Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні комплекси для СЗШ № 10)
Очікувана вартість
299 600,00 UAH
UA-2020-10-16-003581-c 3d1352a37ce249d0b55d78d3f70cdb41
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Миколайович Анцупов

+380505593800
+380645223322
+380645223081
tender36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області.
Код ЄДРПОУ: 02141973
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10
Контактна особа: Володимир Миколайович Анцупов
+380505593800,+380645223322,+380645223081
tender36@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 15:46
Очікувана вартість: 299 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 498,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Інтерактивний комплекс: Інтерактивна дошка; Проектор; Кабель HDMI; Кріплення для короткофокусного проектора; Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 13:46
ТД Інтерактивний комплеск для СЗШ 10.docx
20 жовтня 2020 13:46
Перелік змін СЗШ 10.PDF
16 жовтня 2020 11:20
ПД Інтерактивний комплекс для СЗШ 10.doc
20 жовтня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 13:46
ТД Інтерактивний комплеск для СЗШ 10.docx
16 жовтня 2020 11:20
ТД Інтерактивний комплеск для СЗШ 10.docx
20 жовтня 2020 13:46
Перелік змін СЗШ 10.PDF
16 жовтня 2020 11:20
ПД Інтерактивний комплекс для СЗШ 10.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-16-003581-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 17 жовтня 2020 10:33
Невідповідність Наказам МОН
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагають вищезазначені Накази, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
1) Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на інтерактивну дошку та мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом складає не менше 36 місяців. Замовник зазначив гарантійний термін для інтерактивної дошки лише 12 місяців, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574 до мультимедійного обладнання.
2) Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується вказанням конкретних виробників і моделей продукції, а саме: Інтерактивна дошка INTECH RD80A, Проектор Maxell MC-CX301 та Ноутбук Lenovo ThinkPad T490s. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо прибрати із тендерної документації зазначених конкретних виробників і моделі продукції.

Таким чином, Замовник порушує вимоги до предмету закупівлі і тим самим ставить під загрозу здоров’я людей, які будуть вимушені користуватись неякісним обладнанням, що не відповідає нормам чинного законодавства. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу МОН № 574.

Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, що може зашкодити здоров'ю користувачів, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Наказу МОН № 574. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 жовтня 2020 11:53
За результатами розгляду вашої вимоги стосовно зміни умов тендера замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-10-16-003581-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:06
Зміна технічних характеристик дошки
Шановний Замовнику, в описі технічних характеристик Інтерактивної дошки Ви вказуєте наступне:
"Діагональ активної поверхні (у тому числі гарячих клавіш) повинна бути – не менше 205,5 см, робоча поверхня: не менше 167,5 х 119,5 см, габаритні розміри інтерактивної дошки не повинні перевищувати 173 х 125 см. "
Під вказані розміри підходить лише 1 дошка від одного виробника.Це, в свою чергу, є грубим порушення чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
З якою метою так детально вказано розміри інтерактивної дошки? Щоб звузити конкуренцію?
З такими розмірами відповідає Вашим вимогам лише одна модель інтерактивних дошок на ринку України, що являється дискримінаційною вимогою у відкритих торгах. Вимагаємо зробити зміни в технічному завданні відповідно до вимог МОН.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2020 14:35
Шановний Учаснику, відповідно до додатку № 3 тендерної документації: "всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Учасники можуть пропонувати еквівалетн/аналог товару який є рівнозначний/ідентичний вимогам технічної характеристики предмету закупівлі, або з покращенними технічними характеристиками предмета закупівлі, це відноситься також і до його складових частин.Також у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Крім того, ви не довели та документально не підтвердили, що під вказані розміри підходить лише одна дошка від одного виробника.
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-10-16-003581-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:07
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
У Додатку 3 Ви вказуєте, що учасники повинні надати:
" 1. Якість Товару повинна відповідати стандартам і технічній документації виробника (для підтвердження надати у складі тендерної пропозиції копії сторінок технічних умов та копію листа про погодження технічних умов МОН України)
7. Копію свідоцтва МОН України "Використання в закладах освіти України дозволяється" на інтерактивні мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання
8. Копію листа про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання у закладах загальної середньої освіти) на спеціалізоване програмне забезпечення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)"
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо надання вказаних дискримніаційних документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2020 15:07
Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства у сфері освіти, оскільки не можна допустити ситуацію коли користувачі будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовником встановлено відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Таким чином вимоги Замовника, щодо вказаних документів є повністю обґрунтованими.
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-10-16-003581-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:07
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
У Додатку 3 серед вимог до Інтерактивних комплексів Ви вказуєте, що учасники повинні надати:
"2. Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних мультимедійних комплексів із зазначенням даних конкретної закупівлі.
4. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів та на сервісне обслуговування інтерактивного обладнання, що пропонується до постачання, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника
5. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання
6. Копію сертифікату відповідності на інтерактивні мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання
7. Копію свідоцтва МОН України "Використання в закладах освіти України дозволяється" на інтерактивні мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання"
Таким чином, Ви вимагаєте надання всіх документів на інтерактивні мультимедійні комплекси.
Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу Інтерактивного мультимедійного комплексу (мультимедійний проектор, інтерактивна дошка, ноутбук тощо) виготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб (Інтерактивний мультимедійний комплекс), тому кожен з цих виробників має свої Сертифікати на виробництво ОКРЕМО мультимедійних проекторів, ОКРЕМО інтерактивних дошок і т.д., а також Висновки СЕС та сертифікати/декларації відповідності видаються уповноваженими органами окремо на мультимедійні проектори, інтерактивні дошки, ноутбуки тощо.
Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу (проекторів, ноутбуків, дошок і т.д. ОКРЕМО), тому об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ КОМПЛЕКСІВ).
Виходячи з цього, надання вказаних документів на Інтерактивний мультимедійний комплекс є НЕможливим для більшості Учасників та суттєво обмежує конкуренцію в даній закупівлі.
Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Оголошення та видалити вказані дискримінаційні вимоги або внести зміни з необхідністю надання Висновку СЕС, Декларації про відповідність, Сертифікату відповідності, що видані на території України, на Інтерактивні мультимедійні комплекси ТА/АБО їх складові (тобто окремо на проектор, інтерактивну дошку, ноутбук).
Отже, наполягаємо на негайному видаленні дискримінаційних вимог або заміні їх на допустимі.
Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство та не обмежуйте участь потенційних добросовісних учасників.
В іншому разі будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2020 14:11
Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Оскільки предметом закупівлі є саме інтерактивний комплекс, доцільним є надання вказаних документів на комплекс в цілому. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає рекомендаціям, встановленим Міністерством освіти і науки України до комп’ютерного та мультимедійного обладнання, зокрема відповідає вимогам Наказу №704 МОН України. Звертаємо Вашу увагу на те, що обладнання, яке ми закуповуємо, це пов'язана система складових, що створюють єдиний комплекс. За цих умов Замовник просить надати документи, які підтверджують сумісність роботи запропонованого обладнання як єдиної системи, тобто надати документи на інтерактивний комплекс. Отже Замовник отримає підтвердження, що запропоноване обладнання буде працювати в комплексі без перебоїв, відповідно налаштоване і синхронізоване під спільне функціонування.
Ствердження, що вказані вимоги обмежують конкуренцію, не відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні документи за запитом. Тобто ніяких проблем в отриманні вказаних документів не існує для того Учасника, який постачає продукцію, що відповідає всім характеристикам згідно чинного законодавства і вимог Замовника. Також, приймаючи до уваги неодноразовість закупівлі зазначених комплектів обладнання різними замовниками, визначені у оголошенні Замовника документи, що підтверджують якість товару, мають багато суб’єктів господарювання в Україні.
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" 298 800,00
UAH з ПДВ
298 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАНДУЧКА ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ 299 560,00
UAH з ПДВ
299 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 11:24
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:23
Довідка ст. 17.pdf
03 листопада 2020 11:23
Довідка ст. 17.pdf.p7s
03 листопада 2020 11:23
Dovidka_20287499710040633845.pdf
03 листопада 2020 11:22
Dovidka_20287499710040633845.pdf.p7s
27 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:39
3.9 Виновки ДСЕЕ.pdf
27 жовтня 2020 10:39
4. Проект Договору.pdf.p7s
27 жовтня 2020 10:39
4. Проект Договору.pdf
27 жовтня 2020 10:39
3.9 Виновки ДСЕЕ.pdf.p7s
27 жовтня 2020 10:39
3.3 Авторизаційні листи.pdf
27 жовтня 2020 10:39
2.3 Повноваження ПО.pdf.p7s
27 жовтня 2020 10:39
2.3 Повноваження ПО.pdf
27 жовтня 2020 10:39
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАНДУЧКА ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
Переможець 298 800,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
298 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 11:06
Договор № 440 Інтрактивні комплекси для СЗШ № 10.PDF укладений
18 листопада 2020 11:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 298 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 800,00 UAH)