Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Generators (Gas-piston power plant 800kW)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Януш Юлія Євгенівна (044) 461-22-93 yanush-ye@utg.ua |
Додаткові контактні особи: |
Чорноус В.В. +38 044 461-23-29 chornous-vv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ |
National ID: | 30019801 |
Contact point: |
Yanush Y. E. (044) 461-22-93 yanush-ye@utg.ua |
Additional contacts: |
Chornous V.V. +38 044 461-23-29 chornous-vv@utg.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2021 12:32 |
Очікувана вартість: | 53 232 222,22 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 532 322,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1596960 UAH |
Publication date: | 16 жовтня 2020 16:34 |
Enquiries until: | 14 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 листопада 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 53 232 222 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 532 322 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Авансовий платіж у розмірі 50 % від ціни договору, залишок – післяоплата. | Аванс | 10 | Робочі | 50 |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2020 12:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2020 12:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_2.pdf | |
16 листопада 2020 12:55 |
тд_1001_20_203_додаток_4_проект договору_н.р..pdf | |
16 листопада 2020 12:55 |
тд_1001_20_203_додаток_3_вимоги до переможця н.р..pdf | |
16 листопада 2020 12:55 |
тд_1001_20_203_додаток_2_перелік інформації н.р..pdf | |
16 листопада 2020 12:55 |
тд_1001_20_203_н.р..pdf | |
05 листопада 2020 17:40 |
тд_1001_20_203_додаток_1_технічні вимоги_н.р..pdf | |
16 жовтня 2020 16:31 |
тд_1001_20_203_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf | |
16 жовтня 2020 16:31 |
тд_1001_20_203_додаток_5-в_опитувальник_екологія_безпека_праці.pdf | |
16 жовтня 2020 16:31 |
тд_1001_20_203_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf | |
16 жовтня 2020 16:31 |
тд_1001_20_203_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf | |
16 жовтня 2020 16:31 |
тд_1001_20_203_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.pdf | |
16 жовтня 2020 16:31 |
тд_1001_20_203_додаток_1-а_гарантійний лист.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Встановлення електростанції передбачається на території компресорної станції.
Разом з тим, повідомляємо, що у пункті 5 Додатку І «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації зазначені характеристики зовнішнього навколишнього середовища.
дистриб’юторського договору, то у випадку, якщо учасник є виробником товару, достатнім для виконання вимоги, вказаного пункту, буде надання учасником сканованої копії довідки/листа в довільній формі про те, що він являється виробником даного товару.
Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на поставку товарів, визначених за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації, тобто 31120000-3 Генератори
Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії, виданої страховою компанією не допускається. Форма банківської гарантії забезпечення пропозиції та вимоги до неї викладені у Додатку VI "ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)" до тендерної документації. Зокрема в цьому додатку вказано також і вимоги до банків гарантів та контргарантів.
Розміщення тендерної документації та додатків до неї у форматах «.doc», «.docx», «.xls» або «.xlsx» може нести подальше її некоректне відображення у електронній системі. Маючи попередній негативний досвід, вважаємо за доцільне викладення умов тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу у форматі «.pdf». Для копіювання (в тому числі перетворення в інші формати) інформації з формату «.pdf», у разі необхідності, існують спеціальні програмні засоби та ресурси, в т.ч. безкоштовні.
Ураховуючи варіант виготовлення та комплектації електростанції у контейнерному виконані несерійного виробництва з використанням газопоршневих двигунів та генераторів змінного струму, необхідне підтвердження виробником двигуна достатності конструктивних рішень, відповідності характеристик двигуна режимам роботи генератора змінного струму для забезпечення надійної роботи двигуна у складі електростанції. У зв’язку із тим, що основна частина технічної документації буде надана при поставці обладнання, тому висунуто вимогу щодо надання загального компонованого креслення завіреного саме виробником (або його офіційним представником) газопоршневого двигуна на етапі подачі пропозиції Учасника, яку необхідно виконати згідно п.8.2 Додаток ІІ до тендерної документації та не є дискримінаційною, ураховуючи практику застосування технічних рішень, які використовують виробники електростанцій в цьому сегменті ринку.
Вимога п.8.3 Додаток ІІ до тендерної документації щодо надання Учасником Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) листа у довільній формі від виробника газопоршневої електростанції змінного струму або його офіційного представника, щодо повної відповідності вимогам, які наведено у Додатку І «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» до тендерної документації стосується виробника газопоршневої електростанції (або його офіційного представника).
Вимоги про усунення порушення
тепла, що тягне за собою зниження електричного коефіцієнта корисної дії в зв'язку зі збільшенням споживання на власні потреби. У виконанні для даного тендеру потрібно виробництво тільки електричної енергії, тому в складі тендерної пропозиції зазначено розрахунковий коефіцієнт корисної дії не нижче 40%.
2) У технічній документації заводу-виготовлювача вказано витрата палива 133 м3 виходячи з номінальної потужності 500 КВт. У нашому випадку, агрегат буде використовуватися з номінальною потужністю 400 КВт. Відповідно при такій потужності споживання палива на два агрегату не перевищить 220 м3.
3) Регулювання паливної апаратури і автоматики проводиться на вимогу Замовника відповідно до заданих їм параметрами палива і необхідної можливістю прийняття навантаження. Таким чином, вимоги п.п. 13 і 16.1 виконуватися регулюванням перед приймально-здавальними випробуваннями.
Тобто, пропозиція ТОВ "АРТМАКС 2010" відповідає умовам тендерної документації. Просимо розглянути нашу вимогу та змінити своє рішення.
2. Необхідна вимога до витрат палива при 100% навантаженні електростанції учасником не підтверджена в технічному описі газопоршневого двигуна – генератора ДвГА-500, який входить до складу газопоршневої електростанції ГПЕС-900, яка і є предметом закупівлі. Предметом закупівлі не є електростанція, яка працює в когенераційному режимі. У тендерній пропозиції учасника відсутні відомості щодо алгоритму перерахунку витрат палива електростанції залежно від режимів роботи.
3.Пропозицію відхилено правомірно, оскільки файл «Технічна частина.pdf» згідно додатку І до тендерної документації не містить повного відображення інформації в частині відображення необхідних параметрів згідно вимог документації.
2. На виконання вимоги п. 8.2 додатку ІІ до тендерної документації Учасником надано документ 13. Загальне креслення газопоршневої електростанції 800кВт ГАЗЕНЕРГОБУД.PDF та документи: 21.1 «Угода про авторизацію_переклад.pdf» та 12. Лист повноваження 800кВт ГАЗЕНЕРГОБУД.PDF.
Відповідно до інформації, яка міститься у відкритих джерелах, компанія MWM є 100% дочірньою компанією Caterpillar Energy Solutions GmbH.;
3. На виконання п. 8.3 додатку ІІ до тендерної документації, Учасник надав копію листа у довільній формі – «12. Лист повноваження 800кВт ГАЗЕНЕРГОБУД.PDF», що відповідає вимогам тендерної документації.
4. Тендерною документацію не передбачено вимог до розробки креслення. Згідно п. 8.2 додатку ІІ до тендерної документації, Учасником надано документ 13. Загальне креслення газопоршневої електростанції 800кВт ГАЗЕНЕРГОБУД.PDF та у п. 4 додатку І до тендерної документації зазначено виробника ГПЕС – MWM.
Відповідно до інформації, яка міститься у відкритих джерелах, компанія MWM є 100% дочірньою компанією Caterpillar Energy Solutions GmbH.
Так, ТОВ «Газенергобуд» з метою дотримання основних принципів передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» наступним повідомляє, що в ході аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» (далі- Учасник) було встановлено, що не зважаючи на викладене у Скарзі Учасника тендерна пропозиція ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» насправді не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємось до Замовника з вимогою прийняти до уваги при наданні пояснень по Скарзі Антимонопольному Комітету України, а також в разі задоволення Скарги врахувати
при повторному розгляді тендерної пропозиції Учасника.
Так, ТОВ «Газенергобуд» з метою дотримання основних принципів передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» наступним повідомляє, що в ході аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» (далі- Учасник) було встановлено, що не зважаючи на викладене у Скарзі Учасника тендерна пропозиція ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» насправді не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємось до Замовника з вимогою прийняти до уваги при наданні пояснень по Скарзі Антимонопольному Комітету України, а також в разі задоволення Скарги врахувати
при повторному розгляді тендерної пропозиції Учасника.
2. Згідно п. 8.2 додатку ІІ до тендерної документації, Учасником надано документ 11. Загальне компоновачне креслення ГПЕС 800кВт НЕЛ.PDF та у п. 4 додатку І до тендерної документації зазначено виробника ГПЕС – Caterpillar.
ТОВ «ЦЕППЕЛІН УКРАЇНА» - офіційний представник Caterpillar Energy Solutions GmbH (учасником завантажено файл «10. Дилер_лист_CAT-Zeppelin.pdf»), та файл «9. Лист повноважень ЦЕППЕЛІН 800 кВт НЕЛ.PDF.»
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 23.02.2021 року № 1001/20/203-р-3, Замовник обрав переможцем Закупівлі – ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО.
Згідно ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Керуючись ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та зважаючи на розміщення інформації про визначення ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО переможцем оголошення UA-2020-10-16-003029-b – вимагаємо надати інформацію про тендерну пропозицію / пропозицію переможця процедури ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО згідно Закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією / пропозицією EccentriCITY INVEST s.r.o.
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 23.02.2021 року № 1001/20/203-р-3, Замовник обрав переможцем Закупівлі – ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО.
Згідно ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Керуючись ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та зважаючи на розміщення інформації про визначення ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО переможцем оголошення UA-2020-10-16-003029-b – вимагаємо надати інформацію про тендерну пропозицію / пропозицію переможця процедури ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО згідно Закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією / пропозицією EccentriCITY INVEST s.r.o.
Єдиним критерієм оцінки в даній процедурі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Учасник ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» надав найбільш вигідну цінову пропозицію, тому був визначений переможцем процедури закупівлі.
У разі настання Гарантійного випадку, можливий довготривалий простій обладнання PowerLink (Китай) (яка можливо планується до постачання ТОВ (Дарекс-Енерго) на об’єкті(ах) АТ «Укртрансгаз, що в свою чергу приведе до значних фінансових втрат.
У разі настання Гарантійного випадку, можливий довготривалий простій обладнання PowerLink (Китай) (яка можливо планується до постачання ТОВ (Дарекс-Енерго) на об’єкті(ах) АТ «Укртрансгаз, що в свою чергу приведе до значних фінансових втрат.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 грудня 2020 16:06
Дата подання: 28 грудня 2020 10:52
Дата подання: 01 лютого 2021 16:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-26-000022 ● 4b7216c2e9164df3a8d112539913f5cb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 14:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.03.2021 № 87
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-10-16-003029-b 16.10.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-01 08:29:10
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
генераторів (Газопоршнева електростанція 800 КВт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-16-003029-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-06 15:15:36
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 01.04.2021
В межах запиту АТ «Укртрансгаз» інформує про таке:
І. Стосовно технічних та якісних характеристик:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані у відповідності до чинних в Україні та в AT «Укртрансгаз» нормативних документів та у відповідності до потреби у надійному забезпеченні електричною енергією електроприймачів компресорних станцій AT «Укртрансгаз», на яких передбачено улаштування газопоршневих електростанції потужністю не менше 800 кВт. Відповідно стандарту AT «Укртрансгаз», п. 12.1.5 СОУ 49.5-30019801-115:2014 «Правила технічної експлуатації магістральних газопроводів», компресорні стації забезпечуються електричним живленням по першій категорії з надійності електропостачання згідно з вимогами п. 1.2.17 «Правил улаштування електроустановок».
У складі споживачів першої категорії з надійності електропостачання компресорних станцій існують споживачі особливої групи першої категорії, живлення яких згідно СОУ 49.5-30019801-115:2014 та «Правил улаштування електроустановок» забезпечується двома незалежними взаєморезервуючими джерелами живлення та третім незалежним джерелом живлення.
З метою приведення умов забезпечення електричною енергією електроприймачів компресорних станцій AT «Укртрансгаз», в якості третього незалежного джерела живлення вибрано газопоршневу електростанцію наругою 0,4 кВ відповідної потужності, з відповідним ступенем автоматизації для автоматичного введення резерву на час зникнення електричного живлення по зовнішнім лініям електропередавання, що забезпечить надійну, безаварійну роботу обладнання компресорних станцій, об’єктів підземного зберігання газу та, відповідно, безперервний технологічний процес закачування/відбору природного газу для споживачів природного газу України.
Потужність газопоршневих електростанцій визначено у відповідності до існуючих потужностей на електроприймачах обладнання компресорних стацій «Опари» Опарського ВУПЗГ та «Солоха» Мринського ВУПЗГ, на яких передбачається улаштування електростанцій.
Видом палива для електростанцій обрано природній газ, який постійно є в достатній кількості на промислових майданчиках компресорних станцій, що забезпечує надійну довготривалу роботу незалежних джерел живлення.
Інші технічні та якісні характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до вимог ДНАОП 0.00-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил безпеки систем газопостачання» та вимог щодо технічного та технологічного сумісництва з існуючим обладнанням і системами компресорних станцій.
ІІ. Щодо розрахунку очікуваної вартості та обґрунтування розміру витрат: обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання одного з методів визначення очікуваної вартості, передбаченого вказаними вище документами, - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом ринкових консультацій. Метод ринкових консультацій - це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-04-16 15:07:28
Заперечення на висновок Держаудитслужби від 09.04.2021
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) державною аудиторською службою України наказом від 26.03.2021 № 87 прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі генераторів (Газопоршнева електростанція 800 КВт) з ідентифікаційним номером UA-2020-10-16-003029-b на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно з частиною шостою статті 8 Закону за результатами моніторингу державною аудиторською службою України (далі – Держаудитслужба) 09.04.2021 складено та оприлюднено висновок про виявлення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону і зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
За висновком Держаудитслужби порушення полягає в тому, що Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» за наявністю підстав, встановлених пунктом 10 частини першої статті 17 Закону (наявність в учасника антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом), визнав його переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю.
Держаудитслужба свій висновок аргументує наступним. Учасник ТОВ «Дарекс-Енерго» у складі тендерної пропозиції надав наказ від 11.06.2015 № 6 «Про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого, як посадову особу, відповідальну за запобігання корупції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО»». Частина друга статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» визначає, що в обов’язковому порядку антикорупційна програми затверджується керівниками, зокрема, юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень і затверджуються така програма на основі Типової антикорупційної програми. Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи» від 02.03.2017 № 75, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за № 326/30194 (далі – Рішення № 75), затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи, згідно додатку 1. Учасник ТОВ «Дарекс-Енерго» у складі тендерної пропозиції надав документи, що підтверджують наявність у нього антикорупційної програми, положення якої, не приведено у відповідність до вимог Рішення № 75, оскільки, надана антикорупційна програма не містить ряду положень щодо: періодичної оцінки ризиків у діяльності Товариства; створення комісії з оцінки корупційних ризиків, порядку її діяльності та складу; детального порядку надання працівникам роз’яснень та консультацій уповноваженим та інші, чим, на погляд Держаудитслужби, не дотримав вимог пункту 7 розділу І Додатку 2 до тендерної документації.
Дійшовши такого висновку, Держаудитслужба зобов’язала АТ «Укртрансгаз» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 15.03.2021 № 2103000043 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України.
АТ «Укртрансгаз» (далі – Товариство) не погоджується ані з висновком, Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі генераторів (Газопоршнева електростанція 800 КВт) з ідентифікаційним номером UA-2020-10-16-003029-b, в частині встановлення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО», ані з заходами, які орган моніторингу зобов’язав здійснити Товариство на підставі наступного.
Відповідно до пункту 7 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету № 1001/20/203-зм-1 від 16 листопада 2020 року, до складу тендерної пропозиції відносяться: документи, що підтверджують наявність в учасника антикорупційної програми (сканкопія з оригіналу) чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (сканкопія/-ій з оригіналу документу/-ів або сканкопія з оригіналу витягу/-ів чи виписки/-ок з нього/них), якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Пункт 10 частини першої статті 17 Закону зазначає, що у закупівлях із вартістю 20 мільйонів і більше замовник відхиляє тендерну пропозиції, якщо учасник не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
І Закон, і тендерна документація замовника встановлюють вимогу до учасника: мати антикорупційну програму і уповноважену особу з реалізації цієї програми, вимог щодо форми та суті антикорупційної програми Закон і тендерна документація не встановлюють, тому відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав, наведених Держаудитслужбою, буде порушенням вимог Закону і не відповідатиме умовам тендерної документації Товариства.
Враховуючи вищевикладене, Товариство не має підстав вважати, що учасник ТОВ «Дарекс-Енерго» порушив вимоги пункту 7 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації та його тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Стосовно зобов’язання, встановленого висновком моніторингу розірвати договір з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України, Товариство вважає його безпідставним та таким, що не відповідає вимогам а ні Господарського кодексу України, а ні Цивільного кодексу України з огляду на таке.
АТ «Укртрансгаз» та ТОВ «Дарекс-Енерго» - суб’єкти господарської діяльності, які здійснюють свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку.
Стаття 41 Закону визначає основні вимоги до договору про закупівлю, від так, він повинен укладатися відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, та умови укладеного договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 202 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочином є погоджена дія двох або більше сторін спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Господарські зобов’язання виникають з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.
Згідно з частиною сьомою статті 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) господарські договори укладаються за правилами, встановленими ЦКУ з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Частина перша статті 188 ГКУ застерігає, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Також стаття 651 ЦКУ встановлює підстави для зміни або розірвання договору:
1. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
2. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
3. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Зміну або розірвання договору у зв'язку з істотною зміною обставин регулює стаття 652 ЦКУта зазначає наступне:
1. У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання.
Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.
2. Якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, або щодо його розірвання, договір може бути розірваний, а з підстав, встановлених частиною четвертою цієї статті, - змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно таких умов:
1) в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане;
2) зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися;
3) виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору;
4) із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона.
3. У разі розірвання договору внаслідок істотної зміни обставин суд, на вимогу будь-якої із сторін, визначає наслідки розірвання договору виходячи з необхідності справедливого розподілу між сторонами витрат, понесених ними у зв'язку з виконанням цього договору.
4. Зміна договору у зв'язку з істотною зміною обставин допускається за рішенням суду у виняткових випадках, коли розірвання договору суперечить суспільним інтересам або потягне для сторін шкоду, яка значно перевищує затрати, необхідні для виконання договору на умовах, змінених судом.
За результатами відкритих торгів між АТ «Укртрансгаз» та ТОВ «Дарекс-Енерго» укладено договір від 15.03.2021 № 2103000043 про закупівлю генераторів (Газопоршнева електростанція 800 КВт), яким визначені його істотні умови, зокрема, предмет, його ціну, права та обов’язки сторін, їх відповідальність та підстави дострокового розірвання (припинення) договору.
Умовами договору передбачене його розірвання в односторонньому порядку за ініціативою АТ «Укртрансгаз» у випадках:
істотного порушення вимог щодо якості товару;
невиконання повністю або частково ТОВ «Дарекс-Енерго» зобов’язань за договором;
виявлення факт пов’язаності у розумінні Закону ТОВ «Дарекс-Енерго» з іншим учасником закупівлі, членом (членами) тендерного комітету/уповноваженої особи АТ «Укртрансгаз»;
внесення ТОВ «Дарекс-Енерго» до санкційного списку (перелік в умовах договору).
Цивільним та Господарським кодексами України регламентоване право сторін договору на дострокове припинення в односторонньому порядку договірних зобов’язань, договором про закупівлю сторони дійшли згоди та чітко визначили такі випадки в своєму правочині.
Договір про закупівлю укладений шляхом домовленостей двох сторін (АТ «Укртрансгаз» та ТОВ «Дарекс-Енерго»), які визначили обсяг зобов’язання, чітко регламентували ситуації, в яких допускається припинення договірних зобов’язань в односторонньому порядку, наміру припинити правочин жодна із сторін не виявила, а тому законних підстав для дострокового розірвання цього договору його на даний час відсутні.
Держаудитслужба не є стороною договору про закупівлю від 15.03.2021 № 2103000043, прав та обов’язків у цих господарських відносинах не має, між тим, намагається ініціювати припинення договірних зобов’язань між двома суб’єктами господарської діяльності.
Абзац сьомий частини першої статті 6, частина п’ята статті 19 та стаття 23 ГКУ забороняють незаконне втручання органів державної влади, їх посадових осіб у господарські відносини, у господарську діяльність суб'єктів господарювання.
Враховуючи викладене, Товариство вважає необґрунтованим висновок Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі генераторів (Газопоршнева електростанція 800 КВт) з ідентифікаційним номером UA-2020-10-16-003029-b та неприйнятним в частині зобов’язання розірвати договір про закупівлю від 15.03.2021 № 2103000043, укладений між АТ «Укртрансгаз» та ТОВ «Дарекс-Енерго».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов |
Дата публікації: | 22 квітня 2021 |
Документи:
22 квітня 2021 11:09
|
Електронний підпис |
22 квітня 2021 11:08
|
1 додатки.pdf |
22 квітня 2021 11:08
|
Адміністративний позов.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТМАКС 2010" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Газенергобуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «НІК-ЕЛЕКТРОНІКА» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 17:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
EccentriCITY INVEST s.r.o. | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 17:28
|
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 17:26
|
МАДЕК | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "НКМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 17:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "УКРАЇНСЬКИЙ ЕНЕРГОСОЮЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2021 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО |
47 279 166,67
UAH
|
29 990 000,00
UAH
|
Документи |
EccentriCITY INVEST s.r.o. |
51 173 034,80
UAH
|
29 999 999,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «НІК-ЕЛЕКТРОНІКА» |
49 583 333,00
UAH
|
38 900 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Газенергобуд |
51 100 000,00
UAH
|
45 900 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" |
52 650 000,00
UAH
|
46 900 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "УКРАЇНСЬКИЙ ЕНЕРГОСОЮЗ" |
53 232 221,00
UAH
|
47 000 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО #39423347 |
Переможець |
29 990 000,00
UAH
|
23 лютого 2021 16:29
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 лютого 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 17:05
|
Додаткова угода №1 від 30.08.21.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 09:04
|
Договір ГПЕС 800 кВт 2103000043 від 15.03.21.pdf | укладений |
16 березня 2021 09:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2103000043 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |