Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей, системи передавання тривожних оповіщень на об’єктах: гуртожиток Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності, 47 В та навчальний корпус Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Першотравнева, 53
Очікувана вартість
850 111,00 UAH
UA-2020-10-15-004403-c f46ca72dee0d4206a978c7c45f5b91b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Ожеван

+380980815029 bdkpbkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ, БУДІВНИЦТВА ТА КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Код ЄДРПОУ: 00728546
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Першотравнева, буд. 53
Контактна особа: Ольга Ожеван
+380980815029
bdkpbkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 23:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 13:03
Очікувана вартість: 850 111,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 503,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей, системи передавання тривожних оповіщень на об’єктах: гуртожиток Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності, 47 В та навчальний корпус Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Першотравнева, 53
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород - Дністровський , вул. Першотравнева, 53, вул. Незалежності, 47 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 12:00
Оголошення монтаж.doc
15 жовтня 2020 12:00
Специфікація.pdf
15 жовтня 2020 12:00
Тендерна документація.doc
15 жовтня 2020 12:00
Проект договору.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-15-004403-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 17 листопада 2020 15:55
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2020 21:17
рішення від 20.11.2020 №21596 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 21:17
рішення від 17.12.2020 №23056.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2020 22:05

Документи подані скаржником

17 листопада 2020 14:57
скарга.pdf

Документи подані замовником

23 листопада 2020 15:56
Відповідь.pdf
23 листопада 2020 15:56
Сертифікат ІСО еко 14001 2015.pdf
23 листопада 2020 15:56
Сертифікат ІСО 9001.pdf
23 листопада 2020 15:56
Копія-на висоті всі.pdf
23 листопада 2020 15:56
Пояснення щодо скарги.doc
23 листопада 2020 15:56
Оголошення монтаж.doc
23 листопада 2020 15:56
кошторис (1).pdf
23 листопада 2020 15:56
Пояснення щодо скарги.pdf
23 листопада 2020 15:56
Проект договору.doc
23 листопада 2020 15:57
Звiт_про_аудит 1401.pdf
23 листопада 2020 15:57
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 838 082,18
UAH з ПДВ
838 082,18
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Подоляк М.С. 840 429,00
UAH з ПДВ
840 429,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 11:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:38
Відповідь.pdf
30 жовтня 2020 15:59
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:58
субпідряд.pdf
30 жовтня 2020 15:58
стаття 17.pdf
30 жовтня 2020 15:58
Специфікація.pdf
30 жовтня 2020 15:58
Сертифікат ІСО 9001.pdf
30 жовтня 2020 15:58
пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 15:58
проект.pdf
30 жовтня 2020 15:58
про ліцензію.pdf
30 жовтня 2020 15:58
Огляд.pdf
30 жовтня 2020 15:58
Навчання ВЕЛЛЕЗ.pdf
30 жовтня 2020 15:58
Медичні книжки.pdf
30 жовтня 2020 15:58
Листи згоди.pdf
30 жовтня 2020 15:58
кошторис.pdf
30 жовтня 2020 15:58
Копія-Статут.pdf
30 жовтня 2020 15:58
Копія-на висоті всі.pdf
30 жовтня 2020 15:58
Копія-Ліцензії ПС.pdf
30 жовтня 2020 15:58
інші документи.pdf
30 жовтня 2020 15:58
Звiт_про_аудит 1401.pdf
30 жовтня 2020 15:58
договір технологій.pdf
30 жовтня 2020 15:58
довкілля.pdf
30 жовтня 2020 15:58
Відгук від 09.09.2020.pdf
30 жовтня 2020 15:58
АВК Лицензия.pdf
30 жовтня 2020 15:58
103.imd

Публічні документи

27 листопада 2020 14:31
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:11
Довідка п.12 ч.1 ст. 17.pdf
24 листопада 2020 10:02
Довідка ч.2 ст.17.pdf
24 листопада 2020 10:02
Довідка ч.2 ст.17.pdf
24 листопада 2020 10:02
Довідка МВС
24 листопада 2020 10:02
Довідка НАЗК
24 листопада 2020 10:02
Довідка банкрутство
13 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:09
Протоколи 2.pdf
13 листопада 2020 17:09
Посвідчення.pdf
13 листопада 2020 17:09
Довідка щодо субпідрядника
30 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:27
Паспорт Подоляк М.С..pdf
30 жовтня 2020 16:27
лист відгук.pdf
30 жовтня 2020 16:27
Охорона праці Лащ Б.М..pdf
30 жовтня 2020 16:27
Навчання ВЕЛЛЕЗ.pdf
30 жовтня 2020 16:27
Витяг_з_EДР.pdf
30 жовтня 2020 16:27
Довідки ст. 17.pdf
30 жовтня 2020 16:27
Ліцензія АВК.pdf
30 жовтня 2020 16:27
Довідки ст. 16.pdf
30 жовтня 2020 16:27
Тех завдання.pdf
30 жовтня 2020 16:27
Медичні книги 2020.pdf
30 жовтня 2020 16:27
Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 16:27
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 16:27
Сертифікати та Звіт ISO .pdf
30 жовтня 2020 16:27
Кошторис.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ФОП Подоляк М.С.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Рішення скасоване 838 082,18
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 13:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 16:01
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 838 082,18
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 14:38
ФОП Подоляк М.С.
#3223704959
Переможець 840 429,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 10:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 13:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Охорона-004" в процедурі відкритих торгів UA-2020-10-15-004403-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: - в складі пропозиції ПП "Охорона-004" надано керівництво по експлуатації, сертифікат та свідоцтво на МЕГАОММЕТР ЭС0210-Г, та керівництво по експлуатації, сертифікат та свідоцтво на ОММЕТР ЭС0212, але в складі пропозиції відсутня декларація відповідності або паспорт на МЕГАОММЕТР ЭС0210-Г та ОММЕТР ЭС0212; - в складі пропозиції ПП "Охорона-004" надано Протокол №15-2020, що підтверджує проходження навчання працівниками підприємства ПП "Охорона-004" навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», та надано Витяг з протоколу №80-22-20, який підтверджує проходження навчання працівниками підприємства ПП "Охорона-004" навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та Загальний курс з охорони праці, але в складі пропозиції відсутнє підтвердження проходження навчання працівниками ПП «Охорона-004» відповідно до вимог НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН)»; - в складі пропозиції ПП "Охорона-004" надано сертифікат та звіт про аудит, що підтверджує що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України; сертифікат та звіт про аудит, що підтверджує що система управління якістю учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України; сертифікат, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України, але в складі пропозиції відсутній звіт про аудит, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 1.2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено: "1.2. Учасник повинен забезпечити обов’язкову наявність: омметра, мегомметра, імітатора тепла та диму (надати в складі пропозиції копії паспортів або декларації про відповідність)"; - відповідно до пункту 2.3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надати: "2.3. Копії протоколів (або копії виписок з протоколів): перевірка знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; знань та умінь з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», перевірки знань відповідно до вимог НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН)» щодо працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2.1 даного Додатку"; - відповідно до пункту 1.8 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено надати : "1.8. Сертифікат та звіт про аудит, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України.". 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -надати копію паспорта або декларацію відповідності на МЕГАОММЕТР ЭС0210-Г та ОММЕТР ЭС0212; - надати копії протоколів (або копії виписок з протоколів) щодо перевірки знань відповідно до вимог НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН)» щодо працівників ПП «Охорона-004», зазначених у довідці про наявність працівників №20 від 29.10.2020 року; - надати звіт про аудит, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.

Документи

10 листопада 2020 14:38
Електронний підпис
10 листопада 2020 13:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Подоляк Михайло Степанович в процедурі відкритих торгів UA-2020-10-15-004403-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: - в складі пропозиції учасник ФОП Подоляк Михайло Степанович надав не завірені копії паспорту та РНОКПП; - в складі пропозиції учасник ФОП Подоляк Михайло Степанович надав інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для надання послуг Білгород-Дністровському морському рибопромисловому коледжу; - в складі пропозиції учасник ФОП Подоляк Михайло Степанович надав виписки з протоколів №29.10/19-1 та №29.10/19-2. Згідно даних протоколів, дата наступної перевірки знань 29.10.2020 р.; - в складі пропозиції учасник ФОП Подоляк Михайло Степанович надав копії посвідчень про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000 В для двох електромонтерів, налагоджувальника КВПіА та напругою до та понад 1000 В для керівника робіт. Згідно даних посвідчень, дата наступної перевірки знань 29.10.2020 р. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено: "1.4. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.. Повноваження фізичних осіб-підприємців підтверджуються завіреною копією паспорту (заповнені сторінки)/ ID-картки та РНОКПП."; - відповідно до підпункту 7.1 пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації передбачено надати: "7.1. Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства. Або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)."; - відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надати : "2.2. Копії протоколів (або копії виписок з протоколів): перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), правил улаштування електроустановок (ПУЕ), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ), щодо працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2.1 даного Додатку"; - відповідно до підпункту 2.8 пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надати : "2.8. Копії посвідченнь про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000 В (не нижче 3-ї групи електробезпеки для електромонтера та налагоджувальника КВПіА та не нижче 4-ї групи електробезпеки для керівника робіт)". 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати завірені копії паспорту (заповнені сторінки) та РНОКПП, а також рішення про невикористання печатки в господарській діяльності; - надати інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); - надати копії протоколів (або копії виписок з протоколів): перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), правил улаштування електроустановок (ПУЕ), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ), щодо працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2.1 даного Додатку, котрі дійсні на даний час; - надати копії посвідченнь про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000 В (не нижче 3-ї групи електробезпеки для електромонтера та налагоджувальника КВПіА та не нижче 4-ї групи електробезпеки для керівника робіт), котрі дійсні на даний час. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Подоляк М.С. #3223704959

№ рішення у справі

60/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Подоляк М.С.
#3223704959
840 429,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:36
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 08:49
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 08:44
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:00
Договір ФОП Подоляк М С.pdf укладений
28 грудня 2020 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились пункт 5.1 та пункт 10.1 Договору №36 від 28 грудня 2020 року викласти у новій редакції: "5.1. Термін надання послуг: з дати укладання договору до 31.03.2021 року". "10.1 Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати - до повного виконання зобов'язань".
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 840 429,00
UAH