Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із впровадження програмного забезпечення ІС ПРО
Очікувана вартість
25 200,00 UAH
UA-2020-10-15-005719-a ● 0ac50e2104714c02aa66490c0b919c04
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397258 |
Місцезнаходження: | 02100, Україна , Київська обл., Київ, вул. Будівельників, 34/1 |
Контактна особа: |
Хавалкіна Яна Анатоліївна 380442960728,380442929233 kultura_drda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2020 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 25 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 126,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із впровадження програмного забезпечення ІС ПРО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02100, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Будівельників, 34/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 72263000-6 — Послуги зі впровадження програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2020 16:43 |
Проект Договору ИС ПРО матеріали.doc |
15 жовтня 2020 16:40 |
Тендерна документація ИС ПРО_матеріали 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-15-005719-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАШИН ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2717412417
Дата подання: 21 жовтня 2020 08:59
Щодо порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»
Оприлюднене Замовником Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить у собі посилання на цілком конкретний програмний продукт (без альтернативи), а саме: «програмний комплекс IS-pro».
Відповідно до п. 4 ст. 23. ЗУ «Про публічні закупівлі»: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, тендерна документація Замовника напряму протирічить ст. 23. ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки у ній відсутнє обґрунтування посилання на програмне забезпечення «програмний комплекс IS-pro», а також відсутній вираз "або еквівалент", тому право на участь у закупівлі умисно обмежено Замовником, що є порушенням основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, звертаємо увагу Замовника на те, що відповідно до п.9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагає, щоб учасники надали:
- Документ, що підтверджує статус дистриб’ютора з поставки/розповсюдження та обслуговування програмного комплексу «IS-pro».
- Ліцензія на використання та поставку/розповсюдження програмного комплексу «IS-pro».
- Сертифікат спеціаліста з впровадження програмного комплексу «IS-pro».
Тобто, Замовник, згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропонує нам та іншим потенційним учасникам публічних закупівель звернутись до прямого конкурента ТОВ «Інтелект-Сервіс» (приватної компанії) для того, щоб останній видав нам документ, який свідчить про статус дистриб’ютора, ліцензії, сертифікати спеціаліста.
Нам важко уявити, чим саме керувалась комісія тендерного комітету Замовника, коли затверджувала Оголошення, однак точно не Законом України «Про публічні закупівлі».
Більш дискримінаційної вимоги годі і придумати, оскільки доля учасника публічних закупівель залежить від його прямого конкурента!
Таким чином, ми стверджуємо, що Оголошення Замовника є абсолютно дискримінаційне та протирічить Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки приватна компанія ТОВ «Інтелект-Сервіс» буде вирішувати, кому можна приймати участь у торгах, а кому ні.
Вимагаємо відмінити дану державну закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 4 ст. 23. ЗУ «Про публічні закупівлі»: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, тендерна документація Замовника напряму протирічить ст. 23. ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки у ній відсутнє обґрунтування посилання на програмне забезпечення «програмний комплекс IS-pro», а також відсутній вираз "або еквівалент", тому право на участь у закупівлі умисно обмежено Замовником, що є порушенням основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, звертаємо увагу Замовника на те, що відповідно до п.9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагає, щоб учасники надали:
- Документ, що підтверджує статус дистриб’ютора з поставки/розповсюдження та обслуговування програмного комплексу «IS-pro».
- Ліцензія на використання та поставку/розповсюдження програмного комплексу «IS-pro».
- Сертифікат спеціаліста з впровадження програмного комплексу «IS-pro».
Тобто, Замовник, згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропонує нам та іншим потенційним учасникам публічних закупівель звернутись до прямого конкурента ТОВ «Інтелект-Сервіс» (приватної компанії) для того, щоб останній видав нам документ, який свідчить про статус дистриб’ютора, ліцензії, сертифікати спеціаліста.
Нам важко уявити, чим саме керувалась комісія тендерного комітету Замовника, коли затверджувала Оголошення, однак точно не Законом України «Про публічні закупівлі».
Більш дискримінаційної вимоги годі і придумати, оскільки доля учасника публічних закупівель залежить від його прямого конкурента!
Таким чином, ми стверджуємо, що Оголошення Замовника є абсолютно дискримінаційне та протирічить Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки приватна компанія ТОВ «Інтелект-Сервіс» буде вирішувати, кому можна приймати участь у торгах, а кому ні.
Вимагаємо відмінити дану державну закупівлю.
Скасована
Дата: 21 жовтня 2020 09:15
Причина: Ошибся
Номер вимоги: UA-2020-10-15-005719-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАШИН ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2717412417
Дата подання: 21 жовтня 2020 09:00
Щодо порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»
Оприлюднене Замовником Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить у собі посилання на цілком конкретний програмний продукт (без альтернативи), а саме: «Послуги із впровадження програмного забезпечення ІС ПРО».
Відповідно до п. 4 ст. 23. ЗУ «Про публічні закупівлі»: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника напряму протирічить ст. 23. ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки у ній відсутнє обґрунтування впровадження саме програмного забезпечення ІС ПРО, а також відсутній вираз "або еквівалент", тому право на участь у закупівлі умисно обмежено Замовником, що є порушенням основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо відмінити дану державну закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 4 ст. 23. ЗУ «Про публічні закупівлі»: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника напряму протирічить ст. 23. ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки у ній відсутнє обґрунтування впровадження саме програмного забезпечення ІС ПРО, а також відсутній вираз "або еквівалент", тому право на участь у закупівлі умисно обмежено Замовником, що є порушенням основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо відмінити дану державну закупівлю.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2020 16:41
У зв'язку з тим, що відділом культури вже придбана ліцензія на програмний комплекс ІС ПРО а саме: заробітна плата та облік батьківської плати , дана закупівля передбачає лише впровадження додаткових функцій даного програмного комплексу.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГОРБАТЬКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ #3266912098 |
Переможець |
25 200,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2020 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 185_ИС ПРО.pdf | укладений |
03 листопада 2020 11:03
|