Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі навчально-практичного центру ДНЗ "Бучацьке професійно-технічне училище" по вул. Міцкевича, 31а в м. Бучач Тернопільської області
Очікувана вартість
1 023 145,00 UAH
UA-2020-10-15-012118-c ● 17f86bb8034c4a97a8b28564e8b509b5
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Бучацьке професійно-технічне училище" |
Код ЄДРПОУ: | 02547547 |
Вебсайт: | http://ptu26-buchach.ucoz.ua |
Місцезнаходження: | 48400, Україна , Тернопільська обл., місто Бучач, вул. Міцкевича, 31а |
Контактна особа: |
Наталія Сень +380678104626 ptubuchach@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2020 19:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2020 13:08 |
Очікувана вартість: | 1 023 145,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 115,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі навчально-практичного центру ДНЗ "Бучацьке професійно-технічне училище" по вул. Міцкевича, 31а в м. Бучач Тернопільської області (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48400, Україна, Тернопільська область, Бучач, Міцкевича, 31а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2020 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2020 14:24 |
Нова редакція Документації.doc | |
15 жовтня 2020 19:27 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
15 жовтня 2020 19:27 |
Документація.doc |
21 жовтня 2020 14:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2020 14:24 |
Нова редакція Документації.doc
|
|||
15 жовтня 2020 19:27 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
|||
15 жовтня 2020 19:27 |
Документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги та клас наслідків
Дата подання: 20 жовтня 2020 16:01
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 14:34
Доброго дня!
1. Вами у документації до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі на сторінці 3 вказано: "Довідка в довільній формі про наявність аналогічних договорів … …про виконання аналогічних договорів за 2017-2019 роки.".
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки учасники відповідають усім вимогам ТД та мають необхідний досвід виконання аналогічних робіт не тільки у період 2017-2019 років, а, наприклад, за 2020 рік.
2. Окрім того, вами не вказано, який клас наслідків передбачений, відповідно до Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Просимо вас дати відповідь: Який клас наслідків передбачений при виконанні робіт у даній закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховані, внесені зміни до Документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-15-012118-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП МАРИНЯК Василь Антонович, Код ЄДРПОУ:2549415479
Дата подання: 03 листопада 2020 14:36
Скасування рішення згідно протоколу
Скасування рішення згідно протоколу №б/Н від 30.10.2020р. про відхилення пропозиції ФОП Мариняк В.А.
Скасована
Дата: 03 листопада 2020 14:59
Причина: Не завантажений документ
Номер вимоги: UA-2020-10-15-012118-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП МАРИНЯК Василь Антонович, Код ЄДРПОУ:2549415479
Дата подання: 03 листопада 2020 15:05
Скасування рішення згідно протоколу
Скасування рішення згідно протоколу №б/Н від 30.10.2020р. про відхилення пропозиції
ФОП Мариняк В.А.
ФОП Мариняк В.А.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 17:50
Шановний учаснику, на стадії уточнення всім учасникам було надано можливість звертатися за роз’ясненнями щодо вимог, поставлених замовником в оголошенні, однак ФОП Мариняк В.А. не поставлено жодного запитання. Вимоги замовника жодним чином не є дискримінаційними, оскільки не надавали перевагу іншим учасникам закупівлі.
Основним документом щодо укладання та виконання договорів підряду є «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджені постановою КМУ від 01.08.2005 №668.
Відповідно до технічного завдання від учасників вимагалося передбачити заходи із захисту довкілля, враховуючи всі види робіт, які необхідно провести, проте ФОП Мариняк В.А. даної вимоги не виконано.
Від учасників вимагалося надати локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості, де, на відміну від локального кошторису, є більш детальна розшифровка витрат. ФОП Мариняк В.А. в своїй пропозиції надано локальний кошторис без розрахунку одиничної вартості, внаслідок чого не виконано вимоги, передбачені в оголошенні.
ФОП Мариняк В.А. в своїй пропозиції щодо виконання аналогічних договорів не надав копії актів приймання виконаних будівельних робіт, на які є посилання в самих аналогічних договорах, внаслідок чого належним чином не підтвердив факти виконання робіт.
Основним документом щодо укладання та виконання договорів підряду є «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджені постановою КМУ від 01.08.2005 №668.
Відповідно до технічного завдання від учасників вимагалося передбачити заходи із захисту довкілля, враховуючи всі види робіт, які необхідно провести, проте ФОП Мариняк В.А. даної вимоги не виконано.
Від учасників вимагалося надати локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості, де, на відміну від локального кошторису, є більш детальна розшифровка витрат. ФОП Мариняк В.А. в своїй пропозиції надано локальний кошторис без розрахунку одиничної вартості, внаслідок чого не виконано вимоги, передбачені в оголошенні.
ФОП Мариняк В.А. в своїй пропозиції щодо виконання аналогічних договорів не надав копії актів приймання виконаних будівельних робіт, на які є посилання в самих аналогічних договорах, внаслідок чого належним чином не підтвердив факти виконання робіт.
Номер вимоги: UA-2020-10-15-012118-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БК ТБС", Код ЄДРПОУ:43499045
Дата подання: 04 листопада 2020 10:09
Скасування рішення згідно протоколу від 02.11.2020
Відповідно до пункту 10 частини 1. «Перелік документів, що надаються у складі пропозиції учасника» Розділу ІІ. «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження» Документації до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі (Нова редакція), Учасник повинен надати Лист-згоду про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції згідно з Додатком 3. Так, Учасником ТзОВ «Рембуддільниця» у складі пропозиції надано «Лист згоду на обробку персональних даних від Яструбського Степана Ярославовича, який являється директором ТзОВ. Проте, у пропозиції містяться також дані інших осіб, а саме: Яструбського Івана Степановича (гол. інженер), Холод Степана Павловича (виконроб), майстра Савки Володимира Павловича (майстер), Дрозд Тетяни Іванівни (інженер з охорони праці). Окрім того, відповідно до вимог Документації, ТзОВ «Рембуддільниця» у складі пропозиції надано копії документів про освіту, записів в трудовій книжці. Інформація, що міститься у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а також у доданих копіях документів про освіту, записів в трудовій книжці є персональними даними зазначених працівників. Так, відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Вважаємо, що Учасник – ТзОВ «Рембуддільниця» не дотримався вимог Документації, а саме: надав «Лист-згоду на обробку персональних даних» лише від директора Яструбського Степана Ярославовича, в той час, коли, відповідно до п.10.ч.1.Розділу ІІ Документації, вимагається надати листи-згоди на обробку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції.
З огляду на вищевикладене, просимо скасувати рішення ухвалене відповідно до Протоколу від 02.11.2020, визнати пропозицію ТзОВ «Рембуддільниця» такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, і підлягає відхиленню, та приступити до розгляду пропозиції наступного за результатами аукціону учасника.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що Учасник – ТзОВ «Рембуддільниця» не дотримався вимог Документації, а саме: надав «Лист-згоду на обробку персональних даних» лише від директора Яструбського Степана Ярославовича, в той час, коли, відповідно до п.10.ч.1.Розділу ІІ Документації, вимагається надати листи-згоди на обробку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції.
З огляду на вищевикладене, просимо скасувати рішення ухвалене відповідно до Протоколу від 02.11.2020, визнати пропозицію ТзОВ «Рембуддільниця» такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, і підлягає відхиленню, та приступити до розгляду пропозиції наступного за результатами аукціону учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2020 16:29
При прийнятті рішення не було акцентовано увагу на неналежне дотримання вимог даного пункту, вважаючи це формальною (несуттєвою ) помилкою, так як ні паспортні дані, ні ідентифікаційні номери працівників не відображалися. Вказане відхилення не відноситься до основних критеріїв оцінки та не впливає на зміст тендерних пропозицій учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП МАРИНЯК Василь Антонович |
821 676,00
UAH з ПДВ
|
806 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ "Рембуддільниця" |
897 696,65
UAH з ПДВ
|
810 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК ТБС" |
886 692,00
UAH з ПДВ
|
821 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" |
996 967,20
UAH з ПДВ
|
996 967,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МАРИНЯК Василь Антонович #2549415479 |
Відхилено |
806 100,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 13:40
|
ТзОВ "Рембуддільниця" #30903610 |
Переможець |
810 880,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2020 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 15:16
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 16:28
|
Додаток 1.pdf | укладений |
05 листопада 2020 16:45
|
Додаток 2.pdf | укладений |
05 листопада 2020 16:45
|
Договір 17 від 05.11.2020р..pdf | укладений |
05 листопада 2020 16:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною реквізитів Замовника та Підрядника Сторони домовились внести зміни в пункт 14 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |