Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку «Позняки» у Дарницькому районі»
Очікувана вартість
12 684 527,00 UAH
UA-2020-10-16-003066-b a8d9d2deebc44e6ca6faa90ebf2cf54f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2020 20:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 11:12
Очікувана вартість: 12 684 527,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 422,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63422.64 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова. Забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення: забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта. Більш детальна інформація зазначена у п.2 та п.3 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку «Позняки» у Дарницькому районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Позняки» у Дарницькому районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 16:47
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000132 ● ed207b7fb6a74fe4ace41423290a583a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2020-10-16-003066-b 16.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу закупівлі та аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та відповідно до висновку зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Повідомляємо наступне, що Київським комунальним об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (далі – Замовник) було розглянуто висновок Держаудитслужби за результатами якого було проінформовано ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА» та Сторони дійшли згоди щодо розірвання/припинення договору підряду від 23.11.2020 року № 329/11 у відповідності до вимог висновку Держаудитслужби. На сьогоднішній день додаткова угода щодо розірвання/припинення договору підряду в процесі укладення. За результатом підписання додаткової угоди, Замовником буде опубліковано в електронній системі закупівель інформацію щодо розірвання/припинення договору у порядку, встановленому ст. 10 Закону та з дотриманням вимог ст. 41 Закону.

2020-12-18 13:34:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА" 12 286 512,82
UAH з ПДВ
12 286 512,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" 12 420 860,40
UAH з ПДВ
12 420 860,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 11:22
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:22
статут.pdf
10 листопада 2020 11:22
лицензия.pdf
10 листопада 2020 11:22
наказ 9.pdf
10 листопада 2020 11:21
рішення учасника.pdf
10 листопада 2020 10:53
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:52
ЦП Пз.pdf
10 листопада 2020 10:43
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:41
557-559.pdf
06 листопада 2020 13:11
Електронний підпис
06 листопада 2020 13:10
public_doc.p7s
06 листопада 2020 13:10
public_doc (2).pdf
06 листопада 2020 13:10
Dovidka_20276575100490598163.pdf.p7s
06 листопада 2020 13:10
Dovidka_20276575100490598163.pdf
30 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:05
ДЦ.rar
29 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:10
фотофиксация.pdf
29 жовтня 2020 14:10
статут.pdf
29 жовтня 2020 14:10
рішення учасника.pdf
29 жовтня 2020 14:10
опис.pdf
29 жовтня 2020 14:10
Наказ+509-526,528.pdf
29 жовтня 2020 14:10
Наказ ОП.pdf
29 жовтня 2020 14:10
наказ 9-1.pdf
29 жовтня 2020 14:10
наказ 9.pdf
29 жовтня 2020 14:10
лицензия.pdf
29 жовтня 2020 14:10
Лист відгук.pdf
29 жовтня 2020 14:10
кадри і бух, ОП.pdf
29 жовтня 2020 14:10
ДЦ.rar
29 жовтня 2020 14:10
Додаток 2 Позняки.pdf
29 жовтня 2020 14:10
Додаток 1 ЦП.pdf
29 жовтня 2020 14:10
Договор банк ебг.pdf
29 жовтня 2020 14:10
відомості.pdf
29 жовтня 2020 14:10
витяг.pdf
29 жовтня 2020 14:10
виписка.pdf
29 жовтня 2020 14:10
актКиото+нн+квит.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 22:11
Електронний підпис
30 жовтня 2020 22:10
статут_опис.pdf
30 жовтня 2020 22:10
опис внесення змін.pdf
30 жовтня 2020 22:10
ліцензія_Д-БР.pdf
30 жовтня 2020 22:10
ВИТЯГ ПДВ.pdf
30 жовтня 2020 22:10
guarantee.zip
30 жовтня 2020 22:10
наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"
#41972319
Переможець 12 286 512,82
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"
#41972319
12 286 512,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 11:45
Умови припинення контракту укладений
23 грудня 2020 11:44
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 11:30
ДУ 2 Позняки 329-11.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:15
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 18:32
ДУ 1 від 26.11.2020 до Д 329.11.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 18:30
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 14:44
договір укладений
23 листопада 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 329/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 329/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 320 998,42
UAH (в тому числі ПДВ 886 833,07 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди припинити дію Договору від 23.11.2020 № 329/11