Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція лісопарку «Білогорща» III черга» ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
24 850 000,00 UAH
UA-2020-10-15-003593-c cac9b74be69949589db47161b62c0939
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сладкова Олександра Андріївна

+380322975755 eko.lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43326991
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 1
Контактна особа: Сладкова Олександра Андріївна
+380322975755
eko.lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 13:34
Очікувана вартість: 24 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 124 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(перехідний об'єкт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція лісопарку «Білогорща» III черга» ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, Територія лісопарку "Білогорща"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно умов договору про закупівлю Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 11:29
Тендерна документація_роботи.docx
15 жовтня 2020 11:29
Додаток _4_Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-15-003593-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД", Код ЄДРПОУ:40452418
Дата подання: 23 листопада 2020 10:56
Скарга щодо прийнятого замовником рішення
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" є учасником процедури відкритих торгів (UA-2020-10-15-003593-c) на закупівлю робіт «Реконструкція лісопарку «Білогорща» III черга» ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що оголошені Управлінням екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради.
Відповідно до умов оголошення про проведення торгів, 31.10.2020р. закінчився строк подання тендерних пропозицій учасниками, а 02.11.2020р. відбувся аукціон. Згідно з протоколом розкриття, участь у даній закупівлі взяло 4 учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ", ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс.
13.11.2020р. замовник визначив переможцем даної процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ". Проте після ознайомлення з пропозицією ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" нами виявлено у ній невідповідності вимогам тендерної документації, які мали б стати підставою для відхилення пропозиції цього учасника.
Так, Додатком 1 до тендерної документації на вказану закупівлю замовником вимагається надання копії ліцензії (з переліком видів робіт), у якій зазначено клас наслідків об’єктів будівництва не нижче СС-2 та/або будівництва об’єктів IV категорії складності для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (Додатку №3 до тендерної документації), а саме: виконання будівельних робіт по об’єкту "Реконструкція лісопарку "Білогорща" (ІІІ черга)" ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи, які включають в себе влаштування пішохідних доріжок, велодоріжок, велотреку та скейт-парку, що є елементами транспортної інфраструктури, будівництво яких регламентується ДСТУ та ДБН.
Всупереч вищенаведеним вимогам, у скан-копії додатку до ліцензії, яким визначено перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), поданого учасником, не передбачено право ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" виконувати роботи з будівництва об`єктів транспортної інфраструктури. Враховуючи зазначене, ТОВ «ТПК «Будспорт» не відповідає встановленим вимогам замовника, оскільки основний обсяг робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток №3 до тендерної документації) складають роботи з будівництва об`єктів транспортної інфраструктури.
Зокрема, пунктом 3.9 ДБН А.2.2-3-2014 (так як ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 не містить визначення такого терміну, як «лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури», у розділі 3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено, що у цьому стандарті використано терміни відповідно до ДБН А.2.2-3) визначено, що лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури - це наземні, надземні або підземні лінійні об'єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (а саме застосування ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено даним предметом закупівлі, оскільки ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії) встановлює основні правила визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Крім цього Галузевими будівельними нормами ГБН Г.1-218-182:2011 (п.3.3) визначено: лінійні споруди – споруди та комплекси споруд на землях дорожнього господарства (шляхово-експлуатаційні дільниці, їх підрозділи, в тому числі житлові будинки, об’єкти дорожнього зв’язку, майстерні для ремонту техніки, склади для збереження матеріалів, інженерні мережі, колодязі, резервуари та інші), що задіяні на забезпеченні виконання робіт з ремонтів та утримання автомобільних доріг і є складовою частиною автомобільної дороги.
Поряд із цим замовником не враховано та не досліджено поданого учасником ТОВ «ТПК «Будспорт» аналогічного договору №154 від 04.07.2019р., предметом якого є Будівництво спортивно-розважального комплексу по вул. Сагайдачного у с. Зубра Пустомитівського району Львівської області (ДК 021:2015; 45210000-2 Будівництво будівель), який жодним чином не відноситься до будівництва, реконструкції, капітального будівництва об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури і не може бути аналогічним договором до даного предмета закупівлі. Крім цього вказаним учасником внесена недостовірна інформація стосовно предмету аналогічного договору № 154 від 04.07.2019р. у довідці про виконання аналогічного договору №86/54 від 29.10.2020р.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ", оскільки тендерна пропозиція даного учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наведена норма встановлює саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення тендерної пропозиції.
Таким чином, незаконно обравши ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" переможцем тендеру, замовник застосував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій і прийняв рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого було грубо порушено наші законні права і інтереси як учасника тендеру.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо вжити необхідних заходів відповідно до чинного законодавства України та Закону України «Про публічні закупівлі».
В іншому випадку, бездіяльність замовника торгів за даною закупівлею вважатиметься порушенням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема:
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
У разі ігнорування замовником виявлених порушень, ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" залишає за собою право на звернення до органу оскарження з метою об’єктивного та справедливого розгляду пропозицій усіх учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2020 14:47
Шановний учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу (скаргу), повідомляємо наступне:
1) ТОВ «Будівельна компанія «ЗАХІД НЕО БУД» у вимозі (скарзі) зазначає, що роботи, які передбачені технічним завданням (Додатком №3 до тендерної документації) включають в себе влаштування пішохідних доріжок, велодоріжок, велотреку та скейт-парку, що є елементами транспортної інфраструктури та будівництво яких регламентується ДСТУ та ДБН.
Керуючись п.4. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.20 р. № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється Замовником згідно з п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Оскільки, об’єкт будівництва відповідно до експертного звіту від 25.07.2019р. № 712.3639.19/4132 та проектної документації «Реконструкція лісопарку «Білогорща». Коригування» затвердженої Департаментом містобудування Львівської міської ради №111 від 19.09.19р., розроблений із врахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», Замовником при визначенні предмета закупівлі не застосовувався ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
Згідно із вище згаданою проектною документацією та експертним звітом, проект розроблявся із врахуванням ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів та ДБН Б.2.2-5:2011 Благоустрій територій. Відповідно до статті 21 ЗУ «Про благоустрій населених пунктів», до елементів благоустрою (частин) об’єктів благоустрою належать: покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих норм.
Разом з тим, елементами вулиці чи дороги є одна чи декілька проїзних частин, технологічні та перехідно-швидкісні смуги, тротуари, узбіччя (у разі відкритої системи водовідведення), пішохідні та велосипедні доріжки, трамвайні колії, смуги зелених насаджень, центральні розділювальні смуги між проїзними частинами зустрічних напрямків руху, розділювальні смуги між основною проїзною частиною і місцевими (бічними) проїздами, між проїзними частинами і тротуарами, укоси насипів і виїмок, підпірні стінки, шумозахисні споруди, технічні та резервні смуги, зупинки маршрутного транспорту, розміщені в межах червоних ліній тимчасові автостоянки, штучні споруди, підземно-наземні інженерні комунікації, технічні засоби організації дорожнього руху тощо.
п. 3.6 ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів , вказано, що велосипедна смуга-це смуга, призначена для руху велосипедистів в межах проїзної частини вулиці та/або дороги, яка виділена за допомогою дорожньої розмітки або конструктивно, а п.3.7. цього ж ДБН, велосипедна доріжка- це доріжка з покриттям поза межами проїзної частини вулиці та/або дороги, розташована окремо чи суміжно з тротуаром або пішохідною доріжкою, що призначена для руху на велосипедах, інвалідних колясках, немоторизованих засобах пересування і позначена дорожнім знаком та горизонтальною розміткою.
Оскільки, будівельні роботи заплановано здійснювати у лісопарку, що відноситься до ландшафтно-рекреаційних територій та враховуючи той факт, що велосипедна доріжка на відміну від велосипедної смуги розташовується поза межами проїзної частини вулиці та/або дороги не може відноситися до транспортної інфраструктури та є елементом благоустрою.


2) Щодо відсутності в ліцензії переможця видів робіт з будівництва об`єктів транспортної інфраструктури.

Замовником у Додатку №1 до тендерної документації передбачено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам, зокрема, подання Учасниками до тендерної пропозиції копії ліцензії (з переліком видів робіт) із зазначенням класу наслідків об’єктів будівництва не нижче СС-2 та/або будівництва об’єктів IVкатегорії складності для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (Додатку №3 до тендерної документації).
Дана вимога щодо надання Учасниками ліцензії (з переліком видів робіт) із зазначенням класу наслідків об’єктів будівництва не нижче СС-2 та/або будівництва об’єктів IVкатегорії складності для виконання робіт до тендерної пропозиції встановлена Замовником у відповідності до експертного звіту від 25.07.2019р. № 712.3639.19/4132 та проектної документації «Реконструкція лісопарку «Білогорща». Коригування», затвердженої Департаментом містобудування Львівської міської ради №111 від 19.09.19р.,по предмету закупівлі.
У складі Пропозиції Учасника-переможця міститься (файл "13.2.Ліцензія підприємства.pdf ") з ліцензією з господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності ) належить до об’єктів з середніми та значними наслідками (з переліком видів робіт).
п.9 ст.7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає, господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ст. 37-1 ЗУ" Про регулювання містобудівної діяльності" 1. Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Водночас, Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) відносяться до об'єктів із середніми та значними наслідками, затверджений Постановою КМУ № 256 втратив чинність від 18.03.2020 з прийняттям постанови КМУ № 219-2020-п «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду».
Зважаючи на вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця в цій частині.

3) Щодо надання Учасником-переможцем ТОВ «ТПК «Будспорт» аналогічного договору №154 від 04.07.2019р., предметом якого є «Будівництво спортивно-розважального комплексу по вул. Сагайдачного у с. Зубра Пустомитівського району Львівської області (ДК 021:2015; 45210000-2 Будівництво будівель")», а не на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт будівництва об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури .

Додатком №1 тендерної документації документації, передбачено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам, зокрема, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учаснику у складі тендерної пропозиції потрібно було надати:
- довідка у формі таблиці поданої у Додатку 1.3. з інформацією щодо успішного виконання Учасником договору (договорів) на виконання капітальних робіт та/або реконструкції та/або будівництва, не менше ніж один такий договір за 2019 рік який/які містить/містять інформацію щодо предмету, назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента, підтверджених:
- скан-копіями договорів на виконання робіт з усіма додатками;
- скан-копіями актів виконаних робіт ;
- листами-відгуками від контрагентів про виконання зазначених договорів (скан-копія оригіналу) або завіреними Учасником скан-копії, розміщених на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, звітів про виконання договору.
Листи-відгуки від контрагентів повинні бути належним чином оформлені з вихідним номером та датою видачі не раніше жовтня 2020р.
1Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, предметом якого капітальні роботи та/або реконструкція та/або будівництво.
Відтак, тендерна документація Замовника не містила окремих вимог, що предметом аналогічного договору має бути саме будівництво, реконструкція, капітальний ремонт об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Зважаючи на вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця в цій частині.

4) Щодо допущення Учасником-переможцем помилки в частині назви предмету аналогічного договору № 154 від 04.07.2019р. у довідці про виконання аналогічного договору.

В частині 1 розділу 3 до тендерної документації зазначено, що згідно із п.19 ч. 2 статті 22 Закону, допущення Учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Перелік формальних (несуттєвих) помилок визначено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020р. «Про затвердження Переліку формальних помилок».
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції в цій частині.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

27 листопада 2020 14:47
Рішення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-29-000017 ● 37f7d05dbf5c469e8433585cf426617c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2021 09:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.03.2021 № 217

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.03.2021 № 217.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-15-003593-c, 15.10.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-04-07 17:05:57

Роз'яснення щодо висновку

За результатами моніторингу процедури закупівлі по предмету закупівлі «Реконструкція лісопарку «Білогорща» III черга» ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» ( № закупівлі UA-2020-10-15-003593-c), Західним офісом Державної аудиторської служби України було встановлено порушення Замовником вимог частини третьої статті 16 Закону та зобов’язано вжити заходів щодо дотримання в подальшому вимог частини третьої статті 16 та частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. (Висновок Західного офісу Державної аудиторської служби України від 02.04.2021 року, складений за результатами моніторингу додається)
Варто зазначити, що тендерна пропозиція ТОВ «Торгово-промислова компанія «Будспорт» (підрядник) була визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону відкритих торгів та відповідала вимогам тендерної документації, та було визначено переможцем і підписано договір про закупівлю від 01.12.2020 б/н із ціною договору - 19 859 719,98 грн. з ПДВ.
Разом з тим, необхідно зазначити , що у процесі складання тендерної документації було допущено технічну помилку, оскільки кваліфікаційний критерій був наступного змісту: «Для підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше 5 000 0000,00 грн. за 2019 рік, Учасник повинен подати довідку органу статистики або довідку з банку про рух грошових коштів або надання балансу підприємства за 2019 рік (звіт про фінансовий стан або звіт про фінансові результати або податкову декларація платника єдиного податку)»
З вище наведеного вбачається, що Замовником цілеспрямовано зазначалося число «п’ять» для підтвердження обсягу річного доходу (виручки) тобто розмір саме 5 000 000, 00 грн. (п’ять мільйонів грн. ), а не технічну помилку у розмірі «5 000 0000,00 грн.». Дана технічна помилка носять формальний характер, оскільки у ході проведення процедури закупівлі не вплинула та не спотворила торги, які відбулися із дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створенні конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Важливим є те, що учасники, які брали участь в аукціоні мають фінансовий оборот менше 50 000 000,00 грн. (п’ятдесяти мільйонів грн.), а отже можна стверджувати, що учасниками кваліфікаційний критерій був сприйнятий у розмірі саме не менше 5 000 000,00 грн . (п’яти мільйонів грн).
При поданні тендерних пропозицій, учасниками не подано скарг та звернень щодо порушення Замовником чинного законодавства та необхідності внесення змін до тендерної документації.
Зважаючи на те, що дане порушення було виявлено після проведення процедури закупівлі, у Замовника відсутня можливість внести зміни в тендерну документацію на даному етапі, просимо конкретизувати, яку інформацію та/або документи необхідно подати, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Західного офісу Державної аудиторської служби України.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу процедури закупівлі по предмету «Реконструкція лісопарку «Білогорща» III черга» ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» ( № закупівлі UA-2020-10-15-003593-c) Західним офісом Державної аудиторської служби України було встановлено порушення Замовником вимог частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та зобов’язано вжити заходів щодо дотримання в подальшому вимог частини третьої статті 16 та частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. (Висновок Західного офісу Державної аудиторської служби України від 02.04.2021 року складений за результатами моніторингу, додається) Важливим є те, що за результатами аналізу Західним офісом Державної аудиторської служби України питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. Необхідно зазначити, що тендерна пропозиція ТОВ «Торгово-промислова компанія «Будспорт» (далі-підрядник) була визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону відкритих торгів і становила 19 859 719,98 грн. з ПДВ. (дев’ятнадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот дев’ятнадцять грн. 98 коп. з ПДВ) , що є на 4 990 280,02 грн. (чотири мільйони дев’ятсот дев’яносто тисяч двісті вісімдесят грн. 02 коп.) нижчою від очікуваної вартості закупівлі на суму 24 850 000,00 грн. з ПДВ. (двадцять чотири мільйони вісімсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) Відтак, вказані порушення не мали жодного впливу на результати закупівлі, які визначені за умовою найбільш вигідної ціни. Окрім цього, у протоколі тендерного комітету від 15.10.2020р. №б/н при розгляді та затвердженні оголошення, тендерної документації із проектом договору щодо проведення процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Реконструкція лісопарку «Білогорща» III черга», - ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. та її оприлюднення через автоматизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу згідно вимог Закону, було встановлено кваліфікаційний критерій «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю»- у розмірі не менше 5 000 000,00 грн. за 2019 рік. Разом з тим, необхідно зазначити , що у процесі складання тендерної документації було допущено описку, а саме: «Для підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше 5 000 0000,00 грн. за 2019 рік, Учасник повинен подати довідку органу статистики або довідку з банку про рух грошових коштів або надання балансу підприємства за 2019 рік (звіт про фінансовий стан або звіт про фінансові результати або податкову декларація платника єдиного податку)». З вищенаведеного вбачається, що Замовником цілеспрямовано зазначалася цифра «п’ять», а не число «п’ятдесят», яка була виокремлена пропуском після цифри «п’ять», а останнє цифра «нуль» була проставлена за інерцією руху та несвідомо, про що свідчить вищезазначений протокол (від 15.10.2020р. №б/н). Дана описка носить формальний характер, оскільки у ході проведення процедури закупівлі не вплинула та не спотворила торги, які відбулися із дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створенні конкурентного середовища у сфері закупівель. Також, необхідно зазначити, що учасники, які брали участь в аукціоні подали пропозиції, в складі яких фінансовий оборот становив менше 50 000 000,00 грн. (п’ятдесяти мільйонів грн.), а отже можна стверджувати, що учасниками кваліфікаційний критерій був сприйнятий у розмірі саме не менше 5 000 000,00 грн . (п’яти мільйонів грн). При поданні тендерних пропозицій, учасниками не було подано скарг та звернень щодо порушення Замовником чинного законодавства та необхідності внесення змін до тендерної документації. Зважаючи на те, що дане порушення було виявлено Західним офісом Державної аудиторської служби України після проведення процедури закупівлі, у Замовника відсутня можливість внести зміни в тендерну документацію на даному етапі. Окрім цього, у висновку Західний офіс Державної аудиторської служби України вказавши необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель» не конкретизував, яких саме заходів має вжити Замовник та не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Вимога Західного офісу Державної аудиторської служби України про зобов`язання замовника вжити заходів з суто формальних причин не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки суть виявлених порушень жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси, а задоволення вказаної вимоги призведе до настання несприятливих наслідків у вигляді зриву процесу виконання будівельних робіт. У свою чергу, Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз`ясненням змісту висновку та його зобов`язань, визначених у висновку. Протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень (ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі».) На виконання, вищевказаної норми, Замовником 07.04.2021р. було надіслано звернення через електронну систему закупівель до Західного офісу Державної аудиторської служби України про надання роз’яснення щодо змісту висновку від 02.04.2021р. та його зобов’язань, визначених у висновку. Так, у Рішенні від 25 січня 2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012), Конституційний Суд України зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який у сфері соціального захисту означає, зокрема, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Конституційний Суд України визначає принцип пропорційності, в першу чергу, як процесуальну справедливість: «Обмеження конституційних прав повинно відповідати принципу пропорційності: інтереси забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності, громадського порядку та безпеки тощо можуть виправдати правові обмеження прав і свобод тільки в разі адекватності соціально обумовленим цілям». Пропорційність - один із загальних принципів права Європейського співтовариства. Спочатку він був визнаний Судом ЄС, а згодом закріплений як загальний принцип в Угодах про утворення ЄС (зокрема, в ст.5 Договору про заснування Європейського співтовариства). У розгорнутому формулюванні він звучить так: для досягнення певної мети органи влади не можуть накладати на громадян зобов`язання, які перевищують установлені межі необхідності, що випливають з публічного інтересу. Принцип пропорційності є універсальним і незмінним гарантом захисту основних прав і свобод людини за допомогою збалансованого обмеження прав і свобод та забезпечення гармонії в суспільстві. Вимога мінімальності державно-правового впливу на суспільні відносини означає, що засоби повинні бути якнайменш обтяжливими для суб`єктів права. В умовах правової держави заборона надмірного державного втручання у свободу особи розглядається як аксіоматична вимога: держава має право обмежувати право людини тільки тоді, коли це дійсно необхідно, і тільки в такому обсязі, в якому її заходи будуть співмірними з поставленою метою. Іншими словами, у цій сфері проголошується і діє принцип пропорційності (розмірності, адекватності). Отже, під час здійснення моніторингу вважаємо, що необхідно керуватися принципом пропорційності та враховувати співмірність між виявленими порушеннями замовником торгів та засобам його усунення, що визначений суб`єктом владних повноважень. Дотримання принципу співмірності є гарантом захисту суб`єктів права у сфері публічних відносин та застосування найменш обтяжливих засобів до них збоку держави. При цьому, встановлені в ході моніторингу порушення не призвели до негативних наслідків, як то нецільове використання бюджетних коштів, спричинення збитків бюджету держави. На підставі вищенаведеного, повідомляємо Вас, що Замовником буде оскаржено висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.

2021-04-09 15:53:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Номер провадження №П/380/6126/21 від 18 травня 2021 року
Дата публікації: 19 травня 2021

Документи:

19 травня 2021 10:09
Електронний підпис
19 травня 2021 09:51
Ухвала суду

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 19 859 719,98
UAH з ПДВ
19 859 719,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" 20 999 967,30
UAH з ПДВ
20 999 967,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" 21 998 690,18
UAH з ПДВ
21 874 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс 22 862 000,00
UAH з ПДВ
21 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 12:41
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:44
36. Проект Договору.pdf
30 жовтня 2020 16:44
34. Витяг пл. ПДВ.pdf
30 жовтня 2020 16:44
30.4.Протокол Заг.зборів.pdf
30 жовтня 2020 16:43
28. Захист довкілля.pdf
30 жовтня 2020 16:43
26. Згода з ТЗ.pdf
30 жовтня 2020 16:43
15.1. ВПВ 17.pdf
30 жовтня 2020 16:43
15.6. ВПВ 17.pdf
30 жовтня 2020 16:43
15.3. ВПВ 17.pdf
30 жовтня 2020 16:43
15.2. ВПВ 17.pdf
30 жовтня 2020 16:43
14. Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 16:43
13.4. Декларація ОП.pdf
30 жовтня 2020 16:43
12.2. Фін.звітність.pdf
30 жовтня 2020 16:43
4.2. ЄСВ за вересень.pdf
30 жовтня 2020 16:43
3.2. Копії наказів.pdf
30 жовтня 2020 16:43
33. Витяг єдр.pdf
30 жовтня 2020 16:43
43. Відсутність санкцій.pdf
30 жовтня 2020 16:43
37. Відомості про п-во.pdf
30 жовтня 2020 16:43
32. Виписка ЄДР.pdf
30 жовтня 2020 16:43
27.2. Календарний план.pdf
30 жовтня 2020 16:43
579.imd
30 жовтня 2020 16:43
15.8. ВПВ 17.pdf
30 жовтня 2020 16:43
15.9. ВПВ 17.pdf
30 жовтня 2020 16:43
15.5. ВПВ 17.pdf
30 жовтня 2020 16:43
15.4 ВПВ 17.pdf
30 жовтня 2020 16:43
9. Фін.звітність.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 21:52
Електронний підпис
30 жовтня 2020 21:40
Договірна ціна.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Лист по формі 1 ПВ.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Копія витяг з ПДВ.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Відомості ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Копія Статуту.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Копiя лiцензii.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Проєкт договору.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Виписка з ЄДР.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Дефектний акт.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Лист-відгук_Рубчака.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Рішення учасника.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Локальний кошторис.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Відомість ресурсів.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Копії накладних.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Обєктний кошторис.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Протокол учасників.pdf
30 жовтня 2020 21:40
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 20:38
Електронний підпис
30 жовтня 2020 20:37
Установчі документи.PDF
30 жовтня 2020 20:37
Уповноважена особа.pdf
30 жовтня 2020 20:37
Субпідрядники.pdf
30 жовтня 2020 20:37
Стаття 17.pdf
30 жовтня 2020 20:37
Пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 20:37
Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 20:37
Наявність обладнання.pdf
30 жовтня 2020 20:37
Кошторис.zip
30 жовтня 2020 20:37
Звітність 2019.pdf
30 жовтня 2020 20:37
Звіт 1-ДФ.pdf
30 жовтня 2020 20:37
Захист довкілля.pdf
30 жовтня 2020 20:37
Досвід.pdf
30 жовтня 2020 20:37
Досвід Акти.pdf
30 жовтня 2020 20:37
Документи працівники.pdf
30 жовтня 2020 20:37
Довідка з банку.PDF
30 жовтня 2020 20:37
Відгук.pdf
30 жовтня 2020 20:37
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

30 жовтня 2020 17:33
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:31
Технічне завдання.pdf
30 жовтня 2020 17:31
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 17:31
Статут.pdf
30 жовтня 2020 17:31
Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 17:31
Ліцензія оригінал.pdf
30 жовтня 2020 17:31
Лист підтвердження.pdf
30 жовтня 2020 17:31
Лист гарантія.pdf
30 жовтня 2020 17:31
Дозвіл оригінал.pdf
30 жовтня 2020 17:31
Витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2020 17:31
Довіреність.pdf
30 жовтня 2020 17:31
Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2020 17:31
Баланс і звіт 2019.pdf
30 жовтня 2020 17:31
Довідка субпідрядник.pdf
30 жовтня 2020 17:31
Довідка працівники.pdf
30 жовтня 2020 17:31
Довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"

ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
Переможець 19 859 719,98
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
19 859 719,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 13:37
Додаткова угода 5 до 32_20.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 13:36
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 14:15
Білогорща підряд. продовження 2023.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 14:13
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:28
ДУ 32_20.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 17:33
Договірна ціна (2) продовження укладений
01 грудня 2020 17:32
Договірна ціна (2) початок укладений
01 грудня 2020 17:32
Договірна ціна (1) укладений
01 грудня 2020 17:32
Договір укладений
01 грудня 2020 17:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність коштів для фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: 32/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) відсутність коштів для фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: 32/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»,- продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 32/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML