Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015 50210000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги (послуги з дообладнання двох вертольотів типу Ми-8МТ(МТВ) екранно-вихлопними пристроями «АДРОС» АШ-01В)
Очікувана вартість
974 074,54 UAH
UA-2020-10-15-004489-c 9eb46650910842d881fa5b9f7df0b0bc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Кривошия

+380682279454 avianesterukserhiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А2595 МО України
Код ЄДРПОУ: 07567158
Місцезнаходження: 80600, Україна , Львівська обл., Бродівський р-н, м. Броди, вул. Храпая, 1
Контактна особа: Анатолій Кривошия
+380682279454
avianesterukserhiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до Довідки Запорізької ТПП №05.6.1/180 від 29.04.2020 року встановлено, що за результатами інформаційного моніторингу та з урахуванням досвіду виконання послуг з дообладнання вертольотів типу Ми-8МТ (МТВ) екранно-вихлопними пристроями «АДРОС» АШ-01В закупівля послуг у 2020 році з дообладнання вертольотів типу Ми-8МТ (МТВ) екранно-вихлопними пристроями «АДРОС» АШ-01В у ТОВ НВФ «МС АВІА-ГРЕЙД» підпадає під дію переговорної процедури закупівлі у зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 26 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50210000-0: Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
ДК 021: 2015 50210000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги (послуги з дообладнання двох вертольотів типу Ми-8МТ(МТВ) екранно-вихлопними пристроями «АДРОС» АШ-01В)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80603, Україна, Львівська область, Броди, вулиця Г. Храпая, 4г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 50210000-0 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

15 жовтня 2020 12:05
Електронний підпис
15 жовтня 2020 12:04
IMG_0003.jpg
15 жовтня 2020 12:04
IMG_0002.jpg
15 жовтня 2020 12:04
IMG_0001.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МС АВІА-ГРЕЙД"
#37359102
Переможець 974 074,54
UAH
15 жовтня 2020 12:08

Документи

15 жовтня 2020 12:08
Електронний підпис
15 жовтня 2020 12:07
IMG_0001.jpg
15 жовтня 2020 12:07
IMG_0003.jpg
15 жовтня 2020 12:07
IMG_0002.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 12:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МС АВІА-ГРЕЙД"
#37359102
974 074,54
UAH
Документи

Документи

15 жовтня 2020 12:08
Електронний підпис
15 жовтня 2020 12:07
IMG_0001.jpg
15 жовтня 2020 12:07
IMG_0003.jpg
15 жовтня 2020 12:07
IMG_0002.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 15:14
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 15:11
Договір по ЭВУ.pdf укладений
16 листопада 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:33
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:49
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:48
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 11:37
Додаткова угода №1 від 30.11.20.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно листа №4182/1 від 18.11.2020 року, та відповідно до умов п.11.2 Договору №148 від 16.11.2020 року, внести зміни у Специфікації послуг №1-2, а саме: збільшити термін виконання умов Договору до 15.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до висновку 621 ГВП МО України від 17.12.2020р. №529/2240 внести зміни до п.3.1. Договору від 16.11.2020р. № 148 (далі - Договір) та викласти його у наступній редакції: “3.1. Сума цього Договору становить 704 118 (сімсот чотири тисячі сто вісімнадцять) гривні, 52 коп., без ПДВ (ПДВ - 0%), яка включає відшкодування всіх витрат Виконавця та плату за надані Послуги.
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 947 074,54
UAH