Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування обладнання басейну СП "Портовик" адміністрації МП Південний
Очікувана вартість
129 416,56 UAH
UA-2020-10-16-002641-b 6d7bd59f16cd47d48690eba1c2c0e769
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ракуленко Елена Игорьевна

048-738-17-65 Olena.Rakulenko@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Ракуленко Елена Игорьевна
048-738-17-65
Olena.Rakulenko@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 15:32
Очікувана вартість: 129 416,56 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 588,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів


1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів за кодом ДК 021:2015 - 50510000-3.
Послуги з технічного обслуговування обладнання басейну СП "Портовик" адміністрації МП Південний.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до Технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації).
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Приморська, 1, СП «Портовик» ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020р.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 129 416,56 грн. без ПДВ / 155 299,87 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.11.2020 о 15-00 год.
12. Умови оплати: за фактом надання Послуг протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування обладнання басейну СП "Портовик" адміністрації МП Південний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Приморська, 1, СП «Портовик» ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія за фактом надання Послуг протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» 127 900,00
UAH
127 900,00
UAH
Документи
ФОП "МАНЮК ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 129 415,00
UAH
129 415,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 13:06
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:04
Витяг СІ від 23.09.20г..pdf
19 листопада 2020 13:02
Статут в повній редакції.pdf
19 листопада 2020 13:02
Паспорт Панков.pdf
19 листопада 2020 13:02
Довідка з МВС.pdf
19 листопада 2020 13:02
Довідка з ДФС.pdf
19 листопада 2020 13:02
Довідка з МТБ банку.pdf
19 листопада 2020 13:02
Звіт 1.pdf
19 листопада 2020 13:02
Дов. з банку Аваль.pdf
19 листопада 2020 13:02
Звіт 2.pdf
19 листопада 2020 13:02
Опис до Статуту.pdf
19 листопада 2020 13:02
Витяг з ПДВ.pdf
06 листопада 2020 10:44
Електронний підпис
06 листопада 2020 10:42
Електронний підпис
06 листопада 2020 10:39
СІ -тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2020 10:39
СІ - довідка про правочин.pdf
06 листопада 2020 10:39
СІ - проект договору.pdf
06 листопада 2020 10:38
СІ - довідка про три роки.pdf
06 листопада 2020 10:38
СІ - довідка про печатку.pdf
06 листопада 2020 10:38
СІ - довідка про код доступу.pdf
06 листопада 2020 10:38
Звіт 1.pdf
06 листопада 2020 10:38
СІ - довідка про винагороду.pdf
06 листопада 2020 10:38
Звіт 2.pdf
06 листопада 2020 10:38
07 Паспорт Панков.pdf
06 листопада 2020 10:38
05 Витяг з ПДВ.pdf
06 листопада 2020 10:38
Дов. з банку Аваль.pdf
06 листопада 2020 10:38
Довідка з МТБ банку.pdf
06 листопада 2020 10:38
06 Витяг СІ від 23.09.20г..pdf
06 листопада 2020 10:38
04 Виписка.pdf
06 листопада 2020 10:38
02 Опис до Статуту.pdf
06 листопада 2020 10:38
Відгук.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 14:44
Електронний підпис
05 листопада 2020 14:42
Свідоцтво про держ. р..pdf
05 листопада 2020 14:42
Свідоцтво платника податку.pdf
05 листопада 2020 14:42
Проект договору.pdf
05 листопада 2020 14:42
Паспорт Манюка.pdf
05 листопада 2020 14:42
Манюк - згода про догов..pdf
05 листопада 2020 14:42
Довідка з банку ФОП Манюк.pdf
05 листопада 2020 14:42
Дов. про учасника.pdf
05 листопада 2020 14:42
Дов. про санкції.pdf
05 листопада 2020 14:42
Дов. про раніше розірв. дог..pdf
05 листопада 2020 14:42
Дов. про працівн..pdf
05 листопада 2020 14:42
Дов. про погодж. з умов. дог..pdf
05 листопада 2020 14:42
Дов. про печатку.pdf
05 листопада 2020 14:42
Дов. про несудимість.pdf
05 листопада 2020 14:42
Дов. про мат. тех. базу.pdf
05 листопада 2020 14:42
Дов. про відсутн. заборгов..pdf
05 листопада 2020 14:42
Дов. про банкрутство.pdf
05 листопада 2020 14:42
Декларація ФОП Манюк.pdf
05 листопада 2020 14:42
Відомость Манюк.pdf
05 листопада 2020 14:42
Витяг з єдиного податку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ»

ФОП "МАНЮК ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ»
#33436167
Переможець 127 900,00
UAH
11 листопада 2020 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ»
#33436167
127 900,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:43
звіт про виконання договору про закупівлю 227-В-ПВФ-20.docx укладений
06 січня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:29
227-В-ПВФ-20 від 26.11.2020 ТОВ СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ.pdf укладений
27 листопада 2020 13:28
звіт про результати проведення закупівлі.docx укладений
27 листопада 2020 13:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 153 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 580,00 UAH)