Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Немовицька сільська рада Сарненського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 04387786 |
Місцезнаходження: | 34540, Україна , Рівненська обл., с. Немовичі, вул. Центральна, 4 |
Контактна особа: |
Олександр Шмалюх +380686499211 sr.nemovichi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 12:04 |
Очікувана вартість: | 780 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює платежі після підписання сторонами акту здачі-прийняття наданих послуг на протязі 5 робочих днів. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2020 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2020 15:51 |
Тендерна документація в новій редакції від 22.10.2020р.doc | |
22 жовтня 2020 15:51 |
Перелік змін від 22.10.2020 р.docx | |
19 жовтня 2020 14:38 |
Перелік змін від 19.10.2020р.doc | |
19 жовтня 2020 14:38 |
Проєкт договору (Додаток № 5).doc | |
19 жовтня 2020 14:38 |
Тендерна документація в новій редакції.doc | |
16 жовтня 2020 10:40 |
Проєкт договору (Додаток № 5).doc | |
16 жовтня 2020 10:40 |
Тендерна документація.doc |
22 жовтня 2020 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 жовтня 2020 15:51 |
Тендерна документація в новій редакції від 22.10.2020р.doc
|
||||||
22 жовтня 2020 15:51 |
Перелік змін від 22.10.2020 р.docx
|
||||||
19 жовтня 2020 14:38 |
Перелік змін від 19.10.2020р.doc
|
||||||
19 жовтня 2020 14:38 |
Проєкт договору (Додаток № 5).doc
|
||||||
19 жовтня 2020 14:38 |
Тендерна документація в новій редакції.doc
|
||||||
16 жовтня 2020 10:40 |
Проєкт договору (Додаток № 5).doc
|
||||||
16 жовтня 2020 10:40 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ціна ПП «Рівнедорпроект» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак за результатами розгляду, Ви відхилили нашу пропозицію через невідповідність вимогам тендерної документації, а саме наявності інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині механічного опору та стійкості, інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, технічне обстеження будівель і споруд.
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Ви повинні дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення та враховувати наступне:
1. Згідно Тендерної документації (розділ V. Оцінка тендерних пропозицій. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію) вказано, що Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Інші критерії оцінки тендерних пропозицій Замовником НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ.
Питома вага цінового критерію становить 100 відсотків.
2. Завданням № 9/11 на виготовлення проєктно-кошторисної документації на поточний середній ремонт (додаток № 1 до тендерної документації) не передбачено розділів проєктно-кошторисної документації, де б згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64, зміна № 8) використовувалась спеціалізація, зазначена в кваліфікаційних сертифікатах, які вимагаються ВАМИ, чим в свою чергу Вами порушуються норми чинного законодавства:
2.1 Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389.
2.2 Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності та вдосконалення державного регулювання у сфері містобудівної діяльності».
2.3 Будівельні норми ДБН А.2.2-3:2012 «Склад та зміст проектної документації
3. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту, який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим.
Керуючись викладеним вище, вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставне і просимо діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Ваші посилання у вимозі на те, що при прийнятті рішення Замовником не враховані положення Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2020 року, не можуть братися до уваги по-перше у звʼязку з тим, що оскаржувана Вами закупівля не є допороговою, а по друге, у звʼязку з тим, що вказаний Наказ втратив чинність 19.03.2019 року.
Конкретні причини, мотивація та посилання на норми законодавства, у звʼязку з якими було відхилено Вашу тендерну пропозицію, зазначені у протоколі засідання тендерного комітету.
З приводу того, що Вас не влаштовують певні вимоги тендерної документації, то ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачає надання розʼяснень і можливість внесення змін до тендерної документації. Однак на стадіях, коли це можливо було зробити, будь-яких запитів від Вас як Учасника не надходило, що засвідчує той факт, що Ви погоджувалися зі всіма вимогами тендерної документації.
Проаналізувавши інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-10-16-002567-c.
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577 не надав ряд документів та довідок (листів) які вимагав сам замовник Немовицька сільська рада Сарненського району Рівненської області, код ЄДРПОУ, 04387786 в тендерній документації:
1. Договір №09/01-20-01 від 09.01.2020 р., на виконання робіт, надання послуг. Який надав ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577 не має ніякої юридичної сили через те, що в ньому не вказано предмету договору (назва, № закупівлі), а також ціни на виконання робіт, надання послуг
2. Договір №150120-01 від 15.01.2020 р., на виконання робіт, надання послуг. Який надав ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577 не має ніякої юридичної сили через те, що в ньому не вказано предмету договору (назва, № закупівлі), а також ціни на виконання робіт, надання послуг
3. Гоч Андрій Миколайович не являється працівником у ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577
4. Іванюк Андрій Миколайович не являється працівником у ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577, а працівник ТОВ "ВЕСТ ЕКСПЕРТ", код ЄДРПОУ, 42658258
5. Гандзюк Віра Кирилівна не являється працівником у ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577, а ФОП Гандзюк Віра Кирилівна, код ЄДРПОУ, 2134312408
6. Не надано лист у довільній формі, що передбачає застосування заходів із захисту довкілля при наданні послуг/виконанні робіт (застосування екологічно безпечних технологій, матеріалів та/або зазначити інші заходи). Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Пункт 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-05-000024 ● 75a18616c7aa473dbaa3a68bf600fcde
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2020 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.11.2020 № 73
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.11.2020 № 73.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-10-16-002567-c 16.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-06 13:29:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Виготовлення проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-12 Немовичі-Березне-Великі Межирічі-Федорівка на ділянці км 0+000- км14+000, Рівненська область (71320000-7-Послуги з інженерного проектування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-10-16-002567-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Замовником у протоколі засідання тендерного комітету Немовицької сільської ради від 03.11.2020 № 85 зазначено про прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Рівнедорпроект», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника ПП «Рівнедорпроект» у відповідності до вимог тендерної документації Замовника встановлено невідповідність в частині, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також, у вищезазначеному протоколі засідання тендерного комітету Замовника зазначені недоліки і невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Рівнедорпроект», які відносяться до кваліфікаційних критеріїв.
2. Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 04.11.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ.
Згідно пункту 1.2 розділу 1. Додатку 2 тендерної документації Замовника зазначено: що «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен подати в інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників, необхідних для виконання проектних робіт із зазначенням прізвища, імені, по батькові працівника, наявності у працівника відповідного кваліфікаційного сертифіката, отриманого згідно зі статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність».
Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, достатньої для виконання проектних робіт, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати копії кваліфікаційних сертифікатів відповідних категорій, що дають право на виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності) (для головного інженера проекту, інженерів-проектувальників, які є безпосередніми розробниками розділів або частин проекту).
У разі виконання робіт (надання послуг) співвиконавцями, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців співвиконавця(-ів).
Учасник у довідці зазначає інженера-проектувальника, який, у разі підписання договору, буде призначений розпорядчим документом учасника головним інженером проекту, а також виконавця авторського нагляду, який здійснюватиме авторський нагляд відповідно до вимог законодавства та будівельних норм».
Учасником ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ надано договір №09/01-20-01 від 09.01.2020, який укладений з ФОП Гандзюк Вірою Кирилівною предметом якого є надання послуг по виконанню топографо-геодезичних та картографічних робіт.
В учасника ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ у складі тендерної пропозиції відсутня копія кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста ФОП Гандзюк Віри Кирилівни.
Також, у Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ зазначено посаду інженера-проектувальника Попрожук Олег, при цьому, у графі «серія, № та дата видачі сертифікату» нічого не зазначено і не долучено копії будь-яких сертифікатів на прізвище Попрожук.
Згідно з частиною шістнадцятою статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиціях учасників, що стосуються кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону:
- ПП «Рівнедорпроект» щодо підтвердження наявності працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як це передбачено пунктом 5 Розділ III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пунктом 1.2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону;
- ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ щодо підтвердження наявності працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як це передбачено пунктом 5 Розділ III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пунктом 1.2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-09 12:03:00
Пояснення на запит
Відповідно до ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закону), Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно ч.16 ст.29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Учасник закупівлі ПП «Рівнедорпроект» в первісних документах взагалі не надав інформації, яка вимагалася тендерною документацією, та вимога якої прямо передбачена ст.16 Закону.
Аналіз норм ч.1 ст.31 та ч.16 ст.29 Закону свідчить про те, що невідповідність в інформації і документах та повна її відсутність є абсолютно не тотожними поняттями. У звʼязку з чим вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника закупівлі ПП «Рівнедорпроект» нами відхилена у відповідності до вимог Закону.
Запит Держаудитслужби з даного приводу є на нашу думку безпідставним та необґрунтованим. За логікою запиту Учасник міг у складі тендерної пропозиції узагалі не надати інформацію, передбачену ст.16 Закону, і чекати на вимогу Замовника у порядку ч.16 ст.29 Закону.
Крім цього, ч.3 ст.31 Закону передбачає, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відсутність звернення Учасника закупівлі ПП «Рівнедорпроект» з приводу недостатності аргументації підстав відхилення його пропозиції є свідченням того, що останньому є зрозумілим така аргументація і він з нею погоджується.
Щодо відсутності інформації у тендерній пропозиції Учасника Алексієвець Валентина Івановича щодо кваліфікаційного сертифіката у Попрожук О.І., пояснюємо, що останній у складі тендерної пропозиції надав інформацію, щодо наявності усіх видів спеціалістів, які вимагалися тендерною документацією. Наявність чи відсутність Попрожука О.І. у переліку працівників. А також наявність чи відсутність у нього відповідних кваліфікаційних сертифікатів, не впливали на вибір переможця закупівлі, тому Замовником і не вимагалося від Учасника уточнення будь-якої інформації стосовно останнього.
Щодо відсутності у тендерній документації кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста Гандзюк Віри Кирилівни, то можемо пояснити, що згідно п.1.2 Додатку №2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання копій сертифікатів для головного інженера проекту, інженерів-проектувальників, які є безпосередніми розробниками розділів або частин проектів. Кваліфікаційні сертифікати на інженера-геодезиста Замовником не вимагалися.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповід на висновок
2020-11-24 15:48:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Рівнедорпроект" |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
482 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ |
599 582,74
UAH з ПДВ
|
599 582,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Орбіта Будпроект |
695 000,00
UAH з ПДВ
|
695 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Рівнедорпроект" #21081149 |
Відхилено |
482 200,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 16:36
|
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ #3087116577 |
Переможець |
599 582,74
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2020 15:29
|
Договір №4.PDF | укладений |
18 листопада 2020 15:28
|