Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт шляхопроводу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С161623 Об'їзд смт. Любашівка, км 3+300, Одеська область
Очікувана вартість
38 741 340,00 UAH
UA-2020-10-15-005912-a 9e3d7629b6444cdc9c41c65fc61ffa26
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 13:10
Очікувана вартість: 38 741 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 190000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Забезпечення тендерної пропозиції: Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме:
Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою, з обов’язковим накладенням ЕЦП (далі – банківська гарантія).
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
В банківській гарантії обов’язково мають значитися:
- предмет закупівлі
- номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу;
- строк дії банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції: 190 000,00 грн.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання пропозицій.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Банківська гарантія повинна бути виданою банківською установою, що має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг»)
код ЄДРПОУ: 42641417
IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт шляхопроводу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С161623 Об'їзд смт. Любашівка, км 3+300, Одеська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт детально зазначено в проекті договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" 36 700 000,00
UAH з ПДВ
36 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" 38 741 000,00
UAH з ПДВ
38 741 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2020 14:38
Електронний підпис
01 листопада 2020 14:37
Протокол НР.7Z
01 листопада 2020 14:37
Наказ Фролова Ю.1.7Z
01 листопада 2020 14:37
Лист для клієнті1.7z
01 листопада 2020 14:37
Гарантія 10235-20.7z
01 листопада 2020 14:37
Витяг із Статуту.7z
01 листопада 2020 14:37
Виписка 10235-20.pdf
01 листопада 2020 14:37
Банківська ліцензі1.7z
01 листопада 2020 14:37
52 Проект Договору.pdf
01 листопада 2020 14:37
51 Гарантійний лист.pdf
01 листопада 2020 14:37
50 Строк дії пропозиції.pdf
01 листопада 2020 14:37
5 Договір оренди 420 з актом.pdf
01 листопада 2020 14:37
49 Інформаційна довідка.pdf
01 листопада 2020 14:37
48 Довідка щодо надання дц.pdf
01 листопада 2020 14:37
45 Опис.pdf
01 листопада 2020 14:37
44 Статут ТОВ Санторіс.pdf
01 листопада 2020 14:37
42 Антикорупційна програма.pdf
01 листопада 2020 14:37
41 Уповноважена особа.pdf
01 листопада 2020 14:37
40 Рішення учасника.pdf
01 листопада 2020 14:37
36 Технічне завдання.pdf
01 листопада 2020 14:37
35 Протокол на правочин.pdf
01 листопада 2020 14:37
34 Довідка захист довкілля.pdf
01 листопада 2020 14:37
31 Щодо субпідрядника.pdf
01 листопада 2020 14:37
30 Будівельна ліцензія.pdf
01 листопада 2020 14:37
29 Витяг ПДВ.pdf
01 листопада 2020 14:37
28 Довідка про підприємство.pdf
01 листопада 2020 14:37
27 Довідка статті 17.pdf
01 листопада 2020 14:37
25 Акти до Договору 127072020.pdf
01 листопада 2020 14:37
23 Аналогічний досвід.pdf
01 листопада 2020 14:37
20 Документи ІТР.pdf
01 листопада 2020 14:37
2 Довідка МТБ.docx
01 листопада 2020 14:37
19 Довідка працівники.docx
01 листопада 2020 14:37
17 Свідоцтво ISO Лабораторія.pdf
01 листопада 2020 14:37
16 Договір з лабораторією.pdf
01 листопада 2020 14:37
15 Транспортна схема.pdf
01 листопада 2020 14:37
14 Листи підтвердження.pdf
01 листопада 2020 14:37
13 Договір послуг 051020.pdf
01 листопада 2020 14:37
1 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 11:30
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:30
Щодо санкцій.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Технічне завдання.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Субпідрядник.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Статут.pdf
30 жовтня 2020 11:30
СТАТТЯ 17.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Рішення Учасника.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Працівники.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Право підпису.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Опис Статут.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Одержання дозволів.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Наказ на призначення.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Наказ на антикор прогр.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Згода на обробку даних.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Згода з договором.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Захист довкілля.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Гарантійний лист.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Виписка.pdf
30 жовтня 2020 11:30
Будівельна ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС"
#42381229
Очікує рішення 36 700 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 13:31

Документи

03 листопада 2020 13:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 11:44
Кінець періоду оскарження: 21 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 21 листопада 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Під час оголошення процедури закупівлі не було додано частину вимог у розділі І «Кваліфікаційні критерії» ДОДАТОК 3. Оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій був до 02.10.2020р., можливість внести зміни до вимог Тендерної документації відсутня У зв’язку з цим та відповідно до п.2, част.1, ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» необхідно відмінити вказану процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
10 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:43
ПР 4 відміна.pdf