Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства (для розташування автомобільної дороги Н-15 Запоріжжя – Донецьк на території Новомиколаївського району Запорізької області за межами та в межах населених пунктів
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-10-16-000321-b d343806e794a4172a37252a9eb743306
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Катерина Петрівна

+380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна
+380966070662
TENDER@SAD-ZP.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 11:05
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства (для розташування автомобільної дороги Н-15 Запоріжжя – Донецьк на території Новомиколаївського району Запорізької області за межами та в межах населених пунктів
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2021
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 12:03
Перелік змін від 26.10.2020.docx
27 жовтня 2020 12:03
26.10 НОВА РЕДАКЦІЯ ТД Землеустрій , Н-15, Запорізька область (1) (1) — копия.docx
16 жовтня 2020 13:30
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД Землеустрій , Н-15, Запорізька область (1).docx
16 жовтня 2020 09:34
ТД Землеустрій , Н-15, Запорізька область.docx
16 жовтня 2020 13:30
Перелік змін від 16.10.2020.docx
16 жовтня 2020 09:34
проект договору Землеустрій Н-15.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підтвердження досвіду
Дата подання: 16 жовтня 2020 13:01
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 13:28
Шановний Замовнику! Пунктом 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачено: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення (розроблення) (та/або коригування) проектної документації на будівництво (реконструкцію або капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування, але предмет закупівлі зовсім інший: Розробка технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства (для розташування автомобільної дороги Н-15 Запоріжжя – Донецьк на території Новомиколаївського району Запорізької області за межами та в межах населених пунктів. Просимо внести зміни в даний пункт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної Документації.
Аналогічний договір
Дата подання: 19 жовтня 2020 10:42
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:36
Пунктом 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачено: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з розробки технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), але для підтвердження інформації Замовник вимагає - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дроги, ціну, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Що саме має на увазі Замовник під терміном (категорія автомобільної дороги), якщо: Аналогічним буде вважатися договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розробки технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості)? Просимо прибрати дискримінаційну вимогу щодо Категорії автомобільної дороги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Звератємо вашу увагу на те, що предметом даної закупвлі є розробка технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства (для розташування автомобільної дороги Н-15 Запоріжжя – Донецьк на території Новомиколаївського району Запорізької області за межами та в межах населених пунктів). Отже, вимога щодо надання Учасником інформації про виконання робіт (надання послуг) щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), якщо такі роботи (послуги) виконувалися для розташування автомобільної дороги тої чи іншої категорії, не є дискримінаційною.
Таблиця 1.6 Інформація про виконання аналогічного договору
Дата подання: 21 жовтня 2020 15:54
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 12:56
Пунктом 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачено: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з розробки технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) але для підтвердження інформації Замовник вимагає довідку за формою згідно Таблиці 1.6, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору. У Стовбці 5 вимагається надання інформації "Дата отримання експертизи проекту". Про яку саме експертизу мається на увазі. Якщо предметом закупівлі виступає Розробка технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства (для розташування автомобільної дороги Н-15 Запоріжжя – Донецьк на території Новомиколаївського району Запорізької області за межами та в межах населених пунктів (ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-16-000321-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ОЦІНКИ", Код ЄДРПОУ:36297386
Дата подання: 17 листопада 2020 15:01
про скасування рішення про обрання переможця
№16/11/20 від 16.11.2020 року
Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-16-000321-b

ВИМОГА

Рішення про визначення переможця від 10.11.2020 року (протокол №5) вважаємо не об’єктивним, та прийнятим без всебічного та повного аналізу документації, що подана ПП «Земстройпроект». Тендерна пропозиція ПП «Земстройпроект» не відповідає кваліфікаційним вимогам та вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації, враховуючи нижченаведене.

І. Не відповідність кваліфікаційним критеріям:
1. В пункті 3 Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з розробки технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості). Учасник повинен надати довідку за формою згідно Таблиці 1.6, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору.
Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір, із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення договору, предмета договору та іншу інформацію, відповідно до довідки за формою згідно Таблиці вище.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) акту(ів) здачі-прийняття наданих послуг (виконаних робіт) по аналогічному (им) договору (ам);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дроги, ціну, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Аналогічним буде вважатися договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розробки технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості).

Зазначаємо, що учасником не надано жодного належного аналогічного договору, оскільки ті договори, які надав учасник і зазначив їх у довідці не стосуються надання послуг (виконання робіт) з розробки технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі

(на місцевості) стосовно автомобільних доріг. Саме тому ні один лист-відгук не містить інформацію про категорію автомобільної дороги, щодо якої надавались послуги. Також у листах-відгуках від філії «Пісочинське ДЕП», Красненської сільської ради Первомайського району, Роздольської сільської ради Первомайського району, Суданської сільської ради Первомайського району відсутня інформація про ціну договору.

Тендерна пропозиція учасника ПП «Земстройпроект» не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановлених Замовником, тому повинна бути відхилена на підставі пункту 1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».

До того ж, формою інформації про виконання аналогічного договору в стовпчику 4 таблиці Замовник передбачив зазначення двох показників: 1.Ціни договору та 2. Сума виконання договору. Однак Учасником зазначений лише один показник – і не зрозуміло чи то ціна договору, чи сума виконання договору.
Учасником надана інформація про виконання аналогічного договору вих.№21 від 03.11.2020 року. В пункті 1 таблиці, що зазначена в довідці вказано, що між Учасником та філією «Пісочинське ДЕП» укладений договір № 107-19 від 12.06.2019 року та в стовпчику 4 зазначена цифра 15000,00 грн. Проаналізувавши надану копію цього договору виявилось, що ціна договору склала 20 000,00 грн (з урахуванням додаткової угоди № 1 від 12.06.2020), а сума виконання договору за наданими актами здачі-приймання робіт склала 15 000,00 грн (акт першого етапу – 5 000,00, акт другого етапу 60000,00 грн., акт третього етапу 4 000,00грн). Тобто Учасником не в повному обсязі виконаний наданий договір.
До копії зазначеного в довідці копії договору з Красненською сільської радою Первомайського району надано висновок державної експертизи землевпорядної документації про те, що проект землеустрою щодо встановлення (зміні) меж села Червоне Красненської сільської ради Первомайського району не в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства та повертається на доопрацювання.

2. В пункті 1 Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо наявності в Учасника обладнання та матеріально - технічної бази та зазначив, що учасник повинен надати:
1) інформаційну довідку про наявність ліцензійного програмного забезпечення і технічного обладнання (комп’ютерів, обчислювальної, розмножувальної техніки та іншого технічного обладнання) необхідного для забезпечення технологічного процесу виконання послуг із землеустрою, вимог технічного завдання, а також з дотриманням діючих норм і правил надання цих послуг, власне або орендоване;
Для підтвердження наявності власного технічного обладнання учасник у складі пропозиції надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.
Для підтвердження наявності технічного обладнання, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо).
2) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо).

На підтвердження зазначених вимог ПП «Земстройпроект» надав інформацію про перелік матеріально-технічної бази № 22 від 03.11.2020 року в формі одного документа. Звертаємо вашу увагу, що учасником не надано інвентарні картки на обладнання, що зазначено за порядковими номерами 8,9, 11,12,16-21,24-26, 29-31, 36, а саме не надані:
- інвентарна картка на тахеометр.
- інвентарна картка на приймач GPS.
- інвентарна картка від 22.10.2013 року на Canon i-SENSYS LBT 6670DN 5152D003.
- інвентарна картка від 18.09.2017 року на HP DesignJet T520+Wifi
- інвентарна картка на квадракоптер Phanton 4 PRO з GPS приймачем
- інвентарна картка від 04.08.2020 на комп’ютер в зборі .
- інвентарна картка від 04.08.2020 на комп’ютер в зборі .
- інвентарна картка від 04.08.2020 на комп’ютер в зборі .
- інвентарна картка від 10.10.2019 на комп’ютер в зборі .
- інвентарна картка від 10.10.2019 на комп’ютер в зборі.
- інвентарна картка від 30.10.2016 на Core i5 6400 (2,7 GHz), B150M-C, RAM16GB, HDD1 TB, V1 HD 530,D.
- інвентарна картка від 23.09.2017 на системний блок ARTLINE Business B27.
- інвентарна картка від 25.11.2016 на системний блок ARTLINE Business B27.
- інвентарна картка від 04.08.2020 на монітор 27 SAMSUNG LC27RG50FQIXCI.
- інвентарна картка від 04.08.2020 на монітор 27 SAMSUNG LC27RG50FQIXCI.
- інвентарна картка від 04.08.2020 на монітор 27 SAMSUNG LC27RG50FQIXCI.
- інвентарна картка від 22.07.2016 на монітор 19 SAMSUNG 943 N.

Крім того, на зазначений під порядковим № 15 сканер 6204 WIDE FORMAT A-0+, A-1 учасник не має жодних прав, ані власності, ані користування. Такі висновки можна зробити, проаналізувавши наданий Учасником Договір № 2/20 від 02.01.2020 року про надання поліграфічних послуг. Договором передбачено, що послуги виконуються силами та засобами ФОП Ковальчук Н.П., яка є виконавцем за договором.
Крім того, надана Учасником ліцензія не містить даних про дату видачі ліцензії та кількість копій, які є обов’язковими реквізитами ліцензії.
ІІ. Невідповідність умов тендерної документації:
1. Пунктом 7 розділу 1 тендерної документації встановлено, що усі документи тендерної пропозиції, які підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено абзацом вище мові, Учасник надає переклад цього документу на українській мові. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Однак учасником надані витяги з трудових книжок працівників, записи в яких викладені російською мовою без надання перекладу на українську мову: Петрикіна Марина Володимирівна (стор.10-11 трудової книжки), Люткіна Раїса Євгенівна (стор.1, 46-47 трудової книжки запис № 30 ), що є порушенням вимог пункту 7 розділу 1 тендерної документації.

2. У формі «Загальні відомості учасника» відомості про учасника № 10 від 03.11.2020 року зазначено, що посада Покотило Анатолія Миколайовича, який підписав документи тендерної пропозиції Учасника – «в.о. директора», хоча в інших документах його посада зазначена як «директор». Тобто зазначена учасником інформація не є достовірною. Також в цьому документі відсутня інформація про фактичну адресу Учасника та систему оподаткування: на загальних умовах або за спрощеною системою оподаткування; у разі застосування спрощеної системи оподаткування обов’язково зазначити до якої групи платників єдиного податку відноситься Учасник та відсоткову ставку єдиного податку. Такі вимоги передбачені пунктом 2 додатку 4 тендерної документації.

3. В примітках до Додатку №4 зазначено: 1). Усі довідки надаються від Учасника у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер). Проте Учасником надана інформаційна довідка вих№ 18/1 від 03.11.2020 року не на бланку.

4. Наданий учасником календарний план вих №12/1 без дати не відповідає формі, встановленій в Додатку № 8 до тендерної документації та не містить найменування видів робіт згідно з технічним завданням.

5. Пунктом 4 додатку 1 тендерної документації встановлено, що Учасник повинен надати фінансову звітність за останні 2 звітних періоди. Відповідно до ст.13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. При цьому Учасник надав фінансову звітність за 2019 рік , однак не надав фінансову звітність за 2018 рік.
Не зважаючи на порушення, Замовник прийняв пропозицію ПП «Земстройпроект» без зауважень та визнав його переможцем даної закупівлі.
Таким чином просимо та відмінити тендер у зв’язку з неможливістюі усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Таким, чином Замовник має щонайменше дві законні підстави відхилити тендерну пропозицію ПП «Земстройпроект».

На підставі вищенаведеного, вимагаємо скасувати протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір №5 від 10.11.2020 року та відхилити тендерну пропозицію ПП «Земстройпроект» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. У випадку залишення нашої вимоги без розгляду, для ефективного та неупередженого вирішення цього питання, ми будемо звертатись зі скаргою до Антимонопольного комітету України та з письмовою вимогою до системи Dozorro для контролю та моніторингу цієї закупівлі.
Документи, необхідні для розгляду цієї вимоги ви маєте.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 листопада 2020 14:58
У відповідь на вашу вимогу Служба автомобільних доріг повідомляє наступне:
1. Аналогічний договір № 58-18 від «05» березня 2018 року наданий Учасником, повністю відповідає вимогам тендерної документації, в ньому наявні всі необхідні супровідні документи, такі як: скан-копії договру, акту здачі-приймання послуг, позитивного листа-відгука від замовника). Згідно вимогам тендерної документації Учасником надається як мінімум 1 аналогічний договір. (файл «5.досвід.pdf»). Також замовником не встановлено вимогу про те, що аналогічні договори мають стосуватися саме автомобільних доріг.
2. У файлі «3.обладнання.pdf» наявні документальні підтвердження по всім позиціям, які надає Учасник в переліку матеріально-технічної бази. На обладнання, яке не є власністю Учасника, надано договори про надання послуг (наприклад договір № 2/20 від 02.01.2020 року з ФОП Ковальчук Н.П. про надання поліграфічних послуг).
3. Трудова книжка (файл «4.працівники.pdf») Люткіної Р.Є. (стр.3-4 файлу) подана у форматі скан-копії оригіналу. Відповідно, вищезазначена трудова книжка заповнювалася за часів Радянського Союзу і тому заповнена російською мовою. Трудова книжка Петрикіної М.В. (стр. 9-10 файлу) заповнена українською мовою, окрім двох записів російською. Ці записи були зроблені відповідно до діючих на той час норм діловодства. Це не є порушенням вимог тендерної документації замовника чи вимог Закону.
4. У файлі «1.установчі документи.pdf» наявні наступні відомості про учасника:
1) Наказ №1-К від 27.10.2005 року про призначення Покотило А.М. директором ПП «Земстройпроект» (сторінка 39 файлу).
2) Місцезнаходження (фактична адреса) Учасника зазначена, серед інших, в документі «Витяг з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань» (сторінка 22 файлу).
3) Також у документі «Витяг з реєстру платників єдиного податку» зазначено, що Учасник є платником єдиного податку 3 групи (сторінка 29 файлу).
5. Інформаційна довідка вих №18/1 від 03.11.2020 року (сторінка 2 файлу «2. Штатний розпис.pdf») подана у відповідності до вимог тендерної документації замовника. Відсутність фірмового бланку зверху відсканованого аркуша пояснюється технічною помилкою або іншою несуттєвою помилкою та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
6. Календарний план вих. 12/1 (файл «8.інформ.довідки 01-17jpeg.pdf», сторінка 13) не повинен мати «найменування робіт», оскільки згідно тендерної документації надаються ПОСЛУГИ. У даному документі наявні як дати початку і закінчення надання послуг, так і їх найменування згідно із вимогами тендерної документації замовника.
7. Учасником подано фінансову звітність за 2 звітних періоди, а саме за 2019 рік та за I квартал 2020 року (файли «10.баланс 2019.pdf» та «Декларація 1кв. 2020 р..pdf відповідно). Доводимо до вашого відома, що фінансова звітність не обов’язково має подаватися за рік, її може бути подано також і за інший звітний період (наприклад квартал).
Враховуючи вищезазначене, вважаємо вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.

Документи подані скаржником

17 листопада 2020 15:00
вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ " 385 261,78
UAH з ПДВ
279 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ 414 692,95
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП «Центр державного земельного кадастру» від імені якого діє Запорізька регіональна філія Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» 600 000,00
UAH з ПДВ
366 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАЛИМЕНДИК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА 440 000,00
UAH з ПДВ
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЗК ПЛЮС" 577 000,00
UAH з ПДВ
505 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ОЦІНКИ" 505 689,26
UAH з ПДВ
505 689,26
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Терратоп" 650 000,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 22:53
Електронний підпис
11 листопада 2020 22:52
Довідка ДПС001.jpg
11 листопада 2020 22:50
Електронний підпис
11 листопада 2020 22:50
довідка про несудимість.pdf
11 листопада 2020 22:49
Довідка ДПС.pdf
11 листопада 2020 22:49
1.Пропозиція.odt
05 листопада 2020 17:24
обгрунтування001.jpg
03 листопада 2020 19:33
Електронний підпис
03 листопада 2020 19:30
11.Декларація 1кв. 2020 р..pdf
03 листопада 2020 19:30
10.Баланс 2019.pdf
03 листопада 2020 19:30
9.кошторис.pdf
03 листопада 2020 19:30
8.інформ. довідки 01-17jpg.pdf
03 листопада 2020 19:29
7. проект договору.pdf
03 листопада 2020 19:29
6.ТЗ.pdf
03 листопада 2020 19:29
5.досвід.pdf
03 листопада 2020 19:29
4.працівники.pdf
03 листопада 2020 19:29
3.обладнання.pdf
03 листопада 2020 19:29
2.штатний розпис.pdf
03 листопада 2020 19:29
1.Установчы документи.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 22:33
Електронний підпис
03 листопада 2020 22:33
Довідка.pdf.p7s
03 листопада 2020 22:33
Довідка.pdf
03 листопада 2020 22:33
Підписаний_G1020-5453-GL_tender.pdf.p7s
03 листопада 2020 22:33
Підписаний_G1020-5453-GL_tender.pdf
03 листопада 2020 22:33
112 цінова пропозиція.pdf.p7s
03 листопада 2020 22:33
112 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 18:19
Електронний підпис
03 листопада 2020 18:17
4.1.2 Положення про філію.rar
03 листопада 2020 18:17
4.1.1 Статут підприємства.rar
03 листопада 2020 18:17
1.3.3 Лист-відгук.rar
03 листопада 2020 18:17
1.3.2 Акти виконаних робіт.rar
03 листопада 2020 18:17
1.3.1 Аналогічний договір.rar

Публічні документи

03 листопада 2020 09:24
Електронний підпис
03 листопада 2020 09:23
Ліцензія.zip
03 листопада 2020 09:23
Довіреність 111_завірена.zip
03 листопада 2020 09:23
Гарантия 19702.zip
03 листопада 2020 09:23
9. Досвід.pdf
03 листопада 2020 09:23
8.2. Наказ землевпорядник.pdf
03 листопада 2020 09:23
8.1. квал сертиф.pdf
03 листопада 2020 09:23
8. Працівники.pdf
03 листопада 2020 09:23
6.1. організаційна структура.pdf
03 листопада 2020 09:23
5. Копія Витяг житло.pdf
03 листопада 2020 09:23
4. Інф довідка МТБ.pdf
03 листопада 2020 09:23
3.1. Додатки до МТБ.pdf
03 листопада 2020 09:23
28. ДДФ ст 17.pdf
03 листопада 2020 09:23
27. Актуальність інформації.pdf
03 листопада 2020 09:23
24. Щодо субпідрядників.pdf
03 листопада 2020 09:23
23. Про санкції.pdf
03 листопада 2020 09:23
22. Відомості про учасника.pdf
03 листопада 2020 09:23
21. Довкілля.pdf
03 листопада 2020 09:23
2.1. інтелектуальн соб.pdf
03 листопада 2020 09:23
2. інветарні картки.pdf
03 листопада 2020 09:23
19. паспорт та ІПН.pdf
03 листопада 2020 09:23
18.1. ЄДРПОУ_Document_USR_1006390356.pdf
03 листопада 2020 09:23
18. Довідка щодо повноважень.pdf
03 листопада 2020 09:23
10. фін звіт 2018 2019рр.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 23:22
Електронний підпис
03 листопада 2020 23:20
Фінзвіт 2019.pdf
03 листопада 2020 23:20
Фінансовий звіт 2018.pdf
03 листопада 2020 23:20
Тех.завд..pdf
03 листопада 2020 23:20
Структура організації.pdf
03 листопада 2020 23:20
Протокол про призначення.pdf
03 листопада 2020 23:20
Проект Договру.pdf
03 листопада 2020 23:20
Право підпису.pdf
03 листопада 2020 23:20
паспорт директора.pdf
03 листопада 2020 23:20
наказ на призначення.pdf
03 листопада 2020 23:20
МТБ.pdf
03 листопада 2020 23:20
Листи підтвердж.орендарів.pdf
03 листопада 2020 23:20
Копія витяг ЄДР.pdf
03 листопада 2020 23:20
Копії трудових книжок.pdf
03 листопада 2020 23:20
Код директора.pdf
03 листопада 2020 23:20
Інвент.картка квадрокоптер.pdf
03 листопада 2020 23:20
Згода персон.дані директор.pdf
03 листопада 2020 23:20
Досвід.pdf
03 листопада 2020 23:20
Довідка ст17.pdf
03 листопада 2020 23:20
Довідка працівники.pdf
03 листопада 2020 23:20
Довідка обладнання.pdf
03 листопада 2020 23:20
Відомості про учасника.pdf
03 листопада 2020 23:20
Виписка з ЄДР.pdf
03 листопада 2020 23:20
S1499201 Квитанція №2.pdf
03 листопада 2020 23:20
9.ЕБГ ДЗК ПЛЮС UA-2020-10-16-000321-b.zip

Публічні документи

03 листопада 2020 17:37
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:32
ЕЦП БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 1651.rar
03 листопада 2020 17:32
22 Рішення єдиного учасника.PDF
03 листопада 2020 17:32
30 відомості про учасника.PDF
03 листопада 2020 17:32
10 Мацюк трудовая.PDF
03 листопада 2020 17:32
13аналогічний договір.PDF
03 листопада 2020 17:32
8 довідка про спеціалістів.PDF
03 листопада 2020 17:32
15 фін звітність 2018.PDF
03 листопада 2020 17:32
28 Устав 2019 цветной.PDF
03 листопада 2020 17:32
10 трудовая Кириєнко.PDF
03 листопада 2020 17:32
21 технічне завдання.PDF
03 листопада 2020 17:32
5 договір оренди приміщення.pdf
03 листопада 2020 17:32
3 Договор аренды авто 24 09 19.PDF
03 листопада 2020 17:32
3 акт п.п. авто 24.09.2019.PDF
03 листопада 2020 17:32
15 фін звітність 2019.PDF
03 листопада 2020 17:32
14 відгук.PDF
03 листопада 2020 17:32
10 трудовая Закопко.pdf
03 листопада 2020 17:32
25 гарантійний лист.PDF
03 листопада 2020 17:32
1 поверки Бюро 2019-2020.PDF
03 листопада 2020 17:32
2 інвентарна карта.pdf
03 листопада 2020 17:32
4 довідка про приміщення.PDF
03 листопада 2020 17:32
10 сертифікати.pdf
03 листопада 2020 17:32
1 довідка про обладнання.PDF
03 листопада 2020 17:32
26 календарний план.PDF
03 листопада 2020 17:32
31 довідка про санкції.PDF

Публічні документи

03 листопада 2020 18:39
Електронний підпис
03 листопада 2020 18:38
гарантія.rar
03 листопада 2020 18:38
договір оренда корнієнко.pdf
03 листопада 2020 18:38
дікун трудова (2).pdf
03 листопада 2020 18:38
Статут Терратоп.pdf
03 листопада 2020 18:38
оренда офіс.pdf
03 листопада 2020 18:38
договір Система.pdf
03 листопада 2020 18:38
TS09 plus 5_ 1353769 тахеометр.pdf
03 листопада 2020 18:38
інформація про мтб.pdf
03 листопада 2020 18:38
повірка GPS GS08 plus.pdf
03 листопада 2020 18:38
Діджиталс.pdf
03 листопада 2020 18:38
михайленко трудова (2).pdf
03 листопада 2020 18:38
михайленко сертифікати.pdf
03 листопада 2020 18:38
дікун сертифікати.pdf
03 листопада 2020 18:38
Фінзвітність 2019 Терратоп.pdf
03 листопада 2020 18:38
технічне завдання.pdf
03 листопада 2020 18:38
організаційна структура.pdf
03 листопада 2020 18:38
підрозділи.pdf
03 листопада 2020 18:38
кваліфікація працівників.pdf
03 листопада 2020 18:38
можливість надання послуг.pdf
03 листопада 2020 18:38
корисливі мотиви.pdf
03 листопада 2020 18:38
гарантійний лист.pdf
03 листопада 2020 18:38
відомості про учасника.pdf
03 листопада 2020 18:38
календарний план.pdf
03 листопада 2020 18:38
аналогічний договір.pdf
03 листопада 2020 18:38
дотримання законодавства.pdf
03 листопада 2020 18:38
антикорупційна програма.pdf
03 листопада 2020 18:38
захист довкілля.pdf
03 листопада 2020 18:38
антиконкурентні дії.pdf
03 листопада 2020 18:38
борги.pdf
03 листопада 2020 18:38
Довідка МВС.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП " ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ "

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ

ДП «Центр державного земельного кадастру» від імені якого діє Запорізька регіональна філія Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру»

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАЛИМЕНДИК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ТОВ "ДЗК ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ОЦІНКИ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Терратоп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ "
#33816242
Переможець
279 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 17:06
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 листопада 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ "
#33816242
279 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2023 09:46
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:25
Додаткова угода №5ДУ_52-20 З_ПР15-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:25
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 18:00
Додаткова угода№4ДУ_ПР15-20.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 18:00
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 16:10
ДУ№3 від 30.07.2021 (1).pdf зміни до договору
03 серпня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 14:38
Додаткова угода №1ДУ 52-20 З ПР15-20 (1).pdf зміни до договору
26 травня 2021 14:38
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 17:06
52-20 З ПР15-20.pdf укладений
01 грудня 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 163 від 18.05.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п. 4.1. Договору № 52-20 З/ПР15-20 від «30» листопада 2020 року. 2. На підставі листа Генпідрядника № 163 від 18.05.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до Додатку 4 «Календарний план» до Договору № 52-20 З/ПР15-20 від «30» листопада 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 52-20 З/ПР15-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1ДУ/52-20 З/ПР1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Виконавця № 247/1 від 20.07.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до абз.1 п. 4.1. Договору № 52-20 З/ПР15-20 від «30» листопада 2020 року (далі-Договір) та викласти у наступній редакції: «4.1 Термін надання послуг: з дати укладення Договору до 31 жовтня 2021 року». 2. На підставі листа Виконавця № 247/1 від 20.07.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 4 «Календарний план» до Договору та викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 52-20 З/ПР15-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3ДУ/52-20 З /ПР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця № 434 від 26.10.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до абз.1 п. 4.1. Договору № 52-20 З/ПР15-20 від «30» листопада 2020 року (далі-Договір) та викласти у наступній редакції: «4.1 Термін надання послуг: з дати укладення Договору до 31 грудня 2021 року». 2. На підставі листа Виконавця № 434 від 26.10.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 4 «Календарний план» до Договору та викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 52-20 З/ПР15-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4ДУ/52-20 З/ПР15-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця № 522 від 15.12.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до абз.1 п. 4.1. Договору № 52-20 З/ПР15-20 від «30» листопада 2020 року (далі-Договір) та викласти у наступній редакції: «4.1 Термін надання послуг: з дати укладення Договору до 31 березня 2022 року». 2. На підставі листа Виконавця № 522 від 15.12.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 4 «Календарний план» до Договору та викласти в редакції, що додається. 3. На підставі листа Виконавця № 522 від 15.12.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до абз.1 п. 4.2. Договору та викласти у наступній редакції: «4.2. Договір набуває юридичної сили з моменту його підписання Сторонами, діє до 31 березня 2022 року».
Номер договору про закупівлю: 52-20 З/ПР15-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5ДУ/52-20 З/ПР15-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 279 000,00
UAH