Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2020-10-15-005668-a ● 89d5e0d62a614d298057f7e753c7b424
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2020 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення.
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації).
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 430 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 15.12.2020 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 02.11.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток № __) Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 25 числа (при необхідності до 13 числа – за першу половину місяця) кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 4 300,00 грн. (1%).
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення.
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації).
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 430 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 15.12.2020 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 02.11.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток № __) Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 25 числа (при необхідності до 13 числа – за першу половину місяця) кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 4 300,00 грн. (1%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2020 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2020 16:38 |
Додаток 5.docx | |
15 жовтня 2020 16:38 |
Оголошення.docx | |
15 жовтня 2020 16:38 |
Додаток 6.docx | |
15 жовтня 2020 16:38 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
15 жовтня 2020 16:36 |
Додаток 3.docx | |
15 жовтня 2020 16:35 |
Додаток 2.docx | |
15 жовтня 2020 16:35 |
Додаток 1.doc | |
15 жовтня 2020 16:35 |
Тендерна документація.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БВК "МОСБУД" |
399 900,00
UAH з ПДВ
|
399 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
429 815,54
UAH з ПДВ
|
429 815,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ГОЛЬФСТРІМ" |
429 988,15
UAH з ПДВ
|
429 988,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БВК "МОСБУД" #34452127 |
Відхилено |
399 900,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 16:04
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03352461 |
Переможець |
429 815,54
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 11:47
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 04 листопада 2020 11:47
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03352461 |
429 815,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 14:10
|
Звіт про виконання Договору №831-б.docx | укладений |
21 грудня 2020 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 15:41
|
Додаток №2.pdf | укладений |
16 листопада 2020 15:41
|
Додаток №1.pdf | укладений |
16 листопада 2020 15:41
|
Договір №831-б.pdf | укладений |
16 листопада 2020 15:40
|