Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування хворих на хворобу Гоше, 3 лоти
Drugs for the treatment of patients with Gaucher disease, 3 lots
Очікувана вартість
17 237 956,39 UAH
UA-2020-10-15-006216-a 3491b9f5b9294001a5b21dce544077ac
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 17 237 956,39 UAH з ПДВ
Publication date: 15 жовтня 2020 17:47
Enquiries until: 06 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 12 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 17 237 956 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 10 days from the date of receipt of the Customer's written request)

Тендерна документація

30 жовтня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 14:31
Внесення змін 1.pdf
30 жовтня 2020 14:30
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 1.pdf
15 жовтня 2020 17:48
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
30 жовтня 2020 14:30
ТД Гоше зміни 1.pdf
15 жовтня 2020 18:03
ТД Гоше.pdf
15 жовтня 2020 17:47
ТД акрогемалію.pdf
30 жовтня 2020 14:30
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
15 жовтня 2020 17:47
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
15 жовтня 2020 17:47
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
15 жовтня 2020 17:47
Додаток 4 (Проект договору).pdf
15 жовтня 2020 17:47
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
15 жовтня 2020 17:47
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-15-006216-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 27 жовтня 2020 11:18
внесення змін до тендерної документації
Доброго дня. Як потенційний учасник закупівлі UA-2020-10-15-006216-a (лот 3 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Іміглюцераза (Imiglucerase), 400 ОД, фл., амп., шпр. - 156 од.) повідомляємо, що виробник препарату «іміглюцераза» проінформував про наявність 133 флаконів лікарського засобу ЦЕРЕЗИМ® 400 ОД порошок для приготування концентрату для розчину для інфузій по 400 ОД, які можуть бути поставлені протягом 2020 р., додаткові 23 флакони даного лікарського засобу, відповідно до виробничого процесу, можуть бути виготовлені протягом 12 тижнів та не можуть бути поставлені у поточному році.
Щоб закупівля відбулася та лікувальний процес не переривався, просимо внести зміни до тендерної документації щодо кількості, а саме:
лот 3 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Іміглюцераза (Imiglucerase), 400 ОД, фл., амп., шпр. - 133 од.
лот 4 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Іміглюцераза (Imiglucerase), 400 ОД, фл., амп., шпр. - 23 од.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2020 11:13
Враховуючи Вашу вимогу, Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення внести зміни до вимог тендерної документації на закупівлю.

Документи подані скаржником

27 жовтня 2020 11:18
Letter Cz.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Таліглюцераза альфа (Taliglucerase alfa), 200 ОД, фл., амп., шпр. - 448 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 657 657,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 28 288,29 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 169700 UAH


Title: lot 1 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Taliglucerase alfa (Taliglucerase alfa), 200 UNITS, fl., amp., spr. - 448 units
Current status: Complete
Estimated total value: 5 657 657,60 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 288,29 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 01 грудня 2020 13:43
Auction planned date: 01 грудня 2020 13:43
Закінчення: 01 грудня 2020 14:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

448 од
лот 1 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Таліглюцераза альфа (Taliglucerase alfa), 200 ОД, фл., амп., шпр. - 448 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Taliglucerase alfa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 1 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Taliglucerase alfa (Taliglucerase alfa), 200 UNITS, fl., amp., spr. - 448 units (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 листопада 2020
UA-2020-10-15-006216-a3491b9f5b9294001a5b21dce544077ac
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БаДМ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

16 листопада 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БаДМ" #31816235

№ рішення у справі

60/25-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

16 листопада 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 грудня 2020 15:48
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:51
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:07
ЦП переможця.pdf
16 листопада 2020 15:52
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:52
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:44
Технічна частина.pdf
16 листопада 2020 15:44
Комерційна частина_p151-192.pdf
16 листопада 2020 15:44
Комерційна частина_p101-150.pdf
16 листопада 2020 15:44
Комерційна частина_p051-100.pdf
16 листопада 2020 15:44
Комерційна частина_p001-050.pdf
16 листопада 2020 15:44
ТЧ.zip
16 листопада 2020 15:44
garant_G1120-6236-GL_tender.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БаДМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 5 328 565,76
UAH з ПДВ
5 242 280,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 5 307 787,52
UAH з ПДВ
5 222 654,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 15:48
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:51
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:07
ЦП переможця.pdf
16 листопада 2020 15:52
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:52
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:44
Технічна частина.pdf
16 листопада 2020 15:44
Комерційна частина_p151-192.pdf
16 листопада 2020 15:44
Комерційна частина_p101-150.pdf
16 листопада 2020 15:44
Комерційна частина_p051-100.pdf
16 листопада 2020 15:44
Комерційна частина_p001-050.pdf
16 листопада 2020 15:44
ТЧ.zip
16 листопада 2020 15:44
garant_G1120-6236-GL_tender.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 5 222 654,08
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 17:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БаДМ" #31816235

№ рішення у справі

60/25-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
5 222 654,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 11:08
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:01
Додаткова угода 1 до Договору _267.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:55
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 15:21
Договір 267 укладений
17 грудня 2020 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 8 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов підпункту 8 пункту 1.3 Договору № 267 про закупівлю товарів за державні кошти від « 17 » грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 267
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 222 654,08
UAH (в тому числі ПДВ 341 668,96 UAH)