Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
заходи з озеленення міста
Очікувана вартість
159 856,20 UAH
UA-2020-10-15-008087-c ● 4b94b66793a04afc8ad5559170f50bec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища Міської ради міста Кропивницького |
Код ЄДРПОУ: | 36200391 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 68 |
Контактна особа: |
Таран Костянтин Віталійович +380522322974 uzv_onps@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2020 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2020 15:05 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2020 13:23 |
Очікувана вартість: | 159 856,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 799,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
заходи з озеленення міста
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
заходи з озеленення міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2020 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2020 15:02 |
Протокол_11.PDF | |
15 жовтня 2020 15:02 |
тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-15-008087-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 19 листопада 2020 19:58
щодо дискваліфікації ТОВ "АІС "БУДКОМ"
ТОВ "Гарант Естейтс" в особі директора Хабінської Ольги Олександрівни звертається до Вас, з вимогою скасування рішення тендерного комітету Протокол№16 від 11 листопада 2020 року про визначення переможцем закупівлі UA-2020-10-15-008087-с Товариства з обмеженою відповідальністю "АІС "БУДКОМ" .
Вимагаємо:
- скасувати рішення тендерного комітету Протокол№16 від 11 листопада 2020 року про визначення переможцем закупівлі UA-2020-10-15-008087-с Товариства з обмеженою відповідальністю "АІС "БУДКОМ"
- дискваліфікувати учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "АІС "БУДКОМ" за причинами: Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації та Переможець процедури закупівлі, не надав у спосіб зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
-перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника
Детальний опис порушень подано у вкаденні до даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо:
- скасувати рішення тендерного комітету Протокол№16 від 11 листопада 2020 року про визначення переможцем закупівлі UA-2020-10-15-008087-с Товариства з обмеженою відповідальністю "АІС "БУДКОМ"
- дискваліфікувати учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "АІС "БУДКОМ" за причинами: Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації та Переможець процедури закупівлі, не надав у спосіб зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
-перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника
Детальний опис порушень подано у вкаденні до даної вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2020 15:45
Отримавши Вимогу 19.11.2020 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «Гарант Естейтс» через електронну систему закупівель на скасування рішення тендерного комітету Протокол № 16 від 11 листопада 2020 року про визнання переможцем закупівлі UA-2020-10-15-008087-c ТОВ «АІС «Будком» повідомляємо наступне:
Перелік документів, які вимагаються для підтвердження інформації про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, визначено в додатку 3 до Тендерної документації. Відповідно до розділу 2 Додатку 3 Тендерної документації: Документи, які надає Учасник – переможець
Переможець тендерної процедури надає за адресою Замовника, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частинами першою та частини другою ст. 17 Закону, у строк, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, а саме:
Учасник повинен підтвердити відсутність заборгованості по сплаті обов'язкових податків, зборів та платежів до бюджету- Оригінал довідки з податкового органу про відсутність заборгованості по сплаті обов'язкових податків, зборів та платежів до бюджету.
Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у закупівлі -
Документ (оригінал або нотаріально завірена копія) , виданий Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України, який містить відомості про відсутність судимості на особу (осіб) учасника, яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі станом не раніше місячної давнини відносно дати її подання замовнику або більш пізню дату
На підставі Наказу № 1256 від 29.11.2016 року Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» та Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України Розділ V. Отримання відомостей з персонально-довідкового обліку за зверненнями фізичних осіб, пункту 18. Надання Довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту.
Однак варто зазначити, що оригінал довідки виданий Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС підтверджує факт відсутності відомостей щодо судимості на особу, яку уповноважено представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі станом не раніше місячної давнини відносно дати її подання замовнику.
На підставі вищевикладеного Управління земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища Міської ради міста Кропивницького не вбачає підстав для скасування рішення тендерного комітету Протокол № 16 від 11 листопада 2020 року про визнання переможцем закупівлі UA-2020-10-15-008087-c ТОВ «АІС «Будком».
Перелік документів, які вимагаються для підтвердження інформації про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, визначено в додатку 3 до Тендерної документації. Відповідно до розділу 2 Додатку 3 Тендерної документації: Документи, які надає Учасник – переможець
Переможець тендерної процедури надає за адресою Замовника, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частинами першою та частини другою ст. 17 Закону, у строк, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, а саме:
Учасник повинен підтвердити відсутність заборгованості по сплаті обов'язкових податків, зборів та платежів до бюджету- Оригінал довідки з податкового органу про відсутність заборгованості по сплаті обов'язкових податків, зборів та платежів до бюджету.
Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у закупівлі -
Документ (оригінал або нотаріально завірена копія) , виданий Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України, який містить відомості про відсутність судимості на особу (осіб) учасника, яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі станом не раніше місячної давнини відносно дати її подання замовнику або більш пізню дату
На підставі Наказу № 1256 від 29.11.2016 року Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» та Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України Розділ V. Отримання відомостей з персонально-довідкового обліку за зверненнями фізичних осіб, пункту 18. Надання Довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту.
Однак варто зазначити, що оригінал довідки виданий Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС підтверджує факт відсутності відомостей щодо судимості на особу, яку уповноважено представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі станом не раніше місячної давнини відносно дати її подання замовнику.
На підставі вищевикладеного Управління земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища Міської ради міста Кропивницького не вбачає підстав для скасування рішення тендерного комітету Протокол № 16 від 11 листопада 2020 року про визнання переможцем закупівлі UA-2020-10-15-008087-c ТОВ «АІС «Будком».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
125 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІС "БУДКОМ" |
158 524,25
UAH з ПДВ
|
125 782,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТОПОЛЬНИЦЬКА КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
131 760,00
UAH з ПДВ
|
131 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" |
149 993,35
UAH з ПДВ
|
149 993,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Чиж Олексій Миколайович |
155 000,00
UAH з ПДВ
|
155 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
"Підприємство ХІК "у формі ТОВ |
159 856,20
UAH з ПДВ
|
159 856,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3164802111 |
Відхилено |
125 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 15:19
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІС "БУДКОМ" #41523924 |
Переможець |
125 782,67
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 16:04
|
додаткова угода _ 2.PDF | зміни до договору |
16 лютого 2021 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 14:42
|
Дод_угода_1_до_договору_48.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2020 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 14:49
|
договір | укладений |
26 листопада 2020 14:44
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
07 грудня 2020 11:06
|
123 998,42 UAH | UA968201720344231005100054026 Упр.зем.від.та ОНПС МРМК |
UA873510050000026008672206200 ТОВ 'АІС'Будком' |
Оплачений |
18 грудня 2020 11:49
|
1 784,25 UAH | UA968201720344231005100054026 Упр.зем.від.та ОНПС МРМК |
UA873510050000026008672206200 ТОВ 'АІС'Будком' |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |