Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (лот 1 – Послуги з ремонту автопідйомників у м. Запоріжжя, лот 2 - Послуги з ремонту автопідйомників у м. Мелітополь).
Очікувана вартість
547 875,00 UAH
UA-2020-10-16-002400-b 3de22c12e22345bfbb6dd01cd2d587f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

+380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
+380612253610
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 14:00
Очікувана вартість: 547 875,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: лот 1 - Код ДК 021:2015 - 50531400-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування підіймальних кранів. лот 2 - Код ДК 021:2015 - 50531400-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування підіймальних кранів.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

16 жовтня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 14:40
ТД послуги з ремонту автопідйомників.docx
16 жовтня 2020 14:40
Оголошення.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 – Послуги з ремонту автопідйомників у м. Запоріжжя
Опис предмету закупівлі:
Код ДК 021:2015 - 50531400-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування підіймальних кранів.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 251 301,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 513,01 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 листопада 2020 11:30
Закінчення: 03 листопада 2020 11:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з ремонту автопідйомників у м. Запоріжжя
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, м. Запоріжжя
Дата доставки: 31 жовтня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг *ЯКЩО СУБ'ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ Є ПЛАТНИКОМ ПДВ: Розрахунок за надані послуги проводиться «Замовником» протягом 60 календарних днів після підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг, - реєстрації «Виконавцем» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. *ЯКЩО СУБ'ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ НЕ Є ПЛАТНИКОМ ПДВ: Розрахунок за надані послуги проводиться «Замовником» протягом 60 календарних днів після підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунку. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Король Сергій Іванович 243 120,00
UAH з ПДВ
243 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП"НВП ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА" 251 301,00
UAH з ПДВ
251 301,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 10:25
витяг з реєстру.pdf
02 листопада 2020 10:25
пропозиція.pdf
02 листопада 2020 10:25
довідка про заборгованість.pdf
02 листопада 2020 10:25
довідка про підпис.pdf
02 листопада 2020 10:25
довідка про законодавство.pdf
02 листопада 2020 10:25
лист- пропозиція.pdf
02 листопада 2020 10:25
довідка про тех вимоги.pdf
02 листопада 2020 10:25
довідка про судимість.pdf
02 листопада 2020 10:25
довідка про запчастини.pdf
02 листопада 2020 10:25
відомості про ФОП.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 11:03
про правомочність.pdf
18 листопада 2020 11:03
ПДВ з печаткою нотаріуса.pdf
18 листопада 2020 11:03
пропозиція.doc
18 листопада 2020 11:03
остаточна пропозиція.pdf
18 листопада 2020 11:03
про відсутність договорів.pdf
18 листопада 2020 11:03
про заборгованість на 18.11.pdf
18 листопада 2020 11:03
Dovidka_20317566680510806337.pdf.p7s
18 листопада 2020 11:03
Dovidka_20317566680510806337.pdf
30 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:17
фін звіт за 2019р..pdf
30 жовтня 2020 15:17
рішення з печаткою.pdf
30 жовтня 2020 15:17
протокол зпечаткою.pdf
30 жовтня 2020 15:17
пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 15:17
про якість запчастин.pdf
30 жовтня 2020 15:17
про умови договору.pdf
30 жовтня 2020 15:17
про технічні умови.pdf
30 жовтня 2020 15:17
про санкції.pdf
30 жовтня 2020 15:17
про правомочність.pdf
30 жовтня 2020 15:17
про підприємство.pdf
30 жовтня 2020 15:17
про заборгованість.pdf
30 жовтня 2020 15:17
наказ з печаткою.pdf
30 жовтня 2020 15:17
дозвіл з печаткою.pdf
30 жовтня 2020 15:17
Договір.pdf
30 жовтня 2020 15:17
дввідка про мтб.pdf
30 жовтня 2020 15:17
відгук КрРЕЦ.pdf
30 жовтня 2020 15:17
відгук ЗАЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Король Сергій Іванович

ПП"НВП ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Король Сергій Іванович
#2906120734
Відхилено 243 120,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 08:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2020 15:50
ПП"НВП ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА"
#32716061
Переможець 251 301,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 15:30

Вимога про усунення невідповідностей

1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно Додатку №1, Розділу I, частина ІІI «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вимагається: 1.1 Сканований оригінал (-и) або копія (-ї) аналогічного (-их)* договору (-ів) укладеного не раніше 2019 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним. 1.2 Сканований оригінал (-и) відгуку (-ів), щодо виконання договору (-ів) наданого (-их) на виконання п. 1.1 цього розділу. Відгук (-и) повинен (-нні) бути складений (-і) не раніше 2019 року із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Якщо на відгук накладено ЕЦП/КЕП, учасник або особа, яка видала відгук, обов’язково має зазначити порядок перевірки справжності електронного цифрового підпису особи, що підписала даний відгук. * Аналогічним буде вважатися договір щодо ремонту автопідйомників. Перелік виявлених невідповідностей та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасником ФОП Король Сергій Іванович не надано: аналогічний договір та відгук, щодо виконання аналогічного договору з ремонту автопідйомників. На підтвердження наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надати: сканований оригінал або копію аналогічного договору та сканований оригінал відгуку, щодо виконання аналогічного договору, які відповідають вимогам п.1.1 та 1.2 Додатку №1, Розділу I, частина ІІI «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасником надається - Довідка згідно з вимогами та за формою, вказаними у додатку № 3 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасником ФОП Король Сергій Іванович не надано: Довідка згідно з вимогами та за формою, вказаними у додатку № 3 тендерної документації. На підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» надати: довідку згідно з вимогами та за формою, вказаними у додатку № 3 тендерної документації. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність обладання та матеріально-технічної бази» Учасником надається - Довідка згідно з вимогами та за формою, вказаними у додатку № 4 тендерної документації. У довідці вказати адресу розташування технічної бази (у межах м. Запоріжжя (за лотом 1). Перелік виявлених невідповідностей та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасником ФОП Король Сергій Іванович не надано: Довідка згідно з вимогами та за формою, вказаними у додатку № 4 тендерної документації. На підтвердження наявності в Учасника обладання та матеріально-технічної бази, відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» надати: Довідка згідно з вимогами та за формою, вказаними у додатку № 4 тендерної документації з зазначенням адреси розташування технічної бази (у межах м. Запоріжжя).

Документи

11 листопада 2020 08:43
Електронний підпис
11 листопада 2020 08:41
Протокол розгляду
11 листопада 2020 08:41
Інформація про відхилення
03 листопада 2020 11:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 листопада 2020 11:51
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 5.1. Згідно Додатку №1, Розділу I, частини V п.5.1 вимагається: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису тендерної пропозиції – оригінал або копія наказу та протокол/ виписки (витягу) з протоколу. Якщо тендерна пропозиція та документи тендерної пропозиції підписуються іншою посадовою особою (або представником) ніж керівник – додатково надається довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи (або представника) учасника на підписання тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська мова, учасник надає переклад цього документу. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та засвідчений печаткою Учасника (в разі її використання) або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Перелік виявлених невідповідностей та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Тендерну пропозицію від Учасника ПП "НВП ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА" підписує виконавчий директор підприємства - Філін Максим Павлович. У складі тендерної пропозиції надано: «Приказ №6/2 от 26 июля 2009г. о вступлении на должность Исполнительного директора Филина М.П.» та «Протокол №9 от 23 июля 2009 г. о назначении на на должность исполнительного директора Филина М.П.» (мовою оригіналів) без перекладу на українську мову, що не відповідає пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації. «Приказ №6/2 от 26 июля 2009г. о вступлении на должность Исполнительного директора Филина М.П.» та «Протокол №9 от 23 июля 2009 г. о назначении на на должность исполнительного директора Филина М.П.» (мовою оригіналів) не відноситься до технічної документації, первинних бухгалтерських документів, документів на бланках типових і спеціалізованих форм, складених органами державної влади, які не потребують перекладу з російської мови на Українську.. На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, згідно п.5.1, Розділу 1, Додатка 1 тендерної документації Учаснику ПП "НВП ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА" необхідно надати: Протокол та Наказ на призначення виконавчого директора українською мовою або додати переклад наступних документів «Приказ №6/2 от 26 июля 2009г. о вступлении на должность Исполнительного директора Филина М.П.» та «Протокол №9 от 23 июля 2009 г. о назначении на на должность исполнительного директора Филина М.П.».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП"НВП ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА"
#32716061
251 301,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 23:59
Звіт укладений
28 січня 2022 23:58
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 10:33
Договір укладений
02 грудня 2020 10:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 251 301,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 883,50 UAH)