Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво Обласної багатопрофільної лікарні в м. Краматорськ Донецької області», по вулиці Кришталевій, м. Краматорськ, Донецької області» (Перша черга будівництва)
"Construction of the Regional Multidisciplinary Hospital in Kramatorsk, Donetsk region", on Kryshtaleva Street, Kramatorsk, Donetsk region "(First stage of construction)
"Construction of the Regional Multidisciplinary Hospital in Kramatorsk, Donetsk region", on Kryshtaleva Street, Kramatorsk, Donetsk region "(First stage of construction)
Очікувана вартість
2 543 126 112,82 UAH
UA-2020-10-16-003106-c ● 98e52ea0a5154295ae7ff719f5a68b28
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальна установа "Обласний центр з матеріально-технічного забезпечення закладів охорони здоров`я" |
Код ЄДРПОУ: | 39569184 |
Місцезнаходження: | 84331, Україна , Донецька область обл., КРАМАТОРСЬК, вулиця Остапа Вишні, будинок 24 |
Контактна особа: |
Кінденко Марина Леонідівна, секретар тендерного комітету, начальник відділу з контролю використання медичного обладнання 0505384028 ocmtzdoz@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Кінденко Марина Леонідівна, секретар тендерного комітету, начальник відділу з контролю використання медичного обладнання 0505384028 ocmtzdoz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal institution "Regional center for logistics of health care facilities" |
National ID: | 39569184 |
Contact point: |
Kindenko Maryna Leonidivna, Secretary of the Tender Committee, Head of the Medical Equipment Use Control Department 0505384028 ocmtzdoz@ukr.net |
Additional contacts: |
Kindenko Maryna Leonidivna, Secretary of the Tender Committee, Head of the Medical Equipment Use Control Department 0505384028 ocmtzdoz@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 13:01 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 13:01 |
Очікувана вартість: | 2 543 126 112,82 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 715 630,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12715630 UAH |
Publication date: | 16 жовтня 2020 11:02 |
Enquiries until: | 05 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 грудня 2020 10:00 |
Planned auction date: | 02 лютого 2021 13:01 |
Information
Estimated total value: | 2 543 126 113 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 12 715 631 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою та повинні бути датовані не раніше оголошення цієї закупівлі. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника). При цьому, проектно-кошторисна документація, технічні паспорти, трудові книжки, викладені або частково викладені російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. Документи у складі тендерної пропозиції учасника-нерезидента повинні бути легалізовані за спрощеною процедурою проставлення апостиля відповідно до статей 3 і 4 Гаазької Конвенції або за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції про консульські зносини від 24.04.1963. Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента такий учасник надає в тендерній пропозиції нотаріально завірену копію перекладу на українську мову офіційного документу та лист-роз’яснення з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента.
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» більш детально описана у тендерній документації.
розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 715 630,00 грн (дванадцять мільйонів сімсот п'ятнадцять тисяч шістсот тридцять гривень 00 копійок).
Вид: електронна банківська гарантія.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» більш детально описана у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою та повинні бути датовані не раніше оголошення цієї закупівлі. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника). При цьому, проектно-кошторисна документація, технічні паспорти, трудові книжки, викладені або частково викладені російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. Документи у складі тендерної пропозиції учасника-нерезидента повинні бути легалізовані за спрощеною процедурою проставлення апостиля відповідно до статей 3 і 4 Гаазької Конвенції або за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції про консульські зносини від 24.04.1963. Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента такий учасник надає в тендерній пропозиції нотаріально завірену копію перекладу на українську мову офіційного документу та лист-роз’яснення з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента.
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» більш детально описана у тендерній документації.
розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 715 630,00 грн (дванадцять мільйонів сімсот п'ятнадцять тисяч шістсот тридцять гривень 00 копійок).
Вид: електронна банківська гарантія.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» більш детально описана у тендерній документації.
language (languages) in which the tender proposals should be prepared:
All information is placed in the electronic procurement system in the Ukrainian language, except when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion (in particular, but not limited to the Internet address, e-mail address, trademark (mark for goods and services), generally accepted international terms). Documents related to the tender offer and developed directly by the bidder exclusively for participation in the specified procurement procedure must be drawn up in the Ukrainian language and must be dated not earlier than the announcement of this procurement. Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in other languages, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian. In the case of presentation of the document in Russian, the translation must be notarized or certified by the bidder (at the discretion of the bidder). At the same time, design and estimate documentation, technical passports, employment books, set out or partially set out in Russian, do not require translation into Ukrainian. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Tender proposals prepared by Participants - non-residents of Ukraine may be presented in another language, must be translated into Ukrainian, the accuracy of the translation (or the authenticity of the translator's signature) must be notarized or the document must be legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. Documents in the tender offer of a non-resident bidder must be legalized under the simplified apostille procedure in accordance with Articles 3 and 4 of the Hague Convention or under the consular legalization procedure in accordance with the Vienna Convention on Consular Relations of 24.04.1963. If the document does not require legalization in accordance with an international agreement (convention, etc.) between Ukraine and the country of the non-resident participant, such bidder shall provide a notarized copy of the Ukrainian translation of the official document and a letter of explanation with reference to the relevant international agreement (convention, etc.). ) between Ukraine and the country of the non-resident participant.
The information required by Part 2 of Article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" is described in more detail in the tender documentation.
amount, type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it):
Amount: 12 715 630.00 UAH.
Type: electronic bank guarantee.
Conditions for providing tender security: Validity of tender security - within 90 working days from the date of the deadline for submission of tender proposals. The security of the tender offer is not returned in case of: 1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. The security of the tender offer shall be returned to the bidder in case of: 1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure; 3) withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; 4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals.
The information required by Part 2 of Article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" is described in more detail in the tender documentation.
Розгорнути
Згорнути
All information is placed in the electronic procurement system in the Ukrainian language, except when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion (in particular, but not limited to the Internet address, e-mail address, trademark (mark for goods and services), generally accepted international terms). Documents related to the tender offer and developed directly by the bidder exclusively for participation in the specified procurement procedure must be drawn up in the Ukrainian language and must be dated not earlier than the announcement of this procurement. Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in other languages, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian. In the case of presentation of the document in Russian, the translation must be notarized or certified by the bidder (at the discretion of the bidder). At the same time, design and estimate documentation, technical passports, employment books, set out or partially set out in Russian, do not require translation into Ukrainian. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Tender proposals prepared by Participants - non-residents of Ukraine may be presented in another language, must be translated into Ukrainian, the accuracy of the translation (or the authenticity of the translator's signature) must be notarized or the document must be legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. Documents in the tender offer of a non-resident bidder must be legalized under the simplified apostille procedure in accordance with Articles 3 and 4 of the Hague Convention or under the consular legalization procedure in accordance with the Vienna Convention on Consular Relations of 24.04.1963. If the document does not require legalization in accordance with an international agreement (convention, etc.) between Ukraine and the country of the non-resident participant, such bidder shall provide a notarized copy of the Ukrainian translation of the official document and a letter of explanation with reference to the relevant international agreement (convention, etc.). ) between Ukraine and the country of the non-resident participant.
The information required by Part 2 of Article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" is described in more detail in the tender documentation.
amount, type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it):
Amount: 12 715 630.00 UAH.
Type: electronic bank guarantee.
Conditions for providing tender security: Validity of tender security - within 90 working days from the date of the deadline for submission of tender proposals. The security of the tender offer is not returned in case of: 1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. The security of the tender offer shall be returned to the bidder in case of: 1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure; 3) withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; 4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals.
The information required by Part 2 of Article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" is described in more detail in the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво Обласної багатопрофільної лікарні в м. Краматорськ Донецької області», по вулиці Кришталевій, м. Краматорськ, Донецької області» (Перша черга будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
"Construction of the Regional Multidisciplinary Hospital in Kramatorsk, Donetsk region", on Kryshtaleva Street, Kramatorsk, Donetsk region "(First stage of construction)
CPV: 45215000-7
Період постачання:
по 30 червня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідки (форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником такого фінансування на свій рахунок | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідки (форми КБ-3) протягом поточного місяця, в якому підписано акти виконання робіт, або у наступному за поточним. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов`язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платіжу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов'язкової сплати такого платежу. Замовник залишає за собою право відмовитись від надання авансового платежу у разі відсутності відповідного фінансування чи погодження надання попередньої оплати головним розпорядником бюджетних коштів. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
устаткування
Дата подання: 13 листопада 2020 17:23
Дата відповіді: 16 листопада 2020 12:56
Дайте відповідь-Ви виклали ресурсну відомість ,ми рахуєм що це є порушення,адже в наших локальних кошторисах ми можемо використовувати інше обладнання яке є АНОЛОГІЧНИМ;крім цього Ви виставили вимогу в Локальний кошторис 2-1-1 на будівельні роботи за аналогом відповідність проЗагальнобудівельні, санітарно-технічні та електромонтажні роботи, опалення та вентиляція Аналог - Будівництво лікувально-реабілітаційного корпусу ДУ "Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М. М. Амосова НАМН України" на вул. Амосова, 6 в Солом'янському р-ні м. Києва,ми рахуєм це не сумісною вимогою ,так як учасники тендеру не мають змоги ознайомитись з актами виконання робіт по вказаному обєкту (тендерна документація в розрізі цих робіт не завжди відповідає фактичним актам).тому ,просим Вас усунути ці порушення,а саме-видалити Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв так як це є порушенням конкурентоспроможності учасників.З усією повагою і надією на порозумінння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь на Запитання до процедури від 13 листопада 2020 р. щодо устаткування.
У Ваших локальних кошторисах та відомості ресурсів Ви можете використовувати обладнання, яке є еквівалентним обладнанню, наведеному Замовником у технічному завданні. Згідно п. 6 Розділу 3 тендерної документації у разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
Звертаємо увагу, що Учасник повинен врахувати кількість та перелік матеріалів і обладнання, визначені технічним завданням та необхідні для якісного проведення робіт, а у разі заміни матеріалів чи обладнання на еквівалент, вони повинні бути без зниження експлуатаційних характеристик та мати не гірші технічні характеристики відносно матеріалів і обладнання, визначених технічним завданням Замовника.
З огляду на те, що Учасники мають можливість запропонувати еквівалент, відсутнє порушення вимог чинного законодавства з боку Замовника.
Відповідно до п.6.2.2. розділу 6 Національного Стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
Враховуючи великі обсяги графічних і друкованих матеріалів, а також вимоги ст. 32 Закону України «Про авторське право і суміжні права», проектну документацію не було оприлюднено у складі тендерної документації. Тому Замовником на виконання вимоги п.6.2.2. розділу 6 Національного Стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» у Додатку 4 до тендерної документації розміщено технічне завдання із відомістю обсягів робіт, що закуповуються замовником, та відомістю ресурсів до неї.
Розміщення Замовником інформації, необхідної для підготування потенційними учасниками цієї закупівлі своїх тендерних пропозицій, та надання якої вимагається від Замовника згідно чинного законодавства України (п.6.2.2. розділу 6 Національного Стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») не може вважатись порушенням.
При цьому пунктом 6.2.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво по об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції окремим розділом враховуються кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, забезпечення яким покладається на підрядника.
Крім того, нормою ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, яких замовник зобов’язаний дотримуватись.
З огляду на наявність будівельних робіт за об’єктом-аналогом, що включає інформацію про загальний об’єм будівельних робіт, інформація про перелік та обсяг ресурсів є необхідною потенційним Учасникам для розрахунку їх договірної ціни.
Видалення Пiдсумкової вiдомості ресурсiв із складу технічного завдання може призвести до того, що Учасники не матимуть можливості визначити їх договірну ціну та сформувати локальні кошториси і відомість ресурсів з урахуванням технологічного процесу будівництва, що стане наслідком порушення Замовником таких принципів, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З огляду на зазначене відсутні порушення з боку Замовника, тому вимога щодо видалення пiдсумкової вiдомості ресурсiв є недоцільною та необґрунтованою, такою, що тягне за собою порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
У Ваших локальних кошторисах та відомості ресурсів Ви можете використовувати обладнання, яке є еквівалентним обладнанню, наведеному Замовником у технічному завданні. Згідно п. 6 Розділу 3 тендерної документації у разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
Звертаємо увагу, що Учасник повинен врахувати кількість та перелік матеріалів і обладнання, визначені технічним завданням та необхідні для якісного проведення робіт, а у разі заміни матеріалів чи обладнання на еквівалент, вони повинні бути без зниження експлуатаційних характеристик та мати не гірші технічні характеристики відносно матеріалів і обладнання, визначених технічним завданням Замовника.
З огляду на те, що Учасники мають можливість запропонувати еквівалент, відсутнє порушення вимог чинного законодавства з боку Замовника.
Відповідно до п.6.2.2. розділу 6 Національного Стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
Враховуючи великі обсяги графічних і друкованих матеріалів, а також вимоги ст. 32 Закону України «Про авторське право і суміжні права», проектну документацію не було оприлюднено у складі тендерної документації. Тому Замовником на виконання вимоги п.6.2.2. розділу 6 Національного Стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» у Додатку 4 до тендерної документації розміщено технічне завдання із відомістю обсягів робіт, що закуповуються замовником, та відомістю ресурсів до неї.
Розміщення Замовником інформації, необхідної для підготування потенційними учасниками цієї закупівлі своїх тендерних пропозицій, та надання якої вимагається від Замовника згідно чинного законодавства України (п.6.2.2. розділу 6 Національного Стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») не може вважатись порушенням.
При цьому пунктом 6.2.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво по об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції окремим розділом враховуються кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, забезпечення яким покладається на підрядника.
Крім того, нормою ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, яких замовник зобов’язаний дотримуватись.
З огляду на наявність будівельних робіт за об’єктом-аналогом, що включає інформацію про загальний об’єм будівельних робіт, інформація про перелік та обсяг ресурсів є необхідною потенційним Учасникам для розрахунку їх договірної ціни.
Видалення Пiдсумкової вiдомості ресурсiв із складу технічного завдання може призвести до того, що Учасники не матимуть можливості визначити їх договірну ціну та сформувати локальні кошториси і відомість ресурсів з урахуванням технологічного процесу будівництва, що стане наслідком порушення Замовником таких принципів, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З огляду на зазначене відсутні порушення з боку Замовника, тому вимога щодо видалення пiдсумкової вiдомості ресурсiв є недоцільною та необґрунтованою, такою, що тягне за собою порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
загальне питання
Дата подання: 17 листопада 2020 15:59
Дата відповіді: 19 листопада 2020 08:44
Дайте відповідь - що означає вимога надання "Скан-копії": має бути надана завірена копія документу чи скан з оригіналу?
З усією повагою!
Відповідь: У відповідь на Ваше питання від 17 листопада 2020 р. зазначаємо, що Сканкопія - це скановане із оригіналу чи завіреної копії зображення документу у форматі PDF чи JPEG.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-16-003106-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 23 жовтня 2020 17:31
Надання проектної документації.
Наша компанія –потужна іноземна компанія , яка має виликий досвід будівництва великих інфраструктурних проектів.
Розглянівши тендерну документацію, ми не побачили в її складі проектної документації, що абсолютно протирічить европейським нормам та усталеним традиціям проведення тендерів в Европейському союзі.
Тільки проект дозволяє об’ективно оцінити складність об’екту будівництва та провести коректні розрахунки вартості.
Вважаемо за конче потрібне надати проект в повному обсязі для опрацювання та проведення ретельних розрахунків.
Враховуючи вищевказане, просимо внести зміни та включити проект в склад тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Розглянівши тендерну документацію, ми не побачили в її складі проектної документації, що абсолютно протирічить европейським нормам та усталеним традиціям проведення тендерів в Европейському союзі.
Тільки проект дозволяє об’ективно оцінити складність об’екту будівництва та провести коректні розрахунки вартості.
Вважаемо за конче потрібне надати проект в повному обсязі для опрацювання та проведення ретельних розрахунків.
Враховуючи вищевказане, просимо внести зміни та включити проект в склад тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2020 16:05
Шановний потенційний учасник! За результатом розгляду Вашої Вимоги, розміщеної в електронній системі закупівель під № UA-2020-10-16-003106-c.a1, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку Замовника щодо оприлюднення проектної документації у складі тендерної документації.
Відповідно до п.6.2.2. розділу 6 Національного Стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. У даному випадку слово «або» не є зобов’язуючим, воно дає можливість вибору з кількох варіантів. Тендерний комітет обрав варіант надання відомостей обсягів робіт із відомістю ресурсів до неї без цін.
Замовником у Додатку 4 до тендерної документації розміщено технічне завдання (файли: 01_Технічне завдання.docx; 02_Технічне завдання.docx), яке включає повний перелік робіт, які необхідно виконати при будівництві, та інформацію про ресурси, необхідні для виконання робіт. Даної інформації є достатньо для розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи великі обсяги графічних і друкованих матеріалів проектну документацію не було оприлюднено у складі тендерної документації. Крім того повідомляємо, що на розроблений проект будівництва поширюється авторське право, а тому у відповідності до вимог ст. 32 Закону України «Про авторське право і суміжні права» він не може бути розміщений у вільному доступу з можливістю використання третіми особами без згоди автора проекту.
Згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації Учасник має право отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. З метою надання потенційним учасникам необхідної для підготовки тендерної пропозиції інформації зі сторони Замовника забезпечена можливість їх ознайомлення з проектною документацією у робочий час (понеділок - п’ятниця з 08:00 до 16:30 за Київським часом; з 12:00 до 12:30 обідня перерва) за фактичною адресою Замовника: Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Дружби, 12.
З огляду на зазначене відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації з огляду на її доповнення проектною документацією, тому Вимога № UA-2020-10-16-003106-c.a1 не задоволена.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку Замовника щодо оприлюднення проектної документації у складі тендерної документації.
Відповідно до п.6.2.2. розділу 6 Національного Стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. У даному випадку слово «або» не є зобов’язуючим, воно дає можливість вибору з кількох варіантів. Тендерний комітет обрав варіант надання відомостей обсягів робіт із відомістю ресурсів до неї без цін.
Замовником у Додатку 4 до тендерної документації розміщено технічне завдання (файли: 01_Технічне завдання.docx; 02_Технічне завдання.docx), яке включає повний перелік робіт, які необхідно виконати при будівництві, та інформацію про ресурси, необхідні для виконання робіт. Даної інформації є достатньо для розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи великі обсяги графічних і друкованих матеріалів проектну документацію не було оприлюднено у складі тендерної документації. Крім того повідомляємо, що на розроблений проект будівництва поширюється авторське право, а тому у відповідності до вимог ст. 32 Закону України «Про авторське право і суміжні права» він не може бути розміщений у вільному доступу з можливістю використання третіми особами без згоди автора проекту.
Згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації Учасник має право отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. З метою надання потенційним учасникам необхідної для підготовки тендерної пропозиції інформації зі сторони Замовника забезпечена можливість їх ознайомлення з проектною документацією у робочий час (понеділок - п’ятниця з 08:00 до 16:30 за Київським часом; з 12:00 до 12:30 обідня перерва) за фактичною адресою Замовника: Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Дружби, 12.
З огляду на зазначене відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації з огляду на її доповнення проектною документацією, тому Вимога № UA-2020-10-16-003106-c.a1 не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-10-16-003106-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 17 листопада 2020 14:57
Зміни до ДКТ ( в частині виправлення невірного номеру Наказу)
Шановний Замовнику!
Чинна тендерна документація містить вимогу подання учасником"6)розрахунку заробітної плати по підприємству, який розрахований згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 218 зі змінами". В даній вимозі невірно вказано номер наказу, а саме - №218 від 20.10.2016.
Наразі Наказ від 20.10.2016 з таким номером є відсутнім , а замість нього чинним є Наказ від 20.10.2016 №281, який регулює Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів.
Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі " ч.1 ст.24, просимо внести зміни до тендерної документації та замінити номер Наказу, виклавши його в наступній редакції : "6)розрахунку заробітної плати по підприємству, який розрахований згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 зі змінами".
В разі незадоволення даної вимоги, Тендерна документація може вважатися такою, що суперечить чинному законодавству, оскільки містить посилання на неіснуючий Наказ.
Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Чинна тендерна документація містить вимогу подання учасником"6)розрахунку заробітної плати по підприємству, який розрахований згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 218 зі змінами". В даній вимозі невірно вказано номер наказу, а саме - №218 від 20.10.2016.
Наразі Наказ від 20.10.2016 з таким номером є відсутнім , а замість нього чинним є Наказ від 20.10.2016 №281, який регулює Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів.
Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі " ч.1 ст.24, просимо внести зміни до тендерної документації та замінити номер Наказу, виклавши його в наступній редакції : "6)розрахунку заробітної плати по підприємству, який розрахований згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 зі змінами".
В разі незадоволення даної вимоги, Тендерна документація може вважатися такою, що суперечить чинному законодавству, оскільки містить посилання на неіснуючий Наказ.
Заздалегідь дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 листопада 2020 09:38
Шановний потенційний учасник! За результатом розгляду Вашої Вимоги, розміщеної в електронній системі закупівель під № UA-2020-10-16-003106-c.a2, повідомляємо, що відповідні зміни до тендерної документації щодо виправлення невірного номеру Наказу № 281 від 20.10.2016 р. про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, будуть внесені Замовником найближчим часом у встановленому чинними законодавством України порядку.
Номер вимоги: UA-2020-10-16-003106-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 17 листопада 2020 16:02
Відсутність підпунктів, на які є посилання в документації. Вимога щодо внесення змін
Замовнику! Ознайомившись з документацією та керуючись Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (п.5 Кваліфікаційні критерії), Учасник для підтвердження своєї відповідності може залучати потужності субпідрядників/співвиконавців. Для підтвердження цього Учасник має надати у складі пропозиції документи, передбачені п.п. 2.3. щодо зазначених у Довідці працівників субпідрядників/співвиконавців.
Однак в Тендерній документації відсутній даний підпункт! Ми рахуєм що це є порушення.
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" статті 24 ч.1, вимагаємо внести зміни в документацію і прописати конкретні посилання ( або перлік документів) щодо підтвердження своєї відповідності в разі залучення потужностей субпідрядників/співвиконавців, якими має керуватись Учасник під час підготовки свої Тендерної пропозиції, оскільки в іншому випадку його пропозиція може бути неправомірно відхилена, що суперечить статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Однак в Тендерній документації відсутній даний підпункт! Ми рахуєм що це є порушення.
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" статті 24 ч.1, вимагаємо внести зміни в документацію і прописати конкретні посилання ( або перлік документів) щодо підтвердження своєї відповідності в разі залучення потужностей субпідрядників/співвиконавців, якими має керуватись Учасник під час підготовки свої Тендерної пропозиції, оскільки в іншому випадку його пропозиція може бути неправомірно відхилена, що суперечить статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 листопада 2020 10:04
Шановний потенційний Учасник! За результатом розгляду Вашої Вимоги, розміщеної в електронній системі закупівель під № UA-2020-10-16-003106-c.a3, повідомляємо, що відповідні зміни до тендерної документації щодо усунення невідповідності, яка стосується відсутності підпунктів, на які є посилання в тендерній документації, будуть внесені Замовником найближчим часом у встановленому чинними законодавством України порядку.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-16-003106-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ERSA İNŞAAT PROJE TURİZM SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ, Код ЄДРПОУ:3680247978
Дата подання: 30 грудня 2020 17:19
Дата подання: 30 грудня 2020 17:19
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 січня 2021 17:08
Рішення від 31.12.2020 № 24244 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 січня 2021 17:08
інформація про перенесення розгляду скарги від 16.01.2021 № 530.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 18:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.01.2021 № 1311.pdf
Дата публікації: 27 січня 2021 18:01
Рішення від 26.01.2021 № 1311.pdf
Дата публікації: 29 січня 2021 20:02
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 грудня 2020
Найменування: | Комунальна установа "Обласний центр з матеріально-технічного забезпечення закладів охорони здоров`я" |
Код ЄДРПОУ: | 39569184 |
Місцезнаходження: | 84331, Україна, Донецька область обл., КРАМАТОРСЬК, вулиця Остапа Вишні, будинок 24 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ERSA İNŞAAT PROJE TURİZM SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ | Документи |
Відхилено
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 15:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 16:06
|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 16:09
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" |
2 499 986 954,30
UAH з ПДВ
|
2 474 555 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" |
2 542 063 532,16
UAH з ПДВ
|
2 486 284 369,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" #21650831 |
Переможець |
2 474 555 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2024 11:12
|
25 Доп угода Ріола.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2024 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2023 11:11
|
11 додаткова угода від 26.06.2023 № 10 Ріола.pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2022 16:32
|
Додаткова угода № 9 до договору від 22.02.2021 № 12.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2022 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2022 11:19
|
ДУ № 8 до Договору від 22.02.2021 № 12.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2022 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:40
|
дод. угода 7 до договору 12 від 22.02.2021.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:12
|
дод угода № 6.PDF | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 09:12
|
Додаткова угода 5.PDF | зміни до договору |
23 листопада 2021 08:59
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2021 09:22
|
дод. угода 4 до договору 12 від 22.02.2021.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2021 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 13:51
|
дод. угода 3 до договору 12 від 22.02.2021.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 14:08
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2021 14:06
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2021 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2021 12:33
|
IMG_0001.jpg | зміни до договору |
24 лютого 2021 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2021 11:05
|
ScanImage001.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:03
|
ScanImage003.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:03
|
ScanImage002.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:03
|
ScanImage005.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:03
|
ScanImage004.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:03
|
ScanImage006.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:03
|
ScanImage007.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:03
|
ScanImage008.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:03
|
ScanImage009.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:03
|
ScanImage010.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:03
|
ScanImage011.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:03
|
ScanImage013.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage012.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage014.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage015.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage016.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage017.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage018.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage019.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage021.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage020.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage022.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage023.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage024.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage026.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage025.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage027.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:02
|
ScanImage028.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:01
|
ScanImage029.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:01
|
ScanImage030.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:01
|
ScanImage031.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:01
|
ScanImage032.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:01
|
ScanImage034.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:01
|
ScanImage033.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:01
|
ScanImage035.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:01
|
ScanImage036.jpg | укладений |
24 лютого 2021 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із відсутністю необхідної інформації щодо фінансування (відповідних рішень щодо бюджетних асигнувань), Сторони домовились тимчасово призупинити дію Додатку № 3 та Додатку № 2 до Договору № 12 від 22.02.2021 до моменту отримання рішень щодо бюджетних асигнувань з Державного бюджету України та Місцевого (обласного) бюджету. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затвердженням кошторисних призначень (прийнято рішення щодо бюджетниих асигнувань у 2021 році), Сторони домовились відновити дію додатків: "План фінансування будівництва" та "Календарний графік виконання робіт" до Договору № 12 від 22.02.2021 року, з внесенням відповідних змін щодо бюджетних асигнувань з Державного бюджету України та Місцевого (обласного) бюджету. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затвердженням кошторисних призначень (прийнято рішення щодо бюджетниих асигнувань у 2021 році), Сторони домовились відновити дію додатків: "План фінансування будівництва" та "Календарний графік виконання робіт" до Договору № 12 від 22.02.2021 року, з внесенням відповідних змін щодо бюджетних асигнувань з Державного бюджету України та Місцевого (обласного) бюджету. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною Замовником в процесі виконання робіт Проектних рішень, відповідно до п. 4.4 Договору, Сторони домовились уточнити (скоригувати) Договірну ціну (Додаток № 1 до Договору № 12 від 22.02.2021) та викласти її в новій редакції, що додається, а саме: Додаток № 1 «ДОГОВІРНА ЦІНА». У зв’язку із затвердженням кошторисних призначень у 2021 році на фінансування видатків пов’язаних з будівництвом, Сторони домовились внести зміни до Додатку № 2 «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ» та додатку № 3 «ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА» до Договору № 12 від 22.02.2021. Керуючись умовами п. 4.17 та п. 4.18, викласти їх у новій редакції, що додається, а саме: Додаток № 2 «ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА» та Додаток № 3 «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ» |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості, що не призведе до збільшення ціни, а саме: зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зменшенням видатків субвенції на реалізацію проєкту «Будівництво обласної багатопрофільної лікарні в м. Краматорськ Донецької області по вулиці Кришталевій м. Краматорська Донецької області (перша черга будівництва)» відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.10.2021 № 1311-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об’єктів соціально-культурної сфери» внесено зміни до Додатку № 1 «ДОГОВІРНА ЦІНА», Додатку № 2 «ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА» та Додатку № 3 «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ» |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зменшенням бюджетних асигнувань відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 18.12.2020 № 1400/5-20 (із змінами) виконано уточнення п. 4.1 Договору та внесено зміни до Додатку № 3 «План фінансування будівництва» до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з отриманням бюджетних асигнувань відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.11.2021 № 1513-р "Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об’єктів соціально-культурної сфери", внесено зміни до п. 4.1 та п. 4.12, що містяться в розділі 4 Договірна ціна Договору та до Додатку № 3 "План фінансування будівництва" до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із отриманням кошторисних призначень, вносяться зміни до п. 4.1, що міститься у розділі 4. Договірна ціна та до Додатку № 3 "План фінансування будівництва" |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вносяться зміни до п. 4.1, що міститься у розділі 4. Договірна ціна, до Додатку № 1 "Договірна ціна", до Додатку № 3 "План фінансування будівництва", тимчасово на період до закiнчення воєнного стану призупиняється дiя Додатку №2 "Календарний графiк виконання Робiт". |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору через виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору через виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |