Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)
Очікувана вартість
376 200,00 UAH
UA-2020-10-15-009477-c 002e7963a03f4a38b3dd89fdcd22fbeb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириченко Наталія Анатоліївна

+380613775928 tenderpreslavpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188582
Місцезнаходження: 72145, Україна , Запорізька обл., село Преслав, вул. Центральна, 137А
Контактна особа: Кириченко Наталія Анатоліївна
+380613775928
tenderpreslavpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 15:54
Початок аукціону: 02 листопада 2020 13:55
Очікувана вартість: 376 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 881,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11286 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1900 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5000 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1900 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кг
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4000 кг
Яблуко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кг
Апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кг
Мандарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
Лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кг
Банан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 21:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 15:50
специфікація овочі та фрукти.xlsx
15 жовтня 2020 15:50
Тендерна документація овочі та фрукти.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-11-11-000004 • aad5a208c9fb4bc0818896139733e675
Автор звернення: ФОП Жулінська О.В.
Дата створення звернення: 2020-11-11 15:30
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
1. Було надано паспрт без 14-16 сторінок,, тому що вони не містять ні якої інформації, але і не було вимоги від Замовника надати ці сторінки. 2.Щодо санпаспорту.Було надано лист №11 від 23.10.2020 р. з поясненням про відміну санпаспортів.Було надано діючий договір на дез.обробку автомобіля № ДГ-0000-150 від 26.06.2020 р. та акти дез.обробки за жовтень 2020 року. 3. Була надана довідка в довільній формі про працівників, в тендерній документації не було вимоги надати договори з працівниками. Зіборов О.В. є приватним підприємцем та працює за договором ЦПХ з ФОП Жулінська О.В., що не суперечить діючому законодавству України.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-25-000012 ● d87ee9554a654da69bc7b98164188d3b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2020 13:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.11.2020 № 257

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедури закупівлі: «Овочі та фрукти» (ДК 021:2015: 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи), ID: UA-2020-10-15-009477-c, яка проводиться Комунальною установою «Преславський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатми моніторингу 27.11.2020 року Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язало Уповноважену особу КУ «Преславський ПНІ» ЗОР здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товарів за державні кошти від 24.11.2020 №114 укладеного із ФОП "Бован Олександр Іванович" та/або передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З привводу цього слід зазначити, що виконання даного зобов’язання можливо лише частково, адже станом на 27.11.2020 року установою було закуплено овочів та фруктів вже на суму 197000,00 грн., а так як овочі та фрукти є продуктом харчування, який вживається підопічними інтернату щоденно, то його повернення постачальнику є неможливим. Таким чином уповноваженою особою було прийняте рішення щодо зменшення суми договору закупівлі овочів та фруктів від 24.11.2020 № 114 з 220200,00 грн. до 197000,00 грн. і таким чином виконано вимоги Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо розірвання договору.

2020-12-07 16:36:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕЛЕХАТИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 250 000,00
UAH з ПДВ
176 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Жулінська Олена Василівна 204 750,00
UAH з ПДВ
185 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Бован Олександр Іванович" 220 200,00
UAH з ПДВ
220 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2020 13:23
Електронний підпис
31 жовтня 2020 13:21
Тендерна пропозиція (3).pdf
31 жовтня 2020 13:21
Технічна частина.rar
31 жовтня 2020 13:21
Довідка ст 17.pdf
31 жовтня 2020 13:21
Довідка санкции.pdf
31 жовтня 2020 13:21
Паспорт_новий459.pdf
31 жовтня 2020 13:21
Витяг Єдиний податок087.pdf
31 жовтня 2020 13:21
Витяг 2020.pdf
31 жовтня 2020 13:21
IПН.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 13:09
Електронний підпис
30 жовтня 2020 13:04
Vutyag_z_nakazu_Davidchuk.zip
30 жовтня 2020 13:04
Dovirenist_Davidchuk.zip
30 жовтня 2020 13:04
Bankivska_Licenzia.zip
30 жовтня 2020 13:04
202853-ГР-3091.zip
30 жовтня 2020 13:04
Специфікація.pdf
30 жовтня 2020 13:04
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ-4.pdf
30 жовтня 2020 13:04
лист про не демпінг.pdf
30 жовтня 2020 13:04
ст.236.pdf
30 жовтня 2020 13:04
інші документи.pdf
30 жовтня 2020 13:04
Досвід.pdf
30 жовтня 2020 13:04
довідка про працівн..pdf
30 жовтня 2020 13:04
мат.тех.база.pdf
30 жовтня 2020 13:04
ст.17.pdf
30 жовтня 2020 13:04
тех. вимоги .pdf

Публічні документи

21 листопада 2020 17:02
Електронний підпис
21 листопада 2020 16:59
Довідка Налогова.pdf
21 листопада 2020 16:59
Довідка МВС.pdf
31 жовтня 2020 14:49
Електронний підпис
31 жовтня 2020 14:47
34.Лист - відгук овочі.PDF
31 жовтня 2020 14:47
33.Документи ДСТУ ISO.pdf
31 жовтня 2020 14:47
31.Копія ІПН.pdf
31 жовтня 2020 14:47
30.Копія паспорту.pdf
31 жовтня 2020 14:47
29.Копія Виписки.pdf
31 жовтня 2020 14:47
27.Копія Витягу.pdf
31 жовтня 2020 14:47
26.Специфікація.pdf
31 жовтня 2020 14:47
23.Гарантійний лист.pdf
31 жовтня 2020 14:47
22.Тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2020 14:47
21.Лист – роз’яснення.pdf
31 жовтня 2020 14:47
18.Гарантійний лист.pdf
31 жовтня 2020 14:47
17.Гарантійний лист.pdf
31 жовтня 2020 14:47
16.Гарантійний лист.pdf
31 жовтня 2020 14:47
15.Гарантійний лист.pdf
31 жовтня 2020 14:47
12.Проект договору.pdf
31 жовтня 2020 14:47
11.Лист – згода.pdf
31 жовтня 2020 14:47
8.Гарантійний лист.pdf
31 жовтня 2020 14:47
7.Лист – роз’яснення.pdf
31 жовтня 2020 14:47
2.Рефрижиратор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕЛЕХАТИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП Жулінська Олена Василівна

ФОП "Бован Олександр Іванович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕЛЕХАТИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#3120609038
Відхилено 176 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:23
ФОП Жулінська Олена Василівна
#2588814009
Відхилено 185 999,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 12:54
ФОП "Бован Олександр Іванович"
#2584003090
Переможець 220 200,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бован Олександр Іванович"
#2584003090
220 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 14:13
Додаткова угода 114-1 овочі.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 23:01
Договір укладений
26 листопада 2020 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника."
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 114/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML