Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з вивезення опалого листя та гілля – 39 куб.м.
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-10-15-004722-c 69707702220c4b848175f5710bf5e5cd
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Прокопенко

+380976572336 voenliceu20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Криворізький ліцей-інтернат з ПВФП "ДОР"
Код ЄДРПОУ: 25004393
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 81
Контактна особа: Ілона Прокопенко
+380976572336
voenliceu20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з вивезення опалого листя та гілля – 39 куб.м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Ярослава Мудрого, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ після пред'явлення ВИКОНАВЦЕМ рахунку на підставі акту наданих послуг на умовах відстрочки платежу на строк до 20 (двадцяти) банківських днів відносно дати рахунку за умови отримання бюджетного фінансування. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 12:18
Інформація по вивезенню опалого листя 2020р..docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій