Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт інфекційного відділення КП «Балтська багатопрофільна лікарня» Балтської міської ради Одеської області за адресою вул. Любомирська 344
Очікувана вартість
7 613 101,00 UAH
UA-2020-10-15-006752-c 488de9ab8deb4096b5d1c5104abef685
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Максимова

+380956820001 balta_crb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 01998644
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., м. Балта, вул. Ломоносова, 181
Контактна особа: Людмила Максимова
+380956820001
balta_crb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 12:02
Очікувана вартість: 7 613 101,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 065,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38065.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт інфекційного відділення КП «Балтська багатопрофільна лікарня» Балтської міської ради Одеської області за адресою вул. Любомирська 344
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, місто Балта, вул. Любомирська 344
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 16:57
ТД Інфекційне відділення ЗМІНИ.doc
19 жовтня 2020 16:57
Додаток зі ЗМІНАМИ.doc
15 жовтня 2020 14:08
Експертиза.pdf
15 жовтня 2020 14:08
робочий проект.pdf
15 жовтня 2020 14:08
Локальний кошторис.xls
15 жовтня 2020 14:08
Додаток №3 Технічне завдання.xls
15 жовтня 2020 14:08
Додаток 3 Проект Договору.doc
19 жовтня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 16:57
ТД Інфекційне відділення ЗМІНИ.doc
15 жовтня 2020 14:08
ТД Інфекційне відділення.doc
19 жовтня 2020 16:57
Додаток зі ЗМІНАМИ.doc
15 жовтня 2020 14:08
Експертиза.pdf
15 жовтня 2020 14:08
робочий проект.pdf
15 жовтня 2020 14:08
Локальний кошторис.xls
15 жовтня 2020 14:08
Додаток №3 Технічне завдання.xls
15 жовтня 2020 14:08
Додаток 3 Проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність затребуваних працівників класифікатору професій
Дата подання: 18 жовтня 2020 22:36
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 16:58
Згідно Класифікатору професій України( ДК 003:2010) просимо внести зміни до тендерної документації в частині наявності окремих прцівників ,а саме: 1.Сантехнік змінити на "слюсар-сантехнік" 2.Маляр-штукатур змінити на окремо "маляр" та "штукатур" 3.Тесля змінити на "тесляр" 4.Виконроб змінити на "виконавець робіт"
Відповідь: Добрий день. Згідно вашого запитання подані зміни з уточненням
Помилка в тендерній документації
Дата подання: 20 жовтня 2020 18:49
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 12:51
Просимо надати роз'яснення та виправити очевидні помилки в Тендерній документації. Так, п.1.2 ТД зазначено: Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації). З цього випливає, що жоден документ не потрібно завіряти власноручним підписом. При тому, що Відповідно до частини 5 статті 22 Закону передбачено "5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису." Тобто, формулювання у ТД подане неповністю через що спотворюється зміст цієї вимоги. Також аналогічна помилка наявна в п.1.3, а саме тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) на кожен документ (матеріал чи інформацію) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.4. цієї ТД. З цього формулювання випливає що абсолютно КОЖЕН документ пропозиції має бути завірений ЕЦП. Хоча, Замовник не може вимагати цього, якщо документи подані із власноручним підписом Учасником. Тобто, в цьому пункті ТД мова йде про пропозицію в цілому, та накладений ЕЦП саме на пропозицію Учасника, а не на кожен документ. просимо виправити зазначені помилки та внести зміни у ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Повідомляємо Вам, що порядок подання тендерних пропозицій врегульовано ст. 25 Закону. Тендерна документація Замовника містить Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції разом з переліком необхідних документами для участі у процедурі відкритих торгів. Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За таких умов, Законом передбачений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, серед яких – невідповідність умовам тендерної документації.
Із цього випливає, що у випадку, якщо Замовник зазначить у тендерній документації необхідність накладення саме електронного цифрового підпису на документи пропозиції, то його відсутність буде розцінена як невідповідність умовам документації.
Такої ж позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення Колегії АМКУ № 199-р/пк-пз від 16.01.2017 за номером огол. № UA-2016-11-21-000777-a, рішення Колегії АМКУ № 6396/пк-пз від 14.09.2017 за номером огол. № UA-2017-07-28-000262-а).
Враховуючи вищевикладене, Замовник однією з вимог у тендерної документації зазначив: «тендерна пропозиція, у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) на кожен документ (матеріал чи інформацію) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.4. цієї ТД.», також додатково повідомляємо, що згідно вимог тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції складає довідки, листи, тощо які оформлюється Учасником згідно вимог п.1.2 Тендерної документації.
Договірна ціна
Дата подання: 20 жовтня 2020 19:03
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 12:53
Чи правильно ми розуміємо, що на етапі подання пропозицій (до аукціону) Учасник не завантажає та не надає розрахунок договірної ціни? Відповідні розрахунки надаються лише переможцем торгів?
Відповідь: Тендерною документацією передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції: тендерна форма «Пропозиція» (Додаток 4), разом з тим розділом 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено:
«Ціна тендерної пропозиції.
Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у технічному завданні тендерної документації Замовника.
Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується відповідно до технічного завдання тендерної документації з урахуванням вимог щодо енергоефективності матеріалів, обладнання та робіт згідно із законодавством.
В ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
При визначені ціни пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається інші обов’язкові податки та збори згідно з чинним законодавством України.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Замовник має право на перевірку складових частин договірної ціни.»
Враховуючи вищевикладене Учасник повинен надати документи, які підтверджують розрахунок його тендерної пропозиції, для можливої перевірки Замовником усіх встановлених вимог щодо такого розрахунку.
Щодо:
«Учасник, тендерна пропозиція якого рішенням Замовника визначена переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний протягом п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» скановані копії заповнених та підписаних тендерних форм «Пропозиція» (Додаток № 4 до тендерної документації), договірну ціну у форматі, який наведений у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва»», повідомляємо наступне, що у разі зміни Учасником ціни тендерної пропозиції у ході участі в аукціоне та визнання Учасника переможцем, переможець повинен здійснити перерахунок свої ціни згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та надати оновлену договірну ціну та оновлену тендерну пропозицію згідно Додатку 4. Також додатково повідомляємо, що згідно умов Проекту договору, який долучено Замовником до закупівлі, Договірна ціна робіт визначається на основі Локального кошторису.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шкодін Олександр Юрійович 7 105 910,00
UAH з ПДВ
5 005 910,00
UAH з ПДВ
Документи
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" 6 035 818,85
UAH з ПДВ
5 997 753,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Осадчий Віталій Володимирович 6 710 948,46
UAH з ПДВ
6 710 948,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2020 12:06
Електронний підпис
31 жовтня 2020 12:04
паспорт та код Шкодін.pdf
31 жовтня 2020 12:04
Листи_ довідки.pdf
31 жовтня 2020 12:04
Кошторис.pdf
31 жовтня 2020 12:04
виписка ФОП.pdf

Публічні документи

01 листопада 2020 23:58
Електронний підпис
01 листопада 2020 23:57
jpg2pdf.pdf
01 листопада 2020 23:53
Перфор.pdf
01 листопада 2020 23:52
ОБЄКТНИЙ_2020_11_01_22_48_22_770.PDF
01 листопада 2020 23:52
ЗАРПЛАТА_2020_11_01_22_47_40_907.PDF
01 листопада 2020 23:45
ЗАГАЛЬНОВИРОБ_2020_11_01_22_43_34_728.PDF
01 листопада 2020 23:45
ДЕФЕКТ_АКТ_2020_11_01_22_44_41_886.PDF
01 листопада 2020 23:41
РОЗРАХУНКИ_2020_11_01_22_38_03_475.PDF
01 листопада 2020 23:41
ПОЯСНЮВАЛЬНА_2020_11_01_22_36_45_643.PDF
01 листопада 2020 23:41
ПРИБУТОК_2020_11_01_22_39_47_539.PDF
01 листопада 2020 23:41
АДМІНВИТРАТИ_2020_11_01_22_40_39_656.PDF
01 листопада 2020 23:40
Кутова шліфувальна машин.pdf
01 листопада 2020 23:40
Зварювальник для труб.pdf
01 листопада 2020 23:40
Дриль.pdf
01 листопада 2020 23:00
9.Статистика.pdf
01 листопада 2020 23:00
ВІДОМОСТІ_ПРО_УЧАСНИКА.PDF
01 листопада 2020 23:00
Лист-гарантія__Про_санкції_.PDF
01 листопада 2020 23:00
3.Опис до статуту.pdf
01 листопада 2020 23:00
4.Паспорт мій_код.pdf
01 листопада 2020 23:00
6.Витяг з ПДВ.pdf
01 листопада 2020 23:00
ЛОКАЛ_2020_11_01_21_47_53_215.PDF
01 листопада 2020 23:00
Свідоцтво про реєстрацію.pdf
01 листопада 2020 23:00
8.Ліцензія будів.роботи.pdf
01 листопада 2020 23:00
ДОГОВІРНА_2020_11_01_21_47_05_041.PDF
01 листопада 2020 23:00
Установчі документи_статут.pdf
01 листопада 2020 23:00
Банк гарантія.zip
01 листопада 2020 23:00
Тендерна__Пропозиція_.PDF
01 листопада 2020 23:00
1.Додаток_3_Проект_Договору.PDF

Публічні документи

13 листопада 2020 16:21
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:14
Довідка
13 листопада 2020 16:14
Документи переможця
30 жовтня 2020 18:12
Електронний підпис
30 жовтня 2020 18:06
Працівники.rar
30 жовтня 2020 18:06
Документи ФОП.rar
30 жовтня 2020 18:06
Банківська Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шкодін Олександр Юрійович

СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"

ФОП Осадчий Віталій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шкодін Олександр Юрійович
#2586501295
Відхилено 5 005 910,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 12:50
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"
#25845497
Відхилено 5 997 753,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 12:58
ФОП Осадчий Віталій Володимирович
#3186821158
Переможець 6 710 948,46
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 13:02

Документи

04 листопада 2020 12:50
Електронний підпис
04 листопада 2020 12:48
Протокол 36.pdf
02 листопада 2020 12:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 листопада 2020 12:30
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

04 листопада 2020 12:58
Електронний підпис
04 листопада 2020 12:55
Протокол 37.pdf
04 листопада 2020 12:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Осадчий Віталій Володимирович
#3186821158
6 710 948,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 11:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 19:35
Додаткова угода 6 дог 25-11.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 19:08
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 12:30
Додаткова угода 5 кап.ремонт.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 12:13
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 11:59
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 17:30
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 травня 2021 17:27
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 20:28
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
20 травня 2021 19:59
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 08:57
ДУ 1.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 19:09
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 19:42
Договір 25-11.pdf укладений
25 листопада 2020 19:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення у календарний графік виконання робіт і план фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 25-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція пунктів 9, 75, розділ ХХІІ та додатків до договору
Номер договору про закупівлю: 25-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення у розділ ХХІІ договору, розірвання додаткової угоди 2, і нова редакція п. 9 цього договору
Номер договору про закупівлю: 25-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 9 договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 25-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.9 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 25-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, п.9, строк виконання договору та додатки до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 25-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 976 506,04
UAH