Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Панська в с. Проців Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
1 441 134,98 UAH
UA-2020-10-16-003259-b f5bc8b5e33254a9c993073d28cb1203f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гольоса Валентина Абдулаївна

+380459532683 prociv54@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Процівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363596
Місцезнаходження: 08344, Україна , Київська обл., Бориспільський район, .С.Проців Леніна 4
Контактна особа: Гольоса Валентина Абдулаївна
+380459532683
prociv54@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 14:51
Очікувана вартість: 1 441 134,98 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вулиці Панська в с. Проців Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08344, Україна, Київська область, с Проців, вул. Панська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 17:46
Оголошення нова редакція.pdf
21 жовтня 2020 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2020 08:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 17:46
Оголошення нова редакція.pdf
16 жовтня 2020 17:53
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

інформація про підтвердження відповідності переможця
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:02
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:50
Доброго дня, надайте будь ласка роз`яснення ,Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Але це спрощена система і дозавантажити документи у нас не вийде?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником внесено зміни в оголошення.
тендерна документація
Дата подання: 21 жовтня 2020 12:16
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:50
Доброго дня ,в тендерній документації переплютані дотаток 2 та додаток 3? В додатку 1 " Інші документи від Учасника" пункт 2 Інформація щодо наявності/відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону (згідно з Додатком 2 до оголошення)., відповідає оголошенню Додатку 3. В додатку 1 пункт 3" Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) (згідно з Додатком 3 до оголошення).,відповідає оголошенню Додаток 2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником внесено зміни в оголошення.
Подання документів
Дата подання: 21 жовтня 2020 13:50
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 18:00
1. Згідно п. 7 "Інші документи від Учасника" додатку 1 встановлена вимога надання - календарний графік виконання робіт (орієнтовний) (складений учасником в довільній формі). У той же час, у примітках Додатку 5 "Проект Договору" встановлено вимогу - "Учасник повинен подати з проектом договору про закупівлю робіт Додаток 1 (Календарний графік виконання робіт)". У вказаному додатку замовником визначена форма такого графіка. Прошу надати роз’яснення - Яка форма Календарного графіку має бути - довільна чи встановлена у додатку 1 до Проекту договору? 2. Також просимо надати конкретну відповідь на запитання, яке було опубліковано учасником 21.10.2020 об 11.02 год. Ажде у спрощеній закупівлі після закінчення строку подання пропозицій, жоден учасник не може долучити у електронну систему будь-який документ (таке обмеження на майданчиках), долучити переможцем підтвердження ст. 17 можна лише за процедурою - Відкриті торги, а це Спрощена закупівля.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Календарний графік має відповідати формі, що встановлена у додатку 1 до Проекту договору.
ЩО ДО МАТЕРІАЛІВ
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:24
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 18:02
яка марка та тип асфальтобетону по проекту? розливання вяжучих матеріалів -бітумна емульсія по проекту?
Відповідь: Доброго дня. Марка В10 та бітумна емульсія.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 29 жовтня 2020 15:23
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: допущені порушення в оформленні оголошення закупівлі. неможливо внести зміни
Документи:
29 жовтня 2020 14:48
004.png
Скасовано
Дата скасування відміни: 29 жовтня 2020 16:05
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: допущені порушення в оформленні оголошення закупівлі. неможливо внести зміни
Документи:
29 жовтня 2020 15:39
004.png
Виконано
Дата відміни: 29 жовтня 2020 16:59
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: допущені порушення в оформленні оголошення закупівлі. неможливо внести зміни
Документи:
29 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:09
пояснення