Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
176 000,00 UAH
UA-2020-10-16-003052-a de6f805c7015432b8cda30d0f0862d60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фесенко Ігор Борисович

+380614398593 ku_lubpni_zor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальна установа «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188613
Місцезнаходження: 70026, Україна , Запорізька обл., село Любомирівка, вулиця Степова, будинок 27
Контактна особа: Фесенко Ігор Борисович
+380614398593
ku_lubpni_zor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 12:59
Початок аукціону: 03 листопада 2020 11:34
Очікувана вартість: 176 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5280 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 кг
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70026, Україна, Запорізька область, с.Любомирівка, вул.Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 40 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 13:11
ТД_Картопля _iнтернат_релиз 3 от 23102020.docx
23 жовтня 2020 13:11
ПРОТОКОЛ уточ картопля зб.docx
16 жовтня 2020 12:55
ТД_Картопля _iнтернат_релиз 2 от 16102020.docx
23 жовтня 2020 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 07:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 13:11
ТД_Картопля _iнтернат_релиз 3 от 23102020.docx
23 жовтня 2020 13:11
ПРОТОКОЛ уточ картопля зб.docx
16 жовтня 2020 12:55
ТД_Картопля _iнтернат_релиз 2 от 16102020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання, щодо поставки
Дата подання: 19 жовтня 2020 11:16
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 11:41
Добрий день. Підскажіть, який графік, кількість поставок та орієнтована кількість товару під час однієї поставки. Чи можлива разова поставка? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Можливо разова поставка всіх 22000 кг.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-16-003052-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Бован Олександр Іванович", Код ЄДРПОУ:2584003090
Дата подання: 10 листопада 2020 13:19
Вимога
04 листопада 2020 року переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 код 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-16-003052-a визначено ТОВ “ФУД ПОСТАЧ”.
У ході розгляду тендерних документів, які ТОВ “ФУД ПОСТАЧ” завантажив до електронної системи закупівель встановлено наступне:
1. Відповідно до вимог частини 6 Розділу VI Тендерної документації учасники повинні подати у складі ТП:
“Банківська гарантія (у вигляді відповідного документа на паперовому носії), що містить ствердження про безумовне виконання зобов'язань щодо сплати замовнику коштів у розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем процедури закупівлі умов укладеного договору про закупівлю. Гарантія надається протягом 10-ти днів з дня оприлюднення намірів про укладання договору.
Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації.”.
Учасник у складі тендерної пропозиції не надав вищезазначеного гарантійного листа, що не відповідає встановленим вимогам до Учасника, які зазначено Замовником в Тендерній документації.
2. Для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
“В) Копія Договору(-ів) з виробником(-ами) (імпортером(-ами) товару(-ів), що є предметом закупівлі чинним до31.12.2020р.У разі якщо учасник є виробником то надати документ в довільній формі, за підписом учасника, що підтверджує його статус як виробника всього предмету закупівлі або окремої його частини предмета закупівлі” згідно пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до тендерної документації предмет закупівлі ДК 021:2015 код 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля).
Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив Договір №20-01-2020 на поставку продуктів харчування від 20 січня 2020 року з Фермерським господарством “Баргузін”, предмет договору свіжі овочі, та фрукти, овочі, фрукти оброблені, мед натуральний, горох, квасоля, борошно, крупи в асортименті.
Учасник не підтвердив відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, що не відповідає не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене Замовник повинен був відхилити пропозиція ТОВ “ФУД ПОСТАЧ” - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не відповідає встановленим вимогам до Учасника, які зазначено Замовником в Тендерній документації.
Оскільки пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, просимо скасувати рішення уповноваженої особи Замовника про визначення ТОВ “ФУД ПОСТАЧ”- переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 код 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-16-003052-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2020 16:32
Надано гарантійний лист. Сторінка 81 Пропозицій "Фуд постач"
Номер вимоги: UA-2020-10-16-003052-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Бован Олександр Іванович", Код ЄДРПОУ:2584003090
Дата подання: 11 листопада 2020 11:40
Вимоги про усунення порушення
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-16-003052-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Бован Олександр Іванович", Код ЄДРПОУ:2584003090
Дата подання: 10 листопада 2020 13:19
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2020 16:32
Надано гарантійний лист. Сторінка 81 Пропозицій "Фуд постач"
У ході розгляду тендерних документів, які ТОВ “ФУД ПОСТАЧ” завантажив до електронної системи закупівель встановлено, що на сторінці 81 Пропозицій "Фуд постач" міститься наступна інформація: Декларація виробника №98 від15 серпня 2020 року



Відповідно до вимог частини 6 Розділу VI Тендерної документації учасники повинні подати у складі ТП:
“Банківська гарантія (у вигляді відповідного документа на паперовому носії), що містить ствердження про безумовне виконання зобов'язань щодо сплати замовнику коштів у розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем процедури закупівлі умов укладеного договору про закупівлю. Гарантія надається протягом 10-ти днів з дня оприлюднення намірів про укладання договору.
Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації.”.
Учасник у складі тендерної пропозиції не надав вищезазначеного гарантійного листа, що не відповідає встановленим вимогам до Учасника, які зазначено Замовником в Тендерній документації.
ТОВ “ФУД ПОСТАЧ” вищезазначений документ, файл “ гарантійний лист про забезпечення договору” від 10.11.2020 року №535-О, завантажив 10.11.2020. року в 14:23 після вимоги про усунення порушення.

Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У свою чергу, статтею 21 Закону України “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” №922-VІІІ від 25.12.2015 року (Далі – Закон) встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 12:59.
Водночас, виходячи зі змісту частини 6 статті 26 Закону “6. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель” учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій (02 листопада 2020 12:59).
Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій (02 листопада 2020 12:59).
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи викладене Замовник повинен був відхилити пропозиція ТОВ “ФУД ПОСТАЧ” - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не відповідає встановленим вимогам до Учасника, які зазначено Замовником в Тендерній документації.
Оскільки пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, просимо скасувати рішення уповноваженої особи Замовника про визначення ТОВ “ФУД ПОСТАЧ”- переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 код 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-16-003052-a.







Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2020 15:38
Переможець надав віповідь в терміни пердбачені Законодавством

Документи

10 листопада 2020 16:32
Протокол

Документи подані скаржником

11 листопада 2020 11:40
Вимога.pdf

Документи

11 листопада 2020 15:37
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-16-003052-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "Бован Олександр Іванович", Код ЄДРПОУ:2584003090
Дата подання: 13 листопада 2020 10:44
СКАРГА
Комунальною установою «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднене оголошення (відкриті торги) за № UA-2020-10-16-003052-a про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за кодом державного класифікатору ДК 021:2015 код 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля ) та тендерну документацію (надалі за текстом – Документація), очікувана вартість закупівлі - 176000,00 грн. з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02 листопада 2020 12:59. Фізична особа підприємець Бован Олександр Іванович виявив бажання взяти участь у процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подав свою тендерну пропозицію. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, участь в процедурі закупівлі прийняли наступні учасники: 1. ФОП "ПЕЛЕХАТИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 2. ТОВ ФУД ПОСТАЧ 3. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА 4. ФОП "БОВАН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 5. ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ" 1. Відповідно до рішення уповноваженої особи Замовника (Протокол № 10 від 03 листопада 2020р.) тендерна пропозиція (надалі за текстом – Пропозиція) ФОП "ПЕЛЕХАТИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" відхилена, на підставі пункту 1, 2 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Відповідно до рішення уповноваженої особи Замовника (Протокол № 11 від 04 листопада 2020р.) уповноважена особа вирішила визначити Товариство з обмеженою відповідальністю "ФУД ПОСТАЧ" переможцем закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір з цим Учасником. Згідно з вимогою частини 6 Розділу VI Тендерної документації Замовника учасники повинні подати у складі ТП: “Банківська гарантія (у вигляді відповідного документа на паперовому носії), що містить ствердження про безумовне виконання зобов'язань щодо сплати замовнику коштів у розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем процедури закупівлі умов укладеного договору про закупівлю. Гарантія надається протягом 10-ти днів з дня оприлюднення намірів про укладання договору. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації.”. На підтвердження зазначеної вимоги у складі пропозиції Учасник повинен був надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації. За результатом розгляду документів Пропозиції ТОВ “ФУД ПОСТАЧ” встановлено, що у складі пропозиції Учасник не надав вищезазначеного гарантійного листа щодо забезпечення виконання договору, що не відповідає встановленим вимогам до Учасника, які зазначено Замовником в Тендерній документації. ТОВ “ФУД ПОСТАЧ” вищезазначений документ, файл “гарантійний лист про забезпечення договору” від 10.11.2020 року №535-О, завантажив до електронної системи закупівель 10.11.2020. року в 14:23 після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У свою чергу, статтею 21 Закону України “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” №922-VІІІ від 25.12.2015 року (Далі – Закон) встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 12:59. Водночас, виходячи зі змісту частини 6 статті 26 Закону: “Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель” учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій (02 листопада 2020 12:59). Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій, а саме - 02 листопада 2020 12:59. З вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ “ФУД ПОСТАЧ” не відповідає встановленим вимогам до Учасника, які зазначено Замовником в Тендерній документації. Враховуючи вищезазначене, Пропозиція ТОВ “ФУД ПОСТАЧ” має бути відхилена Замовником на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «не відповідає встановленим абзацем першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». Вважаємо, що під час проведення відкритих торгів Замовник прийняв незаконні рішення, чим порушив Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), недотримався вимог частини першої статті 5 Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв’язку з викладеним, враховуючи мету Закону, законні права та інтереси Скаржника, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ФУД ПОСТАЧ" викладене в протоколі уповноваженої особи № 11 від 04 листопада 2020р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2020 23:29
рішення від 17.11.2020 № 21283 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 23:29
рішення від 25.11.2020 № 21888.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 20:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: КУ "Любомирівський психоневрологічний інтернат" ЗОР згоден з Рішенням №21888-р\пк-пз від 25.11.2020
Дата виконання рішення замовником: 02 грудня 2020 10:23

Документи подані скаржником

13 листопада 2020 10:33
Скарга.pdf

Документи подані замовником

19 листопада 2020 08:36
Протокол
19 листопада 2020 08:36
Протокол
19 листопада 2020 08:36
Протокол
19 листопада 2020 08:36
Протокол

Документи Органу Оскарження

30 листопада 2020 20:17
рішення від 25.11.2020 № 21888.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕЛЕХАТИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 160 600,00
UAH з ПДВ
142 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 169 400,00
UAH з ПДВ
143 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА 151 800,00
UAH з ПДВ
151 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Бован Олександр Іванович" 157 740,00
UAH з ПДВ
157 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ" 164 560,00
UAH з ПДВ
164 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2020 13:33
Електронний підпис
31 жовтня 2020 13:32
Довідка ст 17.pdf
31 жовтня 2020 13:32
Довідка санкции.pdf
31 жовтня 2020 13:32
Витяг Єдиний податок087.pdf
31 жовтня 2020 13:32
Витяг 2020.pdf
31 жовтня 2020 13:32
IПН.pdf
31 жовтня 2020 13:32
Паспорт_новий459.pdf
31 жовтня 2020 13:32
Пропозиція 31.10.20.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:22
Забезпечення договору 5%
10 листопада 2020 14:24
Електронний підпис
05 листопада 2020 09:56
Електронний підпис
05 листопада 2020 09:54
пакет переможця
02 листопада 2020 10:42
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:39
ПРОПОЗИЦІЯ (1) (1).pdf
02 листопада 2020 10:39
РЕЄСТР.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 12:45
паспорт2.jpg
02 листопада 2020 12:45
паспорт1.jpg
02 листопада 2020 12:45
витяг єд податк.jpg
02 листопада 2020 12:45
Виписка 02.jpg
02 листопада 2020 12:45
Виписка 01.jpg

Публічні документи

11 грудня 2020 16:05
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:03
Довідка Налогова.pdf
07 грудня 2020 15:12
Електронний підпис
07 грудня 2020 15:06
Документи переможця.pdf
02 листопада 2020 12:15
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:12
9.ЕБГ БОВАН О.І. UA-2020-10-16-003052-a_.zip
02 листопада 2020 01:46
Електронний підпис
02 листопада 2020 01:44
Реєстр наданих документів.pdf
02 листопада 2020 01:44
33.Документи ДСТУ ISO.pdf
02 листопада 2020 01:44
29.Протокол.PDF
02 листопада 2020 01:44
29.Протокол ГМО.PDF
02 листопада 2020 01:44
28.Декларація Виробника.pdf
02 листопада 2020 01:44
23.Тендерна пропозиція.pdf
02 листопада 2020 01:44
22.Проект договору.pdf
02 листопада 2020 01:44
17.Довідка.pdf
02 листопада 2020 01:44
6.Оригінал паспорту та іпн.pdf
02 листопада 2020 01:44
6.Копія паспорту.pdf
02 листопада 2020 01:44
6.Копія ІПН.pdf
02 листопада 2020 01:44
1.Рефрижиратор.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 12:21
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:19
Перелік документів.pdf
02 листопада 2020 12:19
Протокол НР.7Z
02 листопада 2020 12:19
Наказ Фролова Ю.1.7Z
02 листопада 2020 12:19
Лист для клієнті1.7z
02 листопада 2020 12:19
Гарантія 10452-20.7z
02 листопада 2020 12:19
Витяг із Статут1.7z
02 листопада 2020 12:19
Банківська ліцензі1.7z
02 листопада 2020 12:19
oledata.mso
02 листопада 2020 12:19
35 Лист щодо висновків СЕС.pdf
02 листопада 2020 12:19
34 Експертний висновок ГМО.pdf
02 листопада 2020 12:19
33 Протокол випробувань.pdf
02 листопада 2020 12:19
29 Договір оренди транспорт.pdf
02 листопада 2020 12:19
26 Паспорт ІПН.pdf
02 листопада 2020 12:19
25 Витяг ЄП.pdf
02 листопада 2020 12:19
24 Витяг ЄДР.pdf
02 листопада 2020 12:19
23 Виписка ЄДР.PDF
02 листопада 2020 12:19
22 Посвідчення про якість.pdf
02 листопада 2020 12:19
21 Декларація виробника.pdf
02 листопада 2020 12:19
19 Довідка працівники.pdf
02 листопада 2020 12:19
18 Довідка МТБ.pdf
02 листопада 2020 12:19
16 Гарантійний лист.pdf
02 листопада 2020 12:19
13 Проект договору.pdf
02 листопада 2020 12:19
10 Гарантійний лист ст.17.pdf
02 листопада 2020 12:19
09 Гарантійний лист ціна.pdf
02 листопада 2020 12:19
08 Довідка захист довкілля.pdf
02 листопада 2020 12:19
05 Пояснювальна записка.pdf
02 листопада 2020 12:19
03 Довідка виробник.pdf
02 листопада 2020 12:19
02 Технічні вимоги.pdf
02 листопада 2020 12:19
01 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕЛЕХАТИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА

ФОП "Бован Олександр Іванович"

ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕЛЕХАТИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#3120609038
Рішення скасоване 142 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 10:23
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Рішення скасоване 143 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 10:23
ФОП "ПЕЛЕХАТИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#3120609038
Відхилено 142 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 10:48
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Відхилено 143 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 11:35
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА
#2812209405
Відхилено 151 800,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 11:47
ФОП "Бован Олександр Іванович"
#2584003090
Переможець 157 740,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 12:58

Документи

03 листопада 2020 16:03
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:00
Протокол
03 листопада 2020 13:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 грудня 2020 10:47
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:38
Протокол

Документи

02 грудня 2020 11:34
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:31
Протокол

Документи

02 грудня 2020 11:47
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:40
Протокол
02 грудня 2020 11:36
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бован Олександр Іванович"
#2584003090
157 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 19:36
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:12
Договір укладений
14 грудня 2020 11:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 157 740,00
UAH