Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги, послуги з фізичної охорони приміщень Вінницького обласного центру зайнятості, Крижопільської та Ямпільської районних філій Вінницького обласного центру зайнятості
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-10-16-004018-a e679ba4f4f9447c68d863bc87506fd47
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісовська Аліна Миколаївна-завідувач сектору організації закупівель відділу організації матеріально-технічного забезпечення

0432554453 zakup1@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька, буд.3а
Контактна особа: Лісовська Аліна Миколаївна-завідувач сектору організації закупівель відділу організації матеріально-технічного забезпечення
0432554453
zakup1@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2020 13:57
Початок аукціону: 02 листопада 2020 14:37
Початок аукціону: 02 листопада 2020 14:37
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Безлотова закупівля

ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ НА ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ!!! Період надання послуг з 01.01.2021р.-31.12.2021р.Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6550 Година
Охоронні послуги, послуги з фізичної охорони приміщень Крижопільської районної філії Вінницького обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24600, Україна, Вінницька область, смт. Крижопіль, вул. Залізної Дивізії, буд.28,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
6550 Година
Охоронні послуги, послуги з фізичної охорони приміщень Ямпільської районної філії Вінницького обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24500, Україна, Вінницька область, м. Ямпіль, вул. Замкова, 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
8760 Година
Охоронні послуги, послуги з фізичної охорони приміщень Вінницького обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за охорону здійснюється щомісячно не пізніше 15 числа місяця наступного за місяцем за який надано послуги, відповідно до виставленого рахунку та підписаним Сторонами Акту наданих Послуг. Замовник має право на відстрочку платежу у випадку затримки фінансування. Оплата за надані послуги, у таких випадках, здійснюється протягом п’яти банківських днів з моменту отримання фінансування. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 14:18
ТЕНДЕР 2021.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог закупівлі
Дата подання: 20 жовтня 2020 11:08
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:38
Доброго дня. Після детального вивчення тендерної документації виникли деякі запитання які потребують уточнення. 1. Відповідно до п.1.1. Додатку №1 до тендерної документації для можливості реагування на нештатні ситуації Учасник повинен мати: -цілодобову диспетчерську службу (для підтвердження надати інформацію про місце розташування диспетчерської служби із зазначенням номерів телефонів); Вказана диспетчерська служба повинна знаходитись в Вінницькій області чи не обов’язково? 2. Відповідно до тендерної документації та додатків до неї послуги з охорони повинні надаватися на трьох об’єктах а саме Вінницький обласний центр зайнятості, Крижопільська районна філія Вінницького обласного центру зайнятості та Ямпільська районна філія Вінницького обласного центру зайнятості. В зв’язку з чим у нас виникло запитання, яка кількість осіб залучені на сьогоднішній день до охорони та скільки необхідно залучити в 2021 р. для надання послуг з охорони? Будь-ласка надайте відповідь на вище вказані запитання
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання.
1.Замовник наголошує на тому, що Учасник повинен мати: - цілодобову диспетчерську службу, для можливості реагування на нештатні ситуації. Тобто має забезпечити вчасність реагування на нештатну ситуацію. Для Замовника не є принциповим місце розташування диспетчерської служби, а принциповим є розташування диспетчерської служби в такому місці, яке забезпечить термінове реагування на нештатні ситуації в радіусі Ямпільської, Крижопільської районних філій та Вінницького обласного центру зайнятості, а саме прибуття на місце події не пізніше 3-х годин від моменту отримання сигналу диспетчерською службою.
2.Працівники охоронної фірми, які на сьогоднішній день надають послуги з фізичної охорони приміщень Вінницького обласного центру зайнятості, Крижопільської та Ямпільської районних філій не є штатними працівниками Вінницького обласного центру зайнятості.
Фірма, яка надає наведені вище послуги є самостійним суб`єктом господарювання та працює відповідно до затвердженого їхнім керівником штатного розпису відповідно до вимог трудового законодавства України.
3.Замовник передбачає, що послуги з фізичної охорони приміщень Вінницького обласного центру зайнятості, Крижопільської та Ямпільської районних філій мають надаватись з розрахунку не менше дев`яти осіб.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА СЛУЖБА "ЯГУАР" 750 016,60
UAH з ПДВ
750 016,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки 797 671,40
UAH з ПДВ
797 671,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" 821 061,60
UAH з ПДВ
816 471,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ФОРТ-ГАРАНТ" 830 000,00
UAH з ПДВ
821 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАМАЛІ" 852 540,00
UAH з ПДВ
852 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 14:56
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:55
Електронний підпис
03 листопада 2020 23:08
Електронний підпис
03 листопада 2020 23:03
Електронний підпис
30 жовтня 2020 19:09
Електронний підпис
28 жовтня 2020 22:05
Електронний підпис
28 жовтня 2020 21:37
10.Лист гарантія.pdf
28 жовтня 2020 21:37
8.Статут.pdf
28 жовтня 2020 21:37
4.Проект договору.pdf
28 жовтня 2020 21:37
1.Довідка наяв МТБ.pdf
28 жовтня 2020 21:37
7.1.Наказ на директора.pdf
28 жовтня 2020 21:37
4.Проект договору.pdf
28 жовтня 2020 21:37
1.Довідка наяв МТБ.pdf
28 жовтня 2020 21:37
10.Лист гарантія.pdf
28 жовтня 2020 21:37
6.Гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2020 21:37
6.Гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2020 21:37
8.Статут.pdf
28 жовтня 2020 21:37
7.1.Наказ на директора.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 11:50
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:54
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:52
Копія листа відгука ДОННУ.pdf
09 листопада 2020 11:52
Договір університет _3.PDF
09 листопада 2020 11:52
Договір університет _2.PDF
30 жовтня 2020 11:59
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:49
Фінансова звітність.PDF
30 жовтня 2020 11:49
техпаспорт Опель.pdf
30 жовтня 2020 11:49
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 11:49
Субпідрядник.pdf
30 жовтня 2020 11:49
Статут.PDF
30 жовтня 2020 11:49
Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 11:48
Матер.База1.pdf
30 жовтня 2020 11:48
Матер.База.pdf
30 жовтня 2020 11:48
Довідка про ліцензію.pdf
30 жовтня 2020 11:48
Довідка про довкілля.pdf
30 жовтня 2020 11:48
лист відгук укрпошта.pdf
30 жовтня 2020 11:48
Дозвіл на мигалки.pdf
30 жовтня 2020 11:48
Договір університет _3.PDF
30 жовтня 2020 11:48
Договір університет _2.PDF
30 жовтня 2020 11:48
Договір укрпошта.pdf
30 жовтня 2020 11:48
Витяг з ЄДР.PDF
30 жовтня 2020 11:48
Виписка.PDF

Публічні документи

31 жовтня 2020 13:23
Електронний підпис
31 жовтня 2020 13:20
Проект договору.pdf
31 жовтня 2020 13:20
Відповідність_вимогам.PDF
31 жовтня 2020 13:20
Захист_довкілля.PDF
31 жовтня 2020 13:20
Відповідність_до_ст.17.PDF
31 жовтня 2020 13:20
Паспорт, код.pdf
31 жовтня 2020 13:20
Ліцензія.pdf
31 жовтня 2020 13:20
Відомості ЄДРПОУ.pdf
31 жовтня 2020 13:20
Витяг ЄДР.pdf
31 жовтня 2020 13:20
Витяг єд.податок.pdf
31 жовтня 2020 13:20
Виписка ЄДР.pdf
31 жовтня 2020 13:20
Наказ.pdf
31 жовтня 2020 13:20
Протокол.pdf
31 жовтня 2020 13:20
Статут.pdf
31 жовтня 2020 13:20
Тендерна_пропозиція.PDF

Публічні документи

29 жовтня 2020 13:53
Електронний підпис
29 жовтня 2020 13:45
Тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 13:45
Реєстр документів.pdf
29 жовтня 2020 13:45
Проект договору.pdf
29 жовтня 2020 13:45
Лист Гарантія.pdf
29 жовтня 2020 13:45
Копія Статуту.pdf
29 жовтня 2020 13:45
Копія ліцензії.pdf
29 жовтня 2020 13:45
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 10:11
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:08
ТЗ.pdf
27 жовтня 2020 10:08
Стаття 17.pdf
27 жовтня 2020 10:08
Рішення Крамалі.pdf
27 жовтня 2020 10:08
Пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 10:08
Проект.pdf
27 жовтня 2020 10:08
Опис Крамалі.pdf
27 жовтня 2020 10:08
наказ Крамалі.pdf
27 жовтня 2020 10:08
Кваліфікація.pdf
27 жовтня 2020 10:08
Інші документи.pdf
27 жовтня 2020 10:08
Відгук ФОП Козулін.pdf
27 жовтня 2020 10:08
Виписка Крамалі.pdf
27 жовтня 2020 10:08
Аналогічний досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА СЛУЖБА "ЯГУАР"

ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН"

Приватне підприємство "ФОРТ-ГАРАНТ"

ТОВ "КРАМАЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА СЛУЖБА "ЯГУАР"
#42769476
Відхилено 750 016,60
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 11:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 17:01
ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки
#41680942
Переможець 797 671,40
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 11:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 10:18

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами електронного аукціону системою закупівель визнано найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію - ТОВ "ОХОРОННА СЛУЖБА "ЯГУАР"( (Код згідно з ЄДРПОУ учасника: 42769476 ) з ціновою пропозицією 750 016,60 грн. Пропозиція учасника ТОВ "ОХОРОННА СЛУЖБА "ЯГУАР" (Код згідно з ЄДРПОУ Учасника – 42769476) містить такі документи: - інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним та іншим критеріям – згідно Додатку 1 до тендерної документації; - інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до тендерної документації; - інформацію та документи, що підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно Додатку 3 до тендерної документації; - проект договору про закупівлю - згідно Додатку 4 до тендерної документації; - інформацію про ціну – згідно Додатку 5 до тендерної документації; - гарантійний листа про строк дії пропозиції - згідно Додатку 6 до тендерної документації; - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - згідно Додатку 7 до тендерної документації; - лист-згода на обробку персональних даних - згідно Додатку 8 до тендерної документації. Крім того, в переліку завантажених документів є також документи, які не вимагались та не є обов`язковими для учасників. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОХОРОННА СЛУЖБА "ЯГУАР"(Код згідно з ЄДРПОУ учасника: 42769476), на відповідність переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників згідно ст. 16 Закону та переліку документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації, було встановлено що Учасник згідно Додатку 1 до тендерної документації надав копії аналогічних договорів з документами, що підтверджують їх виконання та листи- відгуки контрагентів, проте предметом зазначених вище договорів є послуги зовнішньої охорони обє`ктів : комплексу будівель розташованих за вказаною адресою….. Замовник у Додатку № 1 до тендерної документації зауважує на тому, що під аналогічним договором слід вважати договір, предметом якого є надання послуг з фізичної охорони приміщень. Крім того ТОВ "ОХОРОННА СЛУЖБА "ЯГУАР" надало документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами проведення процедури закупівлі відповідно до вимог Додатку №7 до тендерної документації з певними невідповідностями, а саме: -Рішенням загальних зборів учасників ТОВ "ОХОРОННА СЛУЖБА "ЯГУАР" № 20/06-19 від 20.06.2020р. було вирішено: призначити на посаду директора Юрченко Валентину Іванівну та затвердити статут у новій редакції, проте в п. 9.3.3. Статуту зазначено, що без рішення загальних зборів Учасників, Директор не має права вчиняти правочини, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу. - Враховуючи, що Замовник в тендерній документації не вимагав від Учасників надання фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, тому не можемо бути впевненими щодо меж права підпису директором ТОВ "ОХОРОННА СЛУЖБА "ЯГУАР". Відповідно до вимог п. 1, п. 2 ч. 16 ст. 29 Закону Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА : 1. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОХОРОННА СЛУЖБА "ЯГУАР"(Код згідно з ЄДРПОУ учасника: 42769476) з ціновою пропозицією 750 016,60 грн., на відповідність переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників згідно ст. 16 Закону та переліку документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації вирішили розмістити повідомлення з вимогою до Учасника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: -що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. - на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/ або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Подати на оприлюднення через авторизований електронний майданчик з дотриманням вимог ст. 10, ч. 16 ст.29 Закону. Інформація викладена згідно з Протоколом №83 уповноваженої особи від 03 листопада 2020р.

Документи

05 листопада 2020 11:03
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:02
Протокол відхилення № 84.pdf
02 листопада 2020 15:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки"(Код згідно з ЄДРПОУ учасника: 41680942), на відповідність переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників згідно ст. 16 Закону та переліку документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації, було встановлено що Учасник згідно Додатку 1 до тендерної документації надав копії аналогічних договорів з документами, що підтверджують їх виконання та листи- відгуки контрагентів, проте наголошуємо на тому, що Замовник відповідно до Додатку 1 до тендерної документації вимагає від Учасників: « Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у 2019р. або 2020р. із завантаженням у складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору (не менше одного) з документами, що підтверджують його виконання та оригінал листа-відгука контрагента)». Учасник у довідці про досвід виконання аналогічних договорів зазначає три підприємства, з якими укладались аналогічні договори та завантажує завірені копії чотирьох догорів з трьома різними Замовниками, проте зауважуємо, що серед завантажених догорів є договір, який укладений ще в 2018р. Замовник взяти його до уваги не може, як досвід виконання аналогічного договору. Договір укладений між ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" та АТ «Укрпошта» також не можемо взяти до уваги, так як відсутнє серед завантажених документів підтвердження про виконання зазначеного договору. Крім того у листі- відгуку контрагента АТ «Укрпошта» - відсутня дата реєстрації документа. Серед завантажених договорів є два договори укладені між ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" та Донецьким національним університетом імені Василя Стуса. Учасник за даними договорами надавав послуги фізичної охорони за двома різними адресами. Договори укладені в січні 2019 р та відповідно діяли до 31.12.2019р. Суми договорів 437 693грн. 40 коп. грн. та 244 929 грн. 60 коп. ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" до даних договорі надало підтвердження про виконання даних договорів у вигляді Актів здачі- приймання робіт ( надання послуг) за грудень 2019р., від 23.12.2019р. У зазначених Актах зазначені грудневі суми оплати за надані послуги. Проаналізувавши надані документи Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, можемо стверджувати, що зазначені вище Акти здачі- приймання робіт ( надання послуг) до Договорів між ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" та Донецьким національним університетом імені Василя Стуса не є документами, які підтверджують повне виконання договорів на зазначені вище суми Договорів. Вважаємо, що у даному випадку Учасник мав би завантажити Акти здачі-приймання робіт помісячно на кожен договір окремо, тобто 12 актів по одному договору і 12 відповідних актів по другому Договору, або зведений Акт здачі приймання робіт за 12 місяців, який формується після виконання Договору та підписується сторонами,( якщо є така практика на підприємстві). Відповідно до вимог п. 1, п. 2 ч. 16 ст. 29 Закону Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА : 1. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника -ТОВ" Комплексне Гарантування Безпеки"(Код згідно з ЄДРПОУ учасника: 41680942) з ціновою пропозицією 797 671,40грн., на відповідність переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників згідно ст. 16 Закону та переліку документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації вирішили розмістити повідомлення з вимогою до Учасника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: -що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Учасник процедури закупівлі має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки
#41680942
797 671,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 13:02
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 16:13
424.pdf укладений
23 листопада 2020 16:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 797 671,40
UAH