Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі Управління соціального захисту населення військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області (за адресом б. Шевченко буд.13)» (коригування 2019).
Очікувана вартість
16 530 169,69 UAH
UA-2020-10-16-000100-b 6d88e4de52b940b99af5b048aafc609c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даценко Віктор Миколайович

+380623633192 avd_oks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З РОЗВИТКУ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ МІСТА АВДІЇВКА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40865843
Місцезнаходження: 86065, Україна , Донецька обл., Авдіївка, вул.Молодіжна, буд.7
Контактна особа: Даценко Віктор Миколайович
+380623633192
avd_oks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 08:38
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2020 08:42
Початок аукціону: 02 листопада 2020 11:46
Очікувана вартість: 16 530 169,69 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 651,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 82650.85 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Реконструкція будівлі Управління соціального захисту населення військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області (за адресом б. Шевченко буд.13)» (коригування 2019).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 86060, Україна, Донецька область, м. Авдіївка, вул. Молодіжна, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД" 16 159 461,72
UAH з ПДВ
16 159 461,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКФ КОМПАНІ" 16 180 244,21
UAH з ПДВ
16 180 244,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 15:34
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:32
МВС Бондаренко.PDF
06 листопада 2020 16:22
Довідка 2.pdf
06 листопада 2020 16:22
Довідка1.pdf
30 жовтня 2020 15:38
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:36
15.12. Витяг_201020.pdf
30 жовтня 2020 15:36
15.8. Ф1. Баланс.pdf
30 жовтня 2020 15:36
15.7. Свідоцтво рейтинг.pdf
30 жовтня 2020 15:36
15.5. Свідоцтво.pdf
30 жовтня 2020 15:36
15.2.2. Страхова гарантія.pdf
30 жовтня 2020 15:36
13.2. Дозволи.pdf
30 жовтня 2020 15:36
8.13. Об'єктні кошториси.pdf
30 жовтня 2020 15:36
8.1.1. Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 15:36
5.2. Протокол та наказ.pdf
30 жовтня 2020 15:36
4.2.3. Договір оренди МТБ.pdf
30 жовтня 2020 15:36
4.2.2.МТБ власність.pdf
30 жовтня 2020 15:36
1.3. Відомість з ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2020 15:36
1.2. Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2020 15:36
1.1. Статут.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:32
15_Довідка.PDF
30 жовтня 2020 16:18
6_Досвід.jpg
30 жовтня 2020 16:18
6_1-Досвід.jpg
30 жовтня 2020 15:56
Відомість учасника.pdf
30 жовтня 2020 15:55
14_Лицензия_завере.pdf
30 жовтня 2020 15:55
14.1_Дозвола.pdf
30 жовтня 2020 15:55
12_ довідка.pdf
30 жовтня 2020 15:55
11_ довідка.pdf
30 жовтня 2020 15:55
10_субпідрядники.pdf
30 жовтня 2020 15:55
8_Ціна пропозиції.pdf
30 жовтня 2020 15:54
5_Протокол об учаcтии.pdf
30 жовтня 2020 15:54
3_баланс.pdf
30 жовтня 2020 15:54
2.2_довідка банку.pdf
30 жовтня 2020 15:54
2.1_Витяг.pdf
30 жовтня 2020 15:52
8_Додаток 1_ пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД"

ТОВ "ДКФ Компані"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД"
#39309032
Переможець 16 159 461,72
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД"
#39309032
16 159 461,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 09:53
доп угода 9.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 09:51
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:25
ДУ _7 УСЗН.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 16:58
ДУ_5 МЕГАГРАД.PDF зміни до договору
01 вересня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 15:01
ДУ _4 Мегаград ЛТД.PDF зміни до договору
29 липня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 14:53
Протокол ТК _4.PDF зміни до договору
20 січня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:50
Додаткова угода 3 43 16-74.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:45
Додаткова угода 2 43 16-74.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 15:23
Додаткова угода _1 43/16-74.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 15:19
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 16:58
Договір 43/16-74 укладений
19 листопада 2020 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у зв'язку з фінансуванням з державного та місцевого бюджетів
Номер договору про закупівлю: 43/16-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії
Номер договору про закупівлю: 43/16-74
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана зміна відноситься до попередньої зміни т.я. не був підгружен файл додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 43/16-74
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення об'ємів робіт
Номер договору про закупівлю: 43/16-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 43/16-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 43/16-74
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна у розділу 9 пункт 9.1 в наступній редакції: Фінансування будівельних робіт здійснюється за бюджетні кошти, в т.ч.: за рахунок коштів міського бюджету – 2 081 893 грн. 20 коп. (два мільйона вісімдесят одна тисяча вісімсот дев’яносто три тисячі грн. 20 коп.) в т.ч ПДВ; за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 10 000 000 грн. 00 коп. ( десять мільйонів грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 43/16-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 43/16-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): призупинення виконання зобов'язань щодо виконання робіт на період дії военного стану
Номер договору про закупівлю: 43/16-74
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML