Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір А4/80г «Crystal PRO 80» (500арк); Скріпки кругл. 28мм (100шт); гумка “K-I-N” 300/30;Чинка «KUM» 210 круг.з контейн.; РК “Hiper” Accord HO-500 червон.; РК “Hiper” Accord HO-500 чорна; РК “Hiper” Accord HO-500 синя;Олівець Axent НВ з гумкою;Скотч 12*10 прозор. ВМ7111-01 в упаков.;Коректор 8мл. Axent ручка з мет.нак.;Файл А-4 уп/100шт.40мкр.;Зошит А-448арк.спір, кл.офс.; РК “Hiper” Soprano HO-1159 синя
Очікувана вартість
2 780,70 UAH
UA-2020-10-16-002487-b 17a24bd790234663aabf44d486579519
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Леонідівна Трофімова

0552318222 knp-19@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ О.С.ЛУЧАНСЬКОГО" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05396876
Місцезнаходження: 73005, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул. Кримська, 138
Контактна особа: Таміла Леонідівна Трофімова
0552318222
knp-19@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Протокол № 146 від 15 жовтня 2020р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
249 штуки
папір А4/80г «Crystal PRO 80» (500арк); Скріпки кругл. 28мм (100шт); гумка “K-I-N” 300/30;Чинка «KUM» 210 круг.з контейн.; РК “Hiper” Accord HO-500 червон.; РК “Hiper” Accord HO-500 чорна; РК “Hiper” Accord HO-500 синя;Олівець Axent НВ з гумкою;Скотч 12*10 прозор. ВМ7111-01 в упаков.;Коректор 8мл. Axent ручка з мет.нак.;Файл А-4 уп/100шт.40мкр.;Зошит А-448арк.спір, кл.офс.; РК “Hiper” Soprano HO-1159 синя
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73005, Україна, Херсонська область, Херсон, вулиця Кримська, 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

16 жовтня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство « ЛТ -Офіс»
#31917623
Переможець 2 780,70
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 14:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 14:55
звіт №1588 ПП ЛТ-Офіс .pdf укладений
16 жовтня 2020 14:54
договір №1588 ПП ЛТ-Офіс .pdf укладений
16 жовтня 2020 14:53