Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт інфекційного відділення КП «Балтська багатопрофільна лікарня» Балтської міської ради Одеської області за адресою вул. Любомирська 344
Очікувана вартість
7 613 101,00 UAH
UA-2020-10-15-006752-c ● 488de9ab8deb4096b5d1c5104abef685
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 01998644 |
Місцезнаходження: | 66101, Україна , Одеська обл., м. Балта, вул. Ломоносова, 181 |
Контактна особа: |
Людмила Максимова +380956820001 balta_crb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2020 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 12:02 |
Очікувана вартість: | 7 613 101,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 065,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38065.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт інфекційного відділення КП «Балтська багатопрофільна лікарня» Балтської міської ради Одеської області за адресою вул. Любомирська 344
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66101, Україна, Одеська область, місто Балта, вул. Любомирська 344
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2020 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2020 16:57 |
ТД Інфекційне відділення ЗМІНИ.doc | |
19 жовтня 2020 16:57 |
Додаток зі ЗМІНАМИ.doc | |
15 жовтня 2020 14:08 |
Експертиза.pdf | |
15 жовтня 2020 14:08 |
робочий проект.pdf | |
15 жовтня 2020 14:08 |
Локальний кошторис.xls | |
15 жовтня 2020 14:08 |
Додаток №3 Технічне завдання.xls | |
15 жовтня 2020 14:08 |
Додаток 3 Проект Договору.doc |
19 жовтня 2020 17:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 жовтня 2020 16:57 |
ТД Інфекційне відділення ЗМІНИ.doc
|
|||
19 жовтня 2020 16:57 |
Додаток зі ЗМІНАМИ.doc
|
|||
15 жовтня 2020 14:08 |
Експертиза.pdf
|
|||
15 жовтня 2020 14:08 |
робочий проект.pdf
|
|||
15 жовтня 2020 14:08 |
Локальний кошторис.xls
|
|||
15 жовтня 2020 14:08 |
Додаток №3 Технічне завдання.xls
|
|||
15 жовтня 2020 14:08 |
Додаток 3 Проект Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідність затребуваних працівників класифікатору професій
Дата подання: 18 жовтня 2020 22:36
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 16:58
Згідно Класифікатору професій України( ДК 003:2010) просимо внести зміни до тендерної документації в частині наявності окремих прцівників ,а саме:
1.Сантехнік змінити на "слюсар-сантехнік"
2.Маляр-штукатур змінити на окремо "маляр" та "штукатур"
3.Тесля змінити на "тесляр"
4.Виконроб змінити на "виконавець робіт"
Відповідь: Добрий день. Згідно вашого запитання подані зміни з уточненням
Помилка в тендерній документації
Дата подання: 20 жовтня 2020 18:49
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 12:51
Просимо надати роз'яснення та виправити очевидні помилки в Тендерній документації. Так, п.1.2 ТД зазначено: Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації). З цього випливає, що жоден документ не потрібно завіряти власноручним підписом. При тому, що Відповідно до частини 5 статті 22 Закону передбачено "5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису." Тобто, формулювання у ТД подане неповністю через що спотворюється зміст цієї вимоги.
Також аналогічна помилка наявна в п.1.3, а саме тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) на кожен документ (матеріал чи інформацію) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.4. цієї ТД. З цього формулювання випливає що абсолютно КОЖЕН документ пропозиції має бути завірений ЕЦП. Хоча, Замовник не може вимагати цього, якщо документи подані із власноручним підписом Учасником. Тобто, в цьому пункті ТД мова йде про пропозицію в цілому, та накладений ЕЦП саме на пропозицію Учасника, а не на кожен документ. просимо виправити зазначені помилки та внести зміни у ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Повідомляємо Вам, що порядок подання тендерних пропозицій врегульовано ст. 25 Закону. Тендерна документація Замовника містить Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції разом з переліком необхідних документами для участі у процедурі відкритих торгів. Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За таких умов, Законом передбачений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, серед яких – невідповідність умовам тендерної документації.
Із цього випливає, що у випадку, якщо Замовник зазначить у тендерній документації необхідність накладення саме електронного цифрового підпису на документи пропозиції, то його відсутність буде розцінена як невідповідність умовам документації.
Такої ж позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення Колегії АМКУ № 199-р/пк-пз від 16.01.2017 за номером огол. № UA-2016-11-21-000777-a, рішення Колегії АМКУ № 6396/пк-пз від 14.09.2017 за номером огол. № UA-2017-07-28-000262-а).
Враховуючи вищевикладене, Замовник однією з вимог у тендерної документації зазначив: «тендерна пропозиція, у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) на кожен документ (матеріал чи інформацію) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.4. цієї ТД.», також додатково повідомляємо, що згідно вимог тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції складає довідки, листи, тощо які оформлюється Учасником згідно вимог п.1.2 Тендерної документації.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За таких умов, Законом передбачений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, серед яких – невідповідність умовам тендерної документації.
Із цього випливає, що у випадку, якщо Замовник зазначить у тендерній документації необхідність накладення саме електронного цифрового підпису на документи пропозиції, то його відсутність буде розцінена як невідповідність умовам документації.
Такої ж позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення Колегії АМКУ № 199-р/пк-пз від 16.01.2017 за номером огол. № UA-2016-11-21-000777-a, рішення Колегії АМКУ № 6396/пк-пз від 14.09.2017 за номером огол. № UA-2017-07-28-000262-а).
Враховуючи вищевикладене, Замовник однією з вимог у тендерної документації зазначив: «тендерна пропозиція, у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) на кожен документ (матеріал чи інформацію) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.4. цієї ТД.», також додатково повідомляємо, що згідно вимог тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції складає довідки, листи, тощо які оформлюється Учасником згідно вимог п.1.2 Тендерної документації.
Договірна ціна
Дата подання: 20 жовтня 2020 19:03
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 12:53
Чи правильно ми розуміємо, що на етапі подання пропозицій (до аукціону) Учасник не завантажає та не надає розрахунок договірної ціни? Відповідні розрахунки надаються лише переможцем торгів?
Відповідь: Тендерною документацією передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції: тендерна форма «Пропозиція» (Додаток 4), разом з тим розділом 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено:
«Ціна тендерної пропозиції.
Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у технічному завданні тендерної документації Замовника.
Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується відповідно до технічного завдання тендерної документації з урахуванням вимог щодо енергоефективності матеріалів, обладнання та робіт згідно із законодавством.
В ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
При визначені ціни пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається інші обов’язкові податки та збори згідно з чинним законодавством України.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Замовник має право на перевірку складових частин договірної ціни.»
Враховуючи вищевикладене Учасник повинен надати документи, які підтверджують розрахунок його тендерної пропозиції, для можливої перевірки Замовником усіх встановлених вимог щодо такого розрахунку.
Щодо:
«Учасник, тендерна пропозиція якого рішенням Замовника визначена переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний протягом п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» скановані копії заповнених та підписаних тендерних форм «Пропозиція» (Додаток № 4 до тендерної документації), договірну ціну у форматі, який наведений у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва»», повідомляємо наступне, що у разі зміни Учасником ціни тендерної пропозиції у ході участі в аукціоне та визнання Учасника переможцем, переможець повинен здійснити перерахунок свої ціни згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та надати оновлену договірну ціну та оновлену тендерну пропозицію згідно Додатку 4. Також додатково повідомляємо, що згідно умов Проекту договору, який долучено Замовником до закупівлі, Договірна ціна робіт визначається на основі Локального кошторису.
«Ціна тендерної пропозиції.
Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у технічному завданні тендерної документації Замовника.
Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується відповідно до технічного завдання тендерної документації з урахуванням вимог щодо енергоефективності матеріалів, обладнання та робіт згідно із законодавством.
В ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
При визначені ціни пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається інші обов’язкові податки та збори згідно з чинним законодавством України.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Замовник має право на перевірку складових частин договірної ціни.»
Враховуючи вищевикладене Учасник повинен надати документи, які підтверджують розрахунок його тендерної пропозиції, для можливої перевірки Замовником усіх встановлених вимог щодо такого розрахунку.
Щодо:
«Учасник, тендерна пропозиція якого рішенням Замовника визначена переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний протягом п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» скановані копії заповнених та підписаних тендерних форм «Пропозиція» (Додаток № 4 до тендерної документації), договірну ціну у форматі, який наведений у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва»», повідомляємо наступне, що у разі зміни Учасником ціни тендерної пропозиції у ході участі в аукціоне та визнання Учасника переможцем, переможець повинен здійснити перерахунок свої ціни згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та надати оновлену договірну ціну та оновлену тендерну пропозицію згідно Додатку 4. Також додатково повідомляємо, що згідно умов Проекту договору, який долучено Замовником до закупівлі, Договірна ціна робіт визначається на основі Локального кошторису.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Шкодін Олександр Юрійович |
7 105 910,00
UAH з ПДВ
|
5 005 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" |
6 035 818,85
UAH з ПДВ
|
5 997 753,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Осадчий Віталій Володимирович |
6 710 948,46
UAH з ПДВ
|
6 710 948,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шкодін Олександр Юрійович #2586501295 |
Відхилено |
5 005 910,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 12:50
|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" #25845497 |
Відхилено |
5 997 753,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 12:58
|
ФОП Осадчий Віталій Володимирович #3186821158 |
Переможець |
6 710 948,46
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 19:35
|
Додаткова угода 6 дог 25-11.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 19:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2021 12:30
|
Додаткова угода 5 кап.ремонт.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2021 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 11:59
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 17:30
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 17:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 20:28
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
20 травня 2021 19:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2020 08:57
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 19:09
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 19:42
|
Договір 25-11.pdf | укладений |
25 листопада 2020 19:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення у календарний графік виконання робіт і план фінансування виконаних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 25-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція пунктів 9, 75, розділ ХХІІ та додатків до договору |
Номер договору про закупівлю: | 25-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення у розділ ХХІІ договору, розірвання додаткової угоди 2, і нова редакція п. 9 цього договору |
Номер договору про закупівлю: | 25-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 9 договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 25-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.9 у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 25-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, п.9, строк виконання договору та додатки до договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 25-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |