Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень будівлі навчально-практичного центру ДНЗ "Бучацьке професійно-технічне училище" по вул. Міцкевича, 31а в м. Бучач Тернопільської області
Очікувана вартість
1 023 145,00 UAH
UA-2020-10-15-012118-c 17f86bb8034c4a97a8b28564e8b509b5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сень

+380678104626 ptubuchach@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Бучацьке професійно-технічне училище"
Код ЄДРПОУ: 02547547
Вебсайт: http://ptu26-buchach.ucoz.ua
Місцезнаходження: 48400, Україна , Тернопільська обл., місто Бучач, вул. Міцкевича, 31а
Контактна особа: Наталія Сень
+380678104626
ptubuchach@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 13:08
Очікувана вартість: 1 023 145,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 115,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі навчально-практичного центру ДНЗ "Бучацьке професійно-технічне училище" по вул. Міцкевича, 31а в м. Бучач Тернопільської області (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48400, Україна, Тернопільська область, Бучач, Міцкевича, 31а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 14:24
Нова редакція Документації.doc
15 жовтня 2020 19:27
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
15 жовтня 2020 19:27
Документація.doc
21 жовтня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 14:24
Нова редакція Документації.doc
15 жовтня 2020 19:27
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
15 жовтня 2020 19:27
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги та клас наслідків
Дата подання: 20 жовтня 2020 16:01
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 14:34
Доброго дня! 1. Вами у документації до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі на сторінці 3 вказано: "Довідка в довільній формі про наявність аналогічних договорів … …про виконання аналогічних договорів за 2017-2019 роки.". Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки учасники відповідають усім вимогам ТД та мають необхідний досвід виконання аналогічних робіт не тільки у період 2017-2019 років, а, наприклад, за 2020 рік. 2. Окрім того, вами не вказано, який клас наслідків передбачений, відповідно до Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Просимо вас дати відповідь: Який клас наслідків передбачений при виконанні робіт у даній закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховані, внесені зміни до Документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-15-012118-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП МАРИНЯК Василь Антонович, Код ЄДРПОУ:2549415479
Дата подання: 03 листопада 2020 14:36
Скасування рішення згідно протоколу
Скасування рішення згідно протоколу №б/Н від 30.10.2020р. про відхилення пропозиції ФОП Мариняк В.А.
Скасована
Дата: 03 листопада 2020 14:59
Причина: Не завантажений документ
Номер вимоги: UA-2020-10-15-012118-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП МАРИНЯК Василь Антонович, Код ЄДРПОУ:2549415479
Дата подання: 03 листопада 2020 15:05
Скасування рішення згідно протоколу
Скасування рішення згідно протоколу №б/Н від 30.10.2020р. про відхилення пропозиції
ФОП Мариняк В.А.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 17:50
Шановний учаснику, на стадії уточнення всім учасникам було надано можливість звертатися за роз’ясненнями щодо вимог, поставлених замовником в оголошенні, однак ФОП Мариняк В.А. не поставлено жодного запитання. Вимоги замовника жодним чином не є дискримінаційними, оскільки не надавали перевагу іншим учасникам закупівлі.
Основним документом щодо укладання та виконання договорів підряду є «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджені постановою КМУ від 01.08.2005 №668.
Відповідно до технічного завдання від учасників вимагалося передбачити заходи із захисту довкілля, враховуючи всі види робіт, які необхідно провести, проте ФОП Мариняк В.А. даної вимоги не виконано.
Від учасників вимагалося надати локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості, де, на відміну від локального кошторису, є більш детальна розшифровка витрат. ФОП Мариняк В.А. в своїй пропозиції надано локальний кошторис без розрахунку одиничної вартості, внаслідок чого не виконано вимоги, передбачені в оголошенні.
ФОП Мариняк В.А. в своїй пропозиції щодо виконання аналогічних договорів не надав копії актів приймання виконаних будівельних робіт, на які є посилання в самих аналогічних договорах, внаслідок чого належним чином не підтвердив факти виконання робіт.
Номер вимоги: UA-2020-10-15-012118-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БК ТБС", Код ЄДРПОУ:43499045
Дата подання: 04 листопада 2020 10:09
Скасування рішення згідно протоколу від 02.11.2020
Відповідно до пункту 10 частини 1. «Перелік документів, що надаються у складі пропозиції учасника» Розділу ІІ. «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження» Документації до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі (Нова редакція), Учасник повинен надати Лист-згоду про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції згідно з Додатком 3. Так, Учасником ТзОВ «Рембуддільниця» у складі пропозиції надано «Лист згоду на обробку персональних даних від Яструбського Степана Ярославовича, який являється директором ТзОВ. Проте, у пропозиції містяться також дані інших осіб, а саме: Яструбського Івана Степановича (гол. інженер), Холод Степана Павловича (виконроб), майстра Савки Володимира Павловича (майстер), Дрозд Тетяни Іванівни (інженер з охорони праці). Окрім того, відповідно до вимог Документації, ТзОВ «Рембуддільниця» у складі пропозиції надано копії документів про освіту, записів в трудовій книжці. Інформація, що міститься у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а також у доданих копіях документів про освіту, записів в трудовій книжці є персональними даними зазначених працівників. Так, відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Вважаємо, що Учасник – ТзОВ «Рембуддільниця» не дотримався вимог Документації, а саме: надав «Лист-згоду на обробку персональних даних» лише від директора Яструбського Степана Ярославовича, в той час, коли, відповідно до п.10.ч.1.Розділу ІІ Документації, вимагається надати листи-згоди на обробку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції.
З огляду на вищевикладене, просимо скасувати рішення ухвалене відповідно до Протоколу від 02.11.2020, визнати пропозицію ТзОВ «Рембуддільниця» такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, і підлягає відхиленню, та приступити до розгляду пропозиції наступного за результатами аукціону учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2020 16:29
При прийнятті рішення не було акцентовано увагу на неналежне дотримання вимог даного пункту, вважаючи це формальною (несуттєвою ) помилкою, так як ні паспортні дані, ні ідентифікаційні номери працівників не відображалися. Вказане відхилення не відноситься до основних критеріїв оцінки та не впливає на зміст тендерних пропозицій учасників.

Документи подані скаржником

03 листопада 2020 15:02
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАРИНЯК Василь Антонович 821 676,00
UAH з ПДВ
806 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Рембуддільниця" 897 696,65
UAH з ПДВ
810 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ТБС" 886 692,00
UAH з ПДВ
821 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" 996 967,20
UAH з ПДВ
996 967,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 22:13
Електронний підпис
28 жовтня 2020 22:10
Трудова угода 19.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Трудова угода 18.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Трудова угода 17.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Трудова угода 16.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Трудова угода 15.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Трудова угода 13.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Сертифікати МВА-БУД.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Розрахунок ЗВВ.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Проєкт договору.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Посвідчення.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Паспорт.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Нормативна потреба.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Мат.тех база.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Локальний кошторис.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Лист держ. стандарти.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Лист вимоги стандарту.pdf
28 жовтня 2020 22:10
ЦПД 4.7.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Лист технологія робіт.pdf
28 жовтня 2020 22:10
ЦПД 3.7.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Лист банкрутство.pdf
28 жовтня 2020 22:10
код.pdf
28 жовтня 2020 22:10
ЦПД 2.7.pdf
28 жовтня 2020 22:10
Лист санкції.pdf
28 жовтня 2020 22:10
ЦПД 1.7.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Уповноважена особа.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Трудова угода 20.pdf
28 жовтня 2020 22:09
КБ 3 по дог.2.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Лист підтвердження.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Звіт ЄСВ.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Лист ПДВ.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Зведений колшторис.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Договірна ціна.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Договір ГЛОБАЛ.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Довідка субпідрядник.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Диплом Озерянський.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Відомість ресурсів.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Лист захист довкілля.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Диплом Мариняк.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Витяг ФОП Мариняк.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Витяг МВА-БУД.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Витяг з протоколу.pdf
28 жовтня 2020 22:09
графік робіт.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Виписка з ЄДР(МВА_БУД).pdf
28 жовтня 2020 22:09
Відсутність санкцій.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Аналогічний договір 2.pdf
28 жовтня 2020 22:09
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:07
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:05
Цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Технічне завдання.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Проект договору.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Копія паспорта.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Копія ліцензії.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Копії дозволів.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Зведений кошторис.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Договірна ціна.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Довідка щодо ліцензії.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Довідка працівники.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Довідка обладнання.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Довідка досвід.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Довідка докілля.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Довідка банкрутство.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2020 10:05
Відомість ресурсів.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 21:27
Електронний підпис
28 жовтня 2020 21:25
8. звіт ЄСВ.pdf
28 жовтня 2020 18:06
Електронний підпис
28 жовтня 2020 18:01
35.1.pdf
28 жовтня 2020 18:01
35. МАН самоскид.pdf
28 жовтня 2020 18:01
34.оренда техніки.pdf
28 жовтня 2020 18:01
33.pdf
28 жовтня 2020 18:01
32.проект договору.pdf
28 жовтня 2020 18:01
31.календарний графік.pdf
28 жовтня 2020 18:01
30.ЗАГАЛЬНОВИРОБНИЧІ.pdf
28 жовтня 2020 18:01
29.ПІДСУМКОВА073.pdf
28 жовтня 2020 18:01
28.ЗВЕДЕНИЙ К.070.pdf
28 жовтня 2020 18:01
28.1ЛОКАЛЬНИЙ071.pdf
28 жовтня 2020 18:01
27.ДОГОВІРНА.pdf
28 жовтня 2020 18:01
26.pdf
28 жовтня 2020 18:01
25.pdf
28 жовтня 2020 18:01
24.pdf
28 жовтня 2020 18:01
23.. ІД Дозвіл на роботи.pdf
28 жовтня 2020 18:01
22. Ліцензія СС2, СС3.pdf
28 жовтня 2020 18:01
21.pdf
28 жовтня 2020 18:01
20.pdf
28 жовтня 2020 18:01
19.pdf
28 жовтня 2020 18:01
18.pdf
28 жовтня 2020 18:01
17.pdf
28 жовтня 2020 18:01
16.pdf
28 жовтня 2020 18:01
15.pdf
28 жовтня 2020 18:01
14.витяг ПДВ.pdf
28 жовтня 2020 18:01
13.pdf
28 жовтня 2020 18:01
12.Опис до Статуту.pdf
28 жовтня 2020 18:01
11.СТАТУТ 2019 (1).pdf
28 жовтня 2020 18:01
9.pdf
28 жовтня 2020 18:01
8. звіт ЄСВ.pdf
28 жовтня 2020 18:01
7.трудові.pdf
28 жовтня 2020 18:01
6.1 дипломи про освіту.pdf
28 жовтня 2020 18:01
6. диплом директора.pdf
28 жовтня 2020 18:01
5.pdf
28 жовтня 2020 18:01
5,1.pdf
28 жовтня 2020 18:01
4.кб 3 м.а..pdf
28 жовтня 2020 18:01
4.1 кб-3 лан.pdf
28 жовтня 2020 18:01
3.договір 24 ЛАНІВЦІ.pdf
28 жовтня 2020 18:01
2.Договір МЕД .УНІВЕР.PDF
28 жовтня 2020 18:01
1.pdf
28 жовтня 2020 18:01
реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАРИНЯК Василь Антонович

ТзОВ "Рембуддільниця"

ТОВ "БК ТБС"

ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАРИНЯК Василь Антонович
#2549415479
Відхилено 806 100,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 13:40
ТзОВ "Рембуддільниця"
#30903610
Переможець 810 880,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 12:58

Документи

30 жовтня 2020 13:40
Електронний підпис

Документи

02 листопада 2020 12:58
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:57
Протокол від 02.11.2020р..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Рембуддільниця"
#30903610
810 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 12:58
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:57
Протокол від 02.11.2020р..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 15:16
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 16:28
Додаток 1.pdf укладений
05 листопада 2020 16:45
Додаток 2.pdf укладений
05 листопада 2020 16:45
Договір 17 від 05.11.2020р..pdf укладений
05 листопада 2020 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною реквізитів Замовника та Підрядника Сторони домовились внести зміни в пункт 14 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 810 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 135 146,66 UAH)