Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір та канцелярські товари: папір А-4 (відповідний код – 30197630-1); клей ПВА (відповідний код – 30192700-8); степлер (відповідний код – 30197320-5); скоби для степлера (відповідний код – 30197100-7); скріпки (відповідний код – 30197200-8); ручки (відповідний код – 30192121-5); олівці (відповідний код – 30192130-1); гумка для олівця (відповідний код – 30192100-2); маркери (відповідний код – 30192125-3); файли А-4 (відповідний код – 30192700-8); лінійки пластикові (відповідний код – 30192700-8); стікери-закладки (відповідний код – 30192700-8); стрічка клейка (відповідний код – 30192700-8); коректор з пензликом (відповідний код – 30192160-0); швидкошивач картонний (відповідний код – 30192700-8); щоденник не датований (відповідний код – 30192700-8); ножниці (відповідний код – 30192700-8); ніж канцелярський (відповідний код – 30197310-2); діркопробивач (відповідний код – 30197300-9); папір для нотаток (відповідний код – 30192700-8); обкладинки (відповідний код – 30192700-8); пружини пластикові (відповідний код – 30192700-8); розділювач пластиковий (відповідний код – 30199600-6); нитки для прошиву документів (відповідний код – 30192700-8); конверти для фельдзв’язку (відповідний код – 30199200-2); фарба штемпельна (відповідний код – 30192110-5); біндери (відповідний код – 30199500-5); папка-справ (відповідний код – 30197200-8)
Очікувана вартість
96 590,00 UAH
UA-2020-10-16-004211-c 8d7c8d42a4f5425e8bd0add25703b337
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Гарасюк

+380362679571 sasaharasyuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 40108761
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ ХВИЛЬОВОГО, будинок 2
Контактна особа: Олександра Гарасюк
+380362679571
sasaharasyuk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 11:57
Очікувана вартість: 96 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 965,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

повторно
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9383 одиниця
Папір та канцелярські товари: папір А-4 (відповідний код – 30197630-1); клей ПВА (відповідний код – 30192700-8); степлер (відповідний код – 30197320-5); скоби для степлера (відповідний код – 30197100-7); скріпки (відповідний код – 30197200-8); ручки (відповідний код – 30192121-5); олівці (відповідний код – 30192130-1); гумка для олівця (відповідний код – 30192100-2); маркери (відповідний код – 30192125-3); файли А-4 (відповідний код – 30192700-8); лінійки пластикові (відповідний код – 30192700-8); стікери-закладки (відповідний код – 30192700-8); стрічка клейка (відповідний код – 30192700-8); коректор з пензликом (відповідний код – 30192160-0); швидкошивач картонний (відповідний код – 30192700-8); щоденник не датований (відповідний код – 30192700-8); ножниці (відповідний код – 30192700-8); ніж канцелярський (відповідний код – 30197310-2); діркопробивач (відповідний код – 30197300-9); папір для нотаток (відповідний код – 30192700-8); обкладинки (відповідний код – 30192700-8); пружини пластикові (відповідний код – 30192700-8); розділювач пластиковий (відповідний код – 30199600-6); нитки для прошиву документів (відповідний код – 30192700-8); конверти для фельдзв’язку (відповідний код – 30199200-2); фарба штемпельна (відповідний код – 30192110-5); біндери (відповідний код – 30199500-5); папка-справ (відповідний код – 30197200-8)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. М. Хвильового, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 11:45
тендерна документація.doc
16 жовтня 2020 11:45
додаток 4 проект договору.docx
16 жовтня 2020 11:45
додаток 3 загальні відомості.docx
16 жовтня 2020 11:45
додаток 2 Технічні вимоги.docx
16 жовтня 2020 11:45
додаток 1 тендерна пропозиції.docx
19 жовтня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 11:45
тендерна документація.doc
16 жовтня 2020 11:45
додаток 4 проект договору.docx
16 жовтня 2020 11:45
додаток 3 загальні відомості.docx
16 жовтня 2020 11:45
додаток 2 Технічні вимоги.docx
16 жовтня 2020 11:45
додаток 1 тендерна пропозиції.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 88 985,70
UAH з ПДВ
86 081,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 93 324,48
UAH з ПДВ
87 053,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 19:38
Електронний підпис
29 жовтня 2020 19:38
Щодо повноважень.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Щодо ліцензування.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Субпідряд відсутній.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Статут копія.pdf
29 жовтня 2020 19:38
СТ 17 ЗУ повна.pdf
29 жовтня 2020 19:38
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Рішення власника.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Проект договору.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Приказ 36-К.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Підтвердження ТХ.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Персонал.pdf
29 жовтня 2020 19:38
опис.pdf
29 жовтня 2020 19:38
ЛИСТ розяснення.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Лист згода перс дані.pdf
29 жовтня 2020 19:38
захист довкілля.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Досвід договор.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Гарантійний лист.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Висновок CЕС 2.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Висновок CЕС 1.pdf
29 жовтня 2020 19:38
Висновки СЕС 3.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 17:54
Електронний підпис
18 листопада 2020 17:54
довідка ч2 ст 17.pdf
18 листопада 2020 17:54
довідка п12 ст 17 - копия.pdf
18 листопада 2020 17:54
Довідка МВС.pdf
30 жовтня 2020 12:08
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:07
Scan10003 (1).PDF
30 жовтня 2020 12:07
ISO.pdf
30 жовтня 2020 12:07
DCTY 3866_99.pdf
30 жовтня 2020 12:07
цп.pdf
30 жовтня 2020 12:07
тв.pdf
30 жовтня 2020 12:07
сканирование0018.pdf
30 жовтня 2020 12:07
СЕС конверти.pdf
30 жовтня 2020 12:07
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 жовтня 2020 12:07
Протокол.pdf
30 жовтня 2020 12:07
Протокол №19.pdf
30 жовтня 2020 12:07
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
30 жовтня 2020 12:07
проект договору.pdf
30 жовтня 2020 12:07
Опис.pdf
30 жовтня 2020 12:07
Наказ.pdf
30 жовтня 2020 12:07
мтб.pdf
30 жовтня 2020 12:07
ліцензування.pdf
30 жовтня 2020 12:07
Лист щодо сертиф_кац_ї.pdf
30 жовтня 2020 12:07
довідка про довкілля.pdf
30 жовтня 2020 12:07
Довідка ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2020 12:07
довідка досвід.pdf
30 жовтня 2020 12:07
Витяг ПДВ Ромус.pdf
30 жовтня 2020 12:07
Витяг з ЄДР від 25.08.2020р..pdf
30 жовтня 2020 12:07
Висновок СЕСкувер.pdf
30 жовтня 2020 12:07
Виписка.pdf
30 жовтня 2020 12:07
458960#OHSAS18001.pdf
30 жовтня 2020 12:07
458960#ISO9001.pdf
30 жовтня 2020 12:07
458960#ISO14001.pdf
30 жовтня 2020 12:07
458960#Сертифікат якості.pdf
30 жовтня 2020 12:07
458960#Висновок СЕС.PDF
30 жовтня 2020 12:07
4240.pdf
30 жовтня 2020 12:07
41733099.pdf
30 жовтня 2020 12:07
12009#СЕС конверти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Відхилено 86 081,28
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 19:26
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 87 053,76
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 19:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2020 19:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
87 053,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:03
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 12:33
Договір 640.pdf укладений
26 листопада 2020 12:31

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 листопада 2020 10:50
87 053,76 UAH UA628201720343180001000092661
ГУНП в Рівненській області
UA233253650000002600101914716
ТзОВ"Ромус-Поліграф"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 87 053,76
UAH (в тому числі ПДВ 14 508,96 UAH)