Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захисні рукавички для пожежників (ДК 021:2015: 35110000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)
Очікувана вартість
122 500,00 UAH
UA-2020-10-15-011518-c e8231493e0864e8b9830fb2774ffd573
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Неділько

+380577393277 tenderk@kh.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 38631015
Вебсайт: http://kh.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шевченка, 8
Контактна особа: Едуард Неділько
+380577393277
tenderk@kh.dsns.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 11:55
Очікувана вартість: 122 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 612,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3675 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська мова.
Відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Захисні рукавички для пожежників (ДК 021:2015– 35113400-3 Захисний одяг).
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції:
• розмір – 3675,00 грн.
• вид – у формі електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства).
• умови надання забезпечення тендерної пропозиції - Основні вимоги до банківської гарантії:
банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України.
Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника (до відповідного бюджету) протягом п’яти банківських днів з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від замовника (бенефіціара) сплатити бенефіціару суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену у підпункті 2.2. цього пункту, при виникненні обставин, зазначених у підпункті 3.2. пункту 3 цього ж розділу; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повне найменування учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків).
Банківська гарантія також має містити:
- назву документа: «Гарантія»/ «Банківська гарантія»/ «Електронна банківська гарантія»/ «Тендерна гарантія»/ «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»;
- номер, місце складання, дату видачі;
- суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія;
- назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області; 61013, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Шевченка, будинок 8; ідентифікаційний код – 38631015; рахунок:
IBAN: UA 47 820172 03551 290040000 85721
в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172;
- дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - щодо умов проведення тендеру шляхом застосування конкурентної процедури – відкриті торги щодо закупівлі: Захисні рукавички для пожежників (ДК 021:2015: 35110000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання);
затверджена протоколом №1-15/10 від 15.10.2020 року.
- найменування банку-гаранта та його адресу.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк.
На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком-гарантом, завірену уповноваженою особою банку-гаранта, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну цифрову печатку гаранта.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 пара
Захисні рукавички для пожежників (код ДК 021:2015 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61096, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Ньютона,132 - А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену Продукцію здійснюється Покупцем впродовж 7 (сім) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Продукції, на підставі належно оформлених первинних документів (товарної накладної, видаткової накладної), наданих Покупцем при оформленні поставки Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Укрінтек" 119 700,00
UAH з ПДВ
119 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С" 122 500,00
UAH з ПДВ
122 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 14:03
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:03
довіреність Сердечна.pdf
19 листопада 2020 14:03
ГВД.pdf
19 листопада 2020 14:03
Банківська ліцензі.pdf
09 листопада 2020 17:16
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:16
Ел. дов. МВС.rar
09 листопада 2020 17:16
Ел. дов. кор. юр. ос..zip
09 листопада 2020 17:16
Ел. дов. кор. пос. ос..zip
09 листопада 2020 17:16
Ел. дов. ДПС.rar
09 листопада 2020 17:16
Ел. дов. в-ть банкрут..pdf
09 листопада 2020 17:16
Дов. підписант.pdf
09 листопада 2020 17:16
Дов. в-ть невик. зоб..pdf
09 листопада 2020 17:16
Дов. в-ть ліценз..pdf
09 листопада 2020 17:16
Дов. в-ть кор. юр.ос..pdf
09 листопада 2020 17:16
Дов. в-ть кор. пос. ос..pdf
09 листопада 2020 17:16
Дов. в-ть банкрут..pdf
30 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:52
inquiry.pdf
30 жовтня 2020 16:52
Підписаний_G1020-5558-GL_tender.pdf
30 жовтня 2020 16:52
5. Інші документи.rar
30 жовтня 2020 16:52
3. Технічні документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Укрінтек"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Укрінтек"
#37462850
Переможець 119 700,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 14:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Укрінтек"
#37462850
119 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 12:14
04.12.20 Дод угода №1 до Дог №360 ТОВ Компанія Укрінтек.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 12:11
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 15:36
23.11.20 Договір №360 ТОВ Компанія Укрінтек.pdf укладений
23 листопада 2020 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 360
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 44 460,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 410,00 UAH)