Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань( 71631300-3 Послуги з технічного огляду будівель-Проведення технічного обстеження будівель та складання звіту на предмет доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до вимог ДБН В.2.2 -40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення" в КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР по вул. Київська, 1у м. Миколаєві)
Очікувана вартість
64 800,00 UAH
UA-2020-10-16-002115-c 46065d390d1545f3a84c5cabc2943be6
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Карманова

+380634407454 allavikk2011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998383
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київська, буд. 1
Контактна особа: Алла Карманова
+380634407454
allavikk2011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 16:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 17:41
Початок аукціону: 02 листопада 2020 12:02
Очікувана вартість: 64 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 648,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань( 71631300-3 Послуги з технічного огляду будівель-Проведення технічного обстеження будівель та складання звіту на предмет доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до вимог ДБН В.2.2 -40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення" в КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР по вул. Київська, 1у м. Миколаєві)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
( 71631300-3 Послуги з технічного огляду будівель-Проведення технічного обстеження будівель та складання звіту на предмет доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до вимог ДБН В.2.2 -40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення" в КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР по вул. Київська, 1у м. Миколаєві)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Київська, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 71631300-3 — Послуги з технічного огляду будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг кошти НСЗУ Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 16:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
19 жовтня 2020 16:39
Протокол внесення змін.docx
19 жовтня 2020 16:39
зміни.docx
19 жовтня 2020 16:39
Технічні вимоги.docx
19 жовтня 2020 16:39
Оголошення.pdf
16 жовтня 2020 10:21
Технічні вимоги.pdf
16 жовтня 2020 10:21
Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 10:21
Оголошення.pdf
16 жовтня 2020 10:21
Протокол.pdf
19 жовтня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 16:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
19 жовтня 2020 16:39
Протокол внесення змін.docx
19 жовтня 2020 16:39
зміни.docx
19 жовтня 2020 16:39
Технічні вимоги.docx
19 жовтня 2020 16:39
Оголошення.pdf
16 жовтня 2020 10:21
Технічні вимоги.pdf
16 жовтня 2020 10:21
Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 10:21
Оголошення.pdf
16 жовтня 2020 10:21
Протокол.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 17 жовтня 2020 13:44
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 15:22
Доброго дня. Просимо завантажити технічне завдання та проект договору в електронному вигляді у форматі doc або docx. За можливості і оголошення також просимо завантажити у відповідному форматі
Відповідь: Завантажимо технічне завдання та проект договору в електронному вигляді у форматі doc .
Технічне завдання
Дата подання: 17 жовтня 2020 13:50
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 15:19
Просимо виключити п. 4 з технічного завдання так, як це не стосується технічного завдання. Додатково повідомляємо, що кваліфікаційна вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів встановлюється в п.16 Оголошення, а саме: довідка в довільній формі. Ніякої вимоги щодо надання копії договорів по одному договору за кожний рік з трьох (2018-2020) немає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені зміни в Оголошенні до п.16"Оголошення".(16. Вимоги до надання послуг:
Виконавець зобов’язується:

Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник у складі пропозиції повинен завантажити:

1. Копії документів (договорів, відгуків) про виконання аналогічних послуг за останні 3 роки (по 1 -му договору за рік)).
Щодо організації надання послуг згідно технічного завдання.
Дата подання: 17 жовтня 2020 13:56
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 15:08
Замовник всановлює два етапи. Те що вказано в етапах це нісенітниця! Вимагаємо доопрацювати дані етапи. Можливо малося на увазі, що виконавець на 1 етапі здійснює обстеження та формування попереднього варіанту звіту і направляє останній в електроному варіанті на електронно пошту замовника для узгодження. Термін узгодження 3 к.д. 2 етап передача готового та узгоджено звіту у двох паперових екземплярах та на елетронному носії. до 15.12.2020 р. Внесіть відповідні зміни або взагалі приберіть дані етапи. Ще раз говоримо, те, що там вказано викликає значні сумніви.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділюючі послугу на два етапи малося на увазі, що після проведення І етапу обстеження, результатом якого є Звіт, Замовник вживає необхідні заходи, згідно наданих Виконавцем рекомендацій, після чого Виконавець проводить повторне обстеження та надає остаточний Звіт.
Аналогічний договір
Дата подання: 26 жовтня 2020 15:09
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:03
Доброго дня Аналогічний договір це договір на обстеження будівель та споруд?
Відповідь: Аналогічний договір- це договір на обстеження будівель та споруд на предмет технічного обстеження будівель на предмет доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до вимог ДБН В.2.2 -40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-16-002115-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАКАЛЬЦЕВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1975408933
Дата подання: 26 жовтня 2020 15:07
Термін виконання та 2-гий етап
Дана вимога неправомірна та дискримінаційна!
1. Щодо терміну виконання 1 етапу.
Аукціон відбудеться 02.11.20 р. Припустимо визнали переможця 03.11.20. Перший день коли можна заключати договір це 06.11.20. але це в найкращому неможливому варіанті. А можна заключити договір і 23.11.20 р., що також буде відповідати чинному законодавству.
В чому питання, питання в тому, що до 10 листопада нереально виконати дані роботи тому, що навіть невідомо коли розпочнеться роботи. Не забувайте, що корпусів багато і об’єми великі!. Отже просимо встановити термін 15 робочих днів з моменту підписання договору та отримання вихідних даних
2. Щодо 2 етапу.
Як Ви собі представляєте, мало того, що ми не зобов’язані другий раз обстежувати після того, як будуть надані зауваження так ще ви можете не встигнути виправити всі зауваження (100% не встигнете). Наприклад стандартні зауваження: облаштування пандусу або пандусів, ширина ліфту не дозволяє перевозити осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, якщо немає ліфту і т.д. (потрібно міняти ліфт) Зауваження будуть виправлятися будівельно-монтажними організаціями з якими ви заключите договір перед тим провівши закупівлю через електронну систему. Схаменіться і скасуйте другий етап.
Можна так вказати, Виконавець надає гарантійний лист про те, що останній гарантує один раз протягом року після надання зауважень, виїхати на об’єкт Замовника та перевірити виправлені Замовником зауваження щодо доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення по об’єкту.

Отже, просимо внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 жовтня 2020 15:57
Дякуємо за питання. Враховуючи зазначені зауваження, переглянемо вимоги тендерної документації та внесемо необхідні зміни.

Документи подані скаржником

26 жовтня 2020 15:07
Замовник вимагає.pdf

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 жовтня 2020 14:31
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг
Документи:
29 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:29
протокол відміни.pdf