Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) залізобетонного моста, комунальної власності Конятинської сільської ради знищеного внаслідок проливних дощів 21.06.2020 р.- 23.06.2020 р. с. Довгопілля, вул. Довгопільська, Конятинська сільська рада Путильського району Чернівецької області
Очікувана вартість
722 544,00 UAH
UA-2020-10-16-003538-b 4e7d70ff02c5425ebeec788c9747ad87
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комариця Олександр Петрович

+380967063242 konyatinsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Конятинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04417783
Місцезнаходження: 59122, Україна , Чернівецька обл., село Конятин, с.Конятин Путильський район Чернівецька область
Контактна особа: Комариця Олександр Петрович
+380967063242
konyatinsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Документи , що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.09.2020 р. №1123-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка виникла у червні 2020 р. на території Чернівецької області»;
- Перелік витрат, пов’язаних із здійсненням заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, яка виникла у червні 2020 р. у Чернівецькій області, затверджений Головою Чернівецької обласної державної адміністрації 18.09.2020 р.;
- Протокол № 46 позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 25.09.2020 р.;
- Розпорядження Чернівецької обласної державної адміністрації від 30.09.2020 р № 947-р «Про розподіл коштів, виділених з резервного фонду державного бюджету»;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 22:34
Оскарження наміру укласти договір: 22 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Для закупівлі аварійно-відновлювальних робіт (капітального ремонту) залізобетонного моста, комунальної власності Конятинської сільської ради знищеного внаслідок проливних дощів 21.06.2020 р.- 23.06.2020 р. с. Довгопілля, вул. Довгопільська, Конятинська сільська рада, Путильського району, Чернівецької області. . З метою ліквідації наслідків стихії, що відбулася у червні 2020 р. було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абз.1 п.3 ч.2 ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі"від 25.12.2015 р. №922-YIII(в редакції Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.04.2019 р. № 114-ІХ)(далі - Закон) та у зв'язку із виникненням у замовника нагальної потреби здійснити закупівлю через виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій , що унеможливлюють дотримання замовником строків проведення тендера

Кошти - державний бюджет України (резервний фонд )

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) залізобетонного моста, комунальної власності Конятинської сільської ради знищеного внаслідок проливних дощів 21.06.2020 р.- 23.06.2020 р. с. Довгопілля, вул. Довгопільська, Конятинська сільська рада Путильського району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59120, Україна, Чернівецька область, с. Довгопілля, 59120, Чернівецька область, Путильський район, с. Довгопілля, вул. Довгопільська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проводиться до 31.12.2020 р., після підписання сторонами акту виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт форма КБ-3, за умови наявності фінансування, що передбачає оплату виконаних робіт Замовником Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРЕМОШ СЕРВІС"
#41844934
Переможець 722 544,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 22:34

Документи

16 жовтня 2020 22:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 22:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРЕМОШ СЕРВІС"
#41844934
722 544,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2020 22:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 13:44
Акти викн.роб. залізобетон міст вул.Довгопільська.pdf укладений
22 січня 2021 13:41
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 09:48
Договір 59 з додатками.pdf укладений
23 жовтня 2020 09:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 листопада 2020 10:13
216 763,00 UAH UA918201720343140019000029022
Конятинська с/рада
UA708201720000355359107038260
КП "Черемош Сервiс"
Оплачений
22 грудня 2020 10:42
505 781,00 UAH UA918201720343140019000029022
Конятинська с/рада
UA693562820000026000051512930
КП "Черемош Сервiс"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 722 544,00
UAH (в тому числі ПДВ 120 424,00 UAH)