Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підіймально-транспортувальне обладнання (Вилковий навантажувач)
Lifting and handling equipment (Forklift)
Очікувана вартість
3 691 243,03 UAH
UA-2020-10-16-000391-c 90f54f3626864393882474d8422f6576
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барсен Ігор Михайлович

(044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Барсен Ігор Михайлович
(044) 461-23-73
barsen-im@utg.ua
Додаткові контактні особи: Потапенко Станіслав
(044) 461-22-74
potapenko-sv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Barsen Igor Mikhailovich
(044) 461-23-73
barsen-im@utg.ua
Additional contacts: Potapenko Stanislav
(044) 461-22-74
potapenko-sv@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 08:48
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 14:56
Очікувана вартість: 3 691 243,03 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 912,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 16 жовтня 2020 08:48
Enquiries until: 06 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 12 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 листопада 2020 14:00

Information

Estimated total value: 3 691 243 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 36 912 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-10-06-003053-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Вилковий навантажувач». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-10-06-003053-c, in accordance with quality and technical specifications purchase «Forklift». Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company). The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Вилковий навантажувач (42415110-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Forklift (42415110-2)
CPV: 42410000-3
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 50
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 16:04
тд_1001_20_201_додаток_4_проект договору н.р..pdf
16 жовтня 2020 08:45
тд_1001_20_201_додаток_4_проект договору.pdf
05 листопада 2020 16:04
тд_1001_20_201_додаток_3_вимоги до переможця н.р..pdf
16 жовтня 2020 08:45
тд_1001_20_201_додаток_3_вимоги до переможця.pdf
05 листопада 2020 16:04
ПЕРЕЛІК ЗМІН_3.pdf
29 жовтня 2020 15:35
ПЕРЕЛІК ЗМІН_2.pdf
22 жовтня 2020 17:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.pdf
29 жовтня 2020 15:35
тд_1001_20_201_додаток_1_технічні вимоги_н.р..pdf
22 жовтня 2020 17:25
тд_1001_20_201_додаток_1_технічні вимоги.pdf
16 жовтня 2020 08:45
тд_1001_20_201_додаток_1_технічні вимоги.pdf
16 жовтня 2020 08:45
тд_1001_20_201.pdf
16 жовтня 2020 08:45
тд_1001_20_201_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf
16 жовтня 2020 08:45
тд_1001_20_201_додаток_2_перелік інформації.pdf
16 жовтня 2020 08:45
тд_1001_20_201_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf
16 жовтня 2020 08:45
тд_1001_20_201_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf
16 жовтня 2020 08:45
тд_1001_20_201_додаток_5-в_опитувальник_екологія_безпека_праці.pdf
16 жовтня 2020 08:45
тд_1001_20_201_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо цінової пропозиції
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:20
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 10:32
Доброго дня! Шановний Замовник, просимо надати уточнення щодо пункту у Додатку І до ТД (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ). Пункт 1.22 Проведення технічного обслуговування Постачальником: "Цінова пропозиція повинна враховувати регламентні технічні обслуговування (ТО) 2-х навантажувачів вилочних...". Враховуючи те, що закуповується 4 одиниці вилкових навантажувачів, просимо уточнити, в цінову пропозицію потрібно урахувати лише ТО 2х навантажувачів, або все ж таки ТО усіх 4х одиниць? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуто. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 23 жовтня 2020 10:46
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:22
Доброго дня! Шановний Замовник, просимо скасувати пункт 1.23 у Додатку І до ТД (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ). Так як, в пункті 1.23 вимагаєте надання Висновку експертизи щодо відповідності обладнання підвищеної небезпеки вимогам нормативно правових актів з питань охорони праці та промислової безпеки, що чинні на теріторії України (оригінал), який згідно постанові Кабінету Міністрів України №8 зі змінами № 617 від 08.07.2020р. не вимагає надання такого висновку. Також просимо надати уточнення щодо пункту у Додатку І до ТД (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) до пункту 1.23 наявність повного пакету документів для реєстрації в Експертно-технічному центрі ДЕРЖПРАЦІ України, відповідно вимог «Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.10.2010 №8, так як згідно останіх змін від постачальників вимагається надання: договору продажу, декларації про відповідність, інструкції, сервісної книжки та паспорту на техніку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
У відповідності до частини другої ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Питання, які поставлені по даній процедурі, прийняті до відома та опрацьовуються. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть опубліковані замовником у відповідності з чинним законодавством.
Технічне завдання
Дата подання: 26 жовтня 2020 09:41
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 10:33
Доброго дня! Шановний Замовник, просимо надати Тендерну документацію в форматі Word. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня.
Розміщення тендерної документації та додатків до неї у форматах «.doc», «.docx», «.xls» або «.xlsx» може нести подальше її некоректне відображення у електронній системі. Маючи попередній негативний досвід, вважаємо за доцільне викладення умов тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу у форматі «.pdf». Для копіювання (в тому числі перетворення в інші формати) інформації з формату «.pdf», у разі необхідності, існують спеціальні програмні засоби та ресурси, в т.ч. безкоштовні.
Загальне питання
Дата подання: 30 жовтня 2020 16:21
Дата відповіді: 02 листопада 2020 17:37
Доброго дня! Шановний Замовник, просимо надати уточнення. Згідно підпункту Додатка 2: "*під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на поставку товарів, визначених за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації;". Згідно словника ЄЗС ДК 021:2015 до категорії 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання за показником четвертої цифри належать різні товари, окрім вилкових навантажувачів. Отже, чи можна надати договір за предметом закупівлі, що входить до вище зазначеної категорії, навіть, якщо цей товар не є вилковим навантажувачем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Згідно пункту 2 Додатку ІІ до тендерної документації вимагається інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю, у вигляді сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**, що наведений/-і учасником в довідці/листі (згідно підпункту 2.1.1.) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів.
Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на поставку товарів, визначених за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного тендерній документації, тобто 42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання.
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 03 листопада 2020 15:23
Дата відповіді: 04 листопада 2020 08:18
Шановний Замовник, прошу надати роз'яснення відповідно до ст.10 Закону "Про Публічні закупівлі", а саме: відповідно до пункту 2 Додатку ІІ до Тендерноїй Документації, Вами вимагається надання аналогічного договору за предметом згідно коду 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання. По данному коду є різні предмети закупівлі, наприклад: стрічка конвеєрна, підіймальні крани, підіймальні пристрої, ескалатори, талі та підіймачі тощо. Якщо учасник надасть аналогічний договір за кодом (наприклад на стрічку конвеєрну, підіймальний кран, ескалатор, таль тощо), а не за предметом закупівлі - вилковий навантажувач, то чи призведе це до дискваліфікації такого учасника? Просимо надати чітку відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на поставку товарів, визначених за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного тендерній документації, тобто 42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання.

В разі надання аналогічного договору на поставку Підіймально-транспортувальне обладнання (наприклад на стрічку конвеєрну, підіймальний кран, ескалатор, таль тощо), то це не призведе до дискваліфікації такого учасника.
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 05 листопада 2020 10:56
Дата відповіді: 06 листопада 2020 12:25
Шановний замовник, наша компанія бажає прийняти участь у Закупівлі та має можливість запропонувати техніку, яка відповідає Вашим вимогам. Але є одна незначна відмінність. Просимо розглянути можливість внесення змін до пункту 1.19 (Додатка І до ТД): "Вікна кабіни повинні бути оснащені склоочисниками (передній і задній)", змінити на: "Вікна кабіни повинні бути оснащені склоочисниками (передній)". Згідно до технічних умов заводу-виробника, якого представляє наша компанія, передбачено встановлення заднього вікна, що відкривається, і, через це не передбачена можливість встановлення склоочисника на заднє вікно. Вимога не є такою, що вплине на роботу навантажувача, передній склоочисник може використовуватися у разі необхідності під час роботи навантажувача, що дуже зручно, адже водію не треба відволікатися, якщо щось потрапило на скло. В той час, як задній склоочисник не має принципової важливості та його відсутність ніяк не вплине на роботу на навантажувачі. Просимо видалити з технічного завдання вимогу, щодо необхідності у задньому склоочиснику та надати нашій компанії можливість приймати участь у даному тендері.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, в т.ч. технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 та з дотриманням законодавства в цілому.
Технічні вимоги даного предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, яка буде використовуватись під час виробничої діяльності нашого підприємства.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-16-000391-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ЕКВІВЕС», Код ЄДРПОУ:37502259
Дата подання: 03 листопада 2020 11:43
невідповідність тендерної документації
Доброго дня!
В Проекті договору дотаток 4 до тендерної документації, п.13 Строк дії договору пп.13.1 , вказано : Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє в частині поставки Товарів по "31" березня 2020 року, а в частині розрахунків - до їх повного виконання.
Вимагаємо виправити дату дії договору та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2020 16:15
Доброго дня. До тендерної документації внесені відповідні зміни.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 грудня 2020
UA-2020-10-16-000391-c90f54f3626864393882474d8422f6576
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 16:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКМАН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 16:37
ТОВ "Зевс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «ЕКВІВЕС» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛВ-ТРАНС-АВТО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 16:43

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В довідці учасника про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не коректна дата (рік) строку дії договору. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ Згідно підпункту 2.1.1. Додатку ІІ «Сканкопія/ї (зоргіналу та/або копії) довідки/листа учасника (в довільній формі) за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/- их* за предметом закупівлі договору/-ів** із зазначенням: назва, ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адреса та контактний телефон замовника/-ів за договором, предмет договору, дата укладання та строк дії договору, статус виконання.». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Внести зміни у довідку учасника про виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з коректною датою (роком) строку дії договору.

Документи

16 листопада 2020 14:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 13:54
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:48
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:48
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:46
12.Довідка (підтвердження).pdf
09 листопада 2020 15:46
5.Опитувальник контрагента.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В довідці учасника про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вказано не коректна назва предмета договору ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ Згідно п. 2.1.1. додатку 2 «Сканкопія/ї (зоргіналу та/або копії) довідки/листа учасника (в довільній формі) за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/- их* за предметом закупівлі договору/-ів** із зазначенням: назва, ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адреса та контактний телефон замовника/-ів за договором, предмет договору, дата укладання та строк дії договору, статус виконання.». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Внести зміни у довідку учасника про виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з коректною назвою предмета договору.

Документи

16 листопада 2020 14:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 11:32
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:14
6 Лист відгук Мартенсит+ ТОВ.pdf
12 листопада 2020 10:14
10 Копія Статуту.pdf
12 листопада 2020 10:14
7 Інформація про Учасника.pdf

Документи

16 листопада 2020 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 листопада 2020 09:18
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:18
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:08
Тех.хар-и. Додаток1.pdf
16 листопада 2020 09:08
Структура власності.pdf
16 листопада 2020 09:08
Паспорт.pdf
16 листопада 2020 09:08
Опитувальник.pdf
16 листопада 2020 09:08
Довідка субпідрядник.pdf
16 листопада 2020 09:08
Довідка захист довкілля.pdf
16 листопада 2020 09:08
Довідка досвід виконання.pdf
16 листопада 2020 09:08
Декларація..pdf
16 листопада 2020 09:08
Гарантійний лист.pdf
16 листопада 2020 09:08
Відгук Алекс.pdf
16 листопада 2020 09:08
Видаткова Алекс.pdf
16 листопада 2020 09:08
Антикорупц.програма.pdf
16 листопада 2020 09:08
Аналогічний договір Алекс.pdf
16 листопада 2020 09:08
Аналог. договір Стальканат.pdf
16 листопада 2020 09:08
Статут ТОВ Зевс.pdf
16 листопада 2020 09:08
Витяг з ПДВ.pdf
16 листопада 2020 09:08
Наказ Литвиненко.pdf
16 листопада 2020 09:08
Довіреність 2020.pdf

Документи

16 листопада 2020 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 грудня 2020 17:19
Електронний підпис
18 грудня 2020 17:19
Рейтинг.zip
18 грудня 2020 17:19
Лiцензiя.zip
18 грудня 2020 17:19
Довiренiсть_Рижий.zip
18 грудня 2020 17:19
БГ 9150.zip
17 грудня 2020 15:17
Електронний підпис
17 грудня 2020 08:42
Електронний підпис
17 грудня 2020 08:41
Dovidka_20334650130190750607.pdf.p7s
17 грудня 2020 08:41
Dovidka_20334650130190750607.pdf
16 листопада 2020 13:05
Електронний підпис
16 листопада 2020 13:05
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:08
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:08
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:08
8 ПРОТОКОЛ.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:08
8 ПРОТОКОЛ.pdf
16 листопада 2020 10:08
6.1 структура власності.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:08
6.1 структура власності.pdf
16 листопада 2020 10:08
14 Антикорупційна программа.pdf
16 листопада 2020 10:08
12 довідка щодо коду доступу.pdf
16 листопада 2020 10:08
10. СТАТУТ.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:08
10. СТАТУТ.pdf
16 листопада 2020 10:08
5. відгук Вінниця поліція.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:08
5. відгук Вінниця поліція.pdf
16 листопада 2020 10:08
2 гарантійний лист дод. 1а.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:08
2 гарантійний лист дод. 1а.pdf

Документи

16 листопада 2020 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 листопада 2020 11:37
Електронний підпис
16 листопада 2020 11:37
Електронний підпис
16 листопада 2020 11:36
9 Наказ№445-П.PDF.p7s
16 листопада 2020 11:36
9 Наказ№445-П.PDF
16 листопада 2020 11:36
8 Протокол№88.pdf.p7s
16 листопада 2020 11:36
8 Протокол№88.pdf
16 листопада 2020 11:36
5 договоір, накладні, відгук.pdf
16 листопада 2020 11:36
3 Гаранійний лист додаток 1а.PDF
16 листопада 2020 11:36
2.1 Дилер_WECAN-2020.pdf.p7s
16 листопада 2020 11:36
2.1 Дилер_WECAN-2020.pdf
16 листопада 2020 11:36
18-Витяг ЄДР.pdf.p7s
16 листопада 2020 11:36
18-Витяг ЄДР.pdf
16 листопада 2020 11:36
17 ВитягПДВ.pdf.p7s
16 листопада 2020 11:36
17 ВитягПДВ.pdf
16 листопада 2020 11:36
12 Довідка щодо коду доступу.PDF
16 листопада 2020 11:36
11 Статут+Опис.pdf.p7s
16 листопада 2020 11:36
11 Статут+Опис.pdf
16 листопада 2020 11:36
10 Протокол№308.PDF.p7s
16 листопада 2020 11:36
10 Протокол№308.PDF
16 листопада 2020 11:36
1 Довідка підтвердження.PDF.p7s
16 листопада 2020 11:36
1 Довідка підтвердження.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Сканкопія довідки учасника згідно п. 2.1.1. Додатку ІІ тендерної документації не містить посилання на аналогічний/-ні* договір/-и та не вказано строк дії договору. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ п. 2.1.1. Додатку ІІ тендерної документації - Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) довідки/листа учасника (в довільній формі) за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/- их* за предметом закупівлі договору/-ів** із зазначенням: назва, ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адреса та контактний телефон замовника/-ів за договором, предмет договору, дата укладання та строк дії договору, статус виконання. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Надати сканкопію/-ї (з оригіналу та/або копії) довідки/листа учасника (в довільній формі) за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/- их* за предметом закупівлі договору/-ів** із зазначенням: назва, ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адреса та контактний телефон замовника/-ів за договором, предмет договору, дата укладання та строк дії договору, статус виконання. 2.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Сканкопія договору/-ів учасника згідно п. 2.1.2. Додатку ІІ тендерної документації не містить посилання на аналогічний/-ні* договір/-и. Тобто сканована копія договору яку надав учасник має предмет закупівлі “Навантажувач Л-34”, що не відповідає п. 2.1.2. Додатку ІІ тендерної документації. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ п. 2.1.2 Додатку II тендерної документації - Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**, що наведений/-і учасником в довідці/листі (згідно підпункту 2.1.1.) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. * під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на поставку товарів, визначених за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Надати сканкопію/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**, що наведений/-і учасником в довідці/листі (згідно підпункту 2.1.1.) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 3. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) відгука/-ів*** від підприємства/-в (замовника/-ів) за договором, для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори**, який/-і підтверджує/-ють виконання аналогічного/-их* договору/-ів, та/або скан-копія/-ї документу/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання аналогічного/-их договору/-ів* (видаткова/-і накладна/-і та/або акт/-и приймання-передачі) наведеного/-их учасником в довідці/листі (згідно підпункту 2.1.1.) не містить посилання на аналогічний договір. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ п. 2.1.3 Додатку II тендерної документації - Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) відгука/-ів*** від підприємства/-в, для якого/- их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори або сканкопія/-ї іншого/-их документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання договору/- ів, наведеного/-их учасником в довідці/листі (згідно підпункту 2.1.1.). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Надати сканкопію/-ї (з оригіналу та/або копії) відгука/-ів*** від підприємства/-в, для якого/- их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори або сканкопія/-ї іншого/-их документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання договору/- ів, наведеного/-их учасником в довідці/листі (згідно підпункту 2.1.1.).

Документи

16 листопада 2020 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 14:22
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:22
Копія_Аналогічний договір.pdf
27 листопада 2020 14:22
Ан.Договір_Довіреність.pdf
16 листопада 2020 12:40
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:40
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:39
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:39
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:34
Специфікація.pdf
16 листопада 2020 12:34
Протокол_2_3,6млн. (1).pdf
16 листопада 2020 12:34
Техвимоги.pdf
16 листопада 2020 12:34
Статут_ЛВ-ТРАНС-АВТО (1).pdf
16 листопада 2020 12:34
Проект Договору.pdf
16 листопада 2020 12:34
подяка0001.JPG
16 листопада 2020 12:34
Опитувальник_ЛВ-ТРАНС-АВТО.pdf
16 листопада 2020 12:34
опитувальник юр.особи.pdf
16 листопада 2020 12:34
Лист подяка геон рівер 0002-1.jpg
16 листопада 2020 12:34
Копія паспорту_ІПН.pdf
16 листопада 2020 12:34
додаток еколог. політика.pdf
16 листопада 2020 12:34
Довідка_Стаття 17.pdf
16 листопада 2020 12:34
ГЛ_Недемпінгування цін.pdf
16 листопада 2020 12:34
ГЛ_Згода з умовами Дговору.pdf
16 листопада 2020 12:34
8.АнюДоговыр_1_ЛВ.pdf
16 листопада 2020 12:34
4_Копія Витягу.pdf
16 листопада 2020 12:34
2_С-во про реєстр. ПДВ.pdf
16 листопада 2020 12:34
12_Наказ про призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКМАН"

ТОВ "Зевс"

ТОВ «ЕКВІВЕС»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛВ-ТРАНС-АВТО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ЕКВІВЕС» 2 630 436,00
UAH
2 462 087,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" 2 690 000,00
UAH
2 463 080,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКМАН" 3 625 000,00
UAH
2 618 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Зевс" 2 946 477,00
UAH
2 834 900,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛВ-ТРАНС-АВТО" 3 119 920,00
UAH
2 835 000,00
UAH
Документи
ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" 3 553 000,00
UAH
3 553 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 17:19
Електронний підпис
18 грудня 2020 17:19
Рейтинг.zip
18 грудня 2020 17:19
Лiцензiя.zip
18 грудня 2020 17:19
Довiренiсть_Рижий.zip
18 грудня 2020 17:19
БГ 9150.zip
17 грудня 2020 15:17
Електронний підпис
17 грудня 2020 08:42
Електронний підпис
17 грудня 2020 08:41
Dovidka_20334650130190750607.pdf.p7s
17 грудня 2020 08:41
Dovidka_20334650130190750607.pdf
16 листопада 2020 13:05
Електронний підпис
16 листопада 2020 13:05
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:08
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:08
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:08
8 ПРОТОКОЛ.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:08
8 ПРОТОКОЛ.pdf
16 листопада 2020 10:08
6.1 структура власності.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:08
6.1 структура власності.pdf
16 листопада 2020 10:08
14 Антикорупційна программа.pdf
16 листопада 2020 10:08
12 довідка щодо коду доступу.pdf
16 листопада 2020 10:08
10. СТАТУТ.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:08
10. СТАТУТ.pdf
16 листопада 2020 10:08
5. відгук Вінниця поліція.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:08
5. відгук Вінниця поліція.pdf
16 листопада 2020 10:08
2 гарантійний лист дод. 1а.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:08
2 гарантійний лист дод. 1а.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 11:37
Електронний підпис
16 листопада 2020 11:37
Електронний підпис
16 листопада 2020 11:36
9 Наказ№445-П.PDF.p7s
16 листопада 2020 11:36
9 Наказ№445-П.PDF
16 листопада 2020 11:36
8 Протокол№88.pdf.p7s
16 листопада 2020 11:36
8 Протокол№88.pdf
16 листопада 2020 11:36
5 договоір, накладні, відгук.pdf
16 листопада 2020 11:36
3 Гаранійний лист додаток 1а.PDF
16 листопада 2020 11:36
2.1 Дилер_WECAN-2020.pdf.p7s
16 листопада 2020 11:36
2.1 Дилер_WECAN-2020.pdf
16 листопада 2020 11:36
18-Витяг ЄДР.pdf.p7s
16 листопада 2020 11:36
18-Витяг ЄДР.pdf
16 листопада 2020 11:36
17 ВитягПДВ.pdf.p7s
16 листопада 2020 11:36
17 ВитягПДВ.pdf
16 листопада 2020 11:36
12 Довідка щодо коду доступу.PDF
16 листопада 2020 11:36
11 Статут+Опис.pdf.p7s
16 листопада 2020 11:36
11 Статут+Опис.pdf
16 листопада 2020 11:36
10 Протокол№308.PDF.p7s
16 листопада 2020 11:36
10 Протокол№308.PDF
16 листопада 2020 11:36
1 Довідка підтвердження.PDF.p7s
16 листопада 2020 11:36
1 Довідка підтвердження.PDF

Публічні документи

27 листопада 2020 11:32
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:14
6 Лист відгук Мартенсит+ ТОВ.pdf
12 листопада 2020 10:14
10 Копія Статуту.pdf
12 листопада 2020 10:14
7 Інформація про Учасника.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 09:18
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:18
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:08
Тех.хар-и. Додаток1.pdf
16 листопада 2020 09:08
Структура власності.pdf
16 листопада 2020 09:08
Паспорт.pdf
16 листопада 2020 09:08
Опитувальник.pdf
16 листопада 2020 09:08
Довідка субпідрядник.pdf
16 листопада 2020 09:08
Довідка захист довкілля.pdf
16 листопада 2020 09:08
Довідка досвід виконання.pdf
16 листопада 2020 09:08
Декларація..pdf
16 листопада 2020 09:08
Гарантійний лист.pdf
16 листопада 2020 09:08
Відгук Алекс.pdf
16 листопада 2020 09:08
Видаткова Алекс.pdf
16 листопада 2020 09:08
Антикорупц.програма.pdf
16 листопада 2020 09:08
Аналогічний договір Алекс.pdf
16 листопада 2020 09:08
Аналог. договір Стальканат.pdf
16 листопада 2020 09:08
Статут ТОВ Зевс.pdf
16 листопада 2020 09:08
Витяг з ПДВ.pdf
16 листопада 2020 09:08
Наказ Литвиненко.pdf
16 листопада 2020 09:08
Довіреність 2020.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 14:22
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:22
Копія_Аналогічний договір.pdf
27 листопада 2020 14:22
Ан.Договір_Довіреність.pdf
16 листопада 2020 12:40
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:40
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:39
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:39
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:34
Специфікація.pdf
16 листопада 2020 12:34
Протокол_2_3,6млн. (1).pdf
16 листопада 2020 12:34
Техвимоги.pdf
16 листопада 2020 12:34
Статут_ЛВ-ТРАНС-АВТО (1).pdf
16 листопада 2020 12:34
Проект Договору.pdf
16 листопада 2020 12:34
подяка0001.JPG
16 листопада 2020 12:34
Опитувальник_ЛВ-ТРАНС-АВТО.pdf
16 листопада 2020 12:34
опитувальник юр.особи.pdf
16 листопада 2020 12:34
Лист подяка геон рівер 0002-1.jpg
16 листопада 2020 12:34
Копія паспорту_ІПН.pdf
16 листопада 2020 12:34
додаток еколог. політика.pdf
16 листопада 2020 12:34
Довідка_Стаття 17.pdf
16 листопада 2020 12:34
ГЛ_Недемпінгування цін.pdf
16 листопада 2020 12:34
ГЛ_Згода з умовами Дговору.pdf
16 листопада 2020 12:34
8.АнюДоговыр_1_ЛВ.pdf
16 листопада 2020 12:34
4_Копія Витягу.pdf
16 листопада 2020 12:34
2_С-во про реєстр. ПДВ.pdf
16 листопада 2020 12:34
12_Наказ про призначення.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 13:54
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:48
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:48
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:46
12.Довідка (підтвердження).pdf
09 листопада 2020 15:46
5.Опитувальник контрагента.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ЕКВІВЕС»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКМАН"

ТОВ "Зевс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛВ-ТРАНС-АВТО"

ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ЕКВІВЕС»
#37502259
Переможець 2 462 087,00
UAH
10 грудня 2020 15:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЕКВІВЕС»
#37502259
2 462 087,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2022 15:01
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 16:18
Додаткова_угода_№1_від_12.03.2021.pdf зміни до договору
12 березня 2021 16:18
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 13:55
Протокол 1001_20_201_пр_д.pdf укладений
09 лютого 2021 13:46
2102000030_від_08.02.2021.pdf укладений
09 лютого 2021 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4) ч.5 ст. 41 (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2102000030
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 2 954 504,40
UAH (в тому числі ПДВ 492 417,40 UAH)