Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 (ноутбук з програмним забезпеченням, акустична система, проектор, інтерактивний комплекс)
Очікувана вартість
317 800,00 UAH
UA-2020-10-16-004331-a c225572afcaa4dae9bd74c2492e689a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трофимова Антоніна Михайлівна

+380623922762 vosvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142891
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., місто Покровськ, вул Поштова 14
Контактна особа: Трофимова Антоніна Михайлівна
+380623922762
vosvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 15:33
Очікувана вартість: 317 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 589,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад повинен бути засвідчений підписом та печаткою (за наявності) перекладача або учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 од
Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 (ноутбук з програмним забезпеченням, акустична система, проектор, інтерактивний комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, вул. Поштова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 09:34
Перелік змін до додатку.doc
22 жовтня 2020 09:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).doc
22 жовтня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 09:34
Перелік змін до додатку.doc
22 жовтня 2020 09:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).doc
16 жовтня 2020 14:43
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-16-004331-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 жовтня 2020 22:19
Внесення змін до технічних характеристик Інтерактивної дошки
Шановний Замовнику, в описі технічних характеристик Інтерактивної дошки Ви вказуєте наступне:
"Діагональ активної поверхні повинна бути не менше 75" - 195 см, але не більше 197 см.
Ширина дошки повинна бути більше 165 см
Висота дошки повинна бути менше 129 см
Ширина активної поверхні повинна бути не більше або 156,6 см
Висота активної поверхні повинна бути менше або 117,5 см
Товщина дошки менш ніж 5,1 см
Товщина дошки з лотком має бути не більш ніж 12 см
Вага не повинна бути більше 19 кг"
З якою метою так детально вказано розміри інтерактивної дошки? Щоб звузити конкуренцію?

З такими розмірами відповідає Вашим вимогам лише одна модель інтерактивних дошок на ринку України, що являється дискримінаційною вимогою у відкритих торгах. Це є грубим порушення чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо негайно внести зміни в технічному завданні відповідно до вимог МОН.

Шановний Замовнику, не обмежуйте коло учасників, не порушуйте чинне законодавство та внесіть відповідні зміни!
У разі невнесення змін будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 16:50
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.

Звертаємо Вашу увагу, що статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).

Частина 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".

Згідно п. 6.3. Розділі ІІІ Тендерної документації, у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».

Таким чином, у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-10-16-004331-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 жовтня 2020 22:29
Видалення дискримінаційних харктеристик
Шановний Замовнику, в описі технічних характеристик проектора Ви вказуєте наступне:
"Стандартний режим Яскравість 3500 лм;
Низька яскравість Режим 2800 лм;
Коефіцієнт контрастності 17000: 1;
Кількість ламп: 1;
Потужність лампи: Normal - 240 Вт, ECO – 190 Вт;
Режим лампи: Normal - 6500 годин, ECO - 8000 годин;
Тип об'єктива: Ручне фокусування;
Проекційне співвідношення: 0,63:1;"
Повідомляємо Вам, що під вказані характеристики разом з іншими можливо підібрати лише 1 модель проектора, яка Вами і вказана.
Надаємо посилання на ту модель, яку Ви прописуєте:
https://tech-pro.com.ua/catalog/proektory-infocus/korotkofokusnyy-proektor-infocus-inv30/

Таким чином, Ви порушуєте принципи здійснення публічних закупівель та повністю звужуєте коло учасників (оскільки також вимагаєте надання авторизаційного листа від виробника).

Отже, наполягаємо на внесенні змін до вказаних технічних характеристик відповідно до чинного законодавства та наказів МОН, щоб всі потенційні учасники змогли взяти участь у Вашій закупівлі.
Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 16:50
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.

Звертаємо Вашу увагу, що статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).

Частина 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".

Згідно п. 6.3. Розділі ІІІ Тендерної документації, у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».

Таким чином, у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 317 250,00
UAH з ПДВ
315 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" 317 790,00
UAH з ПДВ
316 201,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 16:59
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:59
Податкова.pdf
05 листопада 2020 16:59
Податкова.p7s
05 листопада 2020 16:59
Довідка про працю.PDF
05 листопада 2020 16:59
Довідка МВС.pdf
05 листопада 2020 16:59
Довідка МВС.p7s
05 листопада 2020 16:59
Довідка договори.PDF
05 листопада 2020 16:57
Оновлена пропозиція.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:33
ISO Epson.pdf
29 жовтня 2020 16:33
ISO 9001 на ноутбуки Impression.pdf
29 жовтня 2020 16:33
Фінзвіт за 2019 рік.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Технічне завдання.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Технічна специфікація.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Статут.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Стаття 17.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Протокол зборів.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Пропозиція.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Проект договору.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Підписаний_G1020-5179-GL_tender.pdf
29 жовтня 2020 16:33
Підписаний_Ліцензія (1).pdf
29 жовтня 2020 16:33
Паспорт код директора.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Опис.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Копії трудових книжок.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Згода на обробку даних.PDF
29 жовтня 2020 16:33
ДСЕЕ ноутбуки.pdf
29 жовтня 2020 16:33
ДСЕЕ на проектор.pdf
29 жовтня 2020 16:33
ДСЕЕ на дошку.pdf
29 жовтня 2020 16:33
Договір оренди ТЗ.pdf
29 жовтня 2020 16:33
Довідка щодо Звіту.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Довідка сертифікація.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Довідка про покриття.pdf
29 жовтня 2020 16:33
Довідка платник ПДВ.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Довідка мтб.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Довідка ліцензування.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Гарантійний екологія.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Витяг з ЄДР.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Витяг ПДВ.pdf
29 жовтня 2020 16:33
Виписка з ЄДР.pdf
29 жовтня 2020 16:33
Анкета Учасника.PDF
29 жовтня 2020 16:33
Авторизація Nibelung.pdf
29 жовтня 2020 16:33
Авторизація проектор.pdf
29 жовтня 2020 16:33
Авторизація ноутбуки.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 11:50
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:49
Технічна частина.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Статут.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Паспорт, код дир.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Опис.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Комерційна пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Кваліфікація.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Витяг ПДВ.PDF
22 жовтня 2020 11:49
Витяг з протоколу.pdf
22 жовтня 2020 11:49
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Переможець 315 600,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
315 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 10:22
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 13:30
дод уг 1 до дог 9.PDF зміни до договору
07 грудня 2020 13:28
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 08:45
дог9.PDF укладений
23 листопада 2020 08:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 315 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 600,00 UAH)