Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт відділення невідкладної (екстренної) медичної допомоги під приймальне відділення та приміщення для КТ (комп'ютерного томографа) Комунального некомерційного підприємства "Косівська центральна районна лікарня" на пров. Шевченка, 27 в місті Косів Івано-Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
4 137 468,00 UAH
UA-2020-10-15-003423-b 799d4db279fb435988dee338b6a98561
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яремин Степан Миколайович

+380347821489 34159750@MAIL.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ КОСІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 34159750
Місцезнаходження: 78600, Україна , Івано-Франківська обл., Косів, МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ , будинок 11
Контактна особа: Яремин Степан Миколайович
+380347821489
34159750@MAIL.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 19:45
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 14:33
Очікувана вартість: 4 137 468,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія Замовника – згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт відділення невідкладної (екстренної) медичної допомоги під приймальне відділення та приміщення для КТ (комп'ютерного томографа) Комунального некомерційного підприємства "Косівська центральна районна лікарня" на пров. Шевченка, 27 в місті Косів Івано-Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78600, Україна, Івано-Франківська область, Косів, пров.Шевченка, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 19:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 19:42
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000093 ● fc4883b355cd48ef9fc6bfaf2550ca33
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 17:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.01.2021 № 9
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 21.01.2021 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.01.2021 № 9

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

11 UA-2020-10-15-003423-b 15.10.220 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-15 15:22:45

пояснення

На Ваш моніторинг №UA-M-2021-01-21-000093 повідомляємо, що відповідно до п.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось обов’язкове підтвердження наявності екскаватора на колісному ходу, автокрану на автомобільному ходу, самоскида. ПП «Промбудсервіс – Косів» надав підтвердження наявності екскаватора на колісному ходу, автокрану на автомобільному ходу, самоскида.
Вимоги про обов’язкову наявність автогрейдера Замовником не встановлювались, тому пропозиція ПП «Промбудсервіс – Косів» відповідала вимогам документації.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів" 3 838 700,00
UAH з ПДВ
3 838 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРУСЯК МАКСИМ МИХАЙЛОВИЧ 4 113 208,00
UAH з ПДВ
4 113 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 12:38
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:34
Довідки зг. ст. 17 ЗУ.pdf
06 листопада 2020 12:34
Довідка МВС.pdf
06 листопада 2020 12:34
Довідка ДПС.pdf
30 жовтня 2020 19:37
Електронний підпис
30 жовтня 2020 19:33
Технічне Косів ЦРЛ.zip
30 жовтня 2020 19:33
Підписаний_G1020-5473-GL_tender.pdf
30 жовтня 2020 19:33
23_Анкета учасника.pdf
30 жовтня 2020 19:33
17_Довідка про терміни.pdf
30 жовтня 2020 19:33
10_Статут.pdf
30 жовтня 2020 19:33
7_Проект Договору.pdf
30 жовтня 2020 19:33
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2020 14:26
кошториси.rar
01 листопада 2020 14:19
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Промбудсервіс-Косів"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРУСЯК МАКСИМ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
Переможець 3 838 700,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
3 838 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 18:08
дог. 369-67-20.pdf укладений
17 листопада 2020 18:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 838 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 639 783,33 UAH)