Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини приміщення фойє під санвузол в Молочанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ТРРЗО за адресою: Запорізька область, м. Молочанськ, вул. Шкільна 63
Очікувана вартість
816 622,00 UAH
UA-2020-10-16-000907-b 2d6dd205de9843f28af7bd1d23cef299
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Позивайло Руслан

+380617845733 centr.trrzo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39609737
Місцезнаходження: 71700, Україна , Запорізька обл., Токмак, вулиця Центральна, 27,
Контактна особа: Позивайло Руслан
+380617845733
centr.trrzo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 12:04
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 12:04
Очікувана вартість: 816 622,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 084,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція частини приміщення фойє під санвузол в Молочанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ТРРЗО за адресою: Запорізька область, м. Молочанськ, вул. Шкільна 63

Реконструкція частини приміщення фойє під санвузол в Молочанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ТРРЗО за адресою: Запорізька область, м. Молочанськ, вул. Шкільна 63
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція частини приміщення фойє під санвузол в Молочанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ТРРЗО за адресою: Запорізька область, м. Молочанськ, вул. Шкільна 63
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020  —  30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Оплата по факту виконання робіт: 30%
60: 30%
30: 15%
10: 0%
16 жовтня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 10:58
Додаток 4 Проєкт договору.doc
16 жовтня 2020 10:58
Додаток 3 Технічні вимоги.doc
16 жовтня 2020 10:58
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.doc
16 жовтня 2020 10:58
Додаток 1 Форма пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-16-000907-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАЙАГРОБУД", Код ЄДРПОУ:03584295
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:00
Вимоги до всієї закупівлі
Вимоги до вієї закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 листопада 2020 09:06
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону),
Положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), що затверджене Наказом
Комунальної установи «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення
освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області від 08.08.2016 №49,
у зв’язку з розглядом Листа від 30.10.2020 № 36 КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РАЙАГРОБУД", яке є Учасником спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-16-000907-b) згідно з предметом закупівлі, код національного
класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 - Реконструкція (Реконструкція частини приміщення фойє під санвузол в Молочанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ТРРЗО за адресою: Запорізька область, м. Молочанськ, вул. Шкільна 63), повідомляю наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини 3 та частини 4 статті 14 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, проект договору про закупівлю та ін., можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
На виконання підпункту 5 пункту 2 статті 14 Закону нами було розглянуто пропозицію КП «Райагробуд» на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме необхідних документів, що було завантажено через електронну систему закупівель, які підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації.
Щодо пунктів 1, 2, 5, 6 Вашого звернення до КУ «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області, як Замовника спрощеної закупівлі. У додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії учасників та спосіб їх підтвердження» перелічено документи, які повинні бути надані усіма учасниками спрощеної закупівлі в повному обсязі, та заповненими відповідно запропонованих форм.
Також відповідно до умов пункту 7 статті 14 Закону Ви мали право у період уточнення інформації звернутися через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Окремо надаємо вичерпну відповідь до наступних пунктів Вашого звернення:
Пункт 3. Чинне законодавство передбачає обов'язок в ряді випадків отримати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а також на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Порядок видачі такого дозволу визначено постановою КМУ від 26.10.2011 р № 1107 (в редакції постанов Кабінету Міністрів України № 48 від 07.02.2018; № 330 від 10.04.2019; № 207 від 03.03.2020).
При цьому в додатку 2 до даної постанови наведено перелік видів робіт підвищеної небезпеки. Серед них відсутній пункт: монтаж устаткування, будівельно-монтажні роботи на висоті, який вказаний у завантаженому Вами дозволі.
Також згідно пункту 15 постанови строк дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або на експлуатацію машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки становить п’ять років, та продовжується територіальним органом Держпраці. Та у разі коли під час строку дії дозволу не порушено його умов, строк дії такого дозволу продовжується на наступні п’ять років. Пропонуємо вивчити це питання та відновити дію дозволу.
Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, по вказаному об’єкту підпадають під перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Тобто, виконувати роботи підвищеної небезпеки на підставі договору підряду має право лише той підрядник, який одержав згідно з Порядком № 1107 відповідну декларацію.
Пункт 4. Постановою КМУ від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано порядки ліцензування в сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність: постанова КМУ від 05.12.2007 р. №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», постанова КМУ від 22.10.2008 р. № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві», постанова КМУ від 30.03.2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)» та ще низку Постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва. Тому, з метою ефективного завершення будівельних робіт в запропоновані строки та виконання їх з належною якістю на об’єкті, нами, як Замовником спрощеної закупівлі, було запропоновано надати копію чинного Сертифікату системи управління якістю ISO 9001, стосовно провадження господарської діяльності у будівництві (див. Додаток 2 Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії учасників та спосіб їх підтвердження»). Наданий другим учасником ПП «Абрис Плюс» сертифікат підтверджує відповідність підприємства вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015.
Пункт 7. Відповідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції Учасники повинні надати, зокрема: (Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів робіт згідно документації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Для участі у спрощеній процедурі Замовник надає довідку про відвідування об’єкту, сканована копія якої розміщується учасником у складі своєї пропозиції і є обов'язковою. В довідці зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту.) Шановний Учаснику, в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не зазначено, що довідку про огляд об’єкту повинна підписати виключно Уповноважена особа. У разі відвідування об’єкта, Ви мали змогу підписати довідку у будь-якого представника Замовника, що Вами не було виконано.

У зв’язку з зазначеним вище, Вашу Вимогу буде не задоволено оскільки Учасником не виконано всі умови та вимоги визначені у документації на проведення спрощеної закупівлі.

Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону),
Положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), що затверджене Наказом
Комунальної установи «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення
освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області від 08.08.2016 №49,
у зв’язку з розглядом Листа від 30.10.2020 № 37 КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РАЙАГРОБУД", яке є Учасником спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-16-000907-b) згідно з предметом закупівлі, код національного
класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 - Реконструкція (Реконструкція частини приміщення фойє під санвузол в Молочанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ТРРЗО за адресою: Запорізька область, м. Молочанськ, вул. Шкільна 63), повідомляю наступне.
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель нами, як Замовником робіт, використано електронну систему закупівель за умови, що вартість предмета закупівлі робіт на об’єкті «Реконструкція частини приміщення фойє під санвузол в Молочанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ТРРЗО за адресою: Запорізька область, м. Молочанськ, вул. Шкільна 63» перевищує 50 тисяч гривень.
Крім того, відповідно до пункту 10 статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) розкриття пропозицій відбулося у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація тільки про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Таким чином, інформація стосовно самих учасників невідома.
Також відповідно до пункту 7 статті 14 Закону Ви мали право у період уточнення інформації звернутися через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Нажаль, Вами не було використано таку можливість.
Згідно з підпункту 5 пункту 2 статті 14 Закону нами було розглянуто обидві пропозиції учасників КП «Райагробуд» та ПП «Абрис-Плюс» на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме необхідних документів, що було завантажено через електронну систему закупівель, які підтверджують відповідність вимогам, визначеним у документації до проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що нами не було порушено вимог статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону.
Щодо законності участі тендерної пропозиції ПП «Абрис-Плюс» на оголошення № UA-2020-10-16-000907-b, яка була надана через електронну систему закупівель для участі у спрощеної закупівлі на загальних підставах, таким самим чином як і їх пропозиція щодо розробки проектно-кошторисної документації «Реконструкція частини приміщення фойє під санвузол в Молочанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ТРРЗО за адресою: Запорізька область, м. Молочанськ, вул. Шкільна 63» (оголошення № UA-2020-06-30-000347-c). Оформлення проектної документації одночасно може бути покладено і на підрядника. Це підтверджується нормами чинного законодавства, а саме: частиною 1 статті 875 Цивільного Кодексу України, частиною 2 статті 318, частинами 3, 4 статті 324 Господарського Кодексу України, пунктами 26, 27 Примірного договору підряду (наказ Державного комітету України з будівництва та архітектури від 27.10.2005 № 3) і пунктом 29 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (постанова КМУ від 01.08.2005 р. № 668).

У зв’язку з зазначеним вище, Вашу Вимогу буде не задоволено.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАЙАГРОБУД" 687 380,56
UAH з ПДВ
499 448,00
UAH з ПДВ
1 499 448 Документи
ПП "АБРИС-ПЛЮС" 731 000,00
UAH з ПДВ
731 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 511 700 Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:26
СЕРТИФИКАТ СМЕТЧИКА.pdf
26 жовтня 2020 14:26
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 жовтня 2020 14:26
Проєкт договору.pdf
26 жовтня 2020 14:26
Копія Статуту.PDF
26 жовтня 2020 14:26
Копія ліцензії.PDF
26 жовтня 2020 14:26
доідка про працівн..pdf
26 жовтня 2020 14:26
Договірна ціна.pdf
26 жовтня 2020 14:26
Аналогічний договор.pdf
26 жовтня 2020 14:26
Аналог.договір №2.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 19:03
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:41
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:31
3.1. Договірна ціна.pdf
23 жовтня 2020 10:31
1. Форма пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 10:31
15.4. Статут _копія_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАЙАГРОБУД"

ПП "АБРИС-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАЙАГРОБУД"
#03584295
Відхилено 499 448,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 16:56
ПП "АБРИС-ПЛЮС"
#31418228
Переможець 731 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АБРИС-ПЛЮС"
#31418228
731 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 18:25
додугода №2 до дог 351.jpg зміни до договору
24 лютого 2021 18:23
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:34
Дод угода №1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 12:08
Договір №351 від 05.11.2020.pdf укладений
06 листопада 2020 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та на підставі п.2.5. Договору підряду (Строки виконання робіт за Договором можуть змінюватися у разі виникнення обставин, передбачених п. 19, 20 Загальних умов процедури допорогової закупівлі, із внесенням відповідних змін у Договір.)
Номер договору про закупівлю: 351
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподіл фінансування, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 351
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML