тис. кв м, які є продовженням робіт з поточного ремонту вулично - дорожньої мережі та штучних споруд вул. Харківської та які становлять невід’ємну частину робіт, зазначених у первинному договорі №238-б, укладеному за підсумками проведення відкритих торгів. Всі визначені додаткові аналогічні послуги (Додаток №1) технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання.
Заміна попереднього надавача послуг може призвести до небажаних наслідків, а саме:
- несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаного з експлуатацією дорожнього покриття по вулиці Харківській;
- призведе до втрати гарантійної якості дорожнього покриття та можливості експлуатації цієї дороги протягом гарантійного строку, що передбачено основним договором;
- заміна попереднього виконавця робіт призведе до суттєвого ускладнення виконання робіт, збільшення строків їх виконання, що призведе до підвищення вартості цих робіт, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Відповідно, здати об’єкт в експлуатацію без виконання додаткових аналогічних послуг не можливо.

Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє Замовнику самостійно визначати документи, зокрема, експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Такими документами є: договір №238-б на надання послуг по об’єкту: «Поточний ремонт вулично - дорожньої мережі та штучних споруд м. Суми, вул. Харківська», Закон України «Про публічні закупівлі» та Акт обстеження (дефектний акт).
Крім того, загальна вартість додаткових аналогічних послуг становить 40 000 000 грн. (в т.ч. ПДВ), що не перевищує 50% вартості основного договору, а тому, для виконання додаткових аналогічних послуг доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання та дотримання технологічного процесу. Враховуючи те, що виконання послуг здійснювало КП «Шляхрембуд», яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання послуг іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові аналогічні послуги повинні бути також виконані КП «Шляхрембуд».
Відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю, у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Враховуючи вищезазначене, існують всі законні підстави, щодо проведення закупівлі додаткових робіт на підставі п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: після укладення договору про закупівлю, у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, можливість і умови додаткових робіт передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному 27.03.2020 р. за підсумками проведення відкритих торгів за № UA-2020-01-16-000863-c, загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Документи які підтверджують підставу для застосування переговорної процедури:
- Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 року;
- інформація оприлюднена на сайті https://prozorro.gov.ua/ за № UA-2020-01-16-000863-c;
- акт обстеження (дефектний акт).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 15:06
Оскарження наміру укласти договір: 27 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по поточному ремонту вулично - дорожньої мережі та штучних споруд м. Суми, вул. Харківська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

16 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 15:01
Додаток №1.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Шляхрембуд" СМР
#05433057
Переможець 40 000 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 15:06

Документи

16 жовтня 2020 15:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 15:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Шляхрембуд" СМР
#05433057
40 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2020 15:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:54
Додаткова угода №1 (продовж)_0001.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:54
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 15:07
Додаток №1_0001.pdf укладений
29 жовтня 2020 15:06
Додаток №2_0001.pdf укладений
29 жовтня 2020 15:06
Договір №759-б_0001.pdf укладений
29 жовтня 2020 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до документально підтверджених об’єктивних обставин, виникла необхідність внесення змін до договору №759-б, укладеного 29.10.2020 року з КП «Шляхрембуд» СМР в частині продовження терміну дії договору до 31.12.2021 р. у зв’язку із великою захворюваністю робітників підприємства коронавірусом SARS-CoV-2 та проведенням протиепідемічних заходів на підприємстві.
Номер договору про закупівлю: 759-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 666 666,67 UAH)