Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги кочегарів по обслуговуванню котлів для забезпечення теплом приміщень митних постів «Бачівськ» та «Дружба» Північної митниці Держмитслужби (ДК 021:2015-79620000-6 «Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим»)
Очікувана вартість
92 200,00 UAH
UA-2020-10-15-006078-a 028f6d8c67bc445ca62a407b90b7379a
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Давидова Ольга

380462652225 pn.mz@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВНІЧНА МИТНИЦЯ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 43332675
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги, 6
Контактна особа: Давидова Ольга
380462652225
pn.mz@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 92 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 461,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79620000-6: Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги кочегарів по обслуговуванню котлів для забезпечення теплом приміщень митних постів «Бачівськ» та «Дружба» Північної митниці Держмитслужби (ДК 021:2015-79620000-6 «Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79620000-6 — Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 17:26
Електронний цифровий підпис
15 жовтня 2020 17:23
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМАДЕЯ" 91 850,00
UAH з ПДВ
91 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 10:23
sign.p7s
22 жовтня 2020 10:22
уставні документи.rar
22 жовтня 2020 10:22
Додаток 3.pdf
22 жовтня 2020 10:22
Додаток 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМАДЕЯ"
#41748151
Переможець 91 850,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 17:40

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМАДЕЯ"
#41748151
91 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 листопада 2020 10:53
10.11.2020 №130.pdf укладений
13 листопада 2020 10:47
sign.p7s зміни до договору
13 листопада 2020 12:42
10.11.2020 № 131.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору у зв’язку зі зміною початку опалювального сезону (з 15.10.2020 на 15.11.2020)
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 131
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку