Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва» (Розробка планів локалізації та ліквідації наслідків аварій на об’єктах підвищеної небезпеки)
Очікувана вартість
135 066,67 UAH
UA-2020-10-16-003069-c 72abc7f046d1480faa1326df4b431a12
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Левчук

+380487293675 o.levchuk@omtp.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Одеський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125666
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1
Контактна особа: Олександра Левчук
+380487293675
o.levchuk@omtp.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 18:30
Очікувана вартість: 135 066,67 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Контактна особа з технічних питань: О.С.Касіяненко В.М. тел. (048) 729-34-48
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва» (Розробка планів локалізації та ліквідації наслідків аварій на об’єктах підвищеної небезпеки).Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до оголошення). Місце надання послуг: 65026, Одеська обл., м. Одеса, Митна площа, 1; Одеська область, Біляївський район, с. Алтестово. Кількість, обсяг: відповідно до ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до оголошення). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна. Питома вага – 100%”. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону. Вимоги до кваліфікації учасників та інші вимоги, спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції відповідні документи згідно з Додатками до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є невід’ємною його частиною: Додаток 1: Вимоги до кваліфікації учасників.
Додаток 2: Інші вимоги до учасників; Додаток 3: Вимоги до предмету закупівлі; Додаток 4: Проект договору про закупівлю.

Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, місто Одеса, Митна площа,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71317100-4 — Консультаційні послуги з питань попередження пожеж і вибухів та захисту від них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 5 (п`яти) банківських днів з дати приймання послуг, на підставі виставленого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Детальніше у проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до оголошення). Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 11:00
03 Додаток 1,2,3,4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 18:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПЕРТ- СИСТЕМЗ 130 000,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 15:44
Електронний підпис
28 жовтня 2020 15:27
Статут нова редакція.pdf
28 жовтня 2020 15:27
Протокол.pdf
28 жовтня 2020 15:27
працівники.pdf
28 жовтня 2020 15:26
пояснювальна записка.pdf
28 жовтня 2020 15:26
пояснення баланс.pdf
28 жовтня 2020 15:26
наказ диреткор.pdf
28 жовтня 2020 15:26
код доступа.pdf
28 жовтня 2020 15:26
інформ.про підпр.pdf
28 жовтня 2020 15:26
захист довкілля.pdf
28 жовтня 2020 15:26
Довідка працівники.pdf
28 жовтня 2020 15:26
Довідка 50 _.pdf
28 жовтня 2020 15:26
Відгук Рені.pdf
28 жовтня 2020 15:26
Відгук АМПУ.pdf
28 жовтня 2020 15:26
Витяг ПДВ.pdf
28 жовтня 2020 15:26
Аналогічна угода2.pdf
28 жовтня 2020 15:26
Аналогічна угода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКСПЕРТ- СИСТЕМЗ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКСПЕРТ- СИСТЕМЗ
#39356318
Переможець 130 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 11:36

Документи

02 листопада 2020 11:36
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:19
повідомлення про намір.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПЕРТ- СИСТЕМЗ
#39356318
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 11:36
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:19
повідомлення про намір.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 11:50
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
05 березня 2021 11:49
акт надання послуг.pdf укладений
05 березня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 10:56
КД-21671 1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 10:53
повідомлення про внесення змін до договору кд-21671.jpg зміни до договору
05 січня 2021 10:53
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 16:14
КД-21671.pdf укладений
16 листопада 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору про закупівлю до 28.02.2021 р. включно.
Номер договору про закупівлю: КД-21671
Договір:
Номер додаткової угоди: КД-21671/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 130 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 666,67 UAH)