Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з продовження терміну гарантійного обслуговування оптичних комутаторів мережі зберігання даних (SAN switches) Brocade 6520 за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Services extending warranty of optical switches, storage area network (SAN switches) Brocade 6520 code DK 021:2015: 50310000-1 Maintenance and repair of office machinery
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-10-16-002879-b 80d580d7a0134625b437b4a7667f801c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Ministry of Finance of Ukraine
National ID: 00013480
Contact point: Myziuk Oksana
+380442065922
tender.mfu@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000 UAH
Publication date: 16 жовтня 2020 15:51
Enquiries until: 06 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 12 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Scope of the procurement
мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Tender proposals should be prepared in language: ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з продовження терміну гарантійного обслуговування оптичних комутаторів мережі зберігання даних (SAN switches) Brocade 6520
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, Київ, Межигірська, 11
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Services extending warranty of optical switches, storage area network (SAN switches) Brocade 6520
CPV: 50310000-1
Період постачання: по 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 15:48
ТД_ГО опт. комутаторів SAN switches Brocade.docx
16 жовтня 2020 15:48
Оголошення_OPEN TENDER ANNOUNCEMENT.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 грудня 2020
UA-2020-10-16-002879-b80d580d7a0134625b437b4a7667f801c
Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2020 17:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2020 17:15

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Зазначені учасником ТОВ «СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС» в документі «Довідка щодо досвіду виконання аналогічних договорів» (від 12.11.2020 вих. №121120/8) договори (а також їхні копії) не є аналогічними, оскільки предметами цих договорів є персональні комп’ютери, ноутбуки, система збереження даних, сервери, що не відповідає вимогам п. 1.1 та п. 1.2 додатку 1 Тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1.1 та п. 1.2 додатку 1 Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник повинен зазначити про наявність досвіду виконання аналогічного договору щодо надання послуг з гарантійного обслуговування оптичних комутаторів, а також зазначити, що аналогічний договір (вказати номер, дату укладання та предмет такого аналогічного договору) виконано в повному обсязі; - на підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору, зазначеної у довідці, надати копію аналогічного договору (з усіма додатками до нього) разом з копією акта (актів) наданих послуг, що свідчить про виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) та/або позитивний лист-відгук від контрагента із зазначенням інформації про належне виконання учасником аналогічного договору в повному обсязі, номеру, дати укладання та предмету аналогічного договору, що підтверджує досвід учасника в наданні послуг з гарантійного обслуговування оптичних комутаторів.

Документи

16 листопада 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2020 14:49
Електронний підпис
16 листопада 2020 17:34
Електронний підпис
16 листопада 2020 17:32
Лист Dell Corp..pdf
16 листопада 2020 17:22
Електронний підпис
16 листопада 2020 17:17
Додаток.pdf
16 листопада 2020 17:17
Додаток 2 до договору.pdf
16 листопада 2020 17:17
Договір.pdf
16 листопада 2020 17:17
Договір (3).pdf
16 листопада 2020 17:17
Договір (2).pdf
16 листопада 2020 17:17
ВН.pdf
16 листопада 2020 17:17
ВН (3).pdf
16 листопада 2020 17:17
ВН (2).pdf
16 листопада 2020 15:33
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:30
Статут.pdf
16 листопада 2020 15:30
Протокол №1.pdf
16 листопада 2020 15:30
Проект договору.pdf
16 листопада 2020 15:30
Витяг ПДВ.pdf
16 листопада 2020 15:30
21653 ТОВ СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС p7s.zip
16 листопада 2020 15:30
Про відсутність підстав.pdf
16 листопада 2020 15:30
Лист-гарантія.pdf
16 листопада 2020 15:30
Аналогічні договора.pdf
16 листопада 2020 15:30
_1311_~1.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: учасник ТОВ «БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ» надав документ «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору», в якій зазначено серед іншого номер та дату укладання договору – «№ SUPP18.0110 від 01 жовтня 2018 року», предмет договору – «Послуги з технічного та пост гарантійного обслуговування обладнання та програмного забезпечення, а саме: систем даних IBM Storwize V7000 та IBM Storwize V5000, комутаторів ІВМ SAN24B, стрічкової бібліотеки IBM TS3310, а також серверів ІВМ Power 710/730 (строком на 12 місяців)», а також надав копію листа «Відгук» від АТ «БАНК ФОРВАРД», в якому серед іншого зазначено про виконання договору № SUPP18.0110 від 01 жовтня 2018 року на послуги з технічного обслуговування обладнання та програмного забезпечення, а саме систем даних IBM Storwize V7000 та IBM Storwize V5000, комутаторів ІВМ SAN24B, стрічкової бібліотеки IBM TS3310, а також серверів ІВМ Power 710/730. Отже, наданий учасником ТОВ «БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ» документ «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору» відповідає вимогам п.1.1 додатку 1 Тендерної документації, а копія листа «Відгук» від АТ «БАНК ФОРВАРД» не відповідає вимогам п.1.2 додатку 1 Тендерної документації, оскільки в листі відсутня інформація про гарантійне обслуговування обладнання. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1.2 додатку 1 Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - позитивний лист-відгук від контрагента щодо послуг з гарантійного обслуговування оптичних комутаторів відповідно до вимог п. 1.2 додатку 1 Тендерної документації; - та/або копію аналогічного договору разом з копією акта (актів) наданих послуг, що свідчить про його виконання в повному обсязі (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) (у такому разі необхідно також надати оновлений/новий документ «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору» з інформацією про такий договір відповідно до вимог п. 1.1 додатку 1 Тендерної документації).

Документи

16 листопада 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2020 13:57
Електронний підпис
21 листопада 2020 13:55
оптичн_комут.pdf
21 листопада 2020 13:55
відгук.pdf
16 листопада 2020 17:02
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:43
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:43
BSC_sub.pdf
16 листопада 2020 16:43
BCS_offer_main.pdf
16 листопада 2020 16:43
BCS_found_new_small.pdf
16 листопада 2020 16:43
Ліцензія_Повноваження_УБІБ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій