Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт гуртожитку № 1 по вул. Університетська (Ульянових), 35, м. Бердянськ (коригування проектно-кошторисної документації) (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
28 354 261,20 UAH
UA-2020-10-15-005096-a 15c19b9aed0343fc88b494eae019b23f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярошенко Марія Сергіївна

380956214596 mariayaroshenko2602@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БЕРДЯНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 02125220
Вебсайт: http://bdpu.org/
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, ВУЛИЦЯ ШМІДТА, будинок 4
Контактна особа: Ярошенко Марія Сергіївна
380956214596
mariayaroshenko2602@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 15:16
Очікувана вартість: 28 354 261,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 141 771,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 141770 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в рамках реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р., з урахуванням вимог Постанови КМУ від 08 травня 2019 р. № 378 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою «Реалізація Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським Інвестиційним Банком.
Дана закупівля підпадає під дію ст. 6 Закону України "Про публічні закупівлі" (922-VIII) в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX. Стаття 6. Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель.
Предмет закупівлі визначено згідно із урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт гуртожитку № 1 по вул. Університетська (Ульянових), 35, м. Бердянськ (коригування проектно-кошторисної документації) (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, вул. Університетська (Ульянових), 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Виконання робіт: оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 15:49
Додаток 9.docx
15 жовтня 2020 15:49
Додаток 8.docx
15 жовтня 2020 15:49
Додаток 7.docx
15 жовтня 2020 15:49
Додаток 6.docx
15 жовтня 2020 15:49
Додаток 5.docx
15 жовтня 2020 15:49
Додаток 4.docx
15 жовтня 2020 15:49
Додаток 3.docx
15 жовтня 2020 15:49
Додаток 2.docx
15 жовтня 2020 15:49
Додаток 1.docx
15 жовтня 2020 15:49
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-15-005096-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:32087902
Дата подання: 09 листопада 2020 15:25
Вимога
Вимога про надання роз’яснень та щодо усунення порушень законодавства с питань публічних закупівель з боку замовника відкритих торгів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2020 16:24
Відповідь від 12.11.2020р. на вимогу ТОВ "БУДРЕСУРС" від 09.11.2020р.

Документи подані скаржником

09 листопада 2020 15:25
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" 27 786 927,11
UAH з ПДВ
27 503 384,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС" 28 253 908,80
UAH з ПДВ
27 558 530,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕСУРС" 28 267 211,70
UAH з ПДВ
28 125 440,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 12:03
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:02
56. цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 12:02
53. лист гарантія ціна.pdf
30 жовтня 2020 12:02
50. кошторисна частина.imd
30 жовтня 2020 12:02
49. відомості з ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2020 12:02
48. ст. 17 - 11.pdf
30 жовтня 2020 12:02
47. ст. 17 - 10.pdf
30 жовтня 2020 12:02
46. ст. 17 - 9.pdf
30 жовтня 2020 12:02
45. ст. 17 - 8.pdf
30 жовтня 2020 12:02
44. ст. 17 - 7.pdf
30 жовтня 2020 12:02
43. ст. 17 - 6.pdf
30 жовтня 2020 12:02
42. ст. 17 - 5.pdf
30 жовтня 2020 12:02
41. ст. 17 - 4.pdf
30 жовтня 2020 12:02
40. ст. 17 - 3.pdf
30 жовтня 2020 12:02
38. ст. 17 - 2.pdf
30 жовтня 2020 12:02
37. ст. 17 - 1.pdf
30 жовтня 2020 12:02
35. фінансова звітність.pdf
30 жовтня 2020 12:02
25. штатний розпис.pdf
30 жовтня 2020 12:02
24. звіт 1-ДФ.pdf
30 жовтня 2020 12:02
22. довідка працівники.pdf
30 жовтня 2020 12:02
20. довідка МТБ.pdf
30 жовтня 2020 12:02
14. ліцензія, дозволи.pdf
30 жовтня 2020 12:02
8. пояснення податки.pdf
30 жовтня 2020 12:02
5. статут.pdf
30 жовтня 2020 12:02
3. паспорт директора.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 19:05
Електронний підпис
30 жовтня 2020 19:03
34. Кошторис-1-70.pdf.p7s
30 жовтня 2020 19:03
34. Кошторис-71-139.pdf.p7s
30 жовтня 2020 19:03
34. Кошторис-1-70.pdf
30 жовтня 2020 19:03
34. Кошторис-71-139.pdf
30 жовтня 2020 18:54
34. Кошторис (ИВР).pdf
30 жовтня 2020 18:54
34. Кошторис (ИВР).pdf.p7s
30 жовтня 2020 18:54
34. Кошторис-1-70.pdf.zip
30 жовтня 2020 18:54
34. Кошторис-71-139.pdf.zip
30 жовтня 2020 18:54
41. Проект дог-ру.pdf
30 жовтня 2020 18:54
39.Уповнов.особа.pdf
30 жовтня 2020 18:54
35. Календарний графік.pdf
30 жовтня 2020 18:54
21.Копії балансу.pdf
30 жовтня 2020 18:54
16. МТБ.pdf
30 жовтня 2020 18:54
13.Ліцензія Фаір Груп.pdf
30 жовтня 2020 18:54
12.1Брусякина сертиф.pdf
30 жовтня 2020 18:54
11.2 Пакт.pdf
30 жовтня 2020 18:54
11.1 Пакт.pdf
30 жовтня 2020 18:54
6. Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 18:54
5.Витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2020 18:54
4.Статут.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2020 13:24
Електронний підпис
31 жовтня 2020 13:24
Кошторисни розрахунки.rar
31 жовтня 2020 12:42
Установ.докум.pdf
31 жовтня 2020 12:42
Тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2020 12:42
Субпідрядник.pdf
31 жовтня 2020 12:42
Ліцензії,дозволи,ісо.pdf
31 жовтня 2020 12:42
Кошторис.imd
31 жовтня 2020 12:42
Додаток 8 , 9.pdf
31 жовтня 2020 12:42
Додаток 3 техн.завд..pdf
31 жовтня 2020 12:42
Довідки та листи.pdf
31 жовтня 2020 12:42
довідка Працівники.pdf
31 жовтня 2020 12:42
Довідка МТБ.pdf
31 жовтня 2020 12:42
Гарантія 3310-20.zip
31 жовтня 2020 12:42
Відповідність ст.17.pdf
31 жовтня 2020 12:42
11. 4517 3.rar
31 жовтня 2020 12:42
10. 4517 2.rar
31 жовтня 2020 12:42
9. 4517 1.rar
31 жовтня 2020 12:42
8.Файли.rar
31 жовтня 2020 12:42
7.Книга 2.3.rar
31 жовтня 2020 12:42
6.Книга 2.2.rar
31 жовтня 2020 12:42
5.Книга 2.1.rar
31 жовтня 2020 12:42
4. Фото кошт.розр..rar
31 жовтня 2020 12:42
1.Фото.JPG
31 жовтня 2020 12:42
3.фото.JPG
31 жовтня 2020 12:42
2.фото.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ"

ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС"

ТОВ "БУДРЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ"
#35270468
Відхилено 27 503 384,49
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 16:57
ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС"
#32887470
Відхилено 27 558 530,33
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 16:59
ТОВ "БУДРЕСУРС"
#32087902
Відхилено 28 125 440,39
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 17:01

Документи

06 листопада 2020 16:56
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:56
Протокол №67.pdf
02 листопада 2020 15:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 листопада 2020 16:59
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:59
Протокол №68.pdf
06 листопада 2020 16:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 листопада 2020 17:01
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:01
Протокол №69.pdf
06 листопада 2020 17:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2020 17:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі